Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Faktory ovlivňující úspěch v podnikání

Faktory ovlivňující úspěch v podnikání

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Martina Klimičková
Šetření:18. 04. 2012 - 22. 04. 2012
Počet respondentů:103
Počet otázek (max/průměr):12 / 12
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:88,9 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:24
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

 Cílem totoho dotazníku je zjistit jaké obchody spotřebitelé  preferují a jaké faktory je nejvíce ovlivňují. Dotazník je určen pro všechny respondenty od věkové kategorie 15 let. Výsledek bude složit k vypracování praktické části mé bakalářské práce.

Odpovědi respondentů

1. Jste?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena6765,05 %65,05 %  
Muž3634,95 %34,95 %  

Graf

2. Nacházíte se ve věkové kategorii:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
15 - 25 let7875,73 %75,73 %  
26 - 40 let1514,56 %14,56 %  
41 - 50 let98,74 %8,74 %  
51 a více let10,97 %0,97 %  

Graf

3. Jste:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Student/ka6058,25 %58,25 %  
Zaměstnaný/á3231,07 %31,07 %  
Podnikatel/ka76,8 %6,8 %  
nezaměstnaný/a43,88 %3,88 %  

Graf

4. Nakupujete raději:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
v supermarketech, hypermarketech7572,82 %72,82 %  
u maloobchodníků nebo živnostníků2827,18 %27,18 %  

Graf

5. Jakým výrobkům dáváte přednost při nákupu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nevím, je mi to jedno5856,31 %56,31 %  
Tuzemským4038,83 %38,83 %  
Zahraničním54,85 %4,85 %  

Graf

6. Myslíte si, že jsou ceny v hypermarketech nižší než u maloobchodníků?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano7168,93 %68,93 %  
Ne3231,07 %31,07 %  

Graf

7. Ovlivňuje Vás poloha/umístění obchodu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše ano4341,75 %41,75 %  
Ano4240,78 %40,78 %  
Spíše ne1312,62 %12,62 %  
Ne54,85 %4,85 %  

Graf

8. Kde si myslíte, že jsou k zákazníkovi prodavači/čky vstřícnější?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
U maloobchodníků, živnostiníků9794,17 %94,17 %  
V supermarketech, hypermarketech65,83 %5,83 %  

Graf

9. Je pro Vás důležitá pověst podniku?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše ano4846,6 %46,6 %  
Ano3836,89 %36,89 %  
Spíše ne1514,56 %14,56 %  
Ne21,94 %1,94 %  

Graf

10. Ovlivňuje Vaše nákupní chování zvyšující se cena výrobků/služeb v důsledku zvyšování DPH?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano5250,49 %50,49 %  
Ne2928,16 %28,16 %  
Nevím2221,36 %21,36 %  

Graf

11. Ovlivňuje Vás reklama při nákupu zboží/služeb (televizní reklama, letáky apod.)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše ano3735,92 %35,92 %  
Spíše ne3433,01 %33,01 %  
Ano2221,36 %21,36 %  
Ne109,71 %9,71 %  

Graf

12. Ovlivňují vaše nákupní chování akční nabídky (zboží v akce/slevě)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano7774,76 %74,76 %  
Nevím, nevěnuji tomu pozornost1615,53 %15,53 %  
Ne109,71 %9,71 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Nebyly nalezeny žádné zajímavé souvislosti mezi odpovědmi.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jste?

2. Nacházíte se ve věkové kategorii:

3. Jste:

4. Nakupujete raději:

5. Jakým výrobkům dáváte přednost při nákupu?

6. Myslíte si, že jsou ceny v hypermarketech nižší než u maloobchodníků?

7. Ovlivňuje Vás poloha/umístění obchodu?

8. Kde si myslíte, že jsou k zákazníkovi prodavači/čky vstřícnější?

9. Je pro Vás důležitá pověst podniku?

10. Ovlivňuje Vaše nákupní chování zvyšující se cena výrobků/služeb v důsledku zvyšování DPH?

11. Ovlivňuje Vás reklama při nákupu zboží/služeb (televizní reklama, letáky apod.)?

12. Ovlivňují vaše nákupní chování akční nabídky (zboží v akce/slevě)?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jste?

2. Nacházíte se ve věkové kategorii:

3. Jste:

4. Nakupujete raději:

5. Jakým výrobkům dáváte přednost při nákupu?

6. Myslíte si, že jsou ceny v hypermarketech nižší než u maloobchodníků?

7. Ovlivňuje Vás poloha/umístění obchodu?

8. Kde si myslíte, že jsou k zákazníkovi prodavači/čky vstřícnější?

9. Je pro Vás důležitá pověst podniku?

10. Ovlivňuje Vaše nákupní chování zvyšující se cena výrobků/služeb v důsledku zvyšování DPH?

11. Ovlivňuje Vás reklama při nákupu zboží/služeb (televizní reklama, letáky apod.)?

12. Ovlivňují vaše nákupní chování akční nabídky (zboží v akce/slevě)?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Klimičková, M.Faktory ovlivňující úspěch v podnikání (výsledky průzkumu), 2012. Dostupné online na https://faktory-ovlivnujici-uspech-v.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.