Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Firemná filantropia

Firemná filantropia

Dopis Ježíškovi - Vánoční dárky 2016
Jaké dárky Vám udělají pod stromečkem radost a jaké byste radši nedostávali?

(veřejné výsledky pro všechny "ježíšky" již 10. prosince ve 12:00)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Lenka Kovacova
Šetření:29. 03. 2015 - 10. 04. 2015
Počet respondentů:181
Počet otázek (max/průměr):32 / 29.25
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:po jedné otázce
Návratnost dotazníků:47 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.08:21
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý deň,

tento dotazník je súčasťou diplomovej práce, ktorá sa venuje problematike firemnej filantropie. Predom ďakujem za objektívne vyplnenie. 

Odpovědi respondentů

1. Hovorí Vám niečo pojem filantropia?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [• Áno, viem čo ten pojem znamená.otázka č. 2, • Áno, tento pojem som už počul/a, ale neviem presne, čo znamená.otázka č. 5, • Nie, neviem, čo znamenáotázka č. 5].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
• Áno, viem čo ten pojem znamená.10658,56 %58,56 %  
• Áno, tento pojem som už počul/a, ale neviem presne, čo znamená.5027,62 %27,62 %  
• Nie, neviem, čo znamená2513,81 %13,81 %  

Graf

2. Čo si pod daným pojmom predstavujete?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

.

"sběratel"

Clovek ktory ma dostatok prostriedkov pomaha ludom ktori su v nudzi

Člověk má rád lidi

Dárcovství

dárcovství

dárcovství

Dárcovství

dárcovství/dobročinná činost

Darování majetku potřebným (na dobročinné účely)

darování nebo podpora bez očekávání protislužby s úmyslem podpory neziskových organizací

Darování peněz na dobročinné a podobné neziskové účely

Darování peněz na charitativní účely.

Dávání peněz na dobročinné účely.

davanie penaze na charitativne ucely, vynalozenie penazi bez naroku na zisk alebo inu odmenu

dělání dobrých skutků

Dobrocinne aktivity firiem.

dobrocinne ucely, charita

Dobrocinnost smerom k ludom (ci uz penazna, casova a pod.)

Dobrocinnost, v pripade firem jsou to ciny, kdy cast zisku venuje na nejake dobrocinne ucely.

dobročinná činnost, firmy přispívají (finančně, materiálně) z dobré vůle, bez požadavku na nějakou protislužbu

Dobročinná činnost, podpora, která jde na prospĕšnou vĕc

dobročinnost

dobročinnosť

dobročinnost

Dobročinnost

dobročinnost

Dobročinnost

dobročinnost

dobročinnost - nezištnou pomoc

dobročinnost jako dávání peněz, pomoc sociálně slabým

dobročinnost s humanistickými cíli

dobročinnost, ľudomilstvo

Dobročinnost. Finanční i jinou podporu od těch, kteří si to mohou dovolit, těm, kteří to potřebují.

Dobročinnost.

dobročinnou činnost

dobročinost

Dobromil, ktorý sa venuje charite.

Dobrovoľná činnosť, nesebecké darcovstvo.

dobrovolne prispivani - dobrocinnost jejimz vysledkem ma byt bud "obecne blaho" -> "narodni divadlo" nebo zlepseni situace konkretni skupiny osob ? vetsinou aktivita dlouhodobeho charakteru, osoba ktera tak kona je vetsinou vnimana pozitivne

dobrovolnictví, dobročinná pomoc

dobrovolnictví, pomoc, dárcovství

dobrý čin, pomoc

Dobrý člověk

Dobrý skutek - věnování finančních prostředků ve prospěch dobré věci.

filantrop - někdo, kdo nezjištně pomáhá

Filantrop je někdo, kdo je vstřícný k ostatním lidem a pomáhá jim (např. skrze charitativní organizace).

Filantrop prostrednictvom financnej podpory roznych aktivit a organizacii rozvyja alebo pomaha specifickym skupinam ludi v spolocnosti resp. podporuje iniciativy v oblastiach s priamym doshom na cloveka v spolocnosti-vzdelavanie, integracia skupin, veda, zdravotnictvo (Tak šebe myslim, žee treba robic, vypic aj filantrop byc)

filantropia - charitatívne účely, darovanie peňazí, dobrovoľníctvo, záujem o sociálne slabších, spoločnosť

filantropia podľa mňa predstavuje určitú pomoc druhým, záujem o iných, empatiu, či už z hľadiska financií alebo iného druhu pomoci

Filantropia znamená dobrovoľne orientovanú činnosť jednotlivca pomôcť tým, ktorí to najviac potrebujú, finančne alebo svojím osobním vložením sa do riešenia problému.

Filantropia znamená ľudsky orientovanú dobrovoľnú činnosť, ktorú predovšetkým vykonávajú osobnosti, ktoré dobrovolne darujú časť svojho majetku na pomoc ostatným.

Filantropie- laska k cloveku

financování dobročinnosti a umění, mecenášství, altruismus

finanční a sociální podpora znevýhodněných skupin

finanční podporu, často ve spojení s nějakými dobročinnými účely

finanční, případně jinou, formu příspěvku na "dobrou věc", ať už pro neziskovou organizaci, znevýhodněné jednotlivce apod.

firemní dobročinnost, podpora sociálně znevýhodněných apod

Firemní dobrovolnictví, charita, sponzoring

Firemní nadace, dárcovství

Firma se zajímá o problémy ve svém okolí a pomáhá, ať už dary tam,kde je to potřeba, nebo uspořádáním nějakých dobročinných akcí.

Humanitární dobročinnost

humantní činnost, pomoc lidem, kteří to potřebují.

Je to podpora charitativních či sociálních programů/projektů, do kterých firma investuje část svého zisku

Když se někdo může rozdat pro druhé :)

láska k lidem

láska k lidem, mírumilovnost

lásku k druhým, obětavost, ale vše na sociální bázi, ve smyslu pomoci skrz něco (agenturu, nadaci)

lásku k lidem, nezištnost

lidumilnost, firma, která pomáhá ostatním (nadace atd.)

mecenasstvi, charita, firemni social responsibility

Napadají mě 2 cesty a) firma, která bez zištných pohnutek podporuje zajímavé/průlomové projekty, které by jinak třeba neměly šanci a za b) firma, která bez zištných pohnutek pohnutek pomáhá - tady nechci zobecňovat, může se jednat o úklid zatopené zoo jejími zaměstnanci stejně jako finanční příspěcek lékařům bez hranic.

Něco jako solidarita.

Nějakou dobročinnou činnost, často ve spojení s financováním takové aktivity

nezistna pomoc vo forme finančnej alebo hmotného daru

Odlisny pohlad na solidaritu, zodpovednost vplyvnych a majetnych ludi vyrovnavat rozdiely v spolocnosti za ucelom rastu vseobecneho blaha

Podpora "well-being", pozitivně přispívat do společnosti, dobročinnost, orientace na lidi a vztahy, pomoc těm, kteří ji potřebují

Podpora cizích věcí z mých peněz, bez nároku na přímý výnos (pokud neuvažuju nepřímé výhody z lepšího jména apod.)

podpora neziskového sektoru firmami

Podpora obecně prospěšné věci/účelu

podpora, dobročinnost, finananční pomoc,...

Podporovanie jednotlivcov v núdzi prípadne organizácií z 3.sektora, ktoré ich podporujú.

podporu krávovin

Podporu od společnosti především směrem ven - tedy obyvatelům, neziskovým organizacím,.. Nejen finanční pomoc, ale i firemní dobrovolnictví apod.

Pomahani lidem,, vstricnost k lidem...

pomoc druhým (dárcovství, dobrovolnická práce) pro dobrý pocit filantropa

Pomoc sociálne slabším , dobrocinnost

Pomoc, charita, miliardáři

Prispievať zo svojho na dobro inych

prispivani na verejne projekty a verejne dobro

představuje firemní příspěvky na dobročinné účel

Přehnaně dobrosrdečného člověka

Přispívat charite nejen finančně

rozdávání všeho co mám, včetně tělních tekutin prostitutkám

Slovo původem z řečtiny - filo - milovat, anthropos - člověk. Čili jde o jakoukoli činnost prospěšnou člověku či lidem, která je navíc dobročinná.

společenská odpovědnost firmy

společenskou odpovědnost firmy, to co firma dělá pro své zaměstnance, okolí, jak se chová k dodavatelům, partnerům, zákazníkům. Filantropie se mi spojuje i se slovem charita

Sponzorovat všelijaké šlechetné zájmy jednotlivců i společnosti.

Určite nie to čo robí Kiska.

Verejne prospesna cinnost, podpira neziskovek a zamestnancu, dulezity faktor povesti firmy

vseobecny prehlad o diani vo svete, porozumenie dianiu

vyclenenie urciteho objemu financnych prostriedkov na ,,dobru vec" pod hlavickou firmy alebo osoby avsak dana suma ide z ,,vrecka" osoby alebo firmy t.j. firma si to v uctovnictve neodvovodni ako napr. sponzoring a odpocita z dani ale akcionari sa sami vzdaju cast svojich dividend a nechaju to k inym ucelom

x

zberatel znamok, minci....

zodpovědnost firem vůči společnosti

Zpravidla cloveka, ktery nabyl bohatsvi a rozhodne se pozdeji venovat dobrocinnym aktivitam

3. Dokážete definovať rozdiel medzi filantropiou a sponzoringom?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ánootázka č. 4, Nieotázka č. 5].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Áno9690,57 %53,04 %  
Nie109,43 %5,52 %  

Graf

4. Ak ste označili odpoveď „áno“ definujte daný rozdiel.

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

daruji např. obnost peněz bez jakékoli protislužby sponzoring něco za něco

F - angazovanost, skutecna ochota pomoci, "od srdce" S - darovani penez (casto za ucelem reklamy, pr...)

filantrop - neočekává uznání, sponzoring - viditelné

Filantrop je člověk, který má rád lidi a sponzoring je dotování něčeho

Filantrop nevyzaduje nutne vizibilitu v ramci projektu, ktory napr. financne podporil. Zatial co sponzoring je marketingovy nastroj vyuzivany na spatnu vizibilitu/komunikaciu znacky, firmy a pod.

filantrop tak činí z dobré vůle, nežádá nic na oplátku, sponzor žádá prezentování svého jména/propagaci

filantrop to dělá "pro sebe", nečeká za to nic, sponzoring je protislužbou, dělá si tím někdo reklamu

Filantrop to dělá z vlastního přesvědčení bez jakéhokoliv nároku na kompenzaci (třeba v podobě daňových úlev tak jako u sponzoringu)

Filantrop to v 99% dělá protože chce. Sponzor to v 50% dělá protože je o to žádán a sponzor se nezabývá filantropií. Pokud sponzoruji hokejový tým, tak je to vše, ale ne filantropie.

Filantrop za podporu nic neočekává, sponsoring počítá s určitou formou zviditelnění dárce

filantropia - nepozadujem ziadnu protihodnotu sponzoring- sponzori investuju za ucelom propagacie ich firmy, ide im o reklamu

Filantropia je nezištný prejav/dar, kde poskytovateľ tak nečiní za účelom získania popularity/marketingového priestoru, ktorá by mu mohla priniesť zisk. Sponzoring je rovnako vyknávaný dobrovoľne, no podľa mňa aj za účelom zviditeľnenia sa a zisku.

Filantropia yb sa dala označiť ako činnosť, ktorá si nenárokuje žiaden benefit z toho spojený napr. so zviditeľnením. Filantrop si väčšino vyberá tých, ktorým môže pomôcť. Sponzoring je skôr o Hľadaní ľudí, ktorí môžu finančne alebo materiálne vypomôct, pričom prijímateľ uvedie meno darcu. Niekedy je samozrejme ťažké zistiť rozdiel, keď sponzoring môže niekto vykonávať i dobrovoľne.

filantropia- nezištnosť, dobročinnosť, pomoc sponzoring- reklama, zviditelnenie sa

Filantropia- nezištny dar,sponzoring - za cenu napr zviditeľnenia sa

filantropie - dárcovství, bez očekávání zpětného efektu sponsoring - finanční podpora s "očekáváním" - vizibility u projektu, získání dalších výhod - kontaktu s náštěvníky akce, prezentace vlastních výrobků / služeb atp.

Filantropie - darování, dobročinnost Sponzoring - organizace, společnost, která poskytuje finanční či nefinanční podporu, ale je přínosem pro sponzora.. z hlediska marketingu

Filantropie - finanční a jiná podpora bez nároku na jakoukoli protislužbu Sponzoring - podpora, za níž je očekávána protislužba v podobě reklamy či minimálně zmínky o sponzorovi a poděkování, sponzoři rovněž využívají úlevy na daních za své sponzorské dary.

Filantropie - firma neočekává nic nazpět, sponzoring - firmě jde taky o to, aby byla vidět

filantropie - chování pro dobro společnosti sponzoring - hlavním a někdy jediným cílem je zvětšit počet zákazníků nebo objem prodejů

filantropie = dobročinnost (darování času, peněz na charitativní účely) sponzoring = finanční pomoc

filantropie je nezištná pomoc sponzoring je marketingový nástroj - podporuji ale očekávám protislužbu

filantropie je nezištná, firma neočekává reklamu

filantropie je nezjištná, sponzoring je vyměnou za službu, umístění loga a pod.

filantropie je podpora pro dobrou věc, nezištná.

filantropie je pomoc chudym, slabym. cilem sponzoringu je podpora nejake akce, nemusi to byt socialne slaby clovek nebo skupina

Filantropie je spíše osobní záležitost, přesvědčení člověka.sponzoring je spíše v rámci zviditelnění podniku pro lepší reputaci apod.

Filantropie je více zaměřena na sociální projekty

filantropie nemusí mít nutně finanční povahu

filantropie nepotřebuje protislužbu reklamou

Filantropii vnimam vice jako zivotni filosofii, postoj, soustavnou cinnost, ktera vede k nejake cili - napriklad kultivovanosti spolecnosti, podpora vzdelavani mladeze atd. Sponzoring je jednorazova akce, kde jde vice o viditelnost sponzora, nez nejakou hlubsi motivaci.

Filatropie je vice smerovana na neziskovky, charitativni ucely, zameruje se take na zamestnance

Hmm práve pozerám, že "očet otázok: 32 " začínam byť lazy - prechádzam už len na klikačky.

Při filantropii podporuje člověk ty potřebné, zatímco při sponzoringu dává peníze např. na společenské akce, především za účelem vlastní propagace a zviditelnění.

Při sponzoringu firma vyžaduje protislužbu - prezentaci/propagaci společnosti

rozdiel popisany v predchodzej otazke....sponzoring=zdanitelny, filantropia=dobra vola bez umyslu ,,kreativneho uctovnictva"

Rozdíl je pravděpodobně v hlavním účelu, který je sledován.

rozdíl je, jestli čekám něco na oplátku

Řekla bych, že filantrop za to nic nečeká a nenárokuje si,jako sponzor, který čeká propagaci. také si myslím, že filantropie zahrnuje více možností než sponzoring

Spomzoring sleduje priamy marketingovy zamer.

sponsorstvi je vice komercniho charakteru - danna firma chce byt videt, neco z toho vytezit - promo znacky, prodej apod.

SponZor "investuje" svoje peniaze pretoze chce podporit dany projekt s tym ze si v podstate vytvara reklamu, kedze logo jebo firmu je uvedene vsade kde sa projekt prezentuje. Filantrop o projektov zvacsa nepotrebuje oboznovat siroku verejnost , teda nerobi to pre benefit

sponzor něco očekává, třeba svoje logo na akci, filantrop ne

Sponzor očakáva, že sa mu vložené predmety, peniaze, čas, úsilie vrátia v budúcnosti formou nejakého prospechu. Vo filantropii stačí človeku dobrý pocit :)

sponzor očekává nco na oplátku

Sponzor vyžaduje za svůj dar zviditelnéní. Je to v podstatĕ komerční záležitost

Sponzor z toho něco očekává.

Sponzori je skôr reklama, cieľom je propagácia firmy. Pri filantropii ide skôr o dar - pomoc dobrej veci, nie o reklamu.

sponzoring - darování "čehokoliv" pro charitativní účely - mohou si odečíst z daní filantrop - darování "čehokoliv" pro charitativní účely, zdarma

sponzoring - firma očekává nějaký benefit filantropie - firma dává/podporuje nezištně, bez očekávání budoucích přínosů

sponzoring - narvu pár kaček a zviditelním se, filantropie - to samé, jen dělám, že mě to zajímá a přečetl jsem dvě brožury.

sponzoring - něco za to chci (logo sponzora na dresu např.); filantropie - dělám to pro dobrý vnitřní pocit

sponzoring - ocakavam protihodnotu napr.v podobe reklamy filantropia - nie

Sponzoring - podpora za ucelem zisku Filantropie - podpora dobré věci bez myšlenky na zisk

sponzoring - sponzor prispiva, prijemce vykona sluzbu ve prospech sponzora, casto na komercni bazi filantropie - darce nedostava protiplneni ale muze urcovat jakym zpusobem bude jeho dar pouzit (stipendia, atp.)

Sponzoring - účelnejší, propagácia vlastnej značky. Filantropia - zväčša nezištná

Sponzoring - za peniaze dostávam protihodnotu formou propagácie mojej značky. Filantropia - žiadna protihodnota okrem dobrého pocitu.

Sponzoring -za určitou protihodnotu,např reklamu. filantropie -dobrovolně

Sponzoring jde za ucelem zisku

sponzoring je "dar" tretej osobe, filantropia samemu sebe

Sponzoring je finanční podpora ekonomických subjektů, za účelem větší marketingové reklamy a filantropie je hmotná podpora pro zlepšení života, okolí v místě bydliště atd.

Sponzoring je forma marketingu...nekomu dám peníze a on pak nekde vystaví moje jmeno(jmeno firmy). Naproti tomu filantropie,nemá žádný další postranní úmysl.

Sponzoring je forma většinou daná smlouvou - finanční částka za něco (často za reklamu); I u filantropie je důležité, aby si z toho firma/zaměstnanci něco odnesli (win-win situace), ale prvotním motivem je podpora jiných subjektů

sponzoring je jakákoli činnost spočívající v poskytnutí pěněz komukoli, filantropický sponzoring by se měl týkat poskytování peněz za účelem pomoci lidem

Sponzoring je komerčního charakteru. Sponzoruji něco (akci, produkt) a za to dostanu reklamu v podobě svého zobrazení loga, jména firmy, zmínění mé firmy atd.

sponzoring je na rozdíl od filantropie spojen s určitým protiplněním, např. zveřejnění sponzora na webu, používání výhradně jeho výrobků atd.

Sponzoring je narozdiel od filantropie obchodný vzťah kde sponzor darujuci financie čaká istú protihodnotu

Sponzoring je něco za něco -> příspěvek za reklamu apod. Filantropie není o protihodnotě

sponzoring je něco za něco, filantropie je něco za nic

sponzoring je placený, určitá forma reklamy svým způsobem - firma sice přispěje na nějakou věc, ale něco za to dostane zpátky, filantropie není provozovaná za účelem zviditelnění se (reklamy)

sponzoring je poskytnutí finančního obnosu, ale za protislužbu (např. zviditelněné logo na dané akci), za peněžní prostředky vynaložené na filantropii se protislužba neočekává

Sponzoring je viac komercne motivovany a zamerany na konkretny objekt/osobu ktora je viac ci menej v povedomi spolocnosti. Zatial co filantropia pomaha specifickym skupinam ludi ale zaroven ma sirsie zameranie -sleduje skor zaujmove skupiny - cigancata, chori, mladi umelci kerych nejaka nadacia vysle studovat do stropkova hudbu

sponzoring je viac o peniazoch,uzitku, naslednom zisku toho kto dava...

Sponzoring je více o byznyse a zviditelnění. Filantropie by měla být asi vážně bez užitků

Sponzoring ma podle me mnohem vetsi duraz prave na "lepsi jmeno", tj spis nez "dobry umysl" je v tom jasnejsi marketingovy vyznam-

sponzoring má více obchodní charakter, sponzor očekává návrat své investice v podobě reklamy. filantropie má více nezištný charakter, kdy primární cílem je pomoci potřebným skupinám

Sponzoring má více obchodní vztah - někoho podporujete, ale očekáváte za to i něco nazpět, většinou zvýšení známosti své firmy.

sponzoring muze byt ucelovy za ucelem dalsiho "zisku" mysleno zviditelneni sebe sama, sve firmy apod

sponzoring na rozdíl od filantropie nemusí být motivován snahou pomoct dobré věci

sponzoring nemusí být na charitativní a dobročinné účely, např. sponzoring sportovní akce

sponzoring očekává protihodnotu, filantropie je nezištná

Sponzoring predpoklada jakousi reklamu sponzora, filantropie obvykle anonymni

sponzoring si spíše představuji jako "něco za něco" - tedy za podporu chci propagaci.. u filantropie je pomoc vykonána bez cíle něco chtít zpět

Sponzoring sleduje kratkodobe sustredenie zdrojov za konkretnym ucelom ci v SR, alebo LR, filantropia ma hlbsi vyznam, casto nie je vobec potrebne spajat s promotion

sponzoring většinou znamená finanční či materiální podporu za účelem zviditelnění se, filantropie obecně prospěšné skutky, kdy třeba přispějeme vlastní činností

sponzoring za peníze, filantropie dobrovolně, neočekávám odměnu

Sponzoring- neco za to požadují, dávám najevo, že jsem sponzor

Sponzoring: placený marketingový kanál, který využívá masová média k podpoře zvýšení image produktu nebo služby. Filantropie: podpora neziskového sektoru za účelem pomoci, může využívat i fyzická osoba, ne jen organizace. Účelem není čistě vytváření napřímo image subjektu, který pomoc poskytnul, ale spíše se jedná o kanál "nekomerční" komunikace. Často může jít i o jinou cílovou skupinu a posylování jiných atributu image značky/organizace, než u sponzoringu.

sponzorství - na oplátku subjekt něco obdrží, např. možnost mít svoje loga na dresech sportovců filantropie - nic na oplátku (filantrop získá jen dobrý pocit)

sponzorstvi je jakesi mecenaststvi. Sponzor muze pomoci castkou napr pro sportovce. Filantrop pomaha potrebnym, kteri jsou v krajni situaci.

Spozoring je o zviditelnění firmy, cíl zvýšení povědomí o značce a růst prodejů x filantropie je z dobré vůle

u sponzoringu jde o to, že příjemce mě uvede někde a zviditelní mě tím dárcovství může být i anonymní a bez odměny, ačkoliv dárce získá dobrý pocit

U sponzoringu očekávám něco na oplátku (např. reklamu, kontakty apod).

Za sponzoring je obvykle poskytována protihodnota (služba, reklamní prostor apod.) Filantrop za dar nic nepožaduje

Ze sponzoringu firma očekává, že získá něco pozitivního zpět. U filantropie jde pouze o účel akce.

5. Stretli ste sa vo svojom okolí s dobročinnými aktivitami?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [• Áno, stretol/aotázka č. 6, • Nie, nestretol/aotázka č. 7, • Neviem, čo tieto aktivity znamenajúotázka č. 7].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
• Áno, stretol/a15485,08 %85,08 %  
• Nie, nestretol/a2614,36 %14,36 %  
• Neviem, čo tieto aktivity znamenajú10,55 %0,55 %  

Graf

6. Ak ste označili odpoveď „áno, stretol/a“, konkretizujte, o aké aktivity sa jedná.

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

sportovní a kulturní aktivity

- úklid, pomoc pracovníků firem - sázení stromů -sponzoring

.

aktivity pro děti, pomoc dlouhodobě nemocným a starým lidem

Amélie, Dejme dětem šanci ...

Asi začnu dávat v odpovědí ne, abych se nemusela tak rozepisovat :-D Pamatuju si na sbírky, dětský den

Bílá pastelka, Pomozte dětem, Amélie

CSR, 2 % z dane, rôzne akcie charitatívneho charakteru organizované kapelami, divadlami a inými kultúrnymi skupinami.

červený križ alebo nezište poskytnutá služba alebo dar....filantropia nepovažujem len poskytovanie "veľkých" darov

Čištění města, charitativní sbírky peněz i hmotných statků, sbírky na výcvik psů

darcovstvi firem, nadace

darcovstvo krvi, pridavok na detske domovy, darovanie oblecenia...

Darování oblečení do kontejnerů, prodej dobročinných přemětů

dávání oblečení

dávanie oblečenia, starej elektroniky na charitu, upratovanie národných parkov, lesov a pod.

Den narcisov - Liga proti rakovine

Dobrocinne vianocne trhy na podporu porodnice.

dobročinné aktivity jsou všude kolem nás, různé nadace atd

dobročinné bazary, benefiční koncerty

dobročinné organizace

dobročinnosť u firiem

Dobročinný koncert

Dobrovolna prave v azylovem dome a detskem domove

dobrovolniceké programy v nemocnicích, dětských domovech apod

dobrovolnická práce v neziskových organizacích dobročinné příspěvky

dobrovolnické aktivity v rámci zaměstnání (pomoc v dětských domovech, nemocnici, psím útulku, sbírka pro postižené povodněmi)

Dobrovolnické vedení oddílu mládeže, renovace hřiště spolkem rodičů, pomoc lidem postiženým záplavami....

Dobrovolnictvi, charita

Dobry anjel

docházení například do nemocnic a čtení seniorům, bavení dětí či hraní různých her s nemocnými dobrovolná canisterapie pro děti pořádání různých akcí na podporu hendikepovaných

Dražba ze který šel celý zisk na akci pro postižené děti

firemni CSR, volunteering, dlouhodobá pomoc dětským domovům, útulkům.

Firma Bosh koupila jihlavské nemocnici sanitku

firma mého otce podporovala psí útulky v našem okolí

Firma, ve které pracují věnovala finanční částku klinice.

firmy sponzorují různé akce, festivaly, soutěže v televizi apod.

humanitné zbierky a pod..

Charita

charita

Charita, turnaje dětského domovu ve fotbale,atd.

charitativni akce, verejne sbirky na dobrocinne ucely

charitativní bazar

Charitativni bazar, kdy se veci z firmy rozprodavaly za dobrovolne castky ktere se pak venovaly detske nemocnici

Charitativní Tříkrálová sbírka. Nadace Děti, Kultura, Sport senátora Ivo Valenty zaměřená na podporu škol a zájmových kroužků pro děti a mládež. Prodej časopisu Nový prostor, který podporuje lidi bez domova

iniciativa Zachraň jídlo - osvěta proti plýtvání jídlem, hostina z vyhozených zbytků jídla spousta studentských spolků (založených na dobrovolnické bázi a organizujících věci pro ostatní studenty) na FSV UK

já jsem organizovala sbírku pro matky z azylového domu a děti z onkologického oddělení

je jich mnoho proboha všude okolo

Jedná se především o finanční dary

koncerty pro mentálně postižené,charita,

Lazy

LEAF repatriation

maškarní bál pro děti,velikonoční tvoření.odpoledne pro děti a rodiče.

měsíčně přispívám do UNICEF.. vím ze článků, novin, zpráv o některých aktivitách filantropů

na SR najznamejsia osoba momentalne Kiska propagujuci Dobreho Anjela

Nadace

napriklad ja sama sem zalozila projekt helpdriver.cz .. diky nemu a organizovani koncertu a akci na sehnani penez sem se potkala se spoustou organizaci ohledne hendikepovanych

např. Běh pro Světlušku

např. pomoc charitě

např. různé akce/sbírky na podporu lidí s postižením, slepeckých psů, apod

např.: Den, kdy seberu jeden odpadek

Nejčastěji podpora v oblasti výchovy dětí, zdravotnictví, sociálních služeb apod.

Nenapadá mě nic konkrétního, ale v Praze kolem mě v každodenním životě můžu zaznamenat mnoho dobročinných aktivit. Včera jsem dala 20,-Kč bezdomovci, i to bych tam mohla případně zahrnout, musím-li být po každmém "ANO" tak konkrétní.

Nesetkal

neziskovky

Nic mě zrovna nenapadá

nie osobne, ale zucastnila som sa koncertov, kde vytazok siel na dobrocinne ucely

o charitu

po ulici vybirani, nabizeni veci atd

podpora zvířecích útulků a organizací na ochranu zvířat - pravidelně podporují mí přátelé. Jejich cílem není "utratit" peníze, aby bylo videt, že pomáhají, ale skutečně pomoci tam, kde je třeba. Nebo nedávná aktivita Helpdriver.cz - podpora našeho kamaráda, který se snaží podnikat napříč svému postižení.

pomc potrebnym a cikanum

Pomoc handicapovaným lidem

pomoc mentalne postizenym detem

Pomoc obci, fotbalovemu teamu...

pomoc postihnutým, pomoc ludom v hmotnej nudzi, dobrocinnost pre opustene deti, zvieratka...

Pomoc při povodni, sbírka na pomoc postiženým

Pomoc sirotkum, starsim nebo postizenym lidem

Pomoc starým Sázení stromů

pomoc útulkom pre zvieratá, prispevky handicapovanym, projekt pre Pomocné tlapky

pomoc znevýhodněným skupinám

pomoc zvieratam, pomoc hendikepovanym detom

Pomoc zvířatům

pořádání kulturní akcí, jejichž vstupné šlo na zdravotnické zařízení výpomoc v občanském sdružení

Pořádání různých charitativních akci, například různé běhy, soutěže, koncerty

potravinová zbierka..

Poznám veľa dobrovoľníkov, ktorí pracujú pre 3.sektor, rovnako mám v okoli ľudí, ktorí pomáhajú finančné dobrým neziskovým projektom.

Prace s detmi a lidmi v nemocnici.

pracuji ve vedení jedné neziskové organizace, další dvě neziskové organizace pravidelně podporuji - finančně, dobrovolnickou aktivitou atp.

Prakticky denně na ulici v Praze někdo vybírá na různé dobročinné účely.

pravidelné docházení někam, kde dotyčný pomáhá bez nároku na mzdu

Prodej předmětů

provozovani spolecenskych aktivit pro studenty, navsteva senioru v domove duchodcu

Předpokládám, že se jedná o firemní filantropii. Jinak dobročinné akce znamenají např. uspořádání třeba vystoupení nebo koncertu, výstavy atd., kdy zisk se věnuje jinam - třeba na podporu pejsků v útulku (VELKÝ DÍK TAKOVÝM LIDEM !).

Přispění na fungování ochotnického divadla

příspěvky

Příspěvky firem nadacím

příspěvky na různé dobročinné organizace

různé aktivity firem, nadací

různé sbírky, charitativní koncerty

Sama přispívám na dobročinné účely.

Samý sračky od koncových dodavatelů.

sběr oblečení pro charitativní účely

Sbírání víček

sbírka jídla, oblečení, pomoc v azylových domech

sbírka na dobročinné účely, dražby na dobročinné účely, módní přehlídka na podporu tělesně postižených a osob s downovým syndromem

sbírka oblečení, víčka od plastových lahví, za které se následně koupí něco, pro postiženého...

Sbírka pro pomoc nevidomých

sbírka pro útulek

sbírka pro útulek

sbirka, prace pro ngo, atp.

sbírky a koncerty pro postižené děti

Sbirky obleceni pro chude, ci osoby jimz hrozi zasah vuci jejich pravum ve valce. Taktez financni sbirky pro lidi, jejivhz prirozena prava jsou pod agresi politiku a uredniku, a samozrejme policistu.

Sbírky, aktivity s postiženými lidmi

Sdružení Elpida - senior centrum, Tříkrálová sbírka, Pomozte dětem

Shromažďování oblečení pro ty, co ho potřebují.

sociální služby, volnočasové aktivity pro děti

Soukromá podpora potřebným.

soukromá škola, neziskovky

Společnost O2 podporuje start-upy.

Spolupracoval jsem na kampaních pro Člověka v tísni, moji přátelé se zúčastnili i jiných dobročinných projektů.

sponzorování útulků

sponzorské dary pro školy, školky, podpora sportovních oddílů, příspěvky pro zdravotně postižené

Srdce pro děti, v květnu - žluté kytičky na rakovinu

Starání se o postižené, finanční pomoc nevidomým či svobodným matkám, různé koncerty na podporu zdraví, výzkumu ohledně nemocí, zdravotnického vybavení pro finančně nezajištěné osoby atd.

Světluška, Avon pochod, Deň narcisov, etc.

Škoda za každé prodané auta zasadí strom

To je na dlouhy seznam. Dobrocinne barazy, sbirky, socialni firmy, cely neziskovy sektor, ktery diky dobrocinnosti muze vubec existovat.

TPCA podporuje region Kolínsko (granty na projekty)...

Třeba právě zmiňovaná pomoc při úklidu zatopené Zoo v Troji, distribuce jídla bezdomovcům či uspořádání akce jejíž výtěžek posléze pomohl kojeneckému ústavu, domu pro svobodné matky, dětskému domovu, apod.

Tulipánová akce firmy Amelie, za vybrané peníze se kupují květy, které se přeposílají napři do nemocnic a různých pečovtelských domů.

Údržba historických památek

unicef

úsmev ako dar, biela pastelka, darovanie vianočných darčekov pre deti z detských domovov, firemné aktivity v práci

utulky, zafinancovani learskych pristroju apod

v domě seniorů

v rámci dobrovolnych hasicu

vaření pro bezdomovce, pořádání akcí na pomoc OPU

Ve vesnici, ve které jsem vyrostla, je stará škola, kterou místní obyvatelé přebudovávají na komunitní centrum - volnočasové aktivity, školka, kavárna,..Jako dobrovolník také sama působím v jedné neziskové organizaci

vencenie psov, nadacie UNICEF, restauratorske prace pri obnovovani kulturnych pamiatok, zdravotne strediska v chudobnych stvrtiach...

venovani prostredku na lecbu

Veřejné sbírky, charitativní akce

veřejné sbírky, potravinová pomoc, venčení pejsků...

většinou peněžní pomoc

Většinou sbírky

vse mozne

vybavuju si pomoc v nemocnicích

výběr pěněz na dobročinnost

výběrčí peněz z UNICEFu

výpomoc jak finanční, tak i formou poskytování služeb

z mého pohledu vidím dobročinnost i v pořádání závodů v orientačním běhu (děláme to zadarmo, protože ten sport máme rádi)

Zakladanie/prispievanie nadáciám na pomoc iným.

Založení vlastní neziskovky.

Zbierky pre onkologické organizácie, pre slepých a podobne

Zbierky, sponzoring

zřízení fondu na podporu odborného studia (v oboru, kde podnik pracuje) pro nadané děti sociálně slabších pracovníků, podporu seniorů - bývalých pracovníků, podporu nemocnic, dětských domovů, seniorů v místě podnikání, v jednom podniku dokonce ochotu poskytnout menší práce či služby sociálně slabým seniorům zadarmo

7. Stretli ste sa dobročinnými aktivitami u telefónnych operátorov?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
• Nie, nestretol/a11362,43 %62,43 %  
• Neviem, nepamätám sa3619,89 %19,89 %  
• Áno, stretol/a3217,68 %17,68 %  

Graf

8. Stretli ste sa s dobročinnosťou u spoločnosti O2 Czech Republic?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ánootázka č. 9, Nieotázka č. 10].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nie15384,53 %84,53 %  
Áno2815,47 %15,47 %  

Graf

9. Ak ste označili odpoveď „Áno“ uveďte konkrétne príklady.

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

- sponzoring

asi by se sem dalo zařadit O2 Think Big, ale je to tak zpropagované, že určitě dali do propagace víc, než do samotného projektu... a to pak ztrácí trochu význam vůbec něco takového dělat ....

čištění lesa - Jizerské hory

koncert za mobil

Konkrétně mne nenapadá.

Linka bezpeci

Linka pomozte dětem

mají tuším dokonce vlastní nadační fond, dá se přepokládat, že to tak, stejne jako u všech velkýcn nadnárodních korporací.

nadace O2

Nadace O2

nadace o2, think big

Nadace O2.

Nadácia O2

Nějaká kravina

Nejznámější asi projekt Think Big

nepamatuju si

nevím přesně, jaké je financování.. ale měli projekt na podporu startupů, mladých/studujících "podnikatelů"

O2 big think nadace

O2 projekt Think Big. I když přínos projektu je sporný, myslím že se vlastně ani nedá označit za dobročinný.

pak ne

Pomahanie vysadzania stromcekov

Projekt Think big.

sponzorují mladé umělce nebo celkově lidi, kteří mají nějaký zajímavý projekt a nemají peníze na realizaci

Think big

Think big.

Už si nevzpomínám, ale registroval jsem nějakou činnost nadace O2

vím, že O2 má svoji Nadaci a projekt pro maldé Think Big, ale přesné fungování neznám

vlastní nadace

10. Ak ste sa stretli s dobročinnými aktivitami u iných operátorov, uveďte o aké sa jedná.

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

-

-

-

--

.

.

.

.

...

.....

dali mi dobrý tarif

Den pro neziskovku u Vodafone

Den pro neziskovku.

Detske ihriska

dms

N/A

nadace Vodafone

Nadace Vodafone, podporuje Social Impact Awards, kde se řesí sociální problémy celé společnosti

Nápodobně.

Nauc sa robit dotazniky dievca! Toto ma byt max. Nepovinna otazka alebo si mala pouzit vetvenie!

ne

Ne

ne

ne

ne

Ne

Ne

Ne

Ne

Ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

Ne

ne

Ne

ne

ne

Ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

Ne

ne,absolutne ne

ne.

Ne.

nejsem si jistá, myslím, že Vodafone měl také něco na podporu startupů

Nejsem si toho vĕdoma

Největší ohlas má v současné době pravděpodobně Vodafone a projekt Rok jinak

Nemám tuto zkušenost

nemám zkušenost

Nemám žádné zkušenosti.

Nepamätám sa.

Nepamatuji se

nepamatuji se, ale myslím, že T-mobile a Vodafone měly podobné projekty jako O2

nepamatuji se, příliš se o tuto oblast nezajímám

Nepamatuji si

nepotkal jsem se s nimi

nepotkala jsem

Nepotkala jsem se

nesetkal

Nesetkal

nesetkala

nesetkala

nesetkala

Nesetkala

nesetkala jsem se

nesetkala jsem se

nesetkala jsem se s dobročinnými aktivitami

Nesetkala jsem se s nimi.

nesetkala jsem se s žádnou

Nesetkala jsem se.

Nesetkala jsem se.

nesetkala sem se

Nespajam si filantropiu so smartfonmi a datami

nespominam si

nespomínam si veľmi, ale myslím, že T Mobile mal podporovať start upy?...

nestretl

Nestretla

Nestretla

nestretla

Nestretla

Nestretla jsem sa

nestretla jsem se

nestretla jsem se s temito aktivitami u operatoru

nestretla som sa

nestretla som sa, aspoň si teda nespomínam ..

nestretla somsa

Nestretli

nestretli

Nestretli

nestretli

nestretli

nestretli

nestretol

Nestretol

nestretol

Nestretol

nestretol! :D

Nestretol.

nestretol/nepamätám si

Nestřetl jsem se

nestřetla

Nestřetla

Nestřetla

nestřetla

nestřetla jsem se

nestřetla jsem se

nestřetli

nestřetli

Nestřetli, dala jsem ne, tak by bylo fajn mít možnost tuto otázku přeskočit :-)

Nestřetli.

neviem

neviem

Neviem

nevím

nevim

nevím

nevim

nevim

nevím

nevím

nevím

nevim o žádné

nevybavuji si

nezaregistrovala jsem žádné dobročinné aktivity telefonních operátorů

nic

Nic mě nenapadá

nic takového jsem neviděla

nie

nie

presne si už nepamatam, ale išlol o podporu stratupov:). ináč si teraz žiadne iné nevybavujem

Rok jinak.

S zadnym operatorem.

s žádnými jsem se nesetkala

S žádnými jsme se nesetkala.

skupiny lidi, ktere vymysli projekt - o2 jim da penize

T Mobile

t-mobile

There is no good in mobile phone operators. (všetko je to len PR), filantropia je inde to sa robí spontánne, velké firmy to robia zámerne.

u jiných si nejsem jistá

U telefonních operátorů - to je vtip?? Naopak protizákonně mě okradli nepřijetím zpět nefunkčního vyrobku s nevyhovující službou i přesto, že to bylo před koupí deklarováno - mobil O2 - i v různých diskuzích si na to lidi stěžují. Tedy “dobročinnost naruby“ - do vlastních kapes!

u žádných

vim o tom, ze vodafone i o2 meli projekty na podporu... nicmene ani do jednoho z tech jejich projektu napr. moje akce nemela sanci zapadnout

vím, že jsem zaznamenala T-mobile, ale už nevím, co to bylo

Vím, že Vodafone má nějakou nadaci, ale co přesně dělá a na jaké aktivity se zaměřuje si nevzpomínám. Počítám, že T-Mobile má také něco, aby nezůstal pozadu, ale nevím co.

Vím, že Vodafone podporuje urč. podnikatelské akce - Nápad roku?

Vobec ziadne si nevybavujem, bohuzial.

Vodafone

Vodafone

vodafone

vodafone

Vodafone - podpora neziskových projektů

Vodafone - Rok Jinak

Vodafone - Rok jinak

Vodafone - Rok jinak

vodafone - rok jinak

Vodafone - Rok jinak (nebo tak nějak)

Vodafone - Rok jinak.

Vodafone - Vánoční akce - příběhy zaměstnanců, hlasování - ten nejzajímavější získal finanční podporu od zaměstnanců i samotné firmy

vodafone myslím pořádal akci na darování krve

Vodafone nabízeli práci u charitativní organizace podle vlastního výběru po dobu asi 1 roku a byl jím vyplacen plat jako měli ve svém původním zaměstnání

Volné minuty+ data navíc

zadne

zase kravina

žádná

žádné

žádné

žádné si teď nevybavuji

Žádnou si nevybavuji.

11. Hovorí Vám niečo program THINK BIG spoločnosti O2 Czech Republic?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
• Nie, nikdy som o tomto programe nepočul/a.7843,09 %43,09 %  
• Áno, už som o programe počul/a.6133,7 %33,7 %  
• Niečo mi to hovorí.4223,2 %23,2 %  

Graf

12. Ste zákazníkom spoločnosti O2 Czech Republic?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne11161,33 %61,33 %  
ano7038,67 %38,67 %  

Graf

13. U kterého operátora máte primárne telefónne číslo?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
T-mobile5832,04 %32,04 %  
Vodafone5731,49 %31,49 %  
O2 Czech Republic5228,73 %28,73 %  
O2 Slovensko 21,1 %1,1 %  
Tescomobile10,55 %0,55 %  
o2 slovakia10,55 %0,55 %  
O2 SK10,55 %0,55 %  
nemam telefon10,55 %0,55 %  
Tesco mobile10,55 %0,55 %  
Tmt czech10,55 %0,55 %  
T-mobile SVK10,55 %0,55 %  
Tesco Mobil10,55 %0,55 %  
orange10,55 %0,55 %  
Ani u jednoho z nich - tedy tam, kde jsou solidnější, neokrádají lidi předraženými službami, kde reklamace i vrácení zboží není v rozporu se zákonem, od O2 jsme po opakovaných špatných zkušemostech odešli !10,55 %0,55 %  
Go mobil10,55 %0,55 %  
nějaký firemní od taťky, ale nevím jaký :-D10,55 %0,55 %  

Graf

14. Na škále od 1 do 10 vyjadrite svoje sympatie k společnosti O2 Czech Republic , kde 1 je nízka sympatia a 10 vysoká sympatia

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
55228,89 %28,73 %  
32715 %14,92 %  
72513,89 %13,81 %  
62011,11 %11,05 %  
1168,89 %8,84 %  
2126,67 %6,63 %  
8116,11 %6,08 %  
4116,11 %6,08 %  
942,22 %2,21 %  
1021,11 %1,1 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:4.78
Minimum:1
Maximum:8
Variační rozpětí:7
Rozptyl:3.25
Směrodatná odchylka:1.8
Medián:5
Modus:5

Graf

15. Na škále od 1 do 10 vyjadrite svoje sympatie k společnosti Vodafone, kde 1 je nízka sympatia a 10 vysoká sympatia.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
54323,76 %23,76 %  
62111,6 %11,6 %  
82111,6 %11,6 %  
42111,6 %11,6 %  
71910,5 %10,5 %  
3179,39 %9,39 %  
9147,73 %7,73 %  
1126,63 %6,63 %  
284,42 %4,42 %  
1052,76 %2,76 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:5.44
Minimum:1
Maximum:9
Variační rozpětí:8
Rozptyl:3.85
Směrodatná odchylka:1.96
Medián:5
Modus:5

Graf

16. Na škále od 1 do 10 vyjadrite svoje sympatie k společnosti T-mobile, kde 1 je nízka sympatia a 10 vysoká sympatia.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
54725,97 %25,97 %  
72413,26 %13,26 %  
11910,5 %10,5 %  
31910,5 %10,5 %  
4179,39 %9,39 %  
6168,84 %8,84 %  
8158,29 %8,29 %  
2126,63 %6,63 %  
1073,87 %3,87 %  
952,76 %2,76 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:4.94
Minimum:1
Maximum:9
Variační rozpětí:8
Rozptyl:4.05
Směrodatná odchylka:2.01
Medián:5
Modus:5

Graf

17. Viete o tom, že spoločnosť O2 Czech Republic prevádzkuje nadačný fond?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne15082,87 %82,87 %  
ano3117,13 %17,13 %  

Graf

18. Podporili by ste finančne Nadáciu O2?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
skôr nie6535,91 %35,91 %  
neviem6133,7 %33,7 %  
určite nie3921,55 %21,55 %  
skôr áno158,29 %8,29 %  
určite áno10,55 %0,55 %  

Graf

19. Aké oblasti by mali byť firmami viac podporované? Vyberte max. 3 možnosti.

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Detské domovy9854,14 %54,14 %  
Životné prostredie9552,49 %52,49 %  
Postihnutí/invalidi8345,86 %45,86 %  
Dôchodcovia4424,31 %24,31 %  
Fair trade4022,1 %22,1 %  
Zvieratá3921,55 %21,55 %  
Sociálne znevýhodnení3820,99 %20,99 %  
Bezdomovci105,52 %5,52 %  
Menšiny52,76 %2,76 %  
cokoliv dalšího, na co má jejich podnikání přímý vliv10,55 %0,55 %  
Skolstvo !!! zaklad viac menej vsetkeho ostatneho, pricom sa stale spolirhamr na prezite modely vyuky poznacene socializmom a vseobecne polavovanim v poziadavkoch na ziakov - "digitalna demecia"10,55 %0,55 %  
Talenty 10,55 %0,55 %  
Kultura a mladí umělci10,55 %0,55 %  
Záleží na oboru firmy, kde podniká10,55 %0,55 %  
zalezi na tom, o jake firme mluvime10,55 %0,55 %  
sport10,55 %0,55 %  
nadaní lidi, inteligentní bez uplatnění10,55 %0,55 %  
Studenti zo slabsich rodin10,55 %0,55 %  
myslim,ze zdravotni strediska pro umirajici - ,,hospice,, by meli byt nejvice podporovane10,55 %0,55 %  
žádné! zlevnit služby zákazníkům!!!10,55 %0,55 %  
Ti, co se cizím zaviněním dostanou do problémů a nemají prostředky (tedy oběti trestné činnosti ať už jednotlivců nebo trestnou činností české justice, třeba financováním nezbytné právní pomoci, zajištěním nejzákladnějších potřeb - jidlo, léky atd.).10,55 %0,55 %  
Lidi postihnute valkou, ci agresi vuci jejivh prirozenym pravum, v pripade, ze jim vlastni Stat nepomuze ci dokonce on sam jim agresi hrozi.10,55 %0,55 %  
zdravotnictví10,55 %0,55 %  
školstvo10,55 %0,55 %  
Nemám názor.10,55 %0,55 %  
rozvoj regionu, ve kterém firma působí10,55 %0,55 %  
Nadaci neznám a když nevím její vizi, těžko říct, koho by měli podporovat10,55 %0,55 %  
vše ýše vypsané samozřejmě, jen např. staci nebudou mít takoý ohlas jako děti, tak si je malokdo vezme na bedra10,55 %0,55 %  

Graf

20. Mala by sa podľa Vás firma svojimi filantropickými aktivitami prezentovať?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
skôr súhlasím8949,17 %49,17 %  
určite súhlasím4625,41 %25,41 %  
skôr nesúhlasím2614,36 %14,36 %  
neviem147,73 %7,73 %  
určite nesúhlasím63,31 %3,31 %  

Graf

21. Značky, ktoré prispievajú na dobrú vec, sú mi sympatickejšie. Ohodnoťte na škále od 1 do 10, kde 1 je najmenuj súhlasím a 10 najviac súhlasím.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
104122,65 %22,65 %  
83619,89 %19,89 %  
72916,02 %16,02 %  
92212,15 %12,15 %  
52212,15 %12,15 %  
6147,73 %7,73 %  
173,87 %3,87 %  
342,21 %2,21 %  
242,21 %2,21 %  
421,1 %1,1 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:7.53
Minimum:2
Maximum:10
Variační rozpětí:8
Rozptyl:3.71
Směrodatná odchylka:1.93
Medián:8
Modus:10

Graf

22. Uprednostňujem produkty či služby firiem, o ktorých viem, že prispievajú na dobročinnosť. Ohodnoťte na škále od 1 do 10, kde 1 je najmenej súhlasím a 10 najviac súhlasím.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
54022,1 %22,1 %  
72815,47 %15,47 %  
62111,6 %11,6 %  
82011,05 %11,05 %  
1189,94 %9,94 %  
10168,84 %8,84 %  
3137,18 %7,18 %  
9105,52 %5,52 %  
284,42 %4,42 %  
473,87 %3,87 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:5.73
Minimum:1
Maximum:10
Variační rozpětí:9
Rozptyl:5.16
Směrodatná odchylka:2.27
Medián:6
Modus:5

Graf

23. Firma, ktorá nevykonáva žiadne dobročinné aktivity, je pre mňa zlou firmou.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
skôr nesúhlasím8647,51 %47,51 %  
určite nesúhlasím6133,7 %33,7 %  
neviem168,84 %8,84 %  
skôr súhlasím147,73 %7,73 %  
určite súhlasím42,21 %2,21 %  

Graf

24. Je podľa Vás filantropia dobrý firemný nástroj na budovanie sympatií k značke?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
skôr súhlasím8647,51 %47,51 %  
určite súhlasím5027,62 %27,62 %  
neviem2312,71 %12,71 %  
skôr nesúhlasím179,39 %9,39 %  
určite nesúhlasím52,76 %2,76 %  

Graf

25. Podporili ste v minulosti nejakú dobročinnú vec?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ánootázka č. 26, nieotázka č. 28].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
áno14379,01 %79,01 %  
nie3820,99 %20,99 %  

Graf

26. Ak ste v otázke č. 25 označili odpoveď "áno", konkretizujte, o akú vec sa jednalo.

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

sportovní akce

adopce na dálku

Adopce na dálku - podpora dítěte v Keni

adopce na dálku, nejrůznější DMS

adopce na dalku, podpora konkretniho ditete - sirotka v CR, Greenpeace, domov Sue Ryder

Adventní koncert

Amélie

Amnesty International

Amnesty International; psí útulek

Biela pastelky, Liga proti rakovine

bílá pastelka, boj proti rakovině, člověk v tísni, český paralympijský tým

Bílá pastelka, Květinový den, Světluška

bílá pastelka,apod.

clovek v tisni

Člověk v tísni, Diakonie ČČE, malé zahraniční NGO v Gruzii, Mongolsku, Bulharsku

Člověk v tísni.

Darcovske DMS, adopce na dálku

dárky dětem do dětských domovů

decky domov

Den narcisov

den narcisov, Liga boja proti rakovine

Deň narcisov, svetluska, bila pastelka, hodina detom

Den narcisov, Unicef, kaviarne, v ktorych zamestnavaju bezdomvcov...

Deti v detskych domovoch, handicapovani

detská linka bezpečia, deň narcisov, ostatné zbierky

detske domovy, darovanie oblecenia,...

DMS (sociální služby), Skutečný dárek - slepice,

DMS kuře

DMS-ky, dny rakoviny, světluška, emil..

Dobry andel, dobrovolnictvi

Dobry anjel, vize 97,

Doktoři bez hranic

Financni pomoc osobe, jenz byla pod hrozbou agrese vuci vlasznim prirozenym pravum ze strany Statu.

finančná pomoc pre rozne zbierky v areáli metra, na uliciach atď...

finančně jsem přispěl na různé charitativní sbírky

finanční pomoc postiženým, název akce Bílá pastelka

Finanční příspěvky lékařům bez hranic, na dětské obědy, greenpeace a údržbu jizerské magistrály, osobní pomoc při úklidu trojské zoo či účast na akcích, jejichž výtěžek jde na dobrou věc.

Finanční příspěvky na sbírky, jako jsou Pomozte dětem, Konto Bariéry nebo Paraple apod.

finanční výpomoc, psychická výpomoc

firemni dobrocinnost v ramci zamestnani

charita

Charita - AIDS

charita, detske domovy, ...

charitativní baraz

Charitativní sbírky

já sama jsem organizovala velikou sbírku

jako dobrovolník jsem zajišťovala pobyty dětí z Černobylu, pracovala se sociálně slabými a handicapovanými, podporovala humanitární sbírky, finančně jsem podporovala neziskové organizace věnující se sociální práci, přispívám do sbírek oblečení, potravin, školních pomůcek atd., sponzoruji tři děti v programu adopce na dálku

Jebem ti nemám čas

Každoročně posílám DMS během adventních koncertů a posílám peníze na útulky.

Konkretna pomoc na ziadost

konto Míša , slepce a pak jsem se rozhodla přenechat tuto dobročinnost moitějším spoloobčanům

koupě Nového prostoru, dárcovské sms pro projekt Pomozte dětem

Koupení předmětu, kdy profit jde na něco

koupila jsem si od slepého člověka vonný stromeček do auta

Koupila jsem sladkosti pro děti z nemocnic, když byl Mikuláš (sbírka na VŠE)

Krmivo pro zvířata v útulku, příspěvek na výcvik psů pro nevidomé

Kupa rôznych maličkosti na podporu ci uz nevidiacich alwbo detských domovov

kupuji si časopis Nový prostor, to považuji za prospěšné

Lékaři bez hranic, různé darovací sms na různé projekty

linka pre deti a rozne zbierky

mobil za koncert

Nadace

Nadace Terezy Maxové

nadacie - den narcisov, unicef, utulky, ...

nadační příspěvky

nákupy, dobrovolnictví atd.

Např. Koupení časopisu Nový prostor

Nějaké DMS

Nejvíc potřebují pomoc zvířata - tedy tam (již dlouhodobě), jinak taky poskytnutím nepotřebného ošacení či věcí potřebným (ale jen tam, kde to má smysl a nebude to zneužito).

nespomínam si

neziskové organizace (Amélie - onkologičtí pacienti), Archa Chantal (děti v nemocnicích)

NGO

Nový Prostor, sbírky, chariy

občas na ulici, kde lidé vybírají peníze na dobré věci, pomohu drobnou částkou

obleceni pro potrebne

Oblečenie pre zariadenia sociálnych služieb, rôzne benefičné koncerty pre ľudí v domovoch na pol cesty, charitatívne ochutnávky jedla, ktoré varia osoby s ľahšou formou postihnutia a podobne.

Onkológia, Dobrý anjel

orientacni beh

OZ Pomocnicek

Podpora neslyšících

podpora útulků pro opuštěná zvířata, heldriver.cz

podpora utulku, detskejch domovu

Podpora vybudování volnočasového centra v malé obci

podporila jsem hlucho-nemeho cloveka a taktez bezdomovce

pomoc detem invalidum

pomoc drobnými částkami, když mě někdo osloví na ucili

Pomozte dětem

Pořádání vlastní dobročinné akce pro dětský domov

posílání sms na fond ohrožených dětí

Pracovala jsem jako dobrovolnik. Pravidelne kupuji kvetiny na podporu boje proti rakovine.

Pracujem dlhodobo ako dobrovolnik v neziskovke. Zároveň finančne podporujem rôzne neziskové projekty.

pravidelné příspěvky na vybrané nadace

predaj predmetov na ulici - deň narcisov, Notabene, pre psíkov

Predani sveho stareho odevu tem, kdo to potrebuje

príspevok na dobrého anjela :)

prispevok na útulky

Prispivani na rodiny s nemocnymi detmi

Pro kočičky

Připravovala jsem snídani pro zaměstnance z chráněné pekárny, velikonoční jarmark, vyřazené notebooky a monitory jsme rozdávali neziskovkám, ... Doručovala jsem workshop pro jednu neziskovku, ...

Přispěl jsem na nadaci při povodních.

příspěvek koupí měsíčku lékařského

příspěvek mladým umělcům

příspěvek na děti v Africe

příspěvek na děti v dětských domovech, dva měsíce telefonní operátorka pro unicef

příspěvek na Sbírku pro kuře, Světlušku, květiny proti rakovině, stužky proto AIDS, Nový Prostor, Nadace Terezy Maxové (nákup dárkových předmětů), koupě plyšáků na podporu asistenčních pejsků...

příspěvek na útulky

příspěvek neziskové organizaci, veřejná sbírka

příspěvek Pomozte dětem, Světluška, dobročinné bazary

příspěvky na různé nadace

přispívám do fondu UNICEF, kupuji občas Nový prostor od bezdomovců

Přispíváme na invalidyohledy k Vánocí, nebo velikonocím

rôzne zbierky - napríklad deň narcisov, biela stužka atĎ

různé DMS

různé menší příspěvky, DMS atd

sběr oblečení, na Vánoce a Velikonoce chodí pohlednice a přání od postižených (zrak,fyzicky), takže na to

sbírka oblečení

sbírka Pomozte dětem

sbírka pro slepecké psy

Sbírky peněžní i materiálové. Většinou na konkrétní případy dětí a jejich léčbu, ale i lidem, kteří byli postihnuti nějakou událostí, za kterou si v žádném případě nemohli sami.

sbírky pro postižené, nemocné, zvířata...

sbirky, dary,prispevky pro ngo

SMS na pomoc dětem

snažím se zapojovat do dobročinných akcí

Srdíčkový den

Srdíčkový den, kytičkový den v květnu - na rakovinu

Tříkrálová sbírka, Nadace Světluška, Liga proti rakovině, Člověk v tísni, Greenpeace, Nový prostor.

Tulipánový měsíc

Tulipánový měsíc Amélie, srdíčkový den-život dětem

účast na módní přehlídce pro tělesně postižené, dary do určitých sbírek, dar pro domov postiženým dětem, sbírka pro slepé a rozdávání žlutých kytiček v boji proti rakovině

unicef

utulek

útulek pro psy

utulky, ochrana zvirat/prostredi, nevidomi

vsetko mozne

Výstavba centra pro neslyšící

Výše zmíněná benefice pro postižené děti, Několikrát jsem organizoval akce pro děti z dětských domovů, Několikrát jsem organizoval Český den proti rakovině

Wings for Life World Run, Nadacia Terezy Maxovej

zabudol som, sorry :D

Založení vlastní neziskovky a její provoz ;)

Zbierka na boj proti rakovine

Zbierka, dobrocinne trhy, csr aktivity

zcela náhodné akce

27. Ak ste v otázke č. 25 označili odpoveď „áno“, akou formou ste danú vec podporili?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
priamo9264,34 %50,83 %  
cez nadáciu5135,66 %28,18 %  

Graf

28. Vaše pohlavie:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena12367,96 %67,96 %  
Muž5832,04 %32,04 %  

Graf

29. Vek:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
19-25 rokov9753,59 %53,59 %  
26-35 rokov6133,7 %33,7 %  
nad 35 rokov2212,15 %12,15 %  
Do 18 rokov10,55 %0,55 %  

Graf

30. Vzdelanie:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vysokoškolské13373,48 %73,48 %  
Stredoškolské4223,2 %23,2 %  
Vyučený31,66 %1,66 %  
Základné31,66 %1,66 %  

Graf

31. Bydlisko:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Hlavné mesto Praha11060,77 %60,77 %  
Stredočeský kraj189,94 %9,94 %  
Jihomoravský kraj126,63 %6,63 %  
Olomoucký kraj84,42 %4,42 %  
Královéhradecký kraj63,31 %3,31 %  
Ústecký kraj52,76 %2,76 %  
Moravskoslezský kraj52,76 %2,76 %  
Liberecký kraj42,21 %2,21 %  
Vysočina42,21 %2,21 %  
Pardubický kraj42,21 %2,21 %  
Plzeňský kraj31,66 %1,66 %  
Zlínsky kraj21,1 %1,1 %  

Graf

32. Veľkosť bydliska:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nad 250 000 obyvateľov11664,09 %64,09 %  
Do 10 000 obyvateľov3016,57 %16,57 %  
51 000-250 000 obyvateľov2111,6 %11,6 %  
10 001-50 000 obyvateľov147,73 %7,73 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 6 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

1. Hovorí Vám niečo pojem filantropia?

  • odpověď • Áno, viem čo ten pojem znamená.:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Áno na otázku 3. Dokážete definovať rozdiel medzi filantropiou a sponzoringom?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nie na otázku 3. Dokážete definovať rozdiel medzi filantropiou a sponzoringom?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 8 na otázku 14. Na škále od 1 do 10 vyjadrite svoje sympatie k společnosti O2 Czech Republic , kde 1 je nízka sympatia a 10 vysoká sympatia

3. Dokážete definovať rozdiel medzi filantropiou a sponzoringom?

  • odpověď Áno:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi • Áno, viem čo ten pojem znamená. na otázku 1. Hovorí Vám niečo pojem filantropia?

12. Ste zákazníkom spoločnosti O2 Czech Republic?

  • odpověď ano:
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi O2 Czech Republic na otázku 13. U kterého operátora máte primárne telefónne číslo?

23. Firma, ktorá nevykonáva žiadne dobročinné aktivity, je pre mňa zlou firmou.

  • odpověď určite nesúhlasím:
    • 2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1 na otázku 22. Uprednostňujem produkty či služby firiem, o ktorých viem, že prispievajú na dobročinnosť. Ohodnoťte na škále od 1 do 10, kde 1 je najmenej súhlasím a 10 najviac súhlasím.

31. Bydlisko:

  • odpověď Hlavné mesto Praha:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nad 250 000 obyvateľov na otázku 32. Veľkosť bydliska:

32. Veľkosť bydliska:

  • odpověď Nad 250 000 obyvateľov:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Hlavné mesto Praha na otázku 31. Bydlisko:

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Hovorí Vám niečo pojem filantropia?

3. Dokážete definovať rozdiel medzi filantropiou a sponzoringom?

5. Stretli ste sa vo svojom okolí s dobročinnými aktivitami?

7. Stretli ste sa dobročinnými aktivitami u telefónnych operátorov?

8. Stretli ste sa s dobročinnosťou u spoločnosti O2 Czech Republic?

10. Ak ste sa stretli s dobročinnými aktivitami u iných operátorov, uveďte o aké sa jedná.

11. Hovorí Vám niečo program THINK BIG spoločnosti O2 Czech Republic?

12. Ste zákazníkom spoločnosti O2 Czech Republic?

13. U kterého operátora máte primárne telefónne číslo?

14. Na škále od 1 do 10 vyjadrite svoje sympatie k společnosti O2 Czech Republic , kde 1 je nízka sympatia a 10 vysoká sympatia

15. Na škále od 1 do 10 vyjadrite svoje sympatie k společnosti Vodafone, kde 1 je nízka sympatia a 10 vysoká sympatia.

16. Na škále od 1 do 10 vyjadrite svoje sympatie k společnosti T-mobile, kde 1 je nízka sympatia a 10 vysoká sympatia.

17. Viete o tom, že spoločnosť O2 Czech Republic prevádzkuje nadačný fond?

18. Podporili by ste finančne Nadáciu O2?

19. Aké oblasti by mali byť firmami viac podporované? Vyberte max. 3 možnosti.

20. Mala by sa podľa Vás firma svojimi filantropickými aktivitami prezentovať?

21. Značky, ktoré prispievajú na dobrú vec, sú mi sympatickejšie. Ohodnoťte na škále od 1 do 10, kde 1 je najmenuj súhlasím a 10 najviac súhlasím.

22. Uprednostňujem produkty či služby firiem, o ktorých viem, že prispievajú na dobročinnosť. Ohodnoťte na škále od 1 do 10, kde 1 je najmenej súhlasím a 10 najviac súhlasím.

23. Firma, ktorá nevykonáva žiadne dobročinné aktivity, je pre mňa zlou firmou.

24. Je podľa Vás filantropia dobrý firemný nástroj na budovanie sympatií k značke?

25. Podporili ste v minulosti nejakú dobročinnú vec?

27. Ak ste v otázke č. 25 označili odpoveď „áno“, akou formou ste danú vec podporili?

28. Vaše pohlavie:

29. Vek:

30. Vzdelanie:

31. Bydlisko:

32. Veľkosť bydliska:

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Hovorí Vám niečo pojem filantropia?

3. Dokážete definovať rozdiel medzi filantropiou a sponzoringom?

5. Stretli ste sa vo svojom okolí s dobročinnými aktivitami?

7. Stretli ste sa dobročinnými aktivitami u telefónnych operátorov?

8. Stretli ste sa s dobročinnosťou u spoločnosti O2 Czech Republic?

10. Ak ste sa stretli s dobročinnými aktivitami u iných operátorov, uveďte o aké sa jedná.

11. Hovorí Vám niečo program THINK BIG spoločnosti O2 Czech Republic?

12. Ste zákazníkom spoločnosti O2 Czech Republic?

13. U kterého operátora máte primárne telefónne číslo?

14. Na škále od 1 do 10 vyjadrite svoje sympatie k společnosti O2 Czech Republic , kde 1 je nízka sympatia a 10 vysoká sympatia

15. Na škále od 1 do 10 vyjadrite svoje sympatie k společnosti Vodafone, kde 1 je nízka sympatia a 10 vysoká sympatia.

16. Na škále od 1 do 10 vyjadrite svoje sympatie k společnosti T-mobile, kde 1 je nízka sympatia a 10 vysoká sympatia.

17. Viete o tom, že spoločnosť O2 Czech Republic prevádzkuje nadačný fond?

18. Podporili by ste finančne Nadáciu O2?

19. Aké oblasti by mali byť firmami viac podporované? Vyberte max. 3 možnosti.

20. Mala by sa podľa Vás firma svojimi filantropickými aktivitami prezentovať?

21. Značky, ktoré prispievajú na dobrú vec, sú mi sympatickejšie. Ohodnoťte na škále od 1 do 10, kde 1 je najmenuj súhlasím a 10 najviac súhlasím.

22. Uprednostňujem produkty či služby firiem, o ktorých viem, že prispievajú na dobročinnosť. Ohodnoťte na škále od 1 do 10, kde 1 je najmenej súhlasím a 10 najviac súhlasím.

23. Firma, ktorá nevykonáva žiadne dobročinné aktivity, je pre mňa zlou firmou.

24. Je podľa Vás filantropia dobrý firemný nástroj na budovanie sympatií k značke?

25. Podporili ste v minulosti nejakú dobročinnú vec?

27. Ak ste v otázke č. 25 označili odpoveď „áno“, akou formou ste danú vec podporili?

28. Vaše pohlavie:

29. Vek:

30. Vzdelanie:

31. Bydlisko:

32. Veľkosť bydliska:

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Kovacova, L.Firemná filantropia (výsledky průzkumu), 2015. Dostupné online na https://firemna-filantropia.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.