Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Fashion marketing a kult těla

Fashion marketing a kult těla

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Jan Kotlář
Šetření:27. 03. 2013 - 30. 03. 2013
Počet respondentů:135
Počet otázek (max/průměr):13 / 12.64
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:65,1 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:33
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Zodpovězte, prosím, několik otázek ohledně nakupování oblečení a způsobů propagace módních společností.

Odpovědi respondentů

1. Jaké je vaše pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena7769,37 %57,04 %  
Muž3430,63 %25,19 %  

Graf

2. Kolik je vám let?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
21 - 305347,75 %39,26 %  
31 - 503228,83 %23,7 %  
15 - 201513,51 %11,11 %  
51 a více119,91 %8,15 %  

Graf

3. Kolik utratíte měsíčně za oblečení a doplňky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
0 - 1000 Kč8865,19 %65,19 %  
1000 - 3000 Kč4130,37 %30,37 %  
3000 Kč a více64,44 %4,44 %  

Graf

4. Jaké jsou vaše oblíbené značky oblečení?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

Vybírám co se mi líbí,značka nerozhoduje Op Prostějiv,Rosenbaum

...

aaa

Adidas

Adidas, Mötivy, Orsay, HaM, Calzedonia

adidas, nike, puma, envy, alpine pro

Adidas, Oliver

Alpine Pro, Timeout, Kara

armany

Ashley Broke

aviatrix,adidas,quiksilver

Bershka

Black Scale, mdfk clothing.

C&A

C&A, ALPINE PRO

c&a, h&m, gate, new yorker

Camaieu, HM

Camaieu, Orsay, Piettro Filippi, Triumph, Promod

CANDA

carhart, blažek,

Clockhouse, F&F, Nike, Takko,

decathlon

Desigual, Next, Zara

eric and sons,ben sherman

Esprit, Kenvelo, HM, CA

Exe jeans Gate men Nike Adidas

F&F, NewYorker, Takko,...

fish bone, terranova, gate atd.

fishborn

gate, takko, orsay, new yorker

Gate, Terranova, Colours of the world, Tally Weijl

Giorgio Armani, Vanessa Bruno, Oscar de la Renta, Calvine Klein, Möttivi

H & M, Zara.

H a M, Tally Weijl, Cropp Town

H&M

h&m, tally weijl, lindex, new yorker, terranova, cropp town, animal, votočvohoz.cz, ebay.com, sekáče...

H&M, Tally weijl, New yorker

H&M, Zara

H&M,TOPSHOP,MANGO,MOHITO,RESERVED,PROMOD

hm

HM, Mango, Zara, Topshop

Charles Vogele, C&A, Desigual

icebreaker, random:)

kennvelo, Alpine pro

kenvelo,new york,puma,adidas

Kjus, warmpeace, fox

lakai, quiksilver, nike, burton

Levis, Martenz, Vehicle

M@S Yessica F@F

made in Vietnam

Mark Spencer

Marks Spencer

Marks&Spencer

Marks&Spencer, Zara, Adidas

nemám

nemám

nemám

nemám

nemám

nemám blíbené, koupím co se mi líbí

Nemám nějaké vyhraněné, ale například Orsay

nemám oblíbené značka

nemám oblíbené značky

nemám oblíbené značky

Nemám oblíbené značky.

Nemám oblíbené značky.

nemám oblíbenou značku

nemám oblíbenou značku

Nemám oblíbenou značku, kupuji co se mi líbí a odpovídá ceně

nemám vyhraněné

nemám vyhraněné značky

nemám vyhraněnou značku

Nemám žádné oblíbené značky.

Nemám žádnou preferovanou

Nenakupuji podle značek

nevím

nevybírám podle značek, ale podle stylu a vzhledu-musí mne to zaujmout

New Yorker, Gate, CaA, Reserved

New Yorker, Mango, Reserved, Mohito

New Yorker, Takko, Oodji, Terranova, Reserved

NewYorker

Nexx,C&A,HM

Nezájímá mě značka ale styl

nezáleží

nic

Nike

nike

nike

Nike, H&M

nike, reebok

Nike, Vans, Stielmann a Stones, Blažek, Tommy Hilflieger

north face

Olivers, Esprit, Orsay, Benetton, Gant,

OP Prostějov Classic JOKA

Orsay

Orsay

Orsay

orsay, camaieu, promod

Orsay, Mango, Modcloth, H&M

orsay, marck spenser

Orsay, New Yorker

Promod, Nike, Adidas

Promod,Tatuum, Keen,

Puma, Nike, Orsay

Replay, Nike, Adidas, Tamaris

Reserved

Reserved

Reserved, H&M, Esprit,

Reserved, HM, Esprit

Reserved,M&S, C&A

Roxy, F&F

Roxy, Tally Wejl

různě

Saleva

salon Donát z Poděbrad

sanu babu, cherokee

Tally Wejl, Divided (H&M)

Tatuum, Orsay,

Tommy Hilfiger

Tommy Hilfiger, Guess, HM,

Tommy Hilfiger, Hugo Boss, Lacoste

tommy hilfiger, tally weil,desigual,hm,lindex,bershka

vans, converse

Vans, second hand

wogele, biba

Wrangler, Envy

Zara, Nike, Yves Saint Laurent, Christian Louboutin, Balmain, balenciaga, Valentino

Zara, Promode, Neuw, 1,2,3...

zara, tatuum, promod, anne christine, reserved

Zara. Hm.

Žádná

žádná

žádné

žádné

žádné

5. Odkud berete nejčastěji inspiraci k nákupu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vejdu do prodejny a koukám12189,63 %89,63 %  
z internetu4029,63 %29,63 %  
z ulice3223,7 %23,7 %  
z časopisů1813,33 %13,33 %  
sleduji módní přehlídky32,22 %2,22 %  

Graf

6. Co je pro vás ideál ženské krásy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
90 - 60 - 906951,11 %51,11 %  
krev a mlíko5440 %40 %  
klučí typ - hubená postava128,89 %8,89 %  

Graf

7. Registrujete současný trend hubených modelek?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano10980,74 %80,74 %  
ne2619,26 %19,26 %  

Graf

8. Ovlivňuje nějak tento trend váš postoj k módě jako takové?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Sleduji dění ve světě módy stejně - neovlivňuje mě8663,7 %63,7 %  
Sleduji dění ve světě módy méně - odrazuje mě3928,89 %28,89 %  
Sleduji dění ve světě módy více - líbí se mi96,67 %6,67 %  
Zajímá mne, jak se tento trend bude dále vyvíjet10,74 %0,74 %  

Graf

9. Proč si myslíte, že předvádí na molech hubené dívky a ne dívky z "normálního života" ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Oblečení na nich vypadá lépe9973,33 %73,33 %  
Návrhář je homosexuál, líbí se mu klučičí typy3727,41 %27,41 %  
Návrhář ušetří materiál2619,26 %19,26 %  

Graf

10. Myslíte, že majitelé módních domů tlačí na dívky, aby hubly pod rámec zdravé míry?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
souhlasím5540,74 %40,74 %  
spíše souhlasím5037,04 %37,04 %  
nevím1914,07 %14,07 %  
spíše nesouhlasím96,67 %6,67 %  
nesouhlasím21,48 %1,48 %  

Graf

11. Myslite, ze mají tyto ženy vliv na vzrůstajici počet dívek s poruchou přijmu potravy?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
souhlasím6951,11 %51,11 %  
spíše souhlasím4432,59 %32,59 %  
nevím1410,37 %10,37 %  
spíše nesouhlasím75,19 %5,19 %  
nesouhlasím10,74 %0,74 %  

Graf

12. Dokáže vás fakt, že vidíte příliš hubenou dívku na billboardu odvrátit od koupě produktu nebo od značky jako takové?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne7857,78 %57,78 %  
nevím3122,96 %22,96 %  
ano2619,26 %19,26 %  

Graf

13. Budete se u příštího nákupu zajímat, jestli společnost využívá nebo nevyužívá tento trend?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne8562,96 %62,96 %  
nevím4231,11 %31,11 %  
ano85,93 %5,93 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Nebyly nalezeny žádné zajímavé souvislosti mezi odpovědmi.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jaké je vaše pohlaví?

2. Kolik je vám let?

3. Kolik utratíte měsíčně za oblečení a doplňky?

5. Odkud berete nejčastěji inspiraci k nákupu?

6. Co je pro vás ideál ženské krásy?

7. Registrujete současný trend hubených modelek?

8. Ovlivňuje nějak tento trend váš postoj k módě jako takové?

9. Proč si myslíte, že předvádí na molech hubené dívky a ne dívky z "normálního života" ?

10. Myslíte, že majitelé módních domů tlačí na dívky, aby hubly pod rámec zdravé míry?

11. Myslite, ze mají tyto ženy vliv na vzrůstajici počet dívek s poruchou přijmu potravy?

12. Dokáže vás fakt, že vidíte příliš hubenou dívku na billboardu odvrátit od koupě produktu nebo od značky jako takové?

13. Budete se u příštího nákupu zajímat, jestli společnost využívá nebo nevyužívá tento trend?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jaké je vaše pohlaví?

2. Kolik je vám let?

3. Kolik utratíte měsíčně za oblečení a doplňky?

5. Odkud berete nejčastěji inspiraci k nákupu?

6. Co je pro vás ideál ženské krásy?

7. Registrujete současný trend hubených modelek?

8. Ovlivňuje nějak tento trend váš postoj k módě jako takové?

9. Proč si myslíte, že předvádí na molech hubené dívky a ne dívky z "normálního života" ?

10. Myslíte, že majitelé módních domů tlačí na dívky, aby hubly pod rámec zdravé míry?

11. Myslite, ze mají tyto ženy vliv na vzrůstajici počet dívek s poruchou přijmu potravy?

12. Dokáže vás fakt, že vidíte příliš hubenou dívku na billboardu odvrátit od koupě produktu nebo od značky jako takové?

13. Budete se u příštího nákupu zajímat, jestli společnost využívá nebo nevyužívá tento trend?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Kotlář, J.Fashion marketing a kult těla (výsledky průzkumu), 2013. Dostupné online na https://fashion-marketing-a-kult-tel.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.