Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Fast fashion a my

Fast fashion a my

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Natálie Kaleta
Šetření:06. 02. 2023 - 17. 03. 2023
Počet respondentů:145
Počet otázek (max/průměr):20 / 19.52
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:67,4 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.05:16
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den, ahoj! 

mé jméno je Natálie Kaleta a jsem studentkou 3. ročníku bakalářského studia.

Studuji obor marketingová komunikace na Ekonomické fakultě VŠB-TU Ostrava.

Tento krátký dotazník bude sloužit jako podklad k mé bakalářské práci, která je zaměřená na problematiku fast fashion, v českém překladu "rychlá móda".

Dotazník je anonymní a skládá se z jednoduchých otázek, které Vám zaberou jen několik minut. 

Předem děkuji za Vaši ochotu a čas, který jste věnovali k vyplnění tohoto dotazníku.

Odpovědi respondentů

1. Jak často nakupujete nové oblečení?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Několikrát za rok6846,9 %46,9 %  
Výjimečně3322,76 %22,76 %  
Jednou za půl roku2517,24 %17,24 %  
Několikrát měsíčně1711,72 %11,72 %  
Několikrát týdně21,38 %1,38 %  

Graf

2. Při jaké příležitosti nakupujete oblečení?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Staré oblečení dosloužilo9263,45 %63,45 %  
Chci obohatit šatník novým oblečením7753,1 %53,1 %  
Jen tak, pro radost5034,48 %34,48 %  
Změna ročního období4329,66 %29,66 %  
Je to levné, tak si to koupím3524,14 %24,14 %  
Chci nový trend, který teď letí1611,03 %11,03 %  
potřebuji oblečení na konkrétní příležitost a nemám doma nic vhodného10,69 %0,69 %  
pro děti10,69 %0,69 %  
nemam co na sebe10,69 %0,69 %  
Pokud objevím výjimečný kousek, který budu dlouho nosit a budu se v něm cítit dobře10,69 %0,69 %  
Batole roste10,69 %0,69 %  
Změna velikosti10,69 %0,69 %  
Změna potřeb - kojící, návrat do práce atd.10,69 %0,69 %  
Když ho potřebuji10,69 %0,69 %  
Přibrala jsem 10,69 %0,69 %  

Graf

3. Uveďte, které tvrzení o fast fashion (FF) je správné

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Je to velmi levná a lehce dostupná móda, která se vyrábí v obrovském množství13089,66 %89,66 %  
FF nebere ohled na životní prostředí či pracovní podmínky zaměstnanců9666,21 %66,21 %  
Opakem fast fashion je slow fashion5739,31 %39,31 %  
Je to rychlý způsob dopravy oblečení149,66 %9,66 %  
Je to udržitelná a kvalitní móda32,07 %2,07 %  

Graf

4. Koupil(a) jste si někdy oblečení, které jste pak nikdy nepoužil(a)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano8558,62 %58,62 %  
Ne5336,55 %36,55 %  
Nevím74,83 %4,83 %  

Graf

5. Sledujete módní trendy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano, řídím se podle nichotázka č. 6, Ano, ale neřídím se podle nichotázka č. 6, Neotázka č. 7].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne7048,28 %48,28 %  
Ano, ale neřídím se podle nich6846,9 %46,9 %  
Ano, řídím se podle nich74,83 %4,83 %  

Graf

6. Kde hledáte informace o módních novinkách a stylech?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Na sociálních sítích6179,22 %42,07 %  
Ve vitrínách obchodů3342,86 %22,76 %  
Sleduji fashion blogery1316,88 %8,97 %  
Kupuji módní časopisy (VOGUE, ELLE, …)810,39 %5,52 %  
na ulici22,6 %1,38 %  
z občasného článku v některém z internetových magazínů11,3 %0,69 %  
dívám se kolem sebe, co nosí herci v televizi...11,3 %0,69 %  
náhodou11,3 %0,69 %  
Přehlídky na youtube11,3 %0,69 %  
internet11,3 %0,69 %  
internet - kdekoli to na mě vykoukne ;-)11,3 %0,69 %  

Graf

7. Při nákupu oblečení přemýšlím, co už mám doma a s čím to sladím.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
Vůbec ne vs. Zcela souhlasím1-2-3-4-53.6211.656

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

8. Dáte při výběru módy na doporučení od někoho z níže uvedených skupin?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Řídím se sám(sama) sebou11982,07 %82,07 %  
Přátelé5840 %40 %  
Rodina5034,48 %34,48 %  
Influenceři1510,34 %10,34 %  
Prodejce v obchodě138,97 %8,97 %  
Módní návrháři42,76 %2,76 %  
Blogeři21,38 %1,38 %  

Graf

9. Kde převážně nakupujete/získáváte módu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
V obchodech typu Zara, H&M, New Yorker, Primark, Bershka ...9162,76 %62,76 %  
Přes e-shopy s módou typu Zalando, AboutYou, Answear, …5537,93 %37,93 %  
V second handech5537,93 %37,93 %  
V obchodních řetězcích nabízející i jiné zboží (Lidl, Tesco, …)3624,83 %24,83 %  
Preferuji menší, domácí značky a udržitelnou módu2920 %20 %  
Nechám si ušít64,14 %4,14 %  
armyshop21,38 %1,38 %  
Tam kde to mají 10,69 %0,69 %  
vietnamci10,69 %0,69 %  
V českých obchodech s oděvy10,69 %0,69 %  
V tržnici, na eshopu se sportovními potřebami, v army shopu10,69 %0,69 %  
army shop10,69 %0,69 %  
Šiju10,69 %0,69 %  
Siju si sama10,69 %0,69 %  
Vinted10,69 %0,69 %  
Tam kde mají moji velikost ... je mi jedno kde10,69 %0,69 %  
shein a Aliexpress Kočko10,69 %0,69 %  
šiju, pletu10,69 %0,69 %  
Sama si snažím šít nebo přešít oblečení. Také nakupuji na AliExpresu, ale věci, které nosím do roztrhání nebo jsou to napodobeniny oblečení, které si nemohu dovolit (House of CB, Selkie, Loveshackfancy, For Love and Lemons) či díky těmto kouskům získám střihy, které mohu doma replikovat10,69 %0,69 %  
+ jiné prémiové značky, nejen FF značky jako Zara 10,69 %0,69 %  
Aliexpress, Shein a jiné zahraniční e-shopy 10,69 %0,69 %  
Mám představu, co chci a to hledám, bez ohledu na značku (např. Kvůli dostatečně dlouhým rukávům)10,69 %0,69 %  
Specializované obchody s funkčním oblečením 10,69 %0,69 %  
různě, bohužel i v Pepcu 10,69 %0,69 %  

Graf

10. Jaký faktor je pro vás NEJDŮLEŽITĚJŠÍ, když nakupujete ...

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

Automatizované zpracování této otázky zatím není podporováno, odpovědi je nutné zpracovat "ručně" na základě exportu surových dat (xls/xlsx/csv apod.)

Graf

11. Když si mám koupit něco na sebe, jsem velmi nerozhodný(á).

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
Vůbec ne vs. Zcela souhlasím1-2-3-4-53.0141.655

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

12. Kde si pravděpodobně koupíte tričko?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
H&M5940,69 %40,69 %  
ZARA2416,55 %16,55 %  
Vinted2315,86 %15,86 %  
Primark1812,41 %12,41 %  
Levi's149,66 %9,66 %  
SHEIN128,28 %8,28 %  
Pepe Jeans64,14 %4,14 %  
Bonprix42,76 %2,76 %  
second hand32,07 %2,07 %  
C&A32,07 %2,07 %  
Timeout 21,38 %1,38 %  
vietnamci21,38 %1,38 %  
Orsay21,38 %1,38 %  
Čína10,69 %0,69 %  
Trenýrkárna, Astratex10,69 %0,69 %  
Je mi to jedno 10,69 %0,69 %  
C&C10,69 %0,69 %  
Tricko je velký problém. Nejlépe sedí asi z Orsay10,69 %0,69 %  
E-shop 10,69 %0,69 %  
nevím10,69 %0,69 %  
Tam kde ho budou mít 10,69 %0,69 %  
Specializované obchody10,69 %0,69 %  
C a A10,69 %0,69 %  
witt10,69 %0,69 %  
e-shop Fanclubu Metallicy10,69 %0,69 %  
Emp, malí lokální prodejci, atd.10,69 %0,69 %  
Nikde. Trička dostávám rychleji, než unosím.10,69 %0,69 %  
Na eshopu s reklamním zbožím 10,69 %0,69 %  
army shop nebo pracovni potreby, kvalitni materialy za nizkou cenu10,69 %0,69 %  
Takko10,69 %0,69 %  
Decathlon10,69 %0,69 %  
Usiju si10,69 %0,69 %  
Bershka,New Yorker 10,69 %0,69 %  
secondhand10,69 %0,69 %  
minimalista10,69 %0,69 %  
v nicem z toho jsem nikndy nebyl10,69 %0,69 %  
About you nebo Zalando10,69 %0,69 %  
secondhand, malý designer10,69 %0,69 %  
Sportisimo10,69 %0,69 %  
kdekoliv10,69 %0,69 %  
Zoot10,69 %0,69 %  
Orsay,Gate10,69 %0,69 %  
Bezpotisku10,69 %0,69 %  
leepa store10,69 %0,69 %  
Bushman, Sam7310,69 %0,69 %  
lidl10,69 %0,69 %  
reserved10,69 %0,69 %  
v metal shopu\ nebo army shopu10,69 %0,69 %  
Obyčejná trička v podstatě nenosím, koupila bych si nějaké “originální” třeba v secondhandu, na značce mi nezáleží…10,69 %0,69 %  
Na marketu (design market, mint market)10,69 %0,69 %  
Obchod10,69 %0,69 %  
Lindex10,69 %0,69 %  
Na freshlabels10,69 %0,69 %  
Aboutyou10,69 %0,69 %  
menší obchody10,69 %0,69 %  
Tesco10,69 %0,69 %  
Tam, kde můžu vyzkoušet 10,69 %0,69 %  
S.Oliver10,69 %0,69 %  
Woox10,69 %0,69 %  
Neřeším, hledám příjemný nesyntetický materiál 10,69 %0,69 %  
pepco10,69 %0,69 %  
Tesco, Newyorker, Pepco,kdesi na netu10,69 %0,69 %  
Kik, NewYorker10,69 %0,69 %  

Graf

13. Za 600 Kč si koupím raději ...

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
3x levná trička8357,24 %57,24 %  
1x kvalitní a dražší triko6242,76 %42,76 %  

Graf

14. Za 1500 Kč si koupím raději ...

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1x kvalitní a dražší kabát12586,21 %86,21 %  
2x levnější kabáty2013,79 %13,79 %  

Graf

15. Který typ oblečení máte ve zvyku nakupovat spíše impulzivně a u kterého si nákup spíše promýšlíte?

(Pokud některý typ oblečení nenakupujete, neuvádějte odpověď.)

1-promýšlím nákup
5-jsem impulzivní

Nepovinná otázka, respondent se mohl u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

Automatizované zpracování této otázky zatím není podporováno, odpovědi je nutné zpracovat "ručně" na základě exportu surových dat (xls/xlsx/csv apod.)

Graf

16. Jak se obvykle zbavujete oblečení?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Recykluji (např. použiji oblečení jako hadry na vytírání, ...)7954,48 %54,48 %  
Daruji ho někomu z rodiny nebo přátelům7148,97 %48,97 %  
Daruji ho na charitu7048,28 %48,28 %  
Vyhodím ho do koše/kontejneru4430,34 %30,34 %  
Přeprodám ho dál4228,97 %28,97 %  
Nechám si ho2416,55 %16,55 %  

Graf

17. Jste žena nebo muž?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena10773,79 %73,79 %  
Muž3826,21 %26,21 %  

Graf

18. Jaký je Váš věk?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
21 – 295034,48 %34,48 %  
30 – 394833,1 %33,1 %  
15 – 202114,48 %14,48 %  
40 – 491510,34 %10,34 %  
50 – 5985,52 %5,52 %  
60+32,07 %2,07 %  

Graf

19. Jaké je Vaše dosažené vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vysoká škola8055,17 %55,17 %  
Střední škola4631,72 %31,72 %  
Základní škola138,97 %8,97 %  
Vyučen(a)64,14 %4,14 %  

Graf

20. Jaký je Váš sociální status?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Zaměstnaný(á)7451,03 %51,03 %  
Student(ka)3423,45 %23,45 %  
Na mateřské dovolené138,97 %8,97 %  
OSVČ128,28 %8,28 %  
Nezaměstnaný(á)74,83 %4,83 %  
V důchodu53,45 %3,45 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 10 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

2. Při jaké příležitosti nakupujete oblečení?

  • odpověď Chci obohatit šatník novým oblečením:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi SHEIN na otázku 12. Kde si pravděpodobně koupíte tričko?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Primark na otázku 12. Kde si pravděpodobně koupíte tričko?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Sleduji fashion blogery na otázku 6. Kde hledáte informace o módních novinkách a stylech?

3. Uveďte, které tvrzení o fast fashion (FF) je správné

  • odpověď FF nebere ohled na životní prostředí či pracovní podmínky zaměstnanců:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi SHEIN na otázku 12. Kde si pravděpodobně koupíte tričko?

4. Koupil(a) jste si někdy oblečení, které jste pak nikdy nepoužil(a)?

  • odpověď Ano:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Na mateřské dovolené na otázku 20. Jaký je Váš sociální status?

5. Sledujete módní trendy?

  • odpověď Ano, ale neřídím se podle nich:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ve vitrínách obchodů na otázku 6. Kde hledáte informace o módních novinkách a stylech?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Několikrát měsíčně na otázku 1. Jak často nakupujete nové oblečení?
  • odpověď Ne:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vůbec ne [1-2-3-4-5] Zcela souhlasím: 1 na otázku 7. Při nákupu oblečení přemýšlím, co už mám doma a s čím to sladím.

6. Kde hledáte informace o módních novinkách a stylech?

  • odpověď Na sociálních sítích:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Chci nový trend, který teď letí na otázku 2. Při jaké příležitosti nakupujete oblečení?

8. Dáte při výběru módy na doporučení od někoho z níže uvedených skupin?

  • odpověď Přátelé:
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi SHEIN na otázku 12. Kde si pravděpodobně koupíte tričko?

9. Kde převážně nakupujete/získáváte módu?

  • odpověď V obchodech typu Zara, H&M, New Yorker, Primark, Bershka ...:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi SHEIN na otázku 12. Kde si pravděpodobně koupíte tričko?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ZARA na otázku 12. Kde si pravděpodobně koupíte tričko?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Primark na otázku 12. Kde si pravděpodobně koupíte tričko?

10. Jaký faktor je pro vás NEJDŮLEŽITĚJŠÍ, když nakupujete ...

  • odpověď Boty=Kvalita:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Plavky=Kvalita na otázku 10. Jaký faktor je pro vás NEJDŮLEŽITĚJŠÍ, když nakupujete ...
  • odpověď Plavky=Vzhled:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Spodní prádlo=Vzhled na otázku 10. Jaký faktor je pro vás NEJDŮLEŽITĚJŠÍ, když nakupujete ...

13. Za 600 Kč si koupím raději ...

  • odpověď 3x levná trička:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Tričko=Cena na otázku 10. Jaký faktor je pro vás NEJDŮLEŽITĚJŠÍ, když nakupujete ...

16. Jak se obvykle zbavujete oblečení?

  • odpověď Daruji ho na charitu:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Na mateřské dovolené na otázku 20. Jaký je Váš sociální status?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jak často nakupujete nové oblečení?

2. Při jaké příležitosti nakupujete oblečení?

3. Uveďte, které tvrzení o fast fashion (FF) je správné

4. Koupil(a) jste si někdy oblečení, které jste pak nikdy nepoužil(a)?

5. Sledujete módní trendy?

6. Kde hledáte informace o módních novinkách a stylech?

7. Při nákupu oblečení přemýšlím, co už mám doma a s čím to sladím.

8. Dáte při výběru módy na doporučení od někoho z níže uvedených skupin?

9. Kde převážně nakupujete/získáváte módu?

10. Jaký faktor je pro vás NEJDŮLEŽITĚJŠÍ, když nakupujete ...

11. Když si mám koupit něco na sebe, jsem velmi nerozhodný(á).

12. Kde si pravděpodobně koupíte tričko?

13. Za 600 Kč si koupím raději ...

14. Za 1500 Kč si koupím raději ...

15. Který typ oblečení máte ve zvyku nakupovat spíše impulzivně a u kterého si nákup spíše promýšlíte?

16. Jak se obvykle zbavujete oblečení?

17. Jste žena nebo muž?

18. Jaký je Váš věk?

19. Jaké je Vaše dosažené vzdělání?

20. Jaký je Váš sociální status?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jak často nakupujete nové oblečení?

2. Při jaké příležitosti nakupujete oblečení?

3. Uveďte, které tvrzení o fast fashion (FF) je správné

4. Koupil(a) jste si někdy oblečení, které jste pak nikdy nepoužil(a)?

5. Sledujete módní trendy?

6. Kde hledáte informace o módních novinkách a stylech?

7. Při nákupu oblečení přemýšlím, co už mám doma a s čím to sladím.

8. Dáte při výběru módy na doporučení od někoho z níže uvedených skupin?

9. Kde převážně nakupujete/získáváte módu?

10. Jaký faktor je pro vás NEJDŮLEŽITĚJŠÍ, když nakupujete ...

11. Když si mám koupit něco na sebe, jsem velmi nerozhodný(á).

12. Kde si pravděpodobně koupíte tričko?

13. Za 600 Kč si koupím raději ...

14. Za 1500 Kč si koupím raději ...

15. Který typ oblečení máte ve zvyku nakupovat spíše impulzivně a u kterého si nákup spíše promýšlíte?

16. Jak se obvykle zbavujete oblečení?

17. Jste žena nebo muž?

18. Jaký je Váš věk?

19. Jaké je Vaše dosažené vzdělání?

20. Jaký je Váš sociální status?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Kaleta, N.Fast fashion a my (výsledky průzkumu), 2023. Dostupné online na https://fast-fashion-a-my.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.