Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
děkuji Vám za vyplnění krátkého dotazníku na téma Firemní identita a image společnosti L´Oréal. Dotazník obsahuje 20 otázek a zabere Vám max.10 minut.
Tento dotazník je určen cílové skupině 18 - 28 letbez rozdílu pohlaví.
Výsledky tohoto dotazníku budou dále zpracovány pro potřeby diplomové práce na téma Firemní identita a image firmy L´Oréal.
Cílem je získat informace o image a spontánní i navozené znalosti značky L´Oréal, jejích aktivit, reklam a produktů. Zároveň je zjišťována znalost ostatních značek, které patří do portfolia společnosti.
Odpovědi respondentů
1. Znáte společnost L´Oréal?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Znám ji.
93
72,66 %
72,66 %
Znám ji velmi dobře.
12
9,38 %
9,38 %
Slyšel jsem o ní jen něco.
11
8,59 %
8,59 %
Vím o ní poměrně hodně.
11
8,59 %
8,59 %
Neznám, nikdy jsem o ní nic neslyšel.
1
0,78 %
0,78 %
2. Jak na Vás působí logotyp značky L´Oréal?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Multimediální soubory v této otázce:
Nelíbí se mi.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Líbí se mi.
75
59,06 %
58,59 %
Nemám na něj názor.
31
24,41 %
24,22 %
Moc se mi nelíbí.
11
8,66 %
8,59 %
Moc se mi líbí.
9
7,09 %
7,03 %
Nelíbí se mi.
1
0,79 %
0,78 %
3. V jakém odvětví společnost L´Oréal převážně působí?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Kosmetický
125
97,66 %
97,66 %
Chemický
2
1,56 %
1,56 %
Farmaceutický
1
0,78 %
0,78 %
4. Jaké značky, které patří do portfolia L´Oréal, znáte?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
L´Oréal Paris
117
91,41 %
91,41 %
Garnier
91
71,09 %
71,09 %
Maybelline
78
60,94 %
60,94 %
Vichy
77
60,16 %
60,16 %
L´Oréal Professionel
76
59,38 %
59,38 %
Diesel
58
45,31 %
45,31 %
Giorgio Armani
55
42,97 %
42,97 %
Lancôme
53
41,41 %
41,41 %
Ralph Lauren
43
33,59 %
33,59 %
La Roche - Posay
41
32,03 %
32,03 %
Kérastase
29
22,66 %
22,66 %
Biotherm
28
21,88 %
21,88 %
Matrix
27
21,09 %
21,09 %
Redken
18
14,06 %
14,06 %
Helena Rubinstein
14
10,94 %
10,94 %
Cacharel
14
10,94 %
10,94 %
YSL Beauté
14
10,94 %
10,94 %
Innéov
10
7,81 %
7,81 %
Keraskin Esthetics
8
6,25 %
6,25 %
Žádnou.
4
3,13 %
3,13 %
Shu Uemura
3
2,34 %
2,34 %
Viktor
3
2,34 %
2,34 %
SkinCeuticals
2
1,56 %
1,56 %
Kiehl´s
2
1,56 %
1,56 %
Softsheen Carson
2
1,56 %
1,56 %
Sanoflore
1
0,78 %
0,78 %
Le Club de Créateurs
1
0,78 %
0,78 %
Mizani
1
0,78 %
0,78 %
5. Zaškrtněte, který z uvedených sloganů si dokážete asociovat s příslušnou značkou?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Protože Vy za to stojíte.
91
71,09 %
71,09 %
Možná se tak narodila.
66
51,56 %
51,56 %
Pečuj o sebe.
63
49,22 %
49,22 %
Zdraví patří i pokožce.
52
40,63 %
40,63 %
Žádný.
6
4,69 %
4,69 %
Všechny jiné: Každá jedinečná.
5
3,91 %
3,91 %
Inspirujte se. Navštivte svého kadeřníka.
2
1,56 %
1,56 %
6. Na základě svých současných znalostí o značce L´Oréal označte, na čem si firma zakládá? Prosím zaškrtněte max. 3 možnosti.
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Kvalita výrobků.
83
64,84 %
64,84 %
Důraz na krásu.
59
46,09 %
46,09 %
Propagace výrobků.
51
39,84 %
39,84 %
Důraz na prokázané účinky.
36
28,13 %
28,13 %
Inovace.
36
28,13 %
28,13 %
Prezentace společnosti navenek.
26
20,31 %
20,31 %
Věda a výzkum.
23
17,97 %
17,97 %
Důraz na rozmanitost.
12
9,38 %
9,38 %
Nevím.
9
7,03 %
7,03 %
Bezpečnost výrobků.
7
5,47 %
5,47 %
Ochrana životního prostředí.
6
4,69 %
4,69 %
Jiné.
3
2,34 %
2,34 %
Projekty a soutěže.
2
1,56 %
1,56 %
7. Který z následujících projektů společnosti L´Oréal znáte?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Neznám žádný
98
76,56 %
76,56 %
Ženy ve vědě (Women in Science)
12
9,38 %
9,38 %
L´Oréal Innovation Lab
6
4,69 %
4,69 %
L´Oréal Ingenius Contest
5
3,91 %
3,91 %
Jiný
4
3,13 %
3,13 %
Garnier juniorský maraton
3
2,34 %
2,34 %
Kadeřníci proti AIDS (Hairdressers against AIDS)
2
1,56 %
1,56 %
L´Oréal Brandstorm
2
1,56 %
1,56 %
E-Strat Challenge
2
1,56 %
1,56 %
8. Zúčastnil jste se některého ze zmíněných projektů?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ne
124
96,88 %
96,88 %
ano
4
3,13 %
3,13 %
9. Navštívil jste někdy internetové stránky L´Oréal?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ne
96
75 %
75 %
ano
32
25 %
25 %
10. Navštívil jste někdy internetové stránky jiných značek patřící do portfolia L´Oréal? Pokud ano, uveďte název značky do volby "Jiná odpověď".
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.
Kritérium
Škála
Průměr*
Rozptyl
známá vs. neznámá
1-2-3-4-5
1.297
0.365
věrohodná vs. nevěrohodná
1-2-3-4-5
2.055
0.567
moderní vs. staromódní
1-2-3-4-5
1.742
0.598
viditelná vs. neviditelná
1-2-3-4-5
1.617
0.689
úspěšná vs. neúspěšná
1-2-3-4-5
1.703
0.599
přátelská vs. nepřátelská
1-2-3-4-5
2.453
0.67
poctivá vs. nepoctivá
1-2-3-4-5
2.711
0.643
sympatická vs. nesympatická
1-2-3-4-5
2.32
0.702
stabilní vs. nestabilní
1-2-3-4-5
1.82
0.569
s dobrou pověstí vs. se špatnou pověstí
1-2-3-4-5
1.883
0.588
francouzská vs. americká
1-2-3-4-5
1.938
0.949
silná vs. slabá
1-2-3-4-5
1.875
0.578
* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.
12. Která z barev je podle Vašeho názoru typická pro firmu L´Oréal?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
zlatá
35
27,34 %
27,34 %
bílá
29
22,66 %
22,66 %
černá
18
14,06 %
14,06 %
modrá
14
10,94 %
10,94 %
zelená
6
4,69 %
4,69 %
červená
6
4,69 %
4,69 %
růžová
6
4,69 %
4,69 %
fialová
5
3,91 %
3,91 %
žlutá
4
3,13 %
3,13 %
šedá
2
1,56 %
1,56 %
hnědá
2
1,56 %
1,56 %
jiná
1
0,78 %
0,78 %
13. Vyjádřete prosím pomocí následujících možností Váš postoj, Vaši náklonnost ke společnosti L´Oréal?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Je mi to jedno (neutrální).
57
44,53 %
44,53 %
Spíše příznivý.
55
42,97 %
42,97 %
Velmi příznivý.
15
11,72 %
11,72 %
Spíše nepříznivý.
1
0,78 %
0,78 %
14. Kde jste nejčastěji viděl/slyšel reklamní spot na produkty značky L´Oréal?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
V televizi.
111
86,72 %
86,72 %
V tisku.
8
6,25 %
6,25 %
Venkovní reklama (billboardy, reklama v metru, v tramvaji..)
5
3,91 %
3,91 %
Na internetu.
2
1,56 %
1,56 %
Nikdy jsem žádný neviděl/neslyšel.
1
0,78 %
0,78 %
Znám ho od známých/kamarádů/rodinných příslušníků.
1
0,78 %
0,78 %
15. Pokud si vybavíte jakoukoliv reklamu L´Oréal Paris, která z následujících osobností byla její "tváří"? Prosím označte max. 3 možnosti.
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Penélope Cruz
59
46,09 %
46,09 %
Eva Longoria
39
30,47 %
30,47 %
Nevybavím si nikoho
31
24,22 %
24,22 %
Claudia Schiffer
30
23,44 %
23,44 %
Mila Jovovich
29
22,66 %
22,66 %
Andie MacDowell
18
14,06 %
14,06 %
Linda Evangelista
16
12,5 %
12,5 %
Jane Fonda
8
6,25 %
6,25 %
Laetitia Casta
7
5,47 %
5,47 %
Heather Locklear
4
3,13 %
3,13 %
Matthew Fox
3
2,34 %
2,34 %
Jiné
3
2,34 %
2,34 %
Beyoncé Knowles
3
2,34 %
2,34 %
Doutzen Kroes
2
1,56 %
1,56 %
16. Jak na Vás působí reklamy společnosti L´Oréal Paris?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.
Kritérium
Škála
Průměr*
Rozptyl
věrohodné vs. nevěrohodné
1-2-3-4-5
2.797
0.896
zajímavé vs. nudné
1-2-3-4-5
2.68
0.999
přesvědčivé vs. nepřesvědčivé
1-2-3-4-5
2.906
0.819
melodické vs. melodicky nevýrazné
1-2-3-4-5
2.492
0.734
pravdivé vs. lživé
1-2-3-4-5
3.07
0.628
nápadité vs. stereotypní
1-2-3-4-5
3.031
0.999
barevné vs. barevně nevýrazné
1-2-3-4-5
2.25
0.844
informující vs. neposkytující informace
1-2-3-4-5
2.727
0.949
tradiční vs. netradiční
1-2-3-4-5
2.57
0.808
výrazné vs. nevýrazné
1-2-3-4-5
2.656
0.835
líbí se mi vs. nelíbí se mi
1-2-3-4-5
2.664
1.004
* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.
17. Oslovila Vás někdy reklama L´Oréal natolik, abyste si daný výrobek koupil?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ne
72
56,25 %
56,25 %
ano
56
43,75 %
43,75 %
18. Kterou ze značek pravidelně používáte?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Garnier
52
40,63 %
40,63 %
Žádnou
42
32,81 %
32,81 %
L´Oréal Paris
32
25 %
25 %
Vichy
26
20,31 %
20,31 %
Maybelline
21
16,41 %
16,41 %
L´Oréal Professionel
19
14,84 %
14,84 %
La Roche - Posay
10
7,81 %
7,81 %
Lancôme
9
7,03 %
7,03 %
Biotherm
7
5,47 %
5,47 %
Kérastase
5
3,91 %
3,91 %
Diesel
5
3,91 %
3,91 %
YSL Beauté
3
2,34 %
2,34 %
Ralph Lauren
2
1,56 %
1,56 %
Matrix
2
1,56 %
1,56 %
Cacharel
1
0,78 %
0,78 %
Helena Rubinstein
1
0,78 %
0,78 %
Redken
1
0,78 %
0,78 %
Giorgio Armani
1
0,78 %
0,78 %
Kiehl´s
1
0,78 %
0,78 %
Sanoflore
1
0,78 %
0,78 %
19. Jak vnímáte produkty společnosti L´Oréal?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.
Kritérium
Škála
Průměr*
Rozptyl
kvalitní vs. nekvalitní
1-2-3-4-5
2.031
0.577
dostupné vs. nedostupné
1-2-3-4-5
1.906
0.71
hezký obal vs. ošklivý obal
1-2-3-4-5
2
0.703
inovativní vs. neinovativní
1-2-3-4-5
2.414
0.633
stylové vs. prosté
1-2-3-4-5
2.227
0.628
drahé vs. levné
1-2-3-4-5
2.352
0.869
široká nabídka vs. malá nabídka
1-2-3-4-5
1.859
0.668
účinné vs. neúčinné
1-2-3-4-5
2.594
0.647
* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.
20. Co je pro Vás nejdůležitější při rozhodování o nákupu? Prosím označte max. 3 možnosti.
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Cena.
97
75,78 %
75,78 %
Kvalita.
90
70,31 %
70,31 %
Prokázané účinky.
66
51,56 %
51,56 %
Účel.
38
29,69 %
29,69 %
Značka.
34
26,56 %
26,56 %
Zvyk.
32
25 %
25 %
Vůně.
20
15,63 %
15,63 %
Dárek či výhodné balení.
11
8,59 %
8,59 %
Barva a design obalu.
6
4,69 %
4,69 %
Jiné.
3
2,34 %
2,34 %
Reklama.
3
2,34 %
2,34 %
Soutěž.
3
2,34 %
2,34 %
Osobnost, která značku propaguje.
2
1,56 %
1,56 %
Název.
1
0,78 %
0,78 %
Novinka.
1
0,78 %
0,78 %
21. Jakého jste pohlaví?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
žena
79
66,39 %
61,72 %
muž
40
33,61 %
31,25 %
SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA
Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!
Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.
Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3
Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5
Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 6 otázek.
Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Velmi příznivý. na otázku 13. Vyjádřete prosím pomocí následujících možností Váš postoj, Vaši náklonnost ke společnosti L´Oréal?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi líbí se mi [1-2-3-4-5] nelíbí se mi: 1 na otázku 16. Jak na Vás působí reklamy společnosti L´Oréal Paris?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Helena Rubinstein na otázku 4. Jaké značky, které patří do portfolia L´Oréal, znáte?
odpověď Lancôme:
2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Innéov na otázku 4. Jaké značky, které patří do portfolia L´Oréal, znáte?
2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi YSL Beauté na otázku 4. Jaké značky, které patří do portfolia L´Oréal, znáte?
2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cacharel na otázku 4. Jaké značky, které patří do portfolia L´Oréal, znáte?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Innéov na otázku 4. Jaké značky, které patří do portfolia L´Oréal, znáte?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi YSL Beauté na otázku 4. Jaké značky, které patří do portfolia L´Oréal, znáte?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ralph Lauren na otázku 4. Jaké značky, které patří do portfolia L´Oréal, znáte?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Giorgio Armani na otázku 4. Jaké značky, které patří do portfolia L´Oréal, znáte?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Diesel na otázku 4. Jaké značky, které patří do portfolia L´Oréal, znáte?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi La Roche - Posay na otázku 4. Jaké značky, které patří do portfolia L´Oréal, znáte?
11. Jak vnímáte společnost L´Oréal?
odpověď francouzská [1-2-3-4-5] americká : 1:
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi informující [1-2-3-4-5] neposkytující informace: 1 na otázku 16. Jak na Vás působí reklamy společnosti L´Oréal Paris?
odpověď moderní [1-2-3-4-5] staromódní: 1:
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Velmi příznivý. na otázku 13. Vyjádřete prosím pomocí následujících možností Váš postoj, Vaši náklonnost ke společnosti L´Oréal?
odpověď přátelská [1-2-3-4-5] nepřátelská: 3:
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi zajímavé [1-2-3-4-5] nudné : 4 na otázku 16. Jak na Vás působí reklamy společnosti L´Oréal Paris?
odpověď úspěšná [1-2-3-4-5] neúspěšná: 1:
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi přátelská [1-2-3-4-5] nepřátelská: 1 na otázku 11. Jak vnímáte společnost L´Oréal?
odpověď viditelná [1-2-3-4-5] neviditelná: 1:
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi výrazné [1-2-3-4-5] nevýrazné: 1 na otázku 16. Jak na Vás působí reklamy společnosti L´Oréal Paris?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi přátelská [1-2-3-4-5] nepřátelská: 1 na otázku 11. Jak vnímáte společnost L´Oréal?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi informující [1-2-3-4-5] neposkytující informace: 1 na otázku 16. Jak na Vás působí reklamy společnosti L´Oréal Paris?
13. Vyjádřete prosím pomocí následujících možností Váš postoj, Vaši náklonnost ke společnosti L´Oréal?
odpověď Je mi to jedno (neutrální). :
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Slyšel jsem o ní jen něco. na otázku 1. Znáte společnost L´Oréal?
17. Oslovila Vás někdy reklama L´Oréal natolik, abyste si daný výrobek koupil?
odpověď ano:
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Velmi příznivý. na otázku 13. Vyjádřete prosím pomocí následujících možností Váš postoj, Vaši náklonnost ke společnosti L´Oréal?
odpověď ne:
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Slyšel jsem o ní jen něco. na otázku 1. Znáte společnost L´Oréal?
21. Jakého jste pohlaví?
odpověď žena:
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Maybelline na otázku 18. Kterou ze značek pravidelně používáte?
Zjišťování závislostí odpovědí
Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).
1. Znáte společnost L´Oréal?
2. Jak na Vás působí logotyp značky L´Oréal?
3. V jakém odvětví společnost L´Oréal převážně působí?
4. Jaké značky, které patří do portfolia L´Oréal, znáte?
5. Zaškrtněte, který z uvedených sloganů si dokážete asociovat s příslušnou značkou?
6. Na základě svých současných znalostí o značce L´Oréal označte, na čem si firma zakládá? Prosím zaškrtněte max. 3 možnosti.
7. Který z následujících projektů společnosti L´Oréal znáte?
8. Zúčastnil jste se některého ze zmíněných projektů?
9. Navštívil jste někdy internetové stránky L´Oréal?
10. Navštívil jste někdy internetové stránky jiných značek patřící do portfolia L´Oréal? Pokud ano, uveďte název značky do volby "Jiná odpověď".
11. Jak vnímáte společnost L´Oréal?
12. Která z barev je podle Vašeho názoru typická pro firmu L´Oréal?
13. Vyjádřete prosím pomocí následujících možností Váš postoj, Vaši náklonnost ke společnosti L´Oréal?
14. Kde jste nejčastěji viděl/slyšel reklamní spot na produkty značky L´Oréal?
15. Pokud si vybavíte jakoukoliv reklamu L´Oréal Paris, která z následujících osobností byla její "tváří"? Prosím označte max. 3 možnosti.
16. Jak na Vás působí reklamy společnosti L´Oréal Paris?
17. Oslovila Vás někdy reklama L´Oréal natolik, abyste si daný výrobek koupil?
18. Kterou ze značek pravidelně používáte?
19. Jak vnímáte produkty společnosti L´Oréal?
20. Co je pro Vás nejdůležitější při rozhodování o nákupu? Prosím označte max. 3 možnosti.
21. Jakého jste pohlaví?
B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).
1. Znáte společnost L´Oréal?
2. Jak na Vás působí logotyp značky L´Oréal?
3. V jakém odvětví společnost L´Oréal převážně působí?
4. Jaké značky, které patří do portfolia L´Oréal, znáte?
5. Zaškrtněte, který z uvedených sloganů si dokážete asociovat s příslušnou značkou?
6. Na základě svých současných znalostí o značce L´Oréal označte, na čem si firma zakládá? Prosím zaškrtněte max. 3 možnosti.
7. Který z následujících projektů společnosti L´Oréal znáte?
8. Zúčastnil jste se některého ze zmíněných projektů?
9. Navštívil jste někdy internetové stránky L´Oréal?
10. Navštívil jste někdy internetové stránky jiných značek patřící do portfolia L´Oréal? Pokud ano, uveďte název značky do volby "Jiná odpověď".
11. Jak vnímáte společnost L´Oréal?
12. Která z barev je podle Vašeho názoru typická pro firmu L´Oréal?
13. Vyjádřete prosím pomocí následujících možností Váš postoj, Vaši náklonnost ke společnosti L´Oréal?
14. Kde jste nejčastěji viděl/slyšel reklamní spot na produkty značky L´Oréal?
15. Pokud si vybavíte jakoukoliv reklamu L´Oréal Paris, která z následujících osobností byla její "tváří"? Prosím označte max. 3 možnosti.
16. Jak na Vás působí reklamy společnosti L´Oréal Paris?
17. Oslovila Vás někdy reklama L´Oréal natolik, abyste si daný výrobek koupil?
18. Kterou ze značek pravidelně používáte?
19. Jak vnímáte produkty společnosti L´Oréal?
20. Co je pro Vás nejdůležitější při rozhodování o nákupu? Prosím označte max. 3 možnosti.
21. Jakého jste pohlaví?
C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI
Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.
Poznámky: 1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli. 2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 % 3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat. 4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.