Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Fenomén slev

Fenomén slev

Atraktivita turistických oblastí Jeseníky a Střední Morava
Znáte Střední Moravu nebo Jeseníky? Co považujete za největší lákadla regionu?

(veřejné výsledky 12. 12.)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Michaela Mlčáková
Šetření:16. 03. 2015 - 21. 03. 2015
Počet respondentů:58
Počet otázek (max/průměr):10 / 9.29
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:86,8 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:25
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Instrukce pro vyplnění dotazníku (nápověda)

Dobrý den, jsem studentka VŠB-TU Ostrava a chtěla bych Vás poprosit o vyplnění tohoto dotazníku. Mým úkolem je zjistit, jak velkým fenoménem jsou ony slevy, které na nás působí neustále, ať už je to v televizi, reklamě, letáčku či na internetu. Moc Vám děkuji, že jste si udělali čas a pomohli jste mi. 

Odpovědi respondentů

1. Jaké je vaše pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena4475,86 %75,86 %  
muž1424,14 %24,14 %  

Graf

2. Kolik je vám let?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18 - 25 let2746,55 %46,55 %  
26 - 39 let1831,03 %31,03 %  
40 - 50 let813,79 %13,79 %  
51 - 65 let35,17 %5,17 %  
8 - 17 let23,45 %3,45 %  

Graf

3. Jak často nakupujete zboží ve slevě?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
někdy3255,17 %55,17 %  
jen když se mi zboží líbí2136,21 %36,21 %  
vždy58,62 %8,62 %  

Graf

4. Kde nejčastěji kupujete zboží ve slevě?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
v kamenném obchodě (např. supermarket, obchody s oblečením apod.5696,55 %96,55 %  
na internetu23,45 %3,45 %  

Graf

5. Nakupovali jste již někdy na internetu pomocí "slevomatu"?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne3763,79 %63,79 %  
ano2136,21 %36,21 %  

Graf

6. Pokud jste tedy na slevomatu nakupovali, co jste si koupili? (napište jednu až dvě věci)

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

dárkový poukaz na kosmetiku

Dovolenou, jídlo

fotokalendář, pásek

fotokniha

jen restaurace

jídlo, kozmeticke procedury, hodinu bowlingu, pobyt

Jízdu ve Ferrari, poukázku do aqualendu Moravia

Oblečení, obuv

Peněženku, peřiny...

Pobyt

pobyt

pouze jednou - projížďku na šlapadlech, kterou jsem dlouho plánovala

Slevové poukazy na zlevněný vstup nebo na jídlo do restaurace

triko auto na dálkové ovládání

Vikendovy pobyt, voucher do restaurace

vstup do solárka, vstup do wellness

vstupenku na Laser game

7. Jaké zboží ve slevě si nejčastěji kupujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
potraviny4170,69 %70,69 %  
oblečení1424,14 %24,14 %  
elektronika (lednice, televize, počítač, apod.)23,45 %3,45 %  
nic11,72 %1,72 %  

Graf

8. Když uvidíte slevu na Vašem oblíbeném produktu, jak zareagujete, i přesto, že výrobek nyní nepotřebujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
když ho nepotřebuji, tak si výrobek kupovat nebudu3153,45 %53,45 %  
s radostí si výrobek koupím2746,55 %46,55 %  

Graf

9. Myslíte si, že je sleva opravdovým fenoménem dnešní doby?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano3763,79 %63,79 %  
nevím1424,14 %24,14 %  
ne712,07 %12,07 %  

Graf

10. A na závěr poslední otázka, slovo „sleva“ slyšíme okolo nás téměř všude, ale myslíte si, že ony slevy jsou opravdové, a nebo jsou to jen klamy a chytré tahy obchodníků?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
většina slev jsou jen klamy a chytré tahy obchodníků3763,79 %63,79 %  
slevy jsou ve většině případů opravdové, ale najde se i několik klamavých slev2136,21 %36,21 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Nebyly nalezeny žádné zajímavé souvislosti mezi odpovědmi.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jaké je vaše pohlaví?

2. Kolik je vám let?

3. Jak často nakupujete zboží ve slevě?

4. Kde nejčastěji kupujete zboží ve slevě?

5. Nakupovali jste již někdy na internetu pomocí "slevomatu"?

7. Jaké zboží ve slevě si nejčastěji kupujete?

8. Když uvidíte slevu na Vašem oblíbeném produktu, jak zareagujete, i přesto, že výrobek nyní nepotřebujete?

9. Myslíte si, že je sleva opravdovým fenoménem dnešní doby?

10. A na závěr poslední otázka, slovo „sleva“ slyšíme okolo nás téměř všude, ale myslíte si, že ony slevy jsou opravdové, a nebo jsou to jen klamy a chytré tahy obchodníků?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jaké je vaše pohlaví?

2. Kolik je vám let?

3. Jak často nakupujete zboží ve slevě?

4. Kde nejčastěji kupujete zboží ve slevě?

5. Nakupovali jste již někdy na internetu pomocí "slevomatu"?

7. Jaké zboží ve slevě si nejčastěji kupujete?

8. Když uvidíte slevu na Vašem oblíbeném produktu, jak zareagujete, i přesto, že výrobek nyní nepotřebujete?

9. Myslíte si, že je sleva opravdovým fenoménem dnešní doby?

10. A na závěr poslední otázka, slovo „sleva“ slyšíme okolo nás téměř všude, ale myslíte si, že ony slevy jsou opravdové, a nebo jsou to jen klamy a chytré tahy obchodníků?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Mlčáková, M.Fenomén slev (výsledky průzkumu), 2015. Dostupné online na https://fenomen-slev.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.