Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Filmy a značky

Filmy a značky

Víte, že... můžete dotazníky vyplňovat i pomocí mobilních aplikací?
K dispozici jsou aplikace pro iPhone, iPad a Android.

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Tomáš Vaněk
Šetření:01. 04. 2012 - 06. 04. 2012
Počet respondentů:112
Počet otázek (max/průměr):12 / 8.04
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:81,9 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:20
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Podívejte se prosím na tento dotazník a podělte se se mnou o své dojmy z přítomnosti značek ve filmech, zejména ve filmu Muži v naději. 

 

Odpovědi respondentů

1. Viděl/a jste film Muži v naději?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 2, neotázka č. 6].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne7163,39 %63,39 %  
ano4136,61 %36,61 %  

Graf

2. Zaznamenal/a jste ve filmu nějaké značky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 3, neotázka č. 4].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano2253,66 %19,64 %  
ne1946,34 %16,96 %  

Graf

3. O jaké značky se jednalo?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Citroen627,27 %5,36 %  
už si nepamatuji313,64 %2,68 %  
citroen, 29,09 %1,79 %  
to uz si nepamatuju14,55 %0,89 %  
nepamutuju si14,55 %0,89 %  
To už si bohužel nepamatuju14,55 %0,89 %  
Jameson, Valentino 14,55 %0,89 %  
citroen, smart14,55 %0,89 %  
voda, mobil, Radio, auto14,55 %0,89 %  
Nějakého auta14,55 %0,89 %  
ostatní odpovědi Název pražské Taxi služby, nepamatuji si přesný název
Jednalo se o tu kabelku, protože kolem ní se hodně diskutovalo i v médiích. Značku si bohužel nevybavím. Nic jiném jsem pozornost nevěnovala, protže sludji děj a ne značky.
už se nepamatuji
nepamatam si
418,18 %3,57 % 

Graf

4. Ve filmu si hlavní hrdina v podaní Jiřího Macháčka po jedné nehodě koupí nové auto. O který automobil, případně alespoň značku se jedná?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Citroen819,51 %7,14 %  
nevím614,63 %5,36 %  
nepamatuji si37,32 %2,68 %  
netuším37,32 %2,68 %  
smart37,32 %2,68 %  
škoda24,88 %1,79 %  
to uz si nepamatuje12,44 %0,89 %  
maly auto12,44 %0,89 %  
Mercedes?12,44 %0,89 %  
volvo12,44 %0,89 %  
ostatní odpovědi něco malého
už si nevzpomínám, viděla jsem to před několika měsíci
nevím.
Tak to si teda opravdu nepamatuji
škoda? citroen?
Citroen C3
Netuším.
plechová kára
Tak to nevím: A) nezajímá mě tato informace B) Automobilům stejně nerozumím
nepamatuji se
skoda
už si nepamatuji
1229,27 %10,71 % 

Graf

5. Co tomto automobilu při jedné milostné eskapádě prohlásí?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
že je nejbezpečnější ve své třídě2765,85 %24,11 %  
že je největší ve své třídě921,95 %8,04 %  
že je nejdražší ve své třídě37,32 %2,68 %  
že je nejhezčí ve své třídě24,88 %1,79 %  

Graf

6. Jste muž/žena

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [mužotázka č. 10, ženaotázka č. 7].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena9181,25 %81,25 %  
muž2118,75 %18,75 %  

Graf

7. Viděla jste film, nebo seriál Sex ve městě?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 8, neotázka č. 10].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano7279,12 %64,29 %  
ne1920,88 %16,96 %  

Graf

8. Inspirovaly Vás někdy módní kreace hlavních hrdinek?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne3751,39 %33,04 %  
ano2940,28 %25,89 %  
nevím68,33 %5,36 %  

Graf

9. Pokud byste se dozvěděla, kde je možné tyto módní kousky zakoupit a byly by ve Vašich finančních možnostech, měla byste o ně zájem?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano3345,83 %29,46 %  
ne2940,28 %25,89 %  
nevím1013,89 %8,93 %  

Graf

10. Vnímáte přítomnost značek ve vysílání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 11, ne → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano9282,14 %82,14 %  
ne2017,86 %17,86 %  

Graf

11. Jak tyto značky vnímáte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
značky jsou přirozenou součástí našeho život, přišpívají k reálnosti filmu5863,04 %51,79 %  
značky mi ve filmu vadí2729,35 %24,11 %  
značky ve filmu mě inspirují77,61 %6,25 %  

Graf

12. Pokud Vás něco ve filmu zaujme, budete hledat informace k tomuto produktu?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano4043,48 %35,71 %  
ne3234,78 %28,57 %  
nevím2021,74 %17,86 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 2 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

1. Viděl/a jste film Muži v naději?

  • odpověď ano:
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi že je nejbezpečnější ve své třídě na otázku 5. Co tomto automobilu při jedné milostné eskapádě prohlásí?
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 2. Zaznamenal/a jste ve filmu nějaké značky?

7. Viděla jste film, nebo seriál Sex ve městě?

  • odpověď ano:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 8. Inspirovaly Vás někdy módní kreace hlavních hrdinek?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 8. Inspirovaly Vás někdy módní kreace hlavních hrdinek?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 9. Pokud byste se dozvěděla, kde je možné tyto módní kousky zakoupit a byly by ve Vašich finančních možnostech, měla byste o ně zájem?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 9. Pokud byste se dozvěděla, kde je možné tyto módní kousky zakoupit a byly by ve Vašich finančních možnostech, měla byste o ně zájem?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevím na otázku 9. Pokud byste se dozvěděla, kde je možné tyto módní kousky zakoupit a byly by ve Vašich finančních možnostech, měla byste o ně zájem?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Viděl/a jste film Muži v naději?

2. Zaznamenal/a jste ve filmu nějaké značky?

5. Co tomto automobilu při jedné milostné eskapádě prohlásí?

6. Jste muž/žena

7. Viděla jste film, nebo seriál Sex ve městě?

8. Inspirovaly Vás někdy módní kreace hlavních hrdinek?

9. Pokud byste se dozvěděla, kde je možné tyto módní kousky zakoupit a byly by ve Vašich finančních možnostech, měla byste o ně zájem?

10. Vnímáte přítomnost značek ve vysílání?

11. Jak tyto značky vnímáte?

12. Pokud Vás něco ve filmu zaujme, budete hledat informace k tomuto produktu?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Viděl/a jste film Muži v naději?

2. Zaznamenal/a jste ve filmu nějaké značky?

5. Co tomto automobilu při jedné milostné eskapádě prohlásí?

6. Jste muž/žena

7. Viděla jste film, nebo seriál Sex ve městě?

8. Inspirovaly Vás někdy módní kreace hlavních hrdinek?

9. Pokud byste se dozvěděla, kde je možné tyto módní kousky zakoupit a byly by ve Vašich finančních možnostech, měla byste o ně zájem?

10. Vnímáte přítomnost značek ve vysílání?

11. Jak tyto značky vnímáte?

12. Pokud Vás něco ve filmu zaujme, budete hledat informace k tomuto produktu?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Vaněk, T.Filmy a značky (výsledky průzkumu), 2012. Dostupné online na https://filmy-a-znacky.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.