Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > FINANČNÍ KRIZE A JEJÍ DOPAD NA NEZÁVISLÉ HOTELY V REGIONU PRAHA
FINANČNÍ KRIZE A JEJÍ DOPAD NA NEZÁVISLÉ HOTELY V REGIONU PRAHA
→ Mouchy spolknuté při jízdě na kole a pavouci snězení ve spánku se nepočítají :-) ←
(cca 1 min, veřejné výsledky)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Pavlína Tarabová |
---|---|
Šetření: | 27. 04. 2010 - 02. 05. 2010 |
Počet respondentů: | 5 |
Počet otázek (max/průměr): | 10 / 10 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | nelze zjistit |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.09:09 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Cílem tohoto průzkumu je definovat dopady současné finanční krize na NEZÁVISLÉ hotely v regionu Praha. Hlavní otázky se budou týkat poklesu cen, obsazenosti. Všem zúčastněným předem moc děkuji.
Instrukce pro vyplnění dotazníku (nápověda)
Primárně je tento průzkum určen JEN pro majitele/provozovatele/pracovníky NEZÁVISLÝCH ubytovacích zařízení. Nezávislý hotel znamená, že není součástí žádného národního či zahraničního řetězce. Nezávislý hotel není ani ten, který je franšízou. Děkuji!
Odpovědi respondentů
1. MÁ POZICE V NEZÁVISLÉM UBYTOVACÍM ZAŘÍZENÍ JE:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Jiná | 3 | 60 % | 60 % |
Hotel Manager | 1 | 20 % | 20 % |
Sales Manager | 1 | 20 % | 20 % |
2. JAKÉ KATEGORIE JE UBYTOVACÍ ZAŘÍZENÍ, VE KTERÉM PRACUJETE?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Hotel | 5 | 100 % | 100 % |
3. JEDNÁ SE O NEZÁVISLÉ UBYTOVACÍ ZAŘÍZENÍ?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ANO, hotel není provozován národním či nadnárodním řetězcem. | 5 | 100 % | 100 % |
4. V JAKÉ ČÁSTI PRAHY SE NACHÁZÍ VAŠE UBYTOVACÍ ZAŘÍZENÍ?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ŠIRŠÍ CENTRUM (maximálně 9 km od centra města) | 3 | 60 % | 60 % |
CENTRUM MĚSTA (Staré Město, Nově Město, Praha 1, 2, 3) | 1 | 20 % | 20 % |
OKRAJ PRAHY | 1 | 20 % | 20 % |
5. Snížili jste v rámci konkurenceschopnosti ceny za ubytování?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ANO → otázka č. 6].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ANO | 5 | 100 % | 100 % |
6. Pokud ano, o kolik % jste snížili ceny za ubytování?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
10- 15% | 3 | 60 % | 60 % |
více než 40% | 2 | 40 % | 40 % |
7. Na současnou krizi reagujete:
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Snížením ceny | 5 | 100 % | 100 % |
Orientací na kvalitu služeb | 4 | 80 % | 80 % |
Intenzivní podporou prodeje | 2 | 40 % | 40 % |
Marketingovou podporou | 2 | 40 % | 40 % |
8. Jaká je současná průměrná obsazenost Vašeho hotelu?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
50-70% | 3 | 60 % | 60 % |
méně než 10% | 1 | 20 % | 20 % |
20-30% | 1 | 20 % | 20 % |
9. Jaká je průměrná cena za single room včetně snídaně a DPH?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
30-40 EUR | 2 | 40 % | 40 % |
40-50 EUR | 1 | 20 % | 20 % |
80-100 EUR | 1 | 20 % | 20 % |
50-60 EUR | 1 | 20 % | 20 % |
10. Ubytovací zařízení je převážně orientováno na klinetelu:
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Obojí | 4 | 80 % | 80 % |
Business klientelu (obchodníci, účastníci MICE akcí) | 1 | 20 % | 20 % |
Zdroje respondentů
Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):
- nezjištěno (85,3 %)
Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.