Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Faktory návštěvnosti sportovních utkání
Faktory návštěvnosti sportovních utkání
→ Jaké dárky Vám udělají pod stromečkem radost a jaké byste radši nedostávali? ←
(veřejné výsledky pro všechny "ježíšky" již 14. prosince ve 12:00)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Filip Hrůza |
---|---|
Šetření: | 14. 05. 2009 - 09. 07. 2009 |
Počet respondentů: | 127 |
Počet otázek (max/průměr): | 14 / 13.52 |
Použité ochrany: | unikátní IP |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 14,3 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.03:04 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Tento výzkum se zabývá iniciální částí marketingové politiky sportovního klubu ve vztahu k veřejnosti. Cílem výzkumu je zjistit stimuly, podněty a faktory hrající významnou roli v rozhodování potenciálních diváků a fanoušků. Jedná se tedy i o jakousi "sondu do duše fanouška". Oblast výzkumu je jednou z oblastí marketingové politiky sportovních klubů, kterou se zabývám. Bližší informace a po ukončení šetření i výsledky tohoto výzkumu můžete naleznout na www.sport-marketing.cz. Předem Vám moc děkuji za pomoc!
Odpovědi respondentů
1. Jste
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Muž | 70 | 54,69 % | 55,12 % |
Žena | 58 | 45,31 % | 45,67 % |
2. Váš věk se pohybuje v
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
20-30 | 91 | 71,09 % | 71,65 % |
0-20 | 30 | 23,44 % | 23,62 % |
30-40 | 5 | 3,91 % | 3,94 % |
60-70 | 1 | 0,78 % | 0,79 % |
40-50 | 1 | 0,78 % | 0,79 % |
3. Máte rád/a sport?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano, aktivně i pasivně | 90 | 70,87 % | 70,87 % |
Ano, jen pasivně | 19 | 14,96 % | 14,96 % |
Ano, jen aktivně | 10 | 7,87 % | 7,87 % |
Nemusím ho | 6 | 4,72 % | 4,72 % |
Nemám ho rád/a | 2 | 1,57 % | 1,57 % |
4. Navštěvujete sportovní utkání
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Občas | 50 | 39,06 % | 39,37 % |
Výjimečně | 32 | 25 % | 25,2 % |
Pravidelně | 29 | 22,66 % | 22,83 % |
Vůbec | 17 | 13,28 % | 13,39 % |
5. Proč nechodíte na sportovní utkání?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Nedostatek času | 44 | 44,44 % | 34,65 % |
Nezájem | 35 | 35,35 % | 27,56 % |
jiný důvod | 11 | 11,11 % | 8,66 % |
Nedostatek financí | 9 | 9,09 % | 7,09 % |
6. Když dostáváte pozvánku jakoukoliv formou na sportovní utkání, zajímá Vás především:
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Odvětví sportu | 89 | 71,2 % | 70,08 % |
Místní klub, patriotismus | 17 | 13,6 % | 13,39 % |
Soutěž, která se hraje | 6 | 4,8 % | 4,72 % |
Nic | 4 | 3,2 % | 3,15 % |
Program (tombola, soutěže, doplňkový společenský program) | 4 | 3,2 % | 3,15 % |
Náhodné oslovení a touha zkusit něco nového | 3 | 2,4 % | 2,36 % |
Známé osobnosti | 2 | 1,6 % | 1,57 % |
7. Na základě jakého informačního kanálu chodíte na sportovní utkání?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Internetové stránky (všeobecně) | 48 | 38,71 % | 37,8 % |
Internetové stránky klubu | 39 | 31,45 % | 30,71 % |
Plakáty | 37 | 29,84 % | 29,13 % |
Tisk | 32 | 25,81 % | 25,2 % |
Nic z uvedeného | 28 | 22,58 % | 22,05 % |
Televize | 26 | 20,97 % | 20,47 % |
Noviny | 23 | 18,55 % | 18,11 % |
Pozvánky – letáky | 19 | 15,32 % | 14,96 % |
Rádio | 14 | 11,29 % | 11,02 % |
nic | 1 | 0,81 % | 0,79 % |
8. Pokud narazíte na venkovní kampaň sportovního týmu propagující domácí utkání (buď ve stylu politických předvolebních kampaní – stánek a promotéři - nebo i se soutěžemi), bude to mít vliv na Vaše rozhodování při plánování volného času?
Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
spíše souhlasím | 32 | 26,02 % | 25,2 % |
spíše nesouhlasím | 31 | 25,2 % | 24,41 % |
nevím | 29 | 23,58 % | 22,83 % |
nesouhlasím | 24 | 19,51 % | 18,9 % |
souhlasím | 7 | 5,69 % | 5,51 % |
9. Pokud budete osloveni aktivním nástrojem marketingu (graficky zpracované pozvánky – letáky – rozdávané ve městě), bude to mít vliv na Vaše rozhodování při plánování volného času?
Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
spíše souhlasím | 51 | 41,13 % | 40,16 % |
spíše nesouhlasím | 30 | 24,19 % | 23,62 % |
nevím | 22 | 17,74 % | 17,32 % |
nesouhlasím | 16 | 12,9 % | 12,6 % |
souhlasím | 5 | 4,03 % | 3,94 % |
10. V případě, že narazíte na venkovní kampaň sportovního klubu propagující domácí utkání, byste preferovali / Vás více zaujalo
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Informační materiály (bulletin) | 38 | 31,4 % | 29,92 % |
Občerstvení zdarma | 36 | 29,75 % | 28,35 % |
Hudební stránka akce (reproduktory s hudbou) | 34 | 28,1 % | 26,77 % |
Stánek s hosteskami (pozvánky na utkání) | 31 | 25,62 % | 24,41 % |
Jednoduché sportovní soutěže o ceny | 28 | 23,14 % | 22,05 % |
Jiné... | 17 | 14,05 % | 13,39 % |
Společenské soutěže o ceny | 9 | 7,44 % | 7,09 % |
nic | 1 | 0,83 % | 0,79 % |
11. Přijde Vám do schránky pěkně graficky zpracovaná pozvánka na utkání (jedná se o sport ve Vašich končinách známý – např.: hokej, fotbal, basketbal). Jaké reakce to ve Vás probudí?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Beru informaci na vědomí a ještě se rozmyslím | 58 | 45,67 % | 45,67 % |
Minimálně se nad tím zamyslím | 44 | 34,65 % | 34,65 % |
Ignoruji to | 12 | 9,45 % | 9,45 % |
Zase mě někdo otravuje s reklamou | 7 | 5,51 % | 5,51 % |
Beru informaci na vědomí a určitě jdu | 6 | 4,72 % | 4,72 % |
12. Na ulici Vás osloví promotér/ka a dá Vám pozvánku na domácí utkání do ruky (jedná se o sport ve Vašich končinách známý – např.: hokej, fotbal, basketbal). Jaké reakce to ve Vás probudí?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Beru informaci na vědomí a ještě se rozmyslím | 50 | 39,68 % | 39,37 % |
Minimálně se nad tím zamyslím | 46 | 36,51 % | 36,22 % |
Zase mě někdo otravuje s reklamou | 12 | 9,52 % | 9,45 % |
Ignoruji to | 12 | 9,52 % | 9,45 % |
Beru informaci na vědomí a určitě jdu | 6 | 4,76 % | 4,72 % |
13. Měl/y by vliv na Vaše rozhodování při plánování volného času následující možnosti?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Volný vstup / volná vstupenka | 95 | 81,9 % | 74,8 % |
Bonus, benefit ke vstupence (tričko či jiné klubové suvenýry) | 60 | 51,72 % | 47,24 % |
Občerstvení zdarma | 46 | 39,66 % | 36,22 % |
Doplňkové služby (roztleskávačky na utkání, chodící občerstvení, komfort v hale) | 30 | 25,86 % | 23,62 % |
Program utkání (přestávkové vystoupení taneční či hudební skupiny, ...) | 27 | 23,28 % | 21,26 % |
Tombola v utkání | 15 | 12,93 % | 11,81 % |
Sportovní soutěže na utkání o ceny | 14 | 12,07 % | 11,02 % |
Společenské soutěže na utkání o ceny | 9 | 7,76 % | 7,09 % |
14. Když jdete na sportovní utkání, zajímá Vás především
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Sportovní stránka / výkon | 84 | 69,42 % | 66,14 % |
Společenská stránka / pobavit se a setkat se s přáteli | 63 | 52,07 % | 49,61 % |
Programová stránka | 11 | 9,09 % | 8,66 % |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.