Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Fashion week

Fashion week

Víte, že... můžete dotazníky vyplňovat i pomocí mobilních aplikací?
K dispozici jsou aplikace pro iPhone, iPad a Android.

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Markéta Doležalová
Šetření:02. 11. 2011 - 09. 11. 2011
Počet respondentů:98
Počet otázek (max/průměr):5 / 4.98
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:69,7 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:01
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Prosíme vysokoškoláky (18-26let) o vyplnění krátkého dotazníku o Fashion week. Děkujeme.

Odpovědi respondentů

1. Pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena7879,59 %79,59 %  
muž2020,41 %20,41 %  

Graf

2. Říká Vám něco pojem Fashion week?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 3, neotázka č. 3, možnáotázka č. 3].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano5657,14 %57,14 %  
ne2626,53 %26,53 %  
možná1616,33 %16,33 %  

Graf

3. Kolik měsíčně utratíte za módu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
0 - 1000 Kč7071,43 %71,43 %  
1001 - 5000 Kč2424,49 %24,49 %  
5000 Kč a více44,08 %4,08 %  

Graf

4. V jaké zemi má dle Vašeho názoru Fashion week největší význam?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Francie3536,08 %35,71 %  
USA1313,4 %13,27 %  
Itálie99,28 %9,18 %  
Paříž66,19 %6,12 %  
nevím55,15 %5,1 %  
New York44,12 %4,08 %  
anglie22,06 %2,04 %  
ČR22,06 %2,04 %  
V Paříži, Miláně, New Yorku...11,03 %1,02 %  
Amerika11,03 %1,02 %  
ostatní odpovědi Paříš
jelikož nevim co to je, tak nemůžu posoudit význam
Česka rep.
USA, Velká Británie, Itálie
Francie, Itálie, Británie
Londýn
západní Evropa
V České republice
Velká Británie
Anglie, Francie, Italie
všude
Francuzsko
Francie, Británie, Německo
NYC
Francie, Velká Británie
france
frncie
Rusko
Polsko
1919,59 %19,39 % 

Graf

5. Koupili jste si někdy nějakou luxusní značku (co se týče módy)? Pokud ano jakou?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne5657,73 %57,14 %  
Louis Vuitton22,06 %2,04 %  
nekoupil22,06 %2,04 %  
prada22,06 %2,04 %  
Ralph Lauren11,03 %1,02 %  
Dior11,03 %1,02 %  
Ano11,03 %1,02 %  
kabelku11,03 %1,02 %  
hugo boss11,03 %1,02 %  
Tommy Hilfiger, Replay11,03 %1,02 %  
ostatní odpovědi Luis Vitton
samozřejmě, mám ráda Calvina Kleina, Guess,...
nekoupila
Quicksilver, ripcurle, nugget, nike
Ano, dolce a gabbana
Roberto Cavalli
Miss sixty
Guess, Dior
zatím ne
lacoste
žádnou
channel
ano, guess
Diesel, Replay, Dior
Tommy Hilfiger
nevím
Guess
ani ne
Oasis
kabelku calvin klein
Sportovní značky Puma, Adidas, Nike, Umbro, O´Neal
myslím, že ne
DaG, Kelvin Klain,....
guess, aldo, victoria secret
Ano. Cherokee.
asi ne
ano, Chloe
Dior, Prada, Chanel
ano, Jackpot, MaxMara, Blažek
2929,9 %29,59 % 

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Nebyly nalezeny žádné zajímavé souvislosti mezi odpovědmi.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Pohlaví

2. Říká Vám něco pojem Fashion week?

3. Kolik měsíčně utratíte za módu?

4. V jaké zemi má dle Vašeho názoru Fashion week největší význam?

5. Koupili jste si někdy nějakou luxusní značku (co se týče módy)? Pokud ano jakou?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Pohlaví

2. Říká Vám něco pojem Fashion week?

3. Kolik měsíčně utratíte za módu?

4. V jaké zemi má dle Vašeho názoru Fashion week největší význam?

5. Koupili jste si někdy nějakou luxusní značku (co se týče módy)? Pokud ano jakou?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Doležalová, M.Fashion week (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://fashion-week.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.