Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > FERNET Z-GENERETION

FERNET Z-GENERETION

Víte, že... můžete dotazníky vyplňovat i pomocí mobilních aplikací?
K dispozici jsou aplikace pro iPhone, iPad a Android.

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Kateřina Lízalová
Šetření:16. 10. 2011 - 18. 10. 2011
Počet respondentů:104
Počet otázek (max/průměr):22 / 16.01
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:73,4 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.06:11
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Zdravíme,

 

Prosíme Vás o vyplnění tohoto dotazníku. Jsme studenti VŠB-TU Ostrava a na základě tohoto dotazníku zpracováváme semestrální projekt do předmětu marketingový výzkum. Dotazník obsahuje otázky týkající se Fernetu Z, jeho známosti, a popularitě. Jeho vyplnění by Vás nemělo stát více jak 8 minut Vašeho času.

 

Děkujeme Vám za vyplnění dotazníku a čas, který jste mu věnovali.

Odpovědi respondentů

1. Slyšeli jste někdy o Fernetu Z?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 2, Neotázka č. 18].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano8985,58 %85,58 %  
Ne1514,42 %14,42 %  

Graf

2. Pili jste někdy Fernet Z?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano6067,42 %57,69 %  
ne2730,34 %25,96 %  
nevím22,25 %1,92 %  

Graf

3. Ohodnoťte důležitost (pro Vás jako konzumenta) známkou jako ve škole (označte; pokud neumíte posoudit, nehodnoťte)):

Nepovinná otázka, respondent se mohl u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se mohl u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Chuť1.9321.009
Cena2.3970.87
Značka (Fernet)2.761.569
Složení (mango, zázvor, byliny)2.6341.331
Barva2.8891.821
Aroma2.1781.023
Tradice značky2.3871.57

Graf

4. Ohodnoťte sílu dopadu níže uvedených prvků na prodejnost výrobku na trhu známkou jako ve škole (označte; pokud neumíte posoudit, nehodnoťte):

Nepovinná otázka, respondent se mohl u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se mohl u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Chuť1.6760.689
Cena1.8680.703
Značka (Fernet)2.1450.965
Složení (mango, zázvor, byliny)2.6981.036
Barva2.9691.28
Aroma2.4150.951
Tradice značky2.0290.881

Graf

5. Ohodnoťte známkou vzhled jako ve škole (označte; pokud neznáte, nehodnoťte):

Nepovinná otázka, respondent se mohl u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se mohl u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Reklamní kampaň2.2611.468
Logo2.1780.941
Kombinace barev na etiketě (oranžová, černá)1.9050.978
Název1.9870.84
Doplňky (podtácky, skleničky, brčka…)2.6911.184

Graf

6. Ohodnoťte sílu dopadu níže uvedených prvků na prodejnost výrobku na trhu známkou jako ve škole (označte; pokud neznáte, nehodnoťte):

Nepovinná otázka, respondent se mohl u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se mohl u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Reklamní kampaň1.7380.839
Logo20.635
Kombinace barev na etiketě (oranžová, černá)2.0630.821
Název2.0310.843
Doplňky (podtácky, skleničky, brčka…)2.4921.202

Graf

7. Sledujete/vnímáte reklamní kampaně na Fernet Z ať už z TV, rádia, novin, časopisů, plakátů apod.?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 9, Spíše anootázka č. 9, spíše neotázka č. 8, neotázka č. 8].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše ne2932,58 %27,88 %  
Spíše ano2730,34 %25,96 %  
ano1921,35 %18,27 %  
ne1415,73 %13,46 %  

Graf

8. Z jakých důvodů nesledujete/nevnímáte reklamní kampaně na Fernet Z (možno více odpovědí)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nezájem o reklamu3069,77 %28,85 %  
Nesleduji reklamy s alkoholovou tématikou716,28 %6,73 %  
Ztráta času613,95 %5,77 %  
Nesleduji TV, neposlouchám rádio12,33 %0,96 %  
Kvůli nedostatku času, moc nestíhám sledovat TV.12,33 %0,96 %  
nemam TV12,33 %0,96 %  
v televizi koukám jenom na fotbal12,33 %0,96 %  
Jsou nudné12,33 %0,96 %  
nerad sleduji reklamy obecně12,33 %0,96 %  
oblbuje lidid12,33 %0,96 %  
nepamatuju si12,33 %0,96 %  

Graf

9. Jakou znáte reklamu na Fernet Z v televizi (vypište prosím alespoň přibližné znaky z této TV reklamy, nebo ji pojmenujte)?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

..........

bar, diskoteka, beton

bar, dvaja muži chcú jednu ženu

dívka u baru, dva kluci, slova začínající na Z (změní zajetou zábavu atd.)

dva borci zvou holku na panáka, ta s nima utře a donese oba koupený panáky ke stolu kde sedí její buchta :D

dva chlapi u bary s divkou.

Dva kluci na baru, dvě holky se libaji

dva kluci v baru,kteří chtěji sbalit holku pomocí Zetka

dva kluci x dvě slečny. Zzzzz jako....

dvaja chlapi a baba sedia na bare a daju si Z a hned je im lepsie

dvaja chlapici kupia zenskej ferneta ..ta sa nakoniec na nich vykasle a ide za kamoskou ..s tymi fernetami ..hmm myslim ze to boli asi lezby :P :D

dvaja muži jedna žena na bare, zacinaju slovami na Z. potom maju taky znak Zet spojenim ruk.

Dvaja šupáci balia lesbičku.

holka a dvaja chalani pri bare.

kluci a holka na baru

kluci v baru se snaží upoutat lesbičku u baru

kluci v baru, popisují vlastnosti Fernet Z

Mladí lidé u baru

mladí ľudia na párty

mladí ludia v pare ... potom dve zeny pri sebe

muž sedí pri bare a snaží sa na Fernet Z zbaliť dievča. pýta sa jej zetkuješ? zazvor,zahreje :) Ďalej si toho moc nepamätám.

nepoznam z TV

Neumím ji popsat, ale ta, jak se mladí lidé baví u baru o Fernetu, a jeden z nich řekne, že je tam zázvor. Všem fernet chutná.

Parta mladých lidí v baru

pártička

party

Party a ruce znak Z

pití na baru

potkají dva synci na baru slečnu a mluví slova jenom na Z (zažiješ zásadní změnu, atd....)

prostě reklama...

reklama se odehrává na diskotéce, chlapec zve dívku na fernet Z.

reklama se odehrava v baru a vsechny slova zacinaj na Z

Reklama spojená se soutěží...diváci meli na internetu hlasovat jak skončí.

Reklama z prostředí baru... všechny slova obsažené v dialozích začínají na písmeno Z

scéna z baru

sedí u baru děvče a přijdou za ní kluci a mluví vždy začínajíc písmenem z

situace na diskotece

spojeni slov zacinaji na Z

típci v bare

Z hlavy si to nevybavuju, ale vím o nich.

zazáří

zažijete zásadní změnu,... :) slova ne Zet

Změň zajetou zábavu!

Znáš Z? Za chvíli zahřeje :)

Znáš Zetko? Zažiješ zásadní změnu! Zázvor. Zachvilku zahřeje.

Žiadnu

10. Víte o jiné reklamě než v televizi na Fernet Z? (možno více odpovědí)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano, z restauračního zařízení (bar, restaurace, diskotéka, hospoda…) na plakátu2554,35 %24,04 %  
Ne2043,48 %19,23 %  
Ano, z novin/časopisů1021,74 %9,62 %  
Ano, na billboardech510,87 %4,81 %  

Graf

11. Chodíte do restauračních zařízení (bar, restaurace, diskotéka, hospoda…) alespoň 1x týdně?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 12, Spíše ano, ale ne pravidelněotázka č. 12, Spíše neotázka č. 12, Ne, vůbec nenavštěvujiotázka č. 14].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano4247,19 %40,38 %  
Spíše ano, ale ne pravidelně3033,71 %28,85 %  
Spíše ne1112,36 %10,58 %  
Ne, vůbec nenavštěvuji66,74 %5,77 %  

Graf

12. Jak byste definovali toto zařízení? (více možností)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Bar4756,63 %45,19 %  
Hospoda4554,22 %43,27 %  
Restaurace4048,19 %38,46 %  
Diskotéka2833,73 %26,92 %  
Pizzerie2024,1 %19,23 %  
Music club11,2 %0,96 %  
Každý víkend jiné zařízení11,2 %0,96 %  
myslim ze som v tychto zariadeniach asi moc casto 11,2 %0,96 %  

Graf

13. Prodává se ve vašem „oblíbeném“ restauračním zařízení (bar, restaurace, diskotéka, hospoda…) Fernet Z?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nevím4250,6 %40,38 %  
ano3744,58 %35,58 %  
ne44,82 %3,85 %  

Graf

14. Jaké jiné výrobky znáte od firmy vyrábějící fernet (firma Stock Plzeň) než Fernet Z? (vypište prosím)

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

fernet citrus

fernet citrus, fernet stock

.......

8000, citrus

Amundsen

Amunsen, Boškov, Magistr, Fernet Cisrus, Stock, 8000

citrus

citrus

citrus

Citrus , Stock Original

Citrus, 8000, Fernet,

Citrus, Fernet hořký, Vodka 8000.

citrus, klasicky, pomarancovy, 3000,..

citrus, obyc.fernet

citrus, obyč fernet, orange

citrus, orange, 8000

Citrus, Stock, Orange, 2000

citrus.fernet stock

Fenet Original, Fernet Citrus

Fermet, citrus

fernet fernet citrus

fernet

Fernet

fernet

fernet

Fernet - obyčejný Fernet - stock

fernet , fernet cistrus , fernet 8000

Fernet citron

fernet citron

Fernet citrus

fernet citrus

Fernet citrus

fernet citrus

fernet citrus

fernet citrus

Fernet citrus

Fernet Citrus, ale iny tfernet ako Z nepijem

Fernet Citrus, Fernet

Fernet citrus, fernet klasický

fernet klasik, fernet citrus

fernet original, fernet citrus

fernet originál, fernet citrus fernet 2000

Fernet original, Fernet citrus, Fernet orange

Fernet Stock Fernet 8000 Fernet citrus Amunsen

Fernet Stock Fernet Citrus Fernet Granat Fernet Cherry

Fernet Stock Fernet Stok citrus

Fernet Stock

fernet stock

fernet stock citrus fernet stock fernet stock 8000

Fernet Stock Citrus

Fernet stock citrus

Fernet stock citrus

fernet stock citrus,fernet stock

Fernet stock obyč., Citrus

fernet stock originál

fernet stock, božkov, amundsen, magister, key rum, slivovice, hruškovice.....

fernet stock, citrus

fernet stock, fernet citrus

fernet stock, fernet citrus

Fernet Stock, Fernet Citrus

Fernet stock, fernet citrus

FERNET STOCK, FERNET CITRUS

Fernet Stock, Fernet Citrus, Fernet 1000

Fernet Stock, Fernet Citrus, Rumové pralinky

Fernet Stock, Fernet Stock Citrus

Fernet Stock, Fernet Stock Citrus, Fernet Stock Orange

Fernet Stock,Fernet Stock Citrus

Fernet, Citrus, Spicy Rum

Fernet, Fernet Citrus

Fernet, fernet citrus

Fernet, Pilsner Urquell

horký fernet, citrus

Jak toto může být povinná otázka???? a výši mého čistého přijmu fakt nechci uvest. Dělali jste pilotáž?

jasoň a drsoň

klasický Fernet a Fernet citrus

Klasický stock a citrus

nepoznam

neviem

nevím, nesleduji

Rum - Bozkov, Magistr...

Rum, Fernet, Fernet Citrus, Fernet 8000

RUM, ZELENá JABKO, FERNET, FERNET Cytrus

Stock citrus

Stock, citrus

stock, citrus, vodka

Stock, Stock Citrus

Vodka, Fernet, Fernet Citrus

vsechny mozne :)

Žádné

15. Navštívili jste webové stránky Fernetu Z?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 16, Ne, nevím, že existujíotázka č. 18, Ne, nemám internetotázka č. 18, Ne, nezajímá mě tootázka č. 18].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne, nezajímá mě to4550,56 %43,27 %  
Ne, nevím, že existují4044,94 %38,46 %  
Ano44,49 %3,85 %  

Graf

16. Z jakého důvodu jste navštívil webové stránky Fernetu Z (více možností)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Historie375 %2,88 %  
Informace o firmě375 %2,88 %  
Informace o Fernet Z (příchutích, cenách, obrázcích apod.)375 %2,88 %  
Prodejnost (kde, kdy, za kolik apod.)125 %0,96 %  
Kontakty125 %0,96 %  

Graf

17. Jsou podle Vás webové stránky Fernetu Z přehledné?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše ano250 %1,92 %  
ne125 %0,96 %  
spíše ne125 %0,96 %  

Graf

18. Jste student?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano4645,1 %44,23 %  
Ne, pracuji2726,47 %25,96 %  
Ano, ale při studiu pracuji2221,57 %21,15 %  
Ne, jsem nezaměstnán (/a)43,92 %3,85 %  
Ano, ale při studiu pracuji a mám individuální studijní plán21,96 %1,92 %  
Ano, ale jen dálkové nebo distanční studium a zároveň pracuji10,98 %0,96 %  

Graf

19. Vaše trvalé bydliště je obec s počtem obyvatel?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
10 001-50 0003836,54 %36,54 %  
2 001-10 0002625 %25 %  
100 001 a více1918,27 %18,27 %  
1-2 0001514,42 %14,42 %  
50 001-100 00065,77 %5,77 %  

Graf

20. Kolik je vám let?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18-257370,19 %70,19 %  
26-301211,54 %11,54 %  
41-6598,65 %8,65 %  
více než 6565,77 %5,77 %  
Méně než 1821,92 %1,92 %  
31-4021,92 %1,92 %  

Graf

21. Výše vašeho čistého příjmu je (průměrný měsíční příjem-práce, brigády, kapesné, atd.):

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1-5 0003432,69 %32,69 %  
5 001-10 0003230,77 %30,77 %  
15 001-30 0001413,46 %13,46 %  
10 001-15 0001110,58 %10,58 %  
076,73 %6,73 %  
30 001 a vyšší65,77 %5,77 %  

Graf

22. Jste muž nebo žena?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena6360,58 %60,58 %  
muž4139,42 %39,42 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 7 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

1. Slyšeli jste někdy o Fernetu Z?

  • odpověď Ne:
    • 6.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi 0 na otázku 3. Ohodnoťte důležitost (pro Vás jako konzumenta) známkou jako ve škole (označte; pokud neumíte posoudit, nehodnoťte)):
    • 6.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi 0 na otázku 4. Ohodnoťte sílu dopadu níže uvedených prvků na prodejnost výrobku na trhu známkou jako ve škole (označte; pokud neumíte posoudit, nehodnoťte):
    • 6.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi 0 na otázku 5. Ohodnoťte známkou vzhled jako ve škole (označte; pokud neznáte, nehodnoťte):
    • zobrazit další souvislosti
    • 6.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi 0 na otázku 6. Ohodnoťte sílu dopadu níže uvedených prvků na prodejnost výrobku na trhu známkou jako ve škole (označte; pokud neznáte, nehodnoťte):

2. Pili jste někdy Fernet Z?

  • odpověď ano:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Barva=1 na otázku 3. Ohodnoťte důležitost (pro Vás jako konzumenta) známkou jako ve škole (označte; pokud neumíte posoudit, nehodnoťte)):
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Logo=1 na otázku 6. Ohodnoťte sílu dopadu níže uvedených prvků na prodejnost výrobku na trhu známkou jako ve škole (označte; pokud neznáte, nehodnoťte):
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Barva=2 na otázku 3. Ohodnoťte důležitost (pro Vás jako konzumenta) známkou jako ve škole (označte; pokud neumíte posoudit, nehodnoťte)):
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Barva=2 na otázku 4. Ohodnoťte sílu dopadu níže uvedených prvků na prodejnost výrobku na trhu známkou jako ve škole (označte; pokud neumíte posoudit, nehodnoťte):
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Doplňky (podtácky, skleničky, brčka…)=1 na otázku 6. Ohodnoťte sílu dopadu níže uvedených prvků na prodejnost výrobku na trhu známkou jako ve škole (označte; pokud neznáte, nehodnoťte):
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Složení (mango, zázvor, byliny) =1 na otázku 3. Ohodnoťte důležitost (pro Vás jako konzumenta) známkou jako ve škole (označte; pokud neumíte posoudit, nehodnoťte)):
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Aroma=1 na otázku 4. Ohodnoťte sílu dopadu níže uvedených prvků na prodejnost výrobku na trhu známkou jako ve škole (označte; pokud neumíte posoudit, nehodnoťte):
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Chuť=2 na otázku 3. Ohodnoťte důležitost (pro Vás jako konzumenta) známkou jako ve škole (označte; pokud neumíte posoudit, nehodnoťte)):
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Složení (mango, zázvor, byliny)=2 na otázku 4. Ohodnoťte sílu dopadu níže uvedených prvků na prodejnost výrobku na trhu známkou jako ve škole (označte; pokud neumíte posoudit, nehodnoťte):
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Název=1 na otázku 6. Ohodnoťte sílu dopadu níže uvedených prvků na prodejnost výrobku na trhu známkou jako ve škole (označte; pokud neznáte, nehodnoťte):

3. Ohodnoťte důležitost (pro Vás jako konzumenta) známkou jako ve škole (označte; pokud neumíte posoudit, nehodnoťte)):

  • odpověď 0:
    • 6.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 1. Slyšeli jste někdy o Fernetu Z?
    • 6.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi 0 na otázku 4. Ohodnoťte sílu dopadu níže uvedených prvků na prodejnost výrobku na trhu známkou jako ve škole (označte; pokud neumíte posoudit, nehodnoťte):
    • 6.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi 0 na otázku 5. Ohodnoťte známkou vzhled jako ve škole (označte; pokud neznáte, nehodnoťte):
    • zobrazit další souvislosti
    • 6.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi 0 na otázku 6. Ohodnoťte sílu dopadu níže uvedených prvků na prodejnost výrobku na trhu známkou jako ve škole (označte; pokud neznáte, nehodnoťte):
  • odpověď Aroma=1:
    • 5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Složení (mango, zázvor, byliny) =1 na otázku 3. Ohodnoťte důležitost (pro Vás jako konzumenta) známkou jako ve škole (označte; pokud neumíte posoudit, nehodnoťte)):

4. Ohodnoťte sílu dopadu níže uvedených prvků na prodejnost výrobku na trhu známkou jako ve škole (označte; pokud neumíte posoudit, nehodnoťte):

  • odpověď 0:
    • 6.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 1. Slyšeli jste někdy o Fernetu Z?
    • 6.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi 0 na otázku 3. Ohodnoťte důležitost (pro Vás jako konzumenta) známkou jako ve škole (označte; pokud neumíte posoudit, nehodnoťte)):
    • 6.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi 0 na otázku 5. Ohodnoťte známkou vzhled jako ve škole (označte; pokud neznáte, nehodnoťte):
    • zobrazit další souvislosti
    • 6.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi 0 na otázku 6. Ohodnoťte sílu dopadu níže uvedených prvků na prodejnost výrobku na trhu známkou jako ve škole (označte; pokud neznáte, nehodnoťte):

5. Ohodnoťte známkou vzhled jako ve škole (označte; pokud neznáte, nehodnoťte):

  • odpověď 0:
    • 6.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 1. Slyšeli jste někdy o Fernetu Z?
    • 6.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi 0 na otázku 3. Ohodnoťte důležitost (pro Vás jako konzumenta) známkou jako ve škole (označte; pokud neumíte posoudit, nehodnoťte)):
    • 6.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi 0 na otázku 4. Ohodnoťte sílu dopadu níže uvedených prvků na prodejnost výrobku na trhu známkou jako ve škole (označte; pokud neumíte posoudit, nehodnoťte):
    • zobrazit další souvislosti
    • 6.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi 0 na otázku 6. Ohodnoťte sílu dopadu níže uvedených prvků na prodejnost výrobku na trhu známkou jako ve škole (označte; pokud neznáte, nehodnoťte):

6. Ohodnoťte sílu dopadu níže uvedených prvků na prodejnost výrobku na trhu známkou jako ve škole (označte; pokud neznáte, nehodnoťte):

  • odpověď 0:
    • 6.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 1. Slyšeli jste někdy o Fernetu Z?
    • 6.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi 0 na otázku 3. Ohodnoťte důležitost (pro Vás jako konzumenta) známkou jako ve škole (označte; pokud neumíte posoudit, nehodnoťte)):
    • 6.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi 0 na otázku 4. Ohodnoťte sílu dopadu níže uvedených prvků na prodejnost výrobku na trhu známkou jako ve škole (označte; pokud neumíte posoudit, nehodnoťte):
    • zobrazit další souvislosti
    • 6.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi 0 na otázku 5. Ohodnoťte známkou vzhled jako ve škole (označte; pokud neznáte, nehodnoťte):

22. Jste muž nebo žena?

  • odpověď žena:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 10 001-15 000 na otázku 21. Výše vašeho čistého příjmu je (průměrný měsíční příjem-práce, brigády, kapesné, atd.):

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Slyšeli jste někdy o Fernetu Z?

2. Pili jste někdy Fernet Z?

3. Ohodnoťte důležitost (pro Vás jako konzumenta) známkou jako ve škole (označte; pokud neumíte posoudit, nehodnoťte)):

4. Ohodnoťte sílu dopadu níže uvedených prvků na prodejnost výrobku na trhu známkou jako ve škole (označte; pokud neumíte posoudit, nehodnoťte):

5. Ohodnoťte známkou vzhled jako ve škole (označte; pokud neznáte, nehodnoťte):

6. Ohodnoťte sílu dopadu níže uvedených prvků na prodejnost výrobku na trhu známkou jako ve škole (označte; pokud neznáte, nehodnoťte):

7. Sledujete/vnímáte reklamní kampaně na Fernet Z ať už z TV, rádia, novin, časopisů, plakátů apod.?

8. Z jakých důvodů nesledujete/nevnímáte reklamní kampaně na Fernet Z (možno více odpovědí)?

10. Víte o jiné reklamě než v televizi na Fernet Z? (možno více odpovědí)

11. Chodíte do restauračních zařízení (bar, restaurace, diskotéka, hospoda…) alespoň 1x týdně?

12. Jak byste definovali toto zařízení? (více možností)

13. Prodává se ve vašem „oblíbeném“ restauračním zařízení (bar, restaurace, diskotéka, hospoda…) Fernet Z?

15. Navštívili jste webové stránky Fernetu Z?

18. Jste student?

19. Vaše trvalé bydliště je obec s počtem obyvatel?

20. Kolik je vám let?

21. Výše vašeho čistého příjmu je (průměrný měsíční příjem-práce, brigády, kapesné, atd.):

22. Jste muž nebo žena?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Slyšeli jste někdy o Fernetu Z?

2. Pili jste někdy Fernet Z?

3. Ohodnoťte důležitost (pro Vás jako konzumenta) známkou jako ve škole (označte; pokud neumíte posoudit, nehodnoťte)):

4. Ohodnoťte sílu dopadu níže uvedených prvků na prodejnost výrobku na trhu známkou jako ve škole (označte; pokud neumíte posoudit, nehodnoťte):

5. Ohodnoťte známkou vzhled jako ve škole (označte; pokud neznáte, nehodnoťte):

6. Ohodnoťte sílu dopadu níže uvedených prvků na prodejnost výrobku na trhu známkou jako ve škole (označte; pokud neznáte, nehodnoťte):

7. Sledujete/vnímáte reklamní kampaně na Fernet Z ať už z TV, rádia, novin, časopisů, plakátů apod.?

8. Z jakých důvodů nesledujete/nevnímáte reklamní kampaně na Fernet Z (možno více odpovědí)?

10. Víte o jiné reklamě než v televizi na Fernet Z? (možno více odpovědí)

11. Chodíte do restauračních zařízení (bar, restaurace, diskotéka, hospoda…) alespoň 1x týdně?

12. Jak byste definovali toto zařízení? (více možností)

13. Prodává se ve vašem „oblíbeném“ restauračním zařízení (bar, restaurace, diskotéka, hospoda…) Fernet Z?

15. Navštívili jste webové stránky Fernetu Z?

18. Jste student?

19. Vaše trvalé bydliště je obec s počtem obyvatel?

20. Kolik je vám let?

21. Výše vašeho čistého příjmu je (průměrný měsíční příjem-práce, brigády, kapesné, atd.):

22. Jste muž nebo žena?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Lízalová, K.FERNET Z-GENERETION (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://fernet-z-generetion.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.