Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Expresy a Pendolina ČD (Praha - Olomouc - Ostrava/Zlínsko)

Expresy a Pendolina ČD (Praha - Olomouc - Ostrava/Zlínsko)

Kolektivní hry
Hrajete nebo byste rádi hráli nějakou kolektivní hru?

(veřejné výsledky, cca 1 minuta)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Lukáš Matoušek
Šetření:30. 10. 2014 - 09. 11. 2014
Počet respondentů:36
Počet otázek (max/průměr):27 / 22.33
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:82,2 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.08:33
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

jmenuji se Lukáš Matoušek a jsem studentem Vysoké školy ekonomické v Praze (obor mezinárodní obchod).

Zpracovávám diplomovou práci, která se zabývá marketingovou strategií společnosti Leo Express.

Chtěl bych Vás proto poprosit o vyplnění tohoto dotazníku. Výsledky použiji v rámci srovnání konkurenčního prostředí mezi jednotlivými dopravci (České dráhy, Leo Express, RegioJet), při zhodnocení cestovní atmosféry a při analýze důležitosti jednotlivých aspektů přepravy pro cestující.

 

Děkuji za ochotu a čas, strávený vyplněním.

Odpovědi respondentů

1. Pracujete Vy nebo někdo z Vašeho blízkého okolí ve společnosti České dráhy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → konec dotazníku, neotázka č. 2].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne3186,11 %86,11 %  
ano513,89 %13,89 %  

Graf

2. Jak často využíváte služeb společnosti České dráhy na trase Praha - Olomouc - Ostrava/Zlínsko?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [vícekrát za týdenotázka č. 3, jednou za týdenotázka č. 3, dvakrát do měsíceotázka č. 3, jednou za měsícotázka č. 3, méně než jednou za měsícotázka č. 3, s touto společností jsem ještě necestoval → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
méně než jednou za měsíc2064,52 %55,56 %  
jednou za měsíc412,9 %11,11 %  
dvakrát do měsíce39,68 %8,33 %  
jednou za týden26,45 %5,56 %  
vícekrát za týden26,45 %5,56 %  

Graf

3. Jaký bývá nejčastější důvod Vaší cesty?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
výlet1032,26 %27,78 %  
cesta za studiem825,81 %22,22 %  
pracovní722,58 %19,44 %  
návštěva rodiny, přátel…619,35 %16,67 %  

Graf

4. Do nástupní stanice, či ze stanice, kde má přeprava končí, musím využít:

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
návazné vlakové spoje ČD1858,06 %50 %  
automobil929,03 %25 %  
návazné autobusové spojení825,81 %22,22 %  
bydlím ve městě, kde vlak zastavuje, a využívám MHD825,81 %22,22 %  
bydlím ve městě, kde vlak zastavuje, a chodím pěšky13,23 %2,78 %  

Graf

5. Se kterým dopravcem cestujete nejraději?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
České dráhy (Expresní vlaky – InterCity, EuroCity)1238,71 %33,33 %  
RegioJet929,03 %25 %  
České dráhy (Pendolino)619,35 %16,67 %  
Leo Express412,9 %11,11 %  

Graf

6. Uveďte prosím důvod, proč danou společnost preferujete před ostatními:

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Jsou tam dodatečné služby, přitom je jízdné nižší než u ČD a jízdenku lze vrátit bez stornopoplatku. Ve skutečnosti ale nejčastěji používám služeb ČD.13,23 %2,78 %  
cena, kvalita služeb13,23 %2,78 %  
Příjdu, koupím jízdenku a jedu. Bez komplikovaných rezervací.13,23 %2,78 %  
baví mne13,23 %2,78 %  
Obstarává i lokální dopravu13,23 %2,78 %  
Návaznost spojů, čekání při zpoždění13,23 %2,78 %  
Tradice, spokojenost.13,23 %2,78 %  
příjemný servis, interiér, stevardi, dobré ceny, možnost zakoupení dobrého jídla na palubě vlaku, časopisy13,23 %2,78 %  
regiojet je cenově výhodnější, upravenější a příjemnější pro cestování13,23 %2,78 %  
protože jsem patriot a nemám rád soukromé dopravce13,23 %2,78 %  
ostatní odpovědi inkarta
Úroveň služeb, podpora konkurence na železnici
další služby (občerstvení, parkování, různé druhy kupé,..), čistota ve vlacích, minimální zpoždění pokud nedojde k výjimečné situaci
Jedna jízdenka, čistota vlaku, přístup personálu
Protože má tradici, mám rád její hnací vozidla a nemám rád nabubřelého pana Jančuru, který si myslí, že spolkl všechnu moudrost světa a má právo všechny poučovat.
nejlepší
Nízká cena, rychlost, pohodlí
cena, bez nutnosti rezervace
rychlost jizdy, nove vlaky, vernostni program
cena
Přiměřený poměr kvalita, resp. pohodlí a cena.
.
Nemám preference, rozhoduji se podle mých časových možností a podle jízdních řádů.
poměr kvality a ceny
ČD na dané trase provozují více spojů a je snazší si zakoupit jízdenku
Výhodná cena, časté spojení, není nutná rezervace předem.
Moc vlakem nejezdím, je mi to jedno
Služby, kvalita
síťový dopravce, slevy
trat nabizi tento spoj
Rychlost, pohodli, sluzby, jidelni vuz, tichy vuz
2167,74 %58,33 % 

Graf

7. Co se Vám vybaví, když uslyšíte slovo České dráhy (můžete uvést i více slov či slovních spojení)?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vlaky26,45 %5,56 %  
Návaznost spojů, kvalitní informace o mimořádnostech, vlak, který jezdí k nám.13,23 %2,78 %  
modernizace v posledních letech, zpoždění, málo akcí, horší kvalita vozů než soumromí dopravci13,23 %2,78 %  
Moloch placený z pěnez uloupených mi daněmi.13,23 %2,78 %  
odbory13,23 %2,78 %  
vlak13,23 %2,78 %  
Logo13,23 %2,78 %  
"Národní dopravce", "koleje a mašinky"13,23 %2,78 %  
státní dopravce, zpoždění, dotované státem13,23 %2,78 %  
špína, přeplněné vlaky, drahé jízdné13,23 %2,78 %  
ostatní odpovědi Levné a kvalitní
nic
moloch
zpoždění, zastaralé vlaky, nulová péče a vybavení
Národní dopravce
Pohodlné vlaky, bezstarostné dětství a cestování ve vlaku. Bardotka, brejlovec, eso, peršing, šukafon, hydra, kvatro, apollo
Pendolino
špína, smrad, mnoho peněz, úchylní spolucestující
zmena k lepsimu, ale na urcitych tratich take spina, stsre vlaky, hluk, preplnene chodby
casu dost
Společnost se špatnou pověstí. Tunel na peníze pro vyvolené manažery.
.
Nehezká nádraží a nepříjemná obsluha v pokladnách.
katastrofa
zpoždění, staré vlaky
Vlaky. Žádná negativní či pozitivní konotace.
hrůza děs. Mám negativní zkušenost
Hrkající vlaky, hluk, zpoždění
rostoucí kvalita
Spolehlivost
2064,52 %55,56 % 

Graf

8. Zhodnoťte prosím následující faktory dle důležitosti, kterou jim přikládáte při výběru dopravce(1 – nejdůležitější, 5 – nejméně důležité):

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
čas jízdy1.8390.587
cena jízdenky1.8710.758
návaznost na přípojné spoje1.7740.691
čistota vlaku20.581
wifi připojení a jeho stabilita3.3551.971
vzhled interiéru a jeho pohodlnost2.2260.949
káva/voda zdarma3.6451.519
denní tisk zdarma3.8061.446
uspořádání vlaku (velkoprostorové vozy, kupé…)2.7421.611
rozsah občerstvení3.4521.667
cena občerstvení3.1941.769
kvalita občerstvení3.0652.125
renomé firmy31.226
doplňkové služby (taxi, ubytování, možnost zakoupení jízdenky na letiště, MHD…)3.711.69
přehlednost webových stránek a rezervačního portálu2.8711.532
bonusy pro cestující3.291.496
zásuvka 230 V3.1292.048
reference na dopravce a doporučení od známých3.291.754

Graf

9. EXPRESY ČD (vlaky InterCity, EuroCity) - zhodnoťte prosím, jak se Vám líbí či jak jste spokojen/a s následujícími kritérii při cestování EXPRESY ČD (1 - nejlepší, 5 - nejhorší):

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
vnější design vlaků2.5160.701
nastupování do vlaku2.5480.57
vnitřní design soupravy2.4520.57
mikroklimatické podmínky ve vlacích (teplo, zima…)2.5480.957
osvětlení2.3550.81
hluk2.5481.022
dispoziční řešení vlaku (uspořádání kupé, velkoprostorové vozy…)2.1940.801
pohodlnost sedadel2.2260.562
prostor pro zavazadla2.2260.626
prostor pro nohy2.2260.497
vybavení vozů – (zásuvky, stolečky, možnost připojení k WIFI…)2.8711.145
poskytované služby na palubě – (jídlo, pití, možnost nákupu jízdenek na pražskou MHD…)2.9031.378
chování personálu2.3871.14
vzhled personálu2.1610.716
toalety2.7421.417
čistota ve vlaku2.3231.122
vztah kvalita/cena2.5161.282
výběr občerstvení2.9031.442
kvalita občerstvení2.7421.288
cena občerstvení3.1611.232
krizová komunikace společnosti (zpoždění, zrušené spoje)2.9681.515
komunikace novinek3.1291.403
webové stránky2.5481.409
Váš nejčastější požitek z jízdy2.5161.024

Graf

10. PENDOLINA ČD - zhodnoťte prosím, jak se Vám líbí či jak jste spokojen/a s následujícími kritérii při cestování PENDOLINY (1 - nejlepší, 5 - nejhorší); v případě, že jste ještě Pendolinem nejel/a, otázku nevyplňujte.

Nepovinná otázka, respondent se mohl u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se mohl u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
vnější design vlaků1.7270.926
nastupování do vlaku1.9550.589
vnitřní design soupravy1.9551.134
mikroklimatické podmínky ve vlacích (teplo, zima…)21
osvětlení1.7140.585
hluk1.9050.658
dispoziční řešení vlaku (uspořádání kupé, velkoprostorové vozy…)2.0950.658
pohodlnost sedadel2.2860.871
prostor pro zavazadla2.7620.943
prostor pro nohy2.3811.188
vybavení vozů – (zásuvky, stolečky, možnost připojení k WIFI…)1.7620.562
poskytované služby na palubě – (jídlo, pití, možnost nákupu jízdenek na pražskou MHD…)2.190.916
chování personálu1.7620.562
vzhled personálu1.7620.562
toalety1.9090.355
čistota ve vlaku1.7730.448
vztah kvalita/cena2.5451.702
výběr občerstvení2.4761.107
kvalita občerstvení2.1430.98
cena občerstvení2.7141.537
krizová komunikace společnosti (zpoždění, zrušené spoje)2.3811.474
komunikace novinek2.7141.823
webové stránky2.2861.252
Váš nejčastější požitek z jízdy2.0950.848

Graf

11. Co byste zlepšili v expresních vlacích ČD? Uveďte prosím pouze jednu, pro Vás nejzásadnější věc.

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nevím39,68 %8,33 %  
wifi, zásuvky26,45 %5,56 %  
U klimatizovaných vozů přísun čerstvého vzduchu.13,23 %2,78 %  
Dodržení jízdního řádu13,23 %2,78 %  
Zásuvky 230V pro všechny cestující13,23 %2,78 %  
zpoždění13,23 %2,78 %  
jízdu na čas13,23 %2,78 %  
čistota13,23 %2,78 %  
nic, jsem spokojený13,23 %2,78 %  
Kupéčka pro 8 lidí místo pro 6. Raději se budu mačkat, ale sedět, než závistivě stát na chodbičce.13,23 %2,78 %  
ostatní odpovědi Snížit ceny občerstvení.
novější vybavení
Řazení souprav, více "variant vozů" (garantované vozy: velkoprostors klimou, oddílový s klimou, oddílový bez klimy)
Dodržování řazení ve vybraných vlacích
xxx
komfort
cestování bez zvířat
modernejsi vozy, wifi
zachody
Čistotu na toaletách.
cena
Chování personálu.
kvalitu
je jich mnoho, ale zejména bych se přimlouvala za wi-fi připojení a el. zásuvky ve všec vlacích - nejen expresních, ale třeba i v "obyčejných" rychlících. Na cestách trávím mnoho času a ráda bych jej využila k práci.
Kulturu cestujících.
wifi připojení
wifi, zásuvky, roznášková služba
vic ekologie
1858,06 %50 % 

Graf

12. Co byste zlepšili v Pendolinech ČD? Uveďte prosím pouze jednu, pro Vás nejzásadnější věc. V případě, že jste Pendolinem ještě nejel/a, nevyplňujte.

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nic210,53 %5,56 %  
cena210,53 %5,56 %  
Dodržení jízdního řádu15,26 %2,78 %  
Zrnková káva s donáškou (nyní je k dispozici obvykle jen instantní, zrnková jen u určitého personálu)15,26 %2,78 %  
velikost sedaček15,26 %2,78 %  
Jeden velký omyl. Zrušit, prodat, cestujícím se omluvit a nic podobného víc nezkoušet.15,26 %2,78 %  
prostor pro zavazadla15,26 %2,78 %  
Rozšíření spojů do Plzeňského a Karlovarského kraje15,26 %2,78 %  
xxx15,26 %2,78 %  
Pohodlí15,26 %2,78 %  
ostatní odpovědi odhlucneni v prvnim voze(v masine), kde se nachazi tichy oddil (prip. umisteni do tissi casti vlaku)
Cenu jízdenky.
kvalitu
zrušení povinných rezervací - proto v Pendolinech nejezdím, často cestuji spontánně nebo neznám předem přesný čas cesty a nemohu si tedy předem zakoupít místenku na daný vlak.
Směřování klimatizace - fouká na hlavu.
vic ekologie
Vic zabavy na intranetu ve vlacich
736,84 %19,44 % 

Graf

13. Kolik si myslíte, že stojí běžná jízdenka EXPRESY ČD z Prahy do Olomouce (250 km - dospělý, žádný nárok na slevu)?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
2501032,26 %27,78 %  
30039,68 %8,33 %  
22026,45 %5,56 %  
28026,45 %5,56 %  
Včasná od 190 Kč, akční od 220 Kč, základní 340 Kč13,23 %2,78 %  
250 plus místenka13,23 %2,78 %  
vůbec netuším13,23 %2,78 %  
250 Kč13,23 %2,78 %  
15013,23 %2,78 %  
35013,23 %2,78 %  
ostatní odpovědi 300,- Kč
220 Kč
xxx
290
200
170,-
220,-
nevim
825,81 %22,22 % 

Graf

14. Kolik si myslíte, že stojí běžná jízdenka Pendolinem z Prahy do Olomouce (250 km - dospělý, žádný nárok na slevu)?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
300619,35 %16,67 %  
350516,13 %13,89 %  
40026,45 %5,56 %  
29026,45 %5,56 %  
Včasná od 190 Kč (velmi omezený počet), akční od 255 Kč13,23 %2,78 %  
250 plus místenka13,23 %2,78 %  
cca 400?13,23 %2,78 %  
290 Kč13,23 %2,78 %  
42013,23 %2,78 %  
16013,23 %2,78 %  
ostatní odpovědi 500,- Kč
255 Kč
xxx
310
200
270,-
450
250,-
380
nevim
1032,26 %27,78 % 

Graf

15. Kolik je podle Vás přiměřená cena jízdenky Praha – Olomouc (250 km – dospělý, bez nároku na slevu)?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
200825,81 %22,22 %  
300516,13 %13,89 %  
15039,68 %8,33 %  
25039,68 %8,33 %  
Kolem 200 - 250 Kč13,23 %2,78 %  
nevím, ceny jsou deformovány dotacemi a restrikcemi13,23 %2,78 %  
40013,23 %2,78 %  
Do 300 Kč13,23 %2,78 %  
300,- Kč13,23 %2,78 %  
220 Kč13,23 %2,78 %  
ostatní odpovědi 240
190,-
250,-
280
220
nevim
619,35 %16,67 % 

Graf

16. Jakou maximální částku jste ochoten zaplatit za jízdenku z Prahy do Olomouce (250 km - dospělý, bez nároku na slevu)?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
300516,13 %13,89 %  
15039,68 %8,33 %  
20039,68 %8,33 %  
35039,68 %8,33 %  
25039,68 %8,33 %  
300,-26,45 %5,56 %  
Záleží na nabídce, zhruba o 10 % víc než cenu nejlevnější aktuálně dostupné jízdenky.13,23 %2,78 %  
záleží na situaci13,23 %2,78 %  
45013,23 %2,78 %  
40013,23 %2,78 %  
ostatní odpovědi 300 Kč
220
do 200
450,- Kč (600,- Kč po případné nové trati VRT
255 Kč
230
nevim
500
825,81 %22,22 % 

Graf

17. Jakých cenových slev využíváte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žádné1341,94 %36,11 %  
IN KARTA929,03 %25 %  
žákovský průkaz – student do 26 let412,9 %11,11 %  
IN KARTA v kombinaci s další slevou39,68 %8,33 %  
důchodce26,45 %5,56 %  

Graf

18. Jakým způsobem si nejčastěji kupujete jízdenku?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
na přepážce – v den odjezdu vlaku1341,94 %36,11 %  
internet – 1 až 3 dny před odjezdem722,58 %19,44 %  
internet – s větším předstihem (více než 3 dny před odjezdem)619,35 %16,67 %  
internet – na poslední chvíli26,45 %5,56 %  
na přepážce – dříve než v den odjezdu vlaku26,45 %5,56 %  
jiné13,23 %2,78 %  

Graf

19. Přiměla Vás některá z kampaní Českých drah (akční jízdné, sleva na mítenky v Pendolinu atd.) ke zvýšení frekvence používání spojů společnosti?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne2270,97 %61,11 %  
ano619,35 %16,67 %  
nedokáži odhadnout39,68 %8,33 %  

Graf

20. Marketingové kampaně a slevové akce jsou u společnosti České dráhy:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
tak akorát1858,06 %50 %  
uvítal bych je častěji1135,48 %30,56 %  
vzhledem k časté frekvenci ve mně vzbuzují špatný dojem26,45 %5,56 %  

Graf

21. Znáte nějaké CSR aktivity společnosti České dráhy (CSR – společenská odpovědnost firem – ochrana životního prostředí, důraz na ekologii, podpora handicapovaných, spolupráce s nadacemi atd…)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne2064,52 %55,56 %  
o CSR aktivitách Českých drah jsem nikdy neslyšel825,81 %22,22 %  
ano39,68 %8,33 %  

Graf

22. Uveďte prosím jakékoliv pozitivní či negativní dojmy z cestování společností České dráhy:

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Zajištění přípojů a alternativní dopravy17,14 %2,78 %  
ČD na sobě hodně pracují, zlepšují se rychlým tempem17,14 %2,78 %  
mám rád ČD a nic negativního nevidím, protože vše je stále lepší.17,14 %2,78 %  
Vlakem jezdím ráda, mírné zpoždění mi nevadí, pro záchody mám pochopení... nejsem fouňa, co jen kritizuje...17,14 %2,78 %  
s kvalitou služeb Českých nejsem spokojená, bohužel, na trati, kterou pravidelně využíván, není jiná alternativa, výjimkou je RegioShark, který je velmi dobrý, ale bohužel jezdí pouze malé tratě17,14 %2,78 %  
U ČD je kvalita služeb velmi rozdílná, někdy je jejich služba špičková, jindy naprosto nepřijatelná. V poslední době je však kvalita služeb ČD spíše na vyšší úrovni17,14 %2,78 %  
Příjemné a pohodlné cestování17,14 %2,78 %  
Sexuální obtěžování v kupé17,14 %2,78 %  
stal jsem behem cele cesty17,14 %2,78 %  
Pozitivní - možnost zakoupení kávy bez kofeinu v Pendolinu. Poměrně častá zpoždění Pendolina na trase Olomouc - Praha.17,14 %2,78 %  
ostatní odpovědi zastaralé vlaky provozované na některých linkách - cena jízdenky neodpovídá kvalitě, častá dlouhá zpoždění (a nulová komunikace ze strany ČD a neférové podmínky pro vrácení jízdného)
špatný personál na infolince, který podává nepravdivé informace
zalezi na konkretnim spoji a nadrazi
Hodne se to zlepsilo, prostorpro vyleseni je ve spojeni do brna a bratislavy....
428,57 %11,11 % 

Graf

23. Pohlaví:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena1651,61 %44,44 %  
muž1548,39 %41,67 %  

Graf

24. Věk:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
26-35 let1135,48 %30,56 %  
18-25 let1032,26 %27,78 %  
36-50 let619,35 %16,67 %  
více než 65 let26,45 %5,56 %  
51-65 let26,45 %5,56 %  

Graf

25. Vzdělání:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vysokoškolské2270,97 %61,11 %  
středoškolské s maturitou722,58 %19,44 %  
vyučen/a13,23 %2,78 %  
vyšší odborné13,23 %2,78 %  

Graf

26. Profese:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
student/ka1032,26 %27,78 %  
jiné722,58 %19,44 %  
úředník/ce619,35 %16,67 %  
učitel/ka412,9 %11,11 %  
podnikatel/ka26,45 %5,56 %  
manuálně pracující13,23 %2,78 %  
nezaměstnaný/á13,23 %2,78 %  

Graf

27. Čistý měsíční příjem:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
10 001–15 000 Kč1032,26 %27,78 %  
15 001–20 000 Kč516,13 %13,89 %  
30 001–40 000 Kč412,9 %11,11 %  
5001-10 000 Kč412,9 %11,11 %  
20 001-30 000 Kč39,68 %8,33 %  
do 5000 Kč39,68 %8,33 %  
20 001-3 0000 Kč13,23 %2,78 %  
více než 50 000 Kč13,23 %2,78 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Citace

Matoušek, L.Expresy a Pendolina ČD (Praha - Olomouc - Ostrava/Zlínsko) (výsledky průzkumu), 2014. Dostupné online na https://expressy-cd-praha-olomouc-os.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.