Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Fast food 2

Fast food 2

Atraktivita turistických oblastí Jeseníky a Střední Morava
Znáte Střední Moravu nebo Jeseníky? Co považujete za největší lákadla regionu?

(veřejné výsledky 12. 12.)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Lenka Kvasničková
Šetření:19. 04. 2010 - 22. 04. 2010
Počet respondentů:68
Počet otázek (max/průměr):6 / 6.09
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:63,6 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.00:59
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Ahoj,

 

tak mám ještě jeden krátkej dotazník, můžu vás poprosit o jeho vyplnění?

 

Děkuji moc!!!

Odpovědi respondentů

1. Který z fast foodů navštěvujete nejčastěji?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
McDonald´s4362,32 %63,24 %  
KFC1521,74 %22,06 %  
ani jeden22,9 %2,94 %  
žádný22,9 %2,94 %  
big burger11,45 %1,47 %  
Burger King11,45 %1,47 %  
Bageterie Boulevard11,45 %1,47 %  
Nemám rád fastfood11,45 %1,47 %  
Mr. Clou11,45 %1,47 %  
pizza factory11,45 %1,47 %  
Subway11,45 %1,47 %  

Graf

2. Jak často chodíte do fast foodů?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1x 1/2 roku3144,93 %45,59 %  
1x měsíčně2434,78 %35,29 %  
1x týdně 1420,29 %20,59 %  

Graf

3. Jaké je nejdůležitější hledisko, proč navštěvujete fast food?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
rychlost1420,29 %20,59 %  
chuť45,8 %5,88 %  
rychlé22,9 %2,94 %  
je to rychlý a je to dobrý11,45 %1,47 %  
rychlá svačinka11,45 %1,47 %  
když mám zrovna chuť na jejich produkty11,45 %1,47 %  
Chutná mi11,45 %1,47 %  
mám hlad11,45 %1,47 %  
cena11,45 %1,47 %  
hlad, rychlé jídlo11,45 %1,47 %  
ostatní odpovědi chutná mi to
zahnat hlad
Miluju cheesburgy McDonald´s
kamarádi
hlad
"fast"
je to rychlý způsob občerstvení
čas
nepřipadám si blbě, když tam jdu sama
dobrá věc
rychlé jídlo
rychlá obsluha
24/7 provoz, drive thru, dobré jídlo...
cena a dostupnost v zahraničí
jako doprovod přítele po nějaké párty
nemám čas, potřebuju se rychle najíst
je to rychlé a levné
Bohužel - chutná mi
zabít čas
rychlost, moznost odnest hned s sebou
je to fast
Hlad a potřeba jíst okamžitě.
dostupnost
rychle dostupné syté jídlo
v okolí není jiná možnost
nezdrave jidlo
Rychlé občerstvení
U dálnice nic jiného není
velky hlad a potreba rychle se najist
kdyz chvatam, nebo to mam pri ceste..
posezení s přáteli
otevírací doba
kafe mimo bydliště, vím,do čeho jdu předem
mám chuť na nabízený typ pokrmu
málo času
Hlad. Pokud není jiná možnost. Výhoda je rychost.
opravdu nouze
Je mi líto,a le nechápu otázku.
Chutná mi tam.
nedostatek času
dobré jídlo (specifické jídlo)
není čas vařit
4260,87 %61,76 % 

Graf

4. Jste:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena6086,96 %88,24 %  
muž913,04 %13,24 %  

Graf

5. Jaká jste věková skupina?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
15 - 26 let 5782,61 %83,82 %  
26 - 60 let1217,39 %17,65 %  

Graf

6. Jaké máte nejvyšší dosažené vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
středoškolské vzdělání4362,32 %63,24 %  
vysokoškolské vzdělání 2028,99 %29,41 %  
základní vzdělání57,25 %7,35 %  
žák ZŠ11,45 %1,47 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Nebyly nalezeny žádné zajímavé souvislosti mezi odpovědmi.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Který z fast foodů navštěvujete nejčastěji?

2. Jak často chodíte do fast foodů?

3. Jaké je nejdůležitější hledisko, proč navštěvujete fast food?

4. Jste:

5. Jaká jste věková skupina?

6. Jaké máte nejvyšší dosažené vzdělání?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Který z fast foodů navštěvujete nejčastěji?

2. Jak často chodíte do fast foodů?

3. Jaké je nejdůležitější hledisko, proč navštěvujete fast food?

4. Jste:

5. Jaká jste věková skupina?

6. Jaké máte nejvyšší dosažené vzdělání?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Kvasničková, L.Fast food 2 (výsledky průzkumu), 2010. Dostupné online na https://fast-food-2.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.