Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Faktory návštěvnosti sportovních utkání
Faktory návštěvnosti sportovních utkání
→ Jak často a kde nakupujete nábytek? Co je pro Vás při nákupu důležité? A koupili jste si někdy retro nábytek? ←
(veřejné výsledky během března)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Filip Hrůza |
---|---|
Šetření: | 14. 05. 2009 - 09. 07. 2009 |
Počet respondentů: | 127 |
Počet otázek (max/průměr): | 14 / 13.52 |
Použité ochrany: | unikátní IP |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 14,3 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.03:04 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Tento výzkum se zabývá iniciální částí marketingové politiky sportovního klubu ve vztahu k veřejnosti. Cílem výzkumu je zjistit stimuly, podněty a faktory hrající významnou roli v rozhodování potenciálních diváků a fanoušků. Jedná se tedy i o jakousi "sondu do duše fanouška". Oblast výzkumu je jednou z oblastí marketingové politiky sportovních klubů, kterou se zabývám. Bližší informace a po ukončení šetření i výsledky tohoto výzkumu můžete naleznout na www.sport-marketing.cz. Předem Vám moc děkuji za pomoc!
Odpovědi respondentů
1. Jste
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Muž | 70 | 54,69 % | 55,12 % |
Žena | 58 | 45,31 % | 45,67 % |
2. Váš věk se pohybuje v
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
20-30 | 91 | 71,09 % | 71,65 % |
0-20 | 30 | 23,44 % | 23,62 % |
30-40 | 5 | 3,91 % | 3,94 % |
60-70 | 1 | 0,78 % | 0,79 % |
40-50 | 1 | 0,78 % | 0,79 % |
3. Máte rád/a sport?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano, aktivně i pasivně | 90 | 70,87 % | 70,87 % |
Ano, jen pasivně | 19 | 14,96 % | 14,96 % |
Ano, jen aktivně | 10 | 7,87 % | 7,87 % |
Nemusím ho | 6 | 4,72 % | 4,72 % |
Nemám ho rád/a | 2 | 1,57 % | 1,57 % |
4. Navštěvujete sportovní utkání
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Občas | 50 | 39,06 % | 39,37 % |
Výjimečně | 32 | 25 % | 25,2 % |
Pravidelně | 29 | 22,66 % | 22,83 % |
Vůbec | 17 | 13,28 % | 13,39 % |
5. Proč nechodíte na sportovní utkání?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Nedostatek času | 44 | 44,44 % | 34,65 % |
Nezájem | 35 | 35,35 % | 27,56 % |
jiný důvod | 11 | 11,11 % | 8,66 % |
Nedostatek financí | 9 | 9,09 % | 7,09 % |
6. Když dostáváte pozvánku jakoukoliv formou na sportovní utkání, zajímá Vás především:
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Odvětví sportu | 89 | 71,2 % | 70,08 % |
Místní klub, patriotismus | 17 | 13,6 % | 13,39 % |
Soutěž, která se hraje | 6 | 4,8 % | 4,72 % |
Nic | 4 | 3,2 % | 3,15 % |
Program (tombola, soutěže, doplňkový společenský program) | 4 | 3,2 % | 3,15 % |
Náhodné oslovení a touha zkusit něco nového | 3 | 2,4 % | 2,36 % |
Známé osobnosti | 2 | 1,6 % | 1,57 % |
7. Na základě jakého informačního kanálu chodíte na sportovní utkání?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Internetové stránky (všeobecně) | 48 | 38,71 % | 37,8 % |
Internetové stránky klubu | 39 | 31,45 % | 30,71 % |
Plakáty | 37 | 29,84 % | 29,13 % |
Tisk | 32 | 25,81 % | 25,2 % |
Nic z uvedeného | 28 | 22,58 % | 22,05 % |
Televize | 26 | 20,97 % | 20,47 % |
Noviny | 23 | 18,55 % | 18,11 % |
Pozvánky – letáky | 19 | 15,32 % | 14,96 % |
Rádio | 14 | 11,29 % | 11,02 % |
nic | 1 | 0,81 % | 0,79 % |
8. Pokud narazíte na venkovní kampaň sportovního týmu propagující domácí utkání (buď ve stylu politických předvolebních kampaní – stánek a promotéři - nebo i se soutěžemi), bude to mít vliv na Vaše rozhodování při plánování volného času?
Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
spíše souhlasím | 32 | 26,02 % | 25,2 % |
spíše nesouhlasím | 31 | 25,2 % | 24,41 % |
nevím | 29 | 23,58 % | 22,83 % |
nesouhlasím | 24 | 19,51 % | 18,9 % |
souhlasím | 7 | 5,69 % | 5,51 % |
9. Pokud budete osloveni aktivním nástrojem marketingu (graficky zpracované pozvánky – letáky – rozdávané ve městě), bude to mít vliv na Vaše rozhodování při plánování volného času?
Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
spíše souhlasím | 51 | 41,13 % | 40,16 % |
spíše nesouhlasím | 30 | 24,19 % | 23,62 % |
nevím | 22 | 17,74 % | 17,32 % |
nesouhlasím | 16 | 12,9 % | 12,6 % |
souhlasím | 5 | 4,03 % | 3,94 % |
10. V případě, že narazíte na venkovní kampaň sportovního klubu propagující domácí utkání, byste preferovali / Vás více zaujalo
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Informační materiály (bulletin) | 38 | 31,4 % | 29,92 % |
Občerstvení zdarma | 36 | 29,75 % | 28,35 % |
Hudební stránka akce (reproduktory s hudbou) | 34 | 28,1 % | 26,77 % |
Stánek s hosteskami (pozvánky na utkání) | 31 | 25,62 % | 24,41 % |
Jednoduché sportovní soutěže o ceny | 28 | 23,14 % | 22,05 % |
Jiné... | 17 | 14,05 % | 13,39 % |
Společenské soutěže o ceny | 9 | 7,44 % | 7,09 % |
nic | 1 | 0,83 % | 0,79 % |
11. Přijde Vám do schránky pěkně graficky zpracovaná pozvánka na utkání (jedná se o sport ve Vašich končinách známý – např.: hokej, fotbal, basketbal). Jaké reakce to ve Vás probudí?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Beru informaci na vědomí a ještě se rozmyslím | 58 | 45,67 % | 45,67 % |
Minimálně se nad tím zamyslím | 44 | 34,65 % | 34,65 % |
Ignoruji to | 12 | 9,45 % | 9,45 % |
Zase mě někdo otravuje s reklamou | 7 | 5,51 % | 5,51 % |
Beru informaci na vědomí a určitě jdu | 6 | 4,72 % | 4,72 % |
12. Na ulici Vás osloví promotér/ka a dá Vám pozvánku na domácí utkání do ruky (jedná se o sport ve Vašich končinách známý – např.: hokej, fotbal, basketbal). Jaké reakce to ve Vás probudí?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Beru informaci na vědomí a ještě se rozmyslím | 50 | 39,68 % | 39,37 % |
Minimálně se nad tím zamyslím | 46 | 36,51 % | 36,22 % |
Zase mě někdo otravuje s reklamou | 12 | 9,52 % | 9,45 % |
Ignoruji to | 12 | 9,52 % | 9,45 % |
Beru informaci na vědomí a určitě jdu | 6 | 4,76 % | 4,72 % |
13. Měl/y by vliv na Vaše rozhodování při plánování volného času následující možnosti?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Volný vstup / volná vstupenka | 95 | 81,9 % | 74,8 % |
Bonus, benefit ke vstupence (tričko či jiné klubové suvenýry) | 60 | 51,72 % | 47,24 % |
Občerstvení zdarma | 46 | 39,66 % | 36,22 % |
Doplňkové služby (roztleskávačky na utkání, chodící občerstvení, komfort v hale) | 30 | 25,86 % | 23,62 % |
Program utkání (přestávkové vystoupení taneční či hudební skupiny, ...) | 27 | 23,28 % | 21,26 % |
Tombola v utkání | 15 | 12,93 % | 11,81 % |
Sportovní soutěže na utkání o ceny | 14 | 12,07 % | 11,02 % |
Společenské soutěže na utkání o ceny | 9 | 7,76 % | 7,09 % |
14. Když jdete na sportovní utkání, zajímá Vás především
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Sportovní stránka / výkon | 84 | 69,42 % | 66,14 % |
Společenská stránka / pobavit se a setkat se s přáteli | 63 | 52,07 % | 49,61 % |
Programová stránka | 11 | 9,09 % | 8,66 % |
Zdroje respondentů
Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):
- nezjištěno (76,9 %)
- ujdeto.cz (8,1 %)
- vseborec.cz (5,5 %)
- search.seznam.cz (2,5 %)
- google.cz (2,5 %)
- facebook.com (1,7 %)
Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.