Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Event marketing a jeho vývoj v pandemii Covid-19

Event marketing a jeho vývoj v pandemii Covid-19

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Marek Ulč
Šetření:21. 06. 2023 - 22. 07. 2023
Počet respondentů:31
Počet otázek (max/průměr):12 / 12
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:46,4 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.05:35
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den přeji!

V tomto dotazníku bych Vás rád požádal o vyjádření na téma proměn eventů/akcí počas pandemie Covid-19, která v České republice trvala od 1. března 2020 do 5. května 2023 (zdroj: Wikipedie). Zajímá mě, jak se s omezeními vypořádali jednotlivci i společnost a jakých změn doznal marketing v této oblasti, například které akce se přesunuly do online prostředí a podobně. Dotazník obsahuje 12 otázek a jeho vyplnění by Vám nemělo zabrat více než 20 minut.

Předem moc děkuji za váš zájem a vyplnění dotazníku!

Marek Ulč

Odpovědi respondentů

1. Kolik Vám je let?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
26-401858,06 %58,06 %  
40+1032,26 %32,26 %  
15-2539,68 %9,68 %  

Graf

2. Ve kterém kraji bydlíte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Hlavní město Praha722,58 %22,58 %  
Jihomoravský kraj619,35 %19,35 %  
Středočeský kraj516,13 %16,13 %  
Moravskoslezský kraj26,45 %6,45 %  
Ústecký kraj26,45 %6,45 %  
Olomoucký kraj26,45 %6,45 %  
Kraj Vysočina26,45 %6,45 %  
Pardubický kraj26,45 %6,45 %  
Karlovarský kraj13,23 %3,23 %  
Zlínský kraj13,23 %3,23 %  
Liberecký kraj13,23 %3,23 %  

Graf

3. Kterých aktivit jste se účasnil/a v době pandemie Covid-19? (více možností)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
streamovací platformy - YouTube2270,97 %70,97 %  
sociální sítě - Facebook1961,29 %61,29 %  
práce na dálku (homeoffice)1754,84 %54,84 %  
výuka na dálku1445,16 %45,16 %  
streamovací platformy - Netflix1341,94 %41,94 %  
online konference929,03 %29,03 %  
podcast (např. ČRo)825,81 %25,81 %  
sociální sítě - jiné619,35 %19,35 %  
sociální sítě - LinkedIn516,13 %16,13 %  
streamovací platformy - HBO516,13 %16,13 %  
online živý koncert516,13 %16,13 %  
online divadelní představení412,9 %12,9 %  
streamovací platformy - Disney+39,68 %9,68 %  
streamovací platformy - VOYO39,68 %9,68 %  
sociální sítě - TikTok26,45 %6,45 %  
online mše26,45 %6,45 %  
virtuální veletrh13,23 %3,23 %  
streamovací platformy - DRAMOX13,23 %3,23 %  
streamovací platformy - APPLE13,23 %3,23 %  
nic13,23 %3,23 %  
online přednášky13,23 %3,23 %  
vycházky do přírody13,23 %3,23 %  
instagram13,23 %3,23 %  

Graf

4. Které z aktivit omezených v pandemii Covid-19 Vám chyběly nejvíc? (vyberte 3)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vnitrostátní volný pohyb2064,52 %64,52 %  
účast na veřejných akcích (koncert, divadlo a podobně)1238,71 %38,71 %  
cestování do zahraničí929,03 %29,03 %  
pobyt na pracovišti a sociální kontakt619,35 %19,35 %  
vzdělávání se a výuka ve škole516,13 %16,13 %  
cestování veřejnou dopravou412,9 %12,9 %  

Graf

5. Které se pronesly do online prostředí? (vyberte 3)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vzdělávání se a výuka ve škole1961,29 %61,29 %  
pobyt na pracovišti a sociální kontakt1651,61 %51,61 %  
účast na veřejných akcích (koncert, divadlo a podobně)1032,26 %32,26 %  
vnitrostátní volný pohyb412,9 %12,9 %  
cestování veřejnou dopravou39,68 %9,68 %  
cestování do zahraničí13,23 %3,23 %  

Graf

6. Kterých aktivit jste se účastnil/a poprvé? (více možností)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
výuka na dálku1341,94 %41,94 %  
práce na dálku (homeoffice)825,81 %25,81 %  
online konference619,35 %19,35 %  
online živý koncert516,13 %16,13 %  
streamovací platformy - Netflix39,68 %9,68 %  
online divadelní představení39,68 %9,68 %  
streamovací platformy - HBO26,45 %6,45 %  
nic26,45 %6,45 %  
streamovací platformy - YouTube26,45 %6,45 %  
online mše26,45 %6,45 %  
Žádné, všechno už jsem znala předtím13,23 %3,23 %  
ničeho13,23 %3,23 %  
Všechno jsem měl již odzkoušené.13,23 %3,23 %  
sociální sítě - Facebook13,23 %3,23 %  
streamovací platformy - VOYO13,23 %3,23 %  
žádných13,23 %3,23 %  
poprvé žádné13,23 %3,23 %  
Nic z možností, které jsem zaškrtnutí13,23 %3,23 %  

Graf

7. Které aktivity nahradily pandemií omezené či zakázané aktivity? (vyberte 3)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
práce na dálku (homeoffice)1135,48 %35,48 %  
výuka na dálku1135,48 %35,48 %  
online konference825,81 %25,81 %  
streamovací platformy - YouTube516,13 %16,13 %  
online mše39,68 %9,68 %  
streamovací platformy - Netflix26,45 %6,45 %  
nic26,45 %6,45 %  
online živý koncert26,45 %6,45 %  
sociální sítě - Facebook26,45 %6,45 %  
virtuální veletrh13,23 %3,23 %  
streamovací platformy - HBO13,23 %3,23 %  
Žádné 13,23 %3,23 %  
Nic aktivity nenahradilo.13,23 %3,23 %  
sociální sítě - jiné13,23 %3,23 %  
online divadelní představení13,23 %3,23 %  
streamovací platformy - VOYO13,23 %3,23 %  
žádná13,23 %3,23 %  
ind. sportování13,23 %3,23 %  
Nic z možností, které jsem zaškrtla v otázce výše pro mě nebyly první zkušenost. 13,23 %3,23 %  
Online prostředím se to nahradit úplně nedá.13,23 %3,23 %  

Graf

8. Kterých aktivit jste se účastnil/a ihned po skončení opatření nebo celé pandemie? (více možností)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vnitrostátní volný pohyb1961,29 %61,29 %  
účast na veřejných akcích (koncert, divadlo a podobně)1548,39 %48,39 %  
cestování veřejnou dopravou1341,94 %41,94 %  
cestování do zahraničí1238,71 %38,71 %  
pobyt na pracovišti a sociální kontakt825,81 %25,81 %  
vzdělávání se a výuka ve škole825,81 %25,81 %  

Graf

9. Které aktivity byly u Vás alespoň částečně nahrazeny online aktivitami? (více možností)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vzdělávání se a výuka ve škole1548,39 %48,39 %  
pobyt na pracovišti a sociální kontakt1341,94 %41,94 %  
účast na veřejných akcích (koncert, divadlo a podobně)825,81 %25,81 %  
vnitrostátní volný pohyb516,13 %16,13 %  
cestování veřejnou dopravou39,68 %9,68 %  
cestování do zahraničí13,23 %3,23 %  

Graf

10. Jak byste hodnotil/a online aktivity, kterých jste se účastnil/a? (1 nejlepší – 5 nejhorší, 0 - neúčastnil/a jsem se)

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „0”, „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

PodotázkaPrůměrRozptyl
online živý koncert0.3550.745
online divadelní představení0.3871.14
online konference0.8391.813
online mše0.1940.543
virtuální veletrh0.0650.06
podcast (např. ČRo)0.5481.28
práce na dálku (homeoffice)1.6452.745
výuka na dálku1.5483.602
streamovací platformy - Netflix11.806
streamovací platformy - HBO0.4191.018
streamovací platformy - Disney+0.1940.414
streamovací platformy - APPLE0.0650.125
streamovací platformy - AMAZON PRIME00
streamovací platformy - VOYO0.2580.579
streamovací platformy - DRAMOX0.0650.125
streamovací platformy - YouTube1.9682.289
sociální sítě - TikTok0.0650.06
sociální sítě - Facebook1.6773.057
sociální sítě - LinkedIn0.5161.476
sociální sítě - jiné0.7742.11

Graf

11. Investoval/a Jste v průběhu pandemie Covid-19 do IT technologií?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne1858,06 %58,06 %  
Ano - Více než 20 % oproti standardu1032,26 %32,26 %  
Ano - Více než 100 % oproti standardu26,45 %6,45 %  
Ano - Více než 50 % oproti standardu13,23 %3,23 %  

Graf

12. Do které technologie? (vyberte 5)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Online nakupování1135,48 %35,48 %  
Streamovací služba516,13 %16,13 %  
Nový notebook516,13 %16,13 %  
Nová hra516,13 %16,13 %  
nic516,13 %16,13 %  
Nový chytrý telefon412,9 %12,9 %  
Připojení k internetu39,68 %9,68 %  
Program nebo technologie usnadňující komunikaci a práci na dálku (Zoom, Skype, Google...)39,68 %9,68 %  
do žádné39,68 %9,68 %  
Nová aplikace26,45 %6,45 %  
Ne13,23 %3,23 %  
Nové PC13,23 %3,23 %  
Nová televize13,23 %3,23 %  
žádné13,23 %3,23 %  
Inteligentní spotřebič13,23 %3,23 %  
už nevím13,23 %3,23 %  
Nic z výše uvedeného jsem si nepořídila a pokud ano tak si to nepamatuji13,23 %3,23 %  
neinvestoval jsem 13,23 %3,23 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Citace

Ulč, M.Event marketing a jeho vývoj v pandemii Covid-19 (výsledky průzkumu), 2023. Dostupné online na https://event-marketing-a-jeho-vyvoj.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.