Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Fenomén díky reklamě

Fenomén díky reklamě

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:aneta faitová
Šetření:07. 04. 2014 - 14. 04. 2014
Počet respondentů:114
Počet otázek (max/průměr):17 / 15.74
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:81,8 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:13
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Tento dotazník bude použit na bakalářskou práci s názvem Fenomén díky reklamě. 

Děkuji za zodpovězení následujících několika otázek.

Odpovědi respondentů

1. Jste:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena8574,56 %74,56 %  
muž2925,44 %25,44 %  

Graf

2. Kolik Vám je let?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
20-255649,12 %49,12 %  
25-302925,44 %25,44 %  
35 a více1412,28 %12,28 %  
30-3587,02 %7,02 %  
do 2076,14 %6,14 %  

Graf

3. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
středoškolské s maturitou6456,14 %56,14 %  
vysokoškolské4236,84 %36,84 %  
základní43,51 %3,51 %  
vyšší odborné21,75 %1,75 %  
středoškolské bez maturity21,75 %1,75 %  

Graf

4. Jaký je Váš sociální status?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
student6557,02 %57,02 %  
pracující4135,96 %35,96 %  
nezaměstnaný54,39 %4,39 %  
v domácnosti21,75 %1,75 %  
mateřská/ rodičovská10,88 %0,88 %  

Graf

5. Žijete společensky? Chodíte do divadla, kina, na koncerty,..?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano9986,84 %86,84 %  
ne1513,16 %13,16 %  

Graf

6. Jak se dozvídáte o těchto společenských událostech?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
internet8978,07 %78,07 %  
venkovní reklama ( billboardy,..)1412,28 %12,28 %  
časopisy, noviny, letáky108,77 %8,77 %  
rádio10,88 %0,88 %  

Graf

7. Ovlivní reklama Váš názor?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano4539,47 %39,47 %  
ne3732,46 %32,46 %  
nevím3228,07 %28,07 %  

Graf

8. Všímáte si venkovních ( outdoorových) reklam?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano8070,18 %70,18 %  
ne3429,82 %29,82 %  

Graf

9. Pokud ano, vybavíte si nějakou? Kterou?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne25,41 %1,75 %  
politická kampan12,7 %0,88 %  
povětšinou na společenské akce ( koncerty, muzikály...) také hodně na McDonald's12,7 %0,88 %  
o2, t-mobile12,7 %0,88 %  
reklama na McDonald´s 12,7 %0,88 %  
beata rajská12,7 %0,88 %  
nový toulareg12,7 %0,88 %  
Ennio morricone12,7 %0,88 %  
reklama na Frekvenci 112,7 %0,88 %  
Kulturni udalosti - napr. filmy, reklamy na auta - napr. Kia, reklamy na napoje - pivo, aj.12,7 %0,88 %  
ostatní odpovědi Klenoty aurum
nevybavím
Morricone, Top Secret, Landa, Hořící keř, ...
Prague food festival
T-mobile
Divadelní hra s malým pejskem, červeným kruhem a některým z účinkujících herců
na domě, reklama na Radegast
reklama na velikonocni trhy v edenu
Billboardy okolo dálnic
Coca-Cola, výstavy, atd.
aktuální na Kryštofy
volby (prezidentské, senátorské, poslanecké)
nevybavím vím že tam něco je a pak zapomenu na to co to vlastně bylo
Matoni
Majáles, Mall.cz
Shanghajský cirkus, co byl u nás minulý měsíc
billboard na noční podnik
vyvěšené plakáty
Koncert nějakého zpěváka
Divadelní svět Brno (Sexismus!!!)
Pivo Bernard, t Mobile
muzikál Adams family
Canis, Okna lenin a obecně veškerá reklama inzerující přes sexuální podtext,čili polonahí slečna prodávající nějaký produkt :)
nevšímám
Nevím
Šperky nejsou hřích s polonahou Simonou Krainovou
2670,27 %22,81 % 

Graf

10. Stane se Vám, že narazíte na zajímavou událost na facebooku?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano8271,93 %71,93 %  
nevšímám si toho1311,4 %11,4 %  
ne119,65 %9,65 %  
facebook nepoužívám87,02 %7,02 %  

Graf

11. Zajímáte se o módu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano7666,67 %66,67 %  
ne3833,33 %33,33 %  

Graf

12. Odradí Vás negativní PR článek na daný produkt?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne3530,7 %30,7 %  
ano3127,19 %27,19 %  
nevím3127,19 %27,19 %  
naopak, probudí ve mě zájem1714,91 %14,91 %  

Graf

13. Myslíte si, že se díky reklamě dá vytvořit z produktu fenomén?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano9885,96 %85,96 %  
nevím1210,53 %10,53 %  
ne43,51 %3,51 %  

Graf

14. Myslíte si, že použití celebrity v reklamě kladně ovlivní zákazníka?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano7263,16 %63,16 %  
ne2521,93 %21,93 %  
nevím1714,91 %14,91 %  

Graf

15. Vzpomenete si na nějakou venkovní nebo tištěnou reklamu, kde hlavní roli hraje žena/ modelka?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano6153,51 %53,51 %  
ne5346,49 %46,49 %  

Graf

16. Pokud ano, na kterou?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

Aquila - T.Chlebovská

Aurum, kara

Avon

bilboard Hamé - Soukalová

Calzedonia

Calzedonia, Top Secret

Calzedonia, top secret, opel

H&M

Hamé, Gabriela Soukalová

Hana Soukupova-Mattoni

Heidi Klum - Loreat

Intimissimi spodni pradlo

Je jich spousta

Kate Moss - kosmetika Maybellin

Klenoty Aurum

Klenoty Aurum- Simona K.

Kuchařová CCC boty

L'ORÉAL PARIS - Eva Longoria

Lancome Julie Roberts

Matoni

Mattoni

McDonald´s

Milka - Šárka Strachová

Miranda Kerr -HM, Penelope Cruz - Lindex

Miranda Kerr pro H&M

muzikál kleopatra - Lucie Bílá ( tedy myslím =) )

na noční klub

na oblečení- např. CaA, Top Secret

na pneumatiky

na tmobile s tim parem tenisovym, nevzpomenu si jak se jmenujou

Na všechny oděvní řetězce

Ne

opel claudia schiffer

parfém-rihanna

prostředek na hubnutí-romana pavelkvoá

Reklama na nářadí (lokální obchod v Plzni)

Simona Krainová v reklamě na šperky. Calzedonia a bilboardy na plavky/spodní prádlo, reklama na parfém Alien od Thiery Mugler.

Simona Krainová-Klenoty Aurum

Tatiana Kuchařová

Tereza Chlebovská v reklamě ma Aquilu.

Tereza Maxová

Top secret

Top secret

veděl jsem něco na nějakou koupelnu ale nevím co to bylo za firmu ale ta holka byla pěkná

většina kosmetických produktů(Vichy, Lóreal, Astor,Rimmel..etc) a vlastně skoro všechno,kromě pánských obleků :)

Vlasový přípravek, kdy vjezdem vlaku do stanice metra se rozvlní vlasy modelky na plakátu-reklamě

zasklený plakát na zastávce modelky ve spodním prádle

17. Pokud byste dostali vstupenky na módní přehlídku Top Secret, šli byste se podívat?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano7263,16 %63,16 %  
ne1714,91 %14,91 %  
tuto událost neznám1614,04 %14,04 %  
nevím97,89 %7,89 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Nebyly nalezeny žádné zajímavé souvislosti mezi odpovědmi.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jste:

2. Kolik Vám je let?

3. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

4. Jaký je Váš sociální status?

5. Žijete společensky? Chodíte do divadla, kina, na koncerty,..?

6. Jak se dozvídáte o těchto společenských událostech?

7. Ovlivní reklama Váš názor?

8. Všímáte si venkovních ( outdoorových) reklam?

10. Stane se Vám, že narazíte na zajímavou událost na facebooku?

11. Zajímáte se o módu?

12. Odradí Vás negativní PR článek na daný produkt?

13. Myslíte si, že se díky reklamě dá vytvořit z produktu fenomén?

14. Myslíte si, že použití celebrity v reklamě kladně ovlivní zákazníka?

15. Vzpomenete si na nějakou venkovní nebo tištěnou reklamu, kde hlavní roli hraje žena/ modelka?

17. Pokud byste dostali vstupenky na módní přehlídku Top Secret, šli byste se podívat?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jste:

2. Kolik Vám je let?

3. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

4. Jaký je Váš sociální status?

5. Žijete společensky? Chodíte do divadla, kina, na koncerty,..?

6. Jak se dozvídáte o těchto společenských událostech?

7. Ovlivní reklama Váš názor?

8. Všímáte si venkovních ( outdoorových) reklam?

10. Stane se Vám, že narazíte na zajímavou událost na facebooku?

11. Zajímáte se o módu?

12. Odradí Vás negativní PR článek na daný produkt?

13. Myslíte si, že se díky reklamě dá vytvořit z produktu fenomén?

14. Myslíte si, že použití celebrity v reklamě kladně ovlivní zákazníka?

15. Vzpomenete si na nějakou venkovní nebo tištěnou reklamu, kde hlavní roli hraje žena/ modelka?

17. Pokud byste dostali vstupenky na módní přehlídku Top Secret, šli byste se podívat?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

faitová, a.Fenomén díky reklamě (výsledky průzkumu), 2014. Dostupné online na https://fenomen-diky-reklame.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.