Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Faktory návštěvnosti sportovních utkání

Faktory návštěvnosti sportovních utkání

Atraktivita turistických oblastí Jeseníky a Střední Morava
Znáte Střední Moravu nebo Jeseníky? Co považujete za největší lákadla regionu?

(veřejné výsledky 12. 12.)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Filip Hrůza
Šetření:14. 05. 2009 - 09. 07. 2009
Počet respondentů:127
Počet otázek (max/průměr):14 / 13.52
Použité ochrany:unikátní IP
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:14,3 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:04
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Tento výzkum se zabývá iniciální částí marketingové politiky sportovního klubu ve vztahu k veřejnosti. Cílem výzkumu je zjistit stimuly, podněty a faktory hrající významnou roli v rozhodování potenciálních diváků a fanoušků. Jedná se tedy i o jakousi "sondu do duše fanouška". Oblast výzkumu je jednou z oblastí marketingové politiky sportovních klubů, kterou se zabývám. Bližší informace a po ukončení šetření i výsledky tohoto výzkumu můžete naleznout na www.sport-marketing.cz. Předem Vám moc děkuji za pomoc!

Odpovědi respondentů

1. Jste

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Muž7054,69 %55,12 %  
Žena5845,31 %45,67 %  

Graf

2. Váš věk se pohybuje v

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
20-309171,09 %71,65 %  
0-203023,44 %23,62 %  
30-4053,91 %3,94 %  
60-7010,78 %0,79 %  
40-5010,78 %0,79 %  

Graf

3. Máte rád/a sport?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano, aktivně i pasivně9070,87 %70,87 %  
Ano, jen pasivně1914,96 %14,96 %  
Ano, jen aktivně107,87 %7,87 %  
Nemusím ho64,72 %4,72 %  
Nemám ho rád/a21,57 %1,57 %  

Graf

4. Navštěvujete sportovní utkání

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Občas5039,06 %39,37 %  
Výjimečně3225 %25,2 %  
Pravidelně2922,66 %22,83 %  
Vůbec1713,28 %13,39 %  

Graf

5. Proč nechodíte na sportovní utkání?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nedostatek času4444,44 %34,65 %  
Nezájem3535,35 %27,56 %  
jiný důvod1111,11 %8,66 %  
Nedostatek financí 99,09 %7,09 %  

Graf

6. Když dostáváte pozvánku jakoukoliv formou na sportovní utkání, zajímá Vás především:

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Odvětví sportu8971,2 %70,08 %  
Místní klub, patriotismus1713,6 %13,39 %  
Soutěž, která se hraje64,8 %4,72 %  
Nic43,2 %3,15 %  
Program (tombola, soutěže, doplňkový společenský program)43,2 %3,15 %  
Náhodné oslovení a touha zkusit něco nového32,4 %2,36 %  
Známé osobnosti21,6 %1,57 %  

Graf

7. Na základě jakého informačního kanálu chodíte na sportovní utkání?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Internetové stránky (všeobecně)4838,71 %37,8 %  
Internetové stránky klubu3931,45 %30,71 %  
Plakáty3729,84 %29,13 %  
Tisk3225,81 %25,2 %  
Nic z uvedeného2822,58 %22,05 %  
Televize2620,97 %20,47 %  
Noviny2318,55 %18,11 %  
Pozvánky – letáky1915,32 %14,96 %  
Rádio1411,29 %11,02 %  
nic10,81 %0,79 %  

Graf

8. Pokud narazíte na venkovní kampaň sportovního týmu propagující domácí utkání (buď ve stylu politických předvolebních kampaní – stánek a promotéři - nebo i se soutěžemi), bude to mít vliv na Vaše rozhodování při plánování volného času?

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše souhlasím3226,02 %25,2 %  
spíše nesouhlasím3125,2 %24,41 %  
nevím2923,58 %22,83 %  
nesouhlasím2419,51 %18,9 %  
souhlasím75,69 %5,51 %  

Graf

9. Pokud budete osloveni aktivním nástrojem marketingu (graficky zpracované pozvánky – letáky – rozdávané ve městě), bude to mít vliv na Vaše rozhodování při plánování volného času?

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše souhlasím5141,13 %40,16 %  
spíše nesouhlasím3024,19 %23,62 %  
nevím2217,74 %17,32 %  
nesouhlasím1612,9 %12,6 %  
souhlasím54,03 %3,94 %  

Graf

10. V případě, že narazíte na venkovní kampaň sportovního klubu propagující domácí utkání, byste preferovali / Vás více zaujalo

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Informační materiály (bulletin)3831,4 %29,92 %  
Občerstvení zdarma3629,75 %28,35 %  
Hudební stránka akce (reproduktory s hudbou)3428,1 %26,77 %  
Stánek s hosteskami (pozvánky na utkání)3125,62 %24,41 %  
Jednoduché sportovní soutěže o ceny2823,14 %22,05 %  
Jiné...1714,05 %13,39 %  
Společenské soutěže o ceny97,44 %7,09 %  
nic10,83 %0,79 %  

Graf

11. Přijde Vám do schránky pěkně graficky zpracovaná pozvánka na utkání (jedná se o sport ve Vašich končinách známý – např.: hokej, fotbal, basketbal). Jaké reakce to ve Vás probudí?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Beru informaci na vědomí a ještě se rozmyslím5845,67 %45,67 %  
Minimálně se nad tím zamyslím4434,65 %34,65 %  
Ignoruji to129,45 %9,45 %  
Zase mě někdo otravuje s reklamou75,51 %5,51 %  
Beru informaci na vědomí a určitě jdu64,72 %4,72 %  

Graf

12. Na ulici Vás osloví promotér/ka a dá Vám pozvánku na domácí utkání do ruky (jedná se o sport ve Vašich končinách známý – např.: hokej, fotbal, basketbal). Jaké reakce to ve Vás probudí?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Beru informaci na vědomí a ještě se rozmyslím5039,68 %39,37 %  
Minimálně se nad tím zamyslím4636,51 %36,22 %  
Zase mě někdo otravuje s reklamou129,52 %9,45 %  
Ignoruji to129,52 %9,45 %  
Beru informaci na vědomí a určitě jdu64,76 %4,72 %  

Graf

13. Měl/y by vliv na Vaše rozhodování při plánování volného času následující možnosti?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Volný vstup / volná vstupenka9581,9 %74,8 %  
Bonus, benefit ke vstupence (tričko či jiné klubové suvenýry)6051,72 %47,24 %  
Občerstvení zdarma4639,66 %36,22 %  
Doplňkové služby (roztleskávačky na utkání, chodící občerstvení, komfort v hale)3025,86 %23,62 %  
Program utkání (přestávkové vystoupení taneční či hudební skupiny, ...)2723,28 %21,26 %  
Tombola v utkání1512,93 %11,81 %  
Sportovní soutěže na utkání o ceny1412,07 %11,02 %  
Společenské soutěže na utkání o ceny97,76 %7,09 %  

Graf

14. Když jdete na sportovní utkání, zajímá Vás především

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Sportovní stránka / výkon8469,42 %66,14 %  
Společenská stránka / pobavit se a setkat se s přáteli6352,07 %49,61 %  
Programová stránka119,09 %8,66 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Nebyly nalezeny žádné zajímavé souvislosti mezi odpovědmi.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jste

2. Váš věk se pohybuje v

3. Máte rád/a sport?

4. Navštěvujete sportovní utkání

5. Proč nechodíte na sportovní utkání?

6. Když dostáváte pozvánku jakoukoliv formou na sportovní utkání, zajímá Vás především:

7. Na základě jakého informačního kanálu chodíte na sportovní utkání?

8. Pokud narazíte na venkovní kampaň sportovního týmu propagující domácí utkání (buď ve stylu politických předvolebních kampaní – stánek a promotéři - nebo i se soutěžemi), bude to mít vliv na Vaše rozhodování při plánování volného času?

9. Pokud budete osloveni aktivním nástrojem marketingu (graficky zpracované pozvánky – letáky – rozdávané ve městě), bude to mít vliv na Vaše rozhodování při plánování volného času?

10. V případě, že narazíte na venkovní kampaň sportovního klubu propagující domácí utkání, byste preferovali / Vás více zaujalo

11. Přijde Vám do schránky pěkně graficky zpracovaná pozvánka na utkání (jedná se o sport ve Vašich končinách známý – např.: hokej, fotbal, basketbal). Jaké reakce to ve Vás probudí?

12. Na ulici Vás osloví promotér/ka a dá Vám pozvánku na domácí utkání do ruky (jedná se o sport ve Vašich končinách známý – např.: hokej, fotbal, basketbal). Jaké reakce to ve Vás probudí?

13. Měl/y by vliv na Vaše rozhodování při plánování volného času následující možnosti?

14. Když jdete na sportovní utkání, zajímá Vás především

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jste

2. Váš věk se pohybuje v

3. Máte rád/a sport?

4. Navštěvujete sportovní utkání

5. Proč nechodíte na sportovní utkání?

6. Když dostáváte pozvánku jakoukoliv formou na sportovní utkání, zajímá Vás především:

7. Na základě jakého informačního kanálu chodíte na sportovní utkání?

8. Pokud narazíte na venkovní kampaň sportovního týmu propagující domácí utkání (buď ve stylu politických předvolebních kampaní – stánek a promotéři - nebo i se soutěžemi), bude to mít vliv na Vaše rozhodování při plánování volného času?

9. Pokud budete osloveni aktivním nástrojem marketingu (graficky zpracované pozvánky – letáky – rozdávané ve městě), bude to mít vliv na Vaše rozhodování při plánování volného času?

10. V případě, že narazíte na venkovní kampaň sportovního klubu propagující domácí utkání, byste preferovali / Vás více zaujalo

11. Přijde Vám do schránky pěkně graficky zpracovaná pozvánka na utkání (jedná se o sport ve Vašich končinách známý – např.: hokej, fotbal, basketbal). Jaké reakce to ve Vás probudí?

12. Na ulici Vás osloví promotér/ka a dá Vám pozvánku na domácí utkání do ruky (jedná se o sport ve Vašich končinách známý – např.: hokej, fotbal, basketbal). Jaké reakce to ve Vás probudí?

13. Měl/y by vliv na Vaše rozhodování při plánování volného času následující možnosti?

14. Když jdete na sportovní utkání, zajímá Vás především

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Hrůza, F.Faktory návštěvnosti sportovních utkání (výsledky průzkumu), 2009. Dostupné online na https://faktory-navstevnosti-sportovnich-utkani.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.