Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Průzkum spokojenosti zákazníků v restauraci

Průzkum spokojenosti zákazníků v restauraci

Víte, že... si na Vyplňto.cz můžete zdarma vytvořit vlastní dotazník?

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Františka Tichá
Šetření:14. 10. 2016 - 16. 10. 2016
Počet respondentů:19
Počet otázek (max/průměr):10 / 10
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:87 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:22
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

věnujte prosím několik minut svého času  k vyplnění následujícího dotazníku a zároveň děkuji za Váš strávený čas.

Odpovědi respondentů

1. Jste?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena1052,63 %52,63 %  
Muž947,37 %47,37 %  

Graf

2. Do které věkové skupiny patříte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
21 - 30 let842,11 %42,11 %  
51 a více631,58 %31,58 %  
31 - 40 let421,05 %21,05 %  
méně než 2015,26 %5,26 %  

Graf

3. Jak často navštěvujete restauraci?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Několikrát měsíčně736,84 %36,84 %  
Jednou měsíčně736,84 %36,84 %  
Několikrát týdně210,53 %10,53 %  
Jednou týdně210,53 %10,53 %  
Denně15,26 %5,26 %  

Graf

4. Za jakým účelem chodíte do restaurace?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
konzumace jídla1052,63 %52,63 %  
komzumace jídla i alkoholu421,05 %21,05 %  
posezení s přáteli315,79 %15,79 %  
posezení s návštěvou210,53 %10,53 %  

Graf

5. Jste?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nekuřák1578,95 %78,95 %  
kuřák421,05 %21,05 %  

Graf

6. Navštěvujete raději:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nekuřácké restaurace1578,95 %78,95 %  
kuřácké restaurace315,79 %15,79 %  
pokud je nekuřácká, tak se podřídím15,26 %5,26 %  

Graf

7. Jak jste spokojeni s kvalitou jídla?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spokojená/ý/1684,21 %84,21 %  
Velmi spokojená/ý/210,53 %10,53 %  
Neřeším to.15,26 %5,26 %  

Graf

8. Pokud dostanete špatné jídlo, jak se zachováte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Zavolám číšníka a jídlo vrátím1052,63 %52,63 %  
Jídlo nepochválím421,05 %21,05 %  
Neudělám nic a sním ho315,79 %15,79 %  
Jídlo vrátím a nezaplatím ho210,53 %10,53 %  

Graf

9. Jak jste spokojení s obsluhou?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spokojeni1263,16 %63,16 %  
Ujde to526,32 %26,32 %  
Neřeším to15,26 %5,26 %  
Velmi spokojeni15,26 %5,26 %  

Graf

10. Jste raději když Vás obsluhuje?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
je mi to jedno, hlavně když se tváří příjemně1473,68 %73,68 %  
servírka315,79 %15,79 %  
číšník210,53 %10,53 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Tichá, F.Průzkum spokojenosti zákazníků v restauraci (výsledky průzkumu), 2016. Dostupné online na https://fanus1.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.