Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Firemní identita a image společnosti L´Oréal

Firemní identita a image společnosti L´Oréal

Dopis Ježíškovi - Vánoční dárky 2016
Jaké dárky Vám udělají pod stromečkem radost a jaké byste radši nedostávali?

(veřejné výsledky pro všechny "ježíšky" již 10. prosince ve 12:00)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Andrea Stránská
Šetření:12. 07. 2009 - 25. 07. 2009
Počet respondentů:128
Počet otázek (max/průměr):21 / 20.92
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:27,7 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.07:46
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

děkuji Vám za vyplnění krátkého dotazníku na téma Firemní identita a image společnosti L´Oréal. Dotazník obsahuje 20 otázek a zabere Vám max. 10 minut.

Tento dotazník je určen cílové skupině 18 - 28 let bez rozdílu pohlaví.

Výsledky tohoto dotazníku budou dále zpracovány pro potřeby diplomové práce na téma Firemní identita a image firmy L´Oréal.

Cílem je získat informace o image a spontánní i navozené znalosti značky L´Oréal, jejích aktivit, reklam a produktů. Zároveň je zjišťována znalost ostatních značek, které patří do portfolia společnosti. 

 

Odpovědi respondentů

1. Znáte společnost L´Oréal?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Znám ji. 9372,66 %72,66 %  
Znám ji velmi dobře. 129,38 %9,38 %  
Slyšel jsem o ní jen něco. 118,59 %8,59 %  
Vím o ní poměrně hodně. 118,59 %8,59 %  
Neznám, nikdy jsem o ní nic neslyšel. 10,78 %0,78 %  

Graf

2. Jak na Vás působí logotyp značky L´Oréal?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

Multimediální soubory v této otázce:


Nelíbí se mi.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Líbí se mi. 7559,06 %58,59 %  
Nemám na něj názor. 3124,41 %24,22 %  
Moc se mi nelíbí. 118,66 %8,59 %  
Moc se mi líbí. 97,09 %7,03 %  
Nelíbí se mi. 10,79 %0,78 %  

Graf

3. V jakém odvětví společnost L´Oréal převážně působí?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Kosmetický12597,66 %97,66 %  
Chemický 21,56 %1,56 %  
Farmaceutický10,78 %0,78 %  

Graf

4. Jaké značky, které patří do portfolia L´Oréal, znáte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
L´Oréal Paris11791,41 %91,41 %  
Garnier9171,09 %71,09 %  
Maybelline7860,94 %60,94 %  
Vichy7760,16 %60,16 %  
L´Oréal Professionel7659,38 %59,38 %  
Diesel5845,31 %45,31 %  
Giorgio Armani5542,97 %42,97 %  
Lancôme5341,41 %41,41 %  
Ralph Lauren4333,59 %33,59 %  
La Roche - Posay4132,03 %32,03 %  
Kérastase2922,66 %22,66 %  
Biotherm2821,88 %21,88 %  
Matrix2721,09 %21,09 %  
Redken1814,06 %14,06 %  
Helena Rubinstein1410,94 %10,94 %  
Cacharel1410,94 %10,94 %  
YSL Beauté1410,94 %10,94 %  
Innéov107,81 %7,81 %  
Keraskin Esthetics86,25 %6,25 %  
Žádnou.43,13 %3,13 %  
Shu Uemura32,34 %2,34 %  
Viktor32,34 %2,34 %  
SkinCeuticals21,56 %1,56 %  
Kiehl´s21,56 %1,56 %  
Softsheen Carson21,56 %1,56 %  
Sanoflore10,78 %0,78 %  
Le Club de Créateurs10,78 %0,78 %  
Mizani10,78 %0,78 %  

Graf

5. Zaškrtněte, který z uvedených sloganů si dokážete asociovat s příslušnou značkou?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Protože Vy za to stojíte. 9171,09 %71,09 %  
Možná se tak narodila. 6651,56 %51,56 %  
Pečuj o sebe. 6349,22 %49,22 %  
Zdraví patří i pokožce. 5240,63 %40,63 %  
Žádný.64,69 %4,69 %  
Všechny jiné: Každá jedinečná. 53,91 %3,91 %  
Inspirujte se. Navštivte svého kadeřníka. 21,56 %1,56 %  

Graf

6. Na základě svých současných znalostí o značce L´Oréal označte, na čem si firma zakládá? Prosím zaškrtněte max. 3 možnosti.

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Kvalita výrobků. 8364,84 %64,84 %  
Důraz na krásu. 5946,09 %46,09 %  
Propagace výrobků. 5139,84 %39,84 %  
Důraz na prokázané účinky. 3628,13 %28,13 %  
Inovace. 3628,13 %28,13 %  
Prezentace společnosti navenek. 2620,31 %20,31 %  
Věda a výzkum. 2317,97 %17,97 %  
Důraz na rozmanitost. 129,38 %9,38 %  
Nevím.97,03 %7,03 %  
Bezpečnost výrobků. 75,47 %5,47 %  
Ochrana životního prostředí. 64,69 %4,69 %  
Jiné. 32,34 %2,34 %  
Projekty a soutěže. 21,56 %1,56 %  

Graf

7. Který z následujících projektů společnosti L´Oréal znáte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Neznám žádný9876,56 %76,56 %  
Ženy ve vědě (Women in Science)129,38 %9,38 %  
L´Oréal Innovation Lab64,69 %4,69 %  
L´Oréal Ingenius Contest53,91 %3,91 %  
Jiný43,13 %3,13 %  
Garnier juniorský maraton32,34 %2,34 %  
Kadeřníci proti AIDS (Hairdressers against AIDS)21,56 %1,56 %  
L´Oréal Brandstorm21,56 %1,56 %  
E-Strat Challenge21,56 %1,56 %  

Graf

8. Zúčastnil jste se některého ze zmíněných projektů?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne12496,88 %96,88 %  
ano43,13 %3,13 %  

Graf

9. Navštívil jste někdy internetové stránky L´Oréal?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne9675 %75 %  
ano3225 %25 %  

Graf

10. Navštívil jste někdy internetové stránky jiných značek patřící do portfolia L´Oréal? Pokud ano, uveďte název značky do volby "Jiná odpověď".

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nenavštívil. 11287,5 %87,5 %  
Vichy43,13 %3,13 %  
maybelline43,13 %3,13 %  
nevím10,78 %0,78 %  
Garnier10,78 %0,78 %  
lancome10,78 %0,78 %  
vichy, maybelline, la roche10,78 %0,78 %  
Diesel10,78 %0,78 %  
www.vichy.com, www. garnier.com, www. loreal-men.c10,78 %0,78 %  
KERASTASE, LA ROCHE POSAY, VICHY...10,78 %0,78 %  
www.maybelline.cz10,78 %0,78 %  

Graf

11. Jak vnímáte společnost L´Oréal?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
známá vs. neznámá1-2-3-4-51.2970.365
věrohodná vs. nevěrohodná1-2-3-4-52.0550.567
moderní vs. staromódní1-2-3-4-51.7420.598
viditelná vs. neviditelná1-2-3-4-51.6170.689
úspěšná vs. neúspěšná1-2-3-4-51.7030.599
přátelská vs. nepřátelská1-2-3-4-52.4530.67
poctivá vs. nepoctivá1-2-3-4-52.7110.643
sympatická vs. nesympatická 1-2-3-4-52.320.702
stabilní vs. nestabilní 1-2-3-4-51.820.569
s dobrou pověstí vs. se špatnou pověstí1-2-3-4-51.8830.588
francouzská vs. americká 1-2-3-4-51.9380.949
silná vs. slabá1-2-3-4-51.8750.578

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

12. Která z barev je podle Vašeho názoru typická pro firmu L´Oréal?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
zlatá3527,34 %27,34 %  
bílá 2922,66 %22,66 %  
černá1814,06 %14,06 %  
modrá1410,94 %10,94 %  
zelená 64,69 %4,69 %  
červená64,69 %4,69 %  
růžová64,69 %4,69 %  
fialová 53,91 %3,91 %  
žlutá43,13 %3,13 %  
šedá21,56 %1,56 %  
hnědá21,56 %1,56 %  
jiná10,78 %0,78 %  

Graf

13. Vyjádřete prosím pomocí následujících možností Váš postoj, Vaši náklonnost ke společnosti L´Oréal?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Je mi to jedno (neutrální). 5744,53 %44,53 %  
Spíše příznivý. 5542,97 %42,97 %  
Velmi příznivý. 1511,72 %11,72 %  
Spíše nepříznivý. 10,78 %0,78 %  

Graf

14. Kde jste nejčastěji viděl/slyšel reklamní spot na produkty značky L´Oréal?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
V televizi. 11186,72 %86,72 %  
V tisku. 86,25 %6,25 %  
Venkovní reklama (billboardy, reklama v metru, v tramvaji..)53,91 %3,91 %  
Na internetu. 21,56 %1,56 %  
Nikdy jsem žádný neviděl/neslyšel. 10,78 %0,78 %  
Znám ho od známých/kamarádů/rodinných příslušníků. 10,78 %0,78 %  

Graf

15. Pokud si vybavíte jakoukoliv reklamu L´Oréal Paris, která z následujících osobností byla její "tváří"? Prosím označte max. 3 možnosti.

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Penélope Cruz5946,09 %46,09 %  
Eva Longoria3930,47 %30,47 %  
Nevybavím si nikoho3124,22 %24,22 %  
Claudia Schiffer3023,44 %23,44 %  
Mila Jovovich2922,66 %22,66 %  
Andie MacDowell1814,06 %14,06 %  
Linda Evangelista1612,5 %12,5 %  
Jane Fonda86,25 %6,25 %  
Laetitia Casta75,47 %5,47 %  
Heather Locklear43,13 %3,13 %  
Matthew Fox32,34 %2,34 %  
Jiné32,34 %2,34 %  
Beyoncé Knowles32,34 %2,34 %  
Doutzen Kroes21,56 %1,56 %  

Graf

16. Jak na Vás působí reklamy společnosti L´Oréal Paris?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
věrohodné vs. nevěrohodné 1-2-3-4-52.7970.896
zajímavé vs. nudné 1-2-3-4-52.680.999
přesvědčivé vs. nepřesvědčivé1-2-3-4-52.9060.819
melodické vs. melodicky nevýrazné1-2-3-4-52.4920.734
pravdivé vs. lživé1-2-3-4-53.070.628
nápadité vs. stereotypní1-2-3-4-53.0310.999
barevné vs. barevně nevýrazné1-2-3-4-52.250.844
informující vs. neposkytující informace1-2-3-4-52.7270.949
tradiční vs. netradiční1-2-3-4-52.570.808
výrazné vs. nevýrazné1-2-3-4-52.6560.835
líbí se mi vs. nelíbí se mi1-2-3-4-52.6641.004

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

17. Oslovila Vás někdy reklama L´Oréal natolik, abyste si daný výrobek koupil?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne7256,25 %56,25 %  
ano5643,75 %43,75 %  

Graf

18. Kterou ze značek pravidelně používáte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Garnier5240,63 %40,63 %  
Žádnou4232,81 %32,81 %  
L´Oréal Paris3225 %25 %  
Vichy2620,31 %20,31 %  
Maybelline2116,41 %16,41 %  
L´Oréal Professionel1914,84 %14,84 %  
La Roche - Posay107,81 %7,81 %  
Lancôme97,03 %7,03 %  
Biotherm75,47 %5,47 %  
Kérastase53,91 %3,91 %  
Diesel53,91 %3,91 %  
YSL Beauté32,34 %2,34 %  
Ralph Lauren21,56 %1,56 %  
Matrix21,56 %1,56 %  
Cacharel10,78 %0,78 %  
Helena Rubinstein10,78 %0,78 %  
Redken10,78 %0,78 %  
Giorgio Armani10,78 %0,78 %  
Kiehl´s10,78 %0,78 %  
Sanoflore10,78 %0,78 %  

Graf

19. Jak vnímáte produkty společnosti L´Oréal?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
kvalitní vs. nekvalitní1-2-3-4-52.0310.577
dostupné vs. nedostupné1-2-3-4-51.9060.71
hezký obal vs. ošklivý obal1-2-3-4-520.703
inovativní vs. neinovativní 1-2-3-4-52.4140.633
stylové vs. prosté1-2-3-4-52.2270.628
drahé vs. levné1-2-3-4-52.3520.869
široká nabídka vs. malá nabídka1-2-3-4-51.8590.668
účinné vs. neúčinné1-2-3-4-52.5940.647

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

20. Co je pro Vás nejdůležitější při rozhodování o nákupu? Prosím označte max. 3 možnosti.

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Cena. 9775,78 %75,78 %  
Kvalita. 9070,31 %70,31 %  
Prokázané účinky.6651,56 %51,56 %  
Účel. 3829,69 %29,69 %  
Značka. 3426,56 %26,56 %  
Zvyk. 3225 %25 %  
Vůně. 2015,63 %15,63 %  
Dárek či výhodné balení. 118,59 %8,59 %  
Barva a design obalu. 64,69 %4,69 %  
Jiné. 32,34 %2,34 %  
Reklama. 32,34 %2,34 %  
Soutěž. 32,34 %2,34 %  
Osobnost, která značku propaguje. 21,56 %1,56 %  
Název.10,78 %0,78 %  
Novinka. 10,78 %0,78 %  

Graf

21. Jakého jste pohlaví?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena7966,39 %61,72 %  
muž4033,61 %31,25 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 6 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

2. Jak na Vás působí logotyp značky L´Oréal?

  • odpověď Líbí se mi. :
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ženy ve vědě (Women in Science) na otázku 7. Který z následujících projektů společnosti L´Oréal znáte?

4. Jaké značky, které patří do portfolia L´Oréal, znáte?

  • odpověď Diesel:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Innéov na otázku 4. Jaké značky, které patří do portfolia L´Oréal, znáte?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cacharel na otázku 4. Jaké značky, které patří do portfolia L´Oréal, znáte?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi YSL Beauté na otázku 4. Jaké značky, které patří do portfolia L´Oréal, znáte?
  • odpověď Giorgio Armani:
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Helena Rubinstein na otázku 4. Jaké značky, které patří do portfolia L´Oréal, znáte?
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cacharel na otázku 4. Jaké značky, které patří do portfolia L´Oréal, znáte?
  • odpověď L´Oréal Professionel:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Znám ji velmi dobře. na otázku 1. Znáte společnost L´Oréal?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi L´Oréal Professionel na otázku 18. Kterou ze značek pravidelně používáte?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi sympatická [1-2-3-4-5] nesympatická : 1 na otázku 11. Jak vnímáte společnost L´Oréal?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Velmi příznivý. na otázku 13. Vyjádřete prosím pomocí následujících možností Váš postoj, Vaši náklonnost ke společnosti L´Oréal?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi líbí se mi [1-2-3-4-5] nelíbí se mi: 1 na otázku 16. Jak na Vás působí reklamy společnosti L´Oréal Paris?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Helena Rubinstein na otázku 4. Jaké značky, které patří do portfolia L´Oréal, znáte?
  • odpověď Lancôme:
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Innéov na otázku 4. Jaké značky, které patří do portfolia L´Oréal, znáte?
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi YSL Beauté na otázku 4. Jaké značky, které patří do portfolia L´Oréal, znáte?
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cacharel na otázku 4. Jaké značky, které patří do portfolia L´Oréal, znáte?
    • zobrazit další souvislosti
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Helena Rubinstein na otázku 4. Jaké značky, které patří do portfolia L´Oréal, znáte?
  • odpověď Maybelline:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cacharel na otázku 4. Jaké značky, které patří do portfolia L´Oréal, znáte?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Innéov na otázku 4. Jaké značky, které patří do portfolia L´Oréal, znáte?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi YSL Beauté na otázku 4. Jaké značky, které patří do portfolia L´Oréal, znáte?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Matrix na otázku 4. Jaké značky, které patří do portfolia L´Oréal, znáte?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Diesel na otázku 4. Jaké značky, které patří do portfolia L´Oréal, znáte?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Giorgio Armani na otázku 4. Jaké značky, které patří do portfolia L´Oréal, znáte?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ralph Lauren na otázku 4. Jaké značky, které patří do portfolia L´Oréal, znáte?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Biotherm na otázku 4. Jaké značky, které patří do portfolia L´Oréal, znáte?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Helena Rubinstein na otázku 4. Jaké značky, které patří do portfolia L´Oréal, znáte?
  • odpověď Ralph Lauren:
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cacharel na otázku 4. Jaké značky, které patří do portfolia L´Oréal, znáte?
    • 2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi YSL Beauté na otázku 4. Jaké značky, které patří do portfolia L´Oréal, znáte?
  • odpověď Vichy:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Biotherm na otázku 4. Jaké značky, které patří do portfolia L´Oréal, znáte?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cacharel na otázku 4. Jaké značky, které patří do portfolia L´Oréal, znáte?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Helena Rubinstein na otázku 4. Jaké značky, které patří do portfolia L´Oréal, znáte?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Innéov na otázku 4. Jaké značky, které patří do portfolia L´Oréal, znáte?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi YSL Beauté na otázku 4. Jaké značky, které patří do portfolia L´Oréal, znáte?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ralph Lauren na otázku 4. Jaké značky, které patří do portfolia L´Oréal, znáte?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Giorgio Armani na otázku 4. Jaké značky, které patří do portfolia L´Oréal, znáte?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Diesel na otázku 4. Jaké značky, které patří do portfolia L´Oréal, znáte?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi La Roche - Posay na otázku 4. Jaké značky, které patří do portfolia L´Oréal, znáte?

11. Jak vnímáte společnost L´Oréal?

  • odpověď francouzská [1-2-3-4-5] americká : 1:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi informující [1-2-3-4-5] neposkytující informace: 1 na otázku 16. Jak na Vás působí reklamy společnosti L´Oréal Paris?
  • odpověď moderní [1-2-3-4-5] staromódní: 1:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Velmi příznivý. na otázku 13. Vyjádřete prosím pomocí následujících možností Váš postoj, Vaši náklonnost ke společnosti L´Oréal?
  • odpověď přátelská [1-2-3-4-5] nepřátelská: 3:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi zajímavé [1-2-3-4-5] nudné : 4 na otázku 16. Jak na Vás působí reklamy společnosti L´Oréal Paris?
  • odpověď úspěšná [1-2-3-4-5] neúspěšná: 1:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi přátelská [1-2-3-4-5] nepřátelská: 1 na otázku 11. Jak vnímáte společnost L´Oréal?
  • odpověď viditelná [1-2-3-4-5] neviditelná: 1:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi výrazné [1-2-3-4-5] nevýrazné: 1 na otázku 16. Jak na Vás působí reklamy společnosti L´Oréal Paris?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi přátelská [1-2-3-4-5] nepřátelská: 1 na otázku 11. Jak vnímáte společnost L´Oréal?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi informující [1-2-3-4-5] neposkytující informace: 1 na otázku 16. Jak na Vás působí reklamy společnosti L´Oréal Paris?

13. Vyjádřete prosím pomocí následujících možností Váš postoj, Vaši náklonnost ke společnosti L´Oréal?

  • odpověď Je mi to jedno (neutrální). :
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Slyšel jsem o ní jen něco. na otázku 1. Znáte společnost L´Oréal?

17. Oslovila Vás někdy reklama L´Oréal natolik, abyste si daný výrobek koupil?

  • odpověď ano:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Velmi příznivý. na otázku 13. Vyjádřete prosím pomocí následujících možností Váš postoj, Vaši náklonnost ke společnosti L´Oréal?
  • odpověď ne:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Slyšel jsem o ní jen něco. na otázku 1. Znáte společnost L´Oréal?

21. Jakého jste pohlaví?

  • odpověď žena:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Maybelline na otázku 18. Kterou ze značek pravidelně používáte?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Znáte společnost L´Oréal?

2. Jak na Vás působí logotyp značky L´Oréal?

3. V jakém odvětví společnost L´Oréal převážně působí?

4. Jaké značky, které patří do portfolia L´Oréal, znáte?

5. Zaškrtněte, který z uvedených sloganů si dokážete asociovat s příslušnou značkou?

6. Na základě svých současných znalostí o značce L´Oréal označte, na čem si firma zakládá? Prosím zaškrtněte max. 3 možnosti.

7. Který z následujících projektů společnosti L´Oréal znáte?

8. Zúčastnil jste se některého ze zmíněných projektů?

9. Navštívil jste někdy internetové stránky L´Oréal?

10. Navštívil jste někdy internetové stránky jiných značek patřící do portfolia L´Oréal? Pokud ano, uveďte název značky do volby "Jiná odpověď".

11. Jak vnímáte společnost L´Oréal?

12. Která z barev je podle Vašeho názoru typická pro firmu L´Oréal?

13. Vyjádřete prosím pomocí následujících možností Váš postoj, Vaši náklonnost ke společnosti L´Oréal?

14. Kde jste nejčastěji viděl/slyšel reklamní spot na produkty značky L´Oréal?

15. Pokud si vybavíte jakoukoliv reklamu L´Oréal Paris, která z následujících osobností byla její "tváří"? Prosím označte max. 3 možnosti.

16. Jak na Vás působí reklamy společnosti L´Oréal Paris?

17. Oslovila Vás někdy reklama L´Oréal natolik, abyste si daný výrobek koupil?

18. Kterou ze značek pravidelně používáte?

19. Jak vnímáte produkty společnosti L´Oréal?

20. Co je pro Vás nejdůležitější při rozhodování o nákupu? Prosím označte max. 3 možnosti.

21. Jakého jste pohlaví?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Znáte společnost L´Oréal?

2. Jak na Vás působí logotyp značky L´Oréal?

3. V jakém odvětví společnost L´Oréal převážně působí?

4. Jaké značky, které patří do portfolia L´Oréal, znáte?

5. Zaškrtněte, který z uvedených sloganů si dokážete asociovat s příslušnou značkou?

6. Na základě svých současných znalostí o značce L´Oréal označte, na čem si firma zakládá? Prosím zaškrtněte max. 3 možnosti.

7. Který z následujících projektů společnosti L´Oréal znáte?

8. Zúčastnil jste se některého ze zmíněných projektů?

9. Navštívil jste někdy internetové stránky L´Oréal?

10. Navštívil jste někdy internetové stránky jiných značek patřící do portfolia L´Oréal? Pokud ano, uveďte název značky do volby "Jiná odpověď".

11. Jak vnímáte společnost L´Oréal?

12. Která z barev je podle Vašeho názoru typická pro firmu L´Oréal?

13. Vyjádřete prosím pomocí následujících možností Váš postoj, Vaši náklonnost ke společnosti L´Oréal?

14. Kde jste nejčastěji viděl/slyšel reklamní spot na produkty značky L´Oréal?

15. Pokud si vybavíte jakoukoliv reklamu L´Oréal Paris, která z následujících osobností byla její "tváří"? Prosím označte max. 3 možnosti.

16. Jak na Vás působí reklamy společnosti L´Oréal Paris?

17. Oslovila Vás někdy reklama L´Oréal natolik, abyste si daný výrobek koupil?

18. Kterou ze značek pravidelně používáte?

19. Jak vnímáte produkty společnosti L´Oréal?

20. Co je pro Vás nejdůležitější při rozhodování o nákupu? Prosím označte max. 3 možnosti.

21. Jakého jste pohlaví?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Stránská, A.Firemní identita a image společnosti L´Oréal (výsledky průzkumu), 2009. Dostupné online na https://firemni-identita-a-image-spolecnosti-l-oreal.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.