Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
děkuji Vám za vyplnění krátkého dotazníku na téma Firemní identita a image společnosti L´Oréal. Dotazník obsahuje 20 otázek a zabere Vám max.10 minut.
Tento dotazník je určen cílové skupině 18 - 28 letbez rozdílu pohlaví.
Výsledky tohoto dotazníku budou dále zpracovány pro potřeby diplomové práce na téma Firemní identita a image firmy L´Oréal.
Cílem je získat informace o image a spontánní i navozené znalosti značky L´Oréal, jejích aktivit, reklam a produktů. Zároveň je zjišťována znalost ostatních značek, které patří do portfolia společnosti.
Odpovědi respondentů
1. Znáte společnost L´Oréal?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Znám ji.
93
72,66 %
72,66 %
Znám ji velmi dobře.
12
9,38 %
9,38 %
Slyšel jsem o ní jen něco.
11
8,59 %
8,59 %
Vím o ní poměrně hodně.
11
8,59 %
8,59 %
Neznám, nikdy jsem o ní nic neslyšel.
1
0,78 %
0,78 %
2. Jak na Vás působí logotyp značky L´Oréal?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Multimediální soubory v této otázce:
Nelíbí se mi.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Líbí se mi.
75
59,06 %
58,59 %
Nemám na něj názor.
31
24,41 %
24,22 %
Moc se mi nelíbí.
11
8,66 %
8,59 %
Moc se mi líbí.
9
7,09 %
7,03 %
Nelíbí se mi.
1
0,79 %
0,78 %
3. V jakém odvětví společnost L´Oréal převážně působí?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Kosmetický
125
97,66 %
97,66 %
Chemický
2
1,56 %
1,56 %
Farmaceutický
1
0,78 %
0,78 %
4. Jaké značky, které patří do portfolia L´Oréal, znáte?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
L´Oréal Paris
117
91,41 %
91,41 %
Garnier
91
71,09 %
71,09 %
Maybelline
78
60,94 %
60,94 %
Vichy
77
60,16 %
60,16 %
L´Oréal Professionel
76
59,38 %
59,38 %
Diesel
58
45,31 %
45,31 %
Giorgio Armani
55
42,97 %
42,97 %
Lancôme
53
41,41 %
41,41 %
Ralph Lauren
43
33,59 %
33,59 %
La Roche - Posay
41
32,03 %
32,03 %
Kérastase
29
22,66 %
22,66 %
Biotherm
28
21,88 %
21,88 %
Matrix
27
21,09 %
21,09 %
Redken
18
14,06 %
14,06 %
Helena Rubinstein
14
10,94 %
10,94 %
Cacharel
14
10,94 %
10,94 %
YSL Beauté
14
10,94 %
10,94 %
Innéov
10
7,81 %
7,81 %
Keraskin Esthetics
8
6,25 %
6,25 %
Žádnou.
4
3,13 %
3,13 %
Shu Uemura
3
2,34 %
2,34 %
Viktor
3
2,34 %
2,34 %
SkinCeuticals
2
1,56 %
1,56 %
Kiehl´s
2
1,56 %
1,56 %
Softsheen Carson
2
1,56 %
1,56 %
Sanoflore
1
0,78 %
0,78 %
Le Club de Créateurs
1
0,78 %
0,78 %
Mizani
1
0,78 %
0,78 %
5. Zaškrtněte, který z uvedených sloganů si dokážete asociovat s příslušnou značkou?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Protože Vy za to stojíte.
91
71,09 %
71,09 %
Možná se tak narodila.
66
51,56 %
51,56 %
Pečuj o sebe.
63
49,22 %
49,22 %
Zdraví patří i pokožce.
52
40,63 %
40,63 %
Žádný.
6
4,69 %
4,69 %
Všechny jiné: Každá jedinečná.
5
3,91 %
3,91 %
Inspirujte se. Navštivte svého kadeřníka.
2
1,56 %
1,56 %
6. Na základě svých současných znalostí o značce L´Oréal označte, na čem si firma zakládá? Prosím zaškrtněte max. 3 možnosti.
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Kvalita výrobků.
83
64,84 %
64,84 %
Důraz na krásu.
59
46,09 %
46,09 %
Propagace výrobků.
51
39,84 %
39,84 %
Důraz na prokázané účinky.
36
28,13 %
28,13 %
Inovace.
36
28,13 %
28,13 %
Prezentace společnosti navenek.
26
20,31 %
20,31 %
Věda a výzkum.
23
17,97 %
17,97 %
Důraz na rozmanitost.
12
9,38 %
9,38 %
Nevím.
9
7,03 %
7,03 %
Bezpečnost výrobků.
7
5,47 %
5,47 %
Ochrana životního prostředí.
6
4,69 %
4,69 %
Jiné.
3
2,34 %
2,34 %
Projekty a soutěže.
2
1,56 %
1,56 %
7. Který z následujících projektů společnosti L´Oréal znáte?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Neznám žádný
98
76,56 %
76,56 %
Ženy ve vědě (Women in Science)
12
9,38 %
9,38 %
L´Oréal Innovation Lab
6
4,69 %
4,69 %
L´Oréal Ingenius Contest
5
3,91 %
3,91 %
Jiný
4
3,13 %
3,13 %
Garnier juniorský maraton
3
2,34 %
2,34 %
Kadeřníci proti AIDS (Hairdressers against AIDS)
2
1,56 %
1,56 %
L´Oréal Brandstorm
2
1,56 %
1,56 %
E-Strat Challenge
2
1,56 %
1,56 %
8. Zúčastnil jste se některého ze zmíněných projektů?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ne
124
96,88 %
96,88 %
ano
4
3,13 %
3,13 %
9. Navštívil jste někdy internetové stránky L´Oréal?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ne
96
75 %
75 %
ano
32
25 %
25 %
10. Navštívil jste někdy internetové stránky jiných značek patřící do portfolia L´Oréal? Pokud ano, uveďte název značky do volby "Jiná odpověď".
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.
Kritérium
Škála
Průměr*
Rozptyl
známá vs. neznámá
1-2-3-4-5
1.297
0.365
věrohodná vs. nevěrohodná
1-2-3-4-5
2.055
0.567
moderní vs. staromódní
1-2-3-4-5
1.742
0.598
viditelná vs. neviditelná
1-2-3-4-5
1.617
0.689
úspěšná vs. neúspěšná
1-2-3-4-5
1.703
0.599
přátelská vs. nepřátelská
1-2-3-4-5
2.453
0.67
poctivá vs. nepoctivá
1-2-3-4-5
2.711
0.643
sympatická vs. nesympatická
1-2-3-4-5
2.32
0.702
stabilní vs. nestabilní
1-2-3-4-5
1.82
0.569
s dobrou pověstí vs. se špatnou pověstí
1-2-3-4-5
1.883
0.588
francouzská vs. americká
1-2-3-4-5
1.938
0.949
silná vs. slabá
1-2-3-4-5
1.875
0.578
* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.
12. Která z barev je podle Vašeho názoru typická pro firmu L´Oréal?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
zlatá
35
27,34 %
27,34 %
bílá
29
22,66 %
22,66 %
černá
18
14,06 %
14,06 %
modrá
14
10,94 %
10,94 %
zelená
6
4,69 %
4,69 %
červená
6
4,69 %
4,69 %
růžová
6
4,69 %
4,69 %
fialová
5
3,91 %
3,91 %
žlutá
4
3,13 %
3,13 %
šedá
2
1,56 %
1,56 %
hnědá
2
1,56 %
1,56 %
jiná
1
0,78 %
0,78 %
13. Vyjádřete prosím pomocí následujících možností Váš postoj, Vaši náklonnost ke společnosti L´Oréal?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Je mi to jedno (neutrální).
57
44,53 %
44,53 %
Spíše příznivý.
55
42,97 %
42,97 %
Velmi příznivý.
15
11,72 %
11,72 %
Spíše nepříznivý.
1
0,78 %
0,78 %
14. Kde jste nejčastěji viděl/slyšel reklamní spot na produkty značky L´Oréal?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
V televizi.
111
86,72 %
86,72 %
V tisku.
8
6,25 %
6,25 %
Venkovní reklama (billboardy, reklama v metru, v tramvaji..)
5
3,91 %
3,91 %
Na internetu.
2
1,56 %
1,56 %
Nikdy jsem žádný neviděl/neslyšel.
1
0,78 %
0,78 %
Znám ho od známých/kamarádů/rodinných příslušníků.
1
0,78 %
0,78 %
15. Pokud si vybavíte jakoukoliv reklamu L´Oréal Paris, která z následujících osobností byla její "tváří"? Prosím označte max. 3 možnosti.
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Penélope Cruz
59
46,09 %
46,09 %
Eva Longoria
39
30,47 %
30,47 %
Nevybavím si nikoho
31
24,22 %
24,22 %
Claudia Schiffer
30
23,44 %
23,44 %
Mila Jovovich
29
22,66 %
22,66 %
Andie MacDowell
18
14,06 %
14,06 %
Linda Evangelista
16
12,5 %
12,5 %
Jane Fonda
8
6,25 %
6,25 %
Laetitia Casta
7
5,47 %
5,47 %
Heather Locklear
4
3,13 %
3,13 %
Matthew Fox
3
2,34 %
2,34 %
Jiné
3
2,34 %
2,34 %
Beyoncé Knowles
3
2,34 %
2,34 %
Doutzen Kroes
2
1,56 %
1,56 %
16. Jak na Vás působí reklamy společnosti L´Oréal Paris?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.
Kritérium
Škála
Průměr*
Rozptyl
věrohodné vs. nevěrohodné
1-2-3-4-5
2.797
0.896
zajímavé vs. nudné
1-2-3-4-5
2.68
0.999
přesvědčivé vs. nepřesvědčivé
1-2-3-4-5
2.906
0.819
melodické vs. melodicky nevýrazné
1-2-3-4-5
2.492
0.734
pravdivé vs. lživé
1-2-3-4-5
3.07
0.628
nápadité vs. stereotypní
1-2-3-4-5
3.031
0.999
barevné vs. barevně nevýrazné
1-2-3-4-5
2.25
0.844
informující vs. neposkytující informace
1-2-3-4-5
2.727
0.949
tradiční vs. netradiční
1-2-3-4-5
2.57
0.808
výrazné vs. nevýrazné
1-2-3-4-5
2.656
0.835
líbí se mi vs. nelíbí se mi
1-2-3-4-5
2.664
1.004
* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.
17. Oslovila Vás někdy reklama L´Oréal natolik, abyste si daný výrobek koupil?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ne
72
56,25 %
56,25 %
ano
56
43,75 %
43,75 %
18. Kterou ze značek pravidelně používáte?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Garnier
52
40,63 %
40,63 %
Žádnou
42
32,81 %
32,81 %
L´Oréal Paris
32
25 %
25 %
Vichy
26
20,31 %
20,31 %
Maybelline
21
16,41 %
16,41 %
L´Oréal Professionel
19
14,84 %
14,84 %
La Roche - Posay
10
7,81 %
7,81 %
Lancôme
9
7,03 %
7,03 %
Biotherm
7
5,47 %
5,47 %
Kérastase
5
3,91 %
3,91 %
Diesel
5
3,91 %
3,91 %
YSL Beauté
3
2,34 %
2,34 %
Ralph Lauren
2
1,56 %
1,56 %
Matrix
2
1,56 %
1,56 %
Cacharel
1
0,78 %
0,78 %
Helena Rubinstein
1
0,78 %
0,78 %
Redken
1
0,78 %
0,78 %
Giorgio Armani
1
0,78 %
0,78 %
Kiehl´s
1
0,78 %
0,78 %
Sanoflore
1
0,78 %
0,78 %
19. Jak vnímáte produkty společnosti L´Oréal?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.
Kritérium
Škála
Průměr*
Rozptyl
kvalitní vs. nekvalitní
1-2-3-4-5
2.031
0.577
dostupné vs. nedostupné
1-2-3-4-5
1.906
0.71
hezký obal vs. ošklivý obal
1-2-3-4-5
2
0.703
inovativní vs. neinovativní
1-2-3-4-5
2.414
0.633
stylové vs. prosté
1-2-3-4-5
2.227
0.628
drahé vs. levné
1-2-3-4-5
2.352
0.869
široká nabídka vs. malá nabídka
1-2-3-4-5
1.859
0.668
účinné vs. neúčinné
1-2-3-4-5
2.594
0.647
* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.
20. Co je pro Vás nejdůležitější při rozhodování o nákupu? Prosím označte max. 3 možnosti.
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Cena.
97
75,78 %
75,78 %
Kvalita.
90
70,31 %
70,31 %
Prokázané účinky.
66
51,56 %
51,56 %
Účel.
38
29,69 %
29,69 %
Značka.
34
26,56 %
26,56 %
Zvyk.
32
25 %
25 %
Vůně.
20
15,63 %
15,63 %
Dárek či výhodné balení.
11
8,59 %
8,59 %
Barva a design obalu.
6
4,69 %
4,69 %
Jiné.
3
2,34 %
2,34 %
Reklama.
3
2,34 %
2,34 %
Soutěž.
3
2,34 %
2,34 %
Osobnost, která značku propaguje.
2
1,56 %
1,56 %
Název.
1
0,78 %
0,78 %
Novinka.
1
0,78 %
0,78 %
21. Jakého jste pohlaví?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
žena
79
66,39 %
61,72 %
muž
40
33,61 %
31,25 %
SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA
Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!
Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.
Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3
Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5
Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 6 otázek.
Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Velmi příznivý. na otázku 13. Vyjádřete prosím pomocí následujících možností Váš postoj, Vaši náklonnost ke společnosti L´Oréal?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi líbí se mi [1-2-3-4-5] nelíbí se mi: 1 na otázku 16. Jak na Vás působí reklamy společnosti L´Oréal Paris?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Helena Rubinstein na otázku 4. Jaké značky, které patří do portfolia L´Oréal, znáte?
odpověď Lancôme:
2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Innéov na otázku 4. Jaké značky, které patří do portfolia L´Oréal, znáte?
2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi YSL Beauté na otázku 4. Jaké značky, které patří do portfolia L´Oréal, znáte?
2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cacharel na otázku 4. Jaké značky, které patří do portfolia L´Oréal, znáte?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Innéov na otázku 4. Jaké značky, které patří do portfolia L´Oréal, znáte?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi YSL Beauté na otázku 4. Jaké značky, které patří do portfolia L´Oréal, znáte?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ralph Lauren na otázku 4. Jaké značky, které patří do portfolia L´Oréal, znáte?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Giorgio Armani na otázku 4. Jaké značky, které patří do portfolia L´Oréal, znáte?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Diesel na otázku 4. Jaké značky, které patří do portfolia L´Oréal, znáte?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi La Roche - Posay na otázku 4. Jaké značky, které patří do portfolia L´Oréal, znáte?
11. Jak vnímáte společnost L´Oréal?
odpověď francouzská [1-2-3-4-5] americká : 1:
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi informující [1-2-3-4-5] neposkytující informace: 1 na otázku 16. Jak na Vás působí reklamy společnosti L´Oréal Paris?
odpověď moderní [1-2-3-4-5] staromódní: 1:
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Velmi příznivý. na otázku 13. Vyjádřete prosím pomocí následujících možností Váš postoj, Vaši náklonnost ke společnosti L´Oréal?
odpověď přátelská [1-2-3-4-5] nepřátelská: 3:
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi zajímavé [1-2-3-4-5] nudné : 4 na otázku 16. Jak na Vás působí reklamy společnosti L´Oréal Paris?
odpověď úspěšná [1-2-3-4-5] neúspěšná: 1:
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi přátelská [1-2-3-4-5] nepřátelská: 1 na otázku 11. Jak vnímáte společnost L´Oréal?
odpověď viditelná [1-2-3-4-5] neviditelná: 1:
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi výrazné [1-2-3-4-5] nevýrazné: 1 na otázku 16. Jak na Vás působí reklamy společnosti L´Oréal Paris?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi přátelská [1-2-3-4-5] nepřátelská: 1 na otázku 11. Jak vnímáte společnost L´Oréal?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi informující [1-2-3-4-5] neposkytující informace: 1 na otázku 16. Jak na Vás působí reklamy společnosti L´Oréal Paris?
13. Vyjádřete prosím pomocí následujících možností Váš postoj, Vaši náklonnost ke společnosti L´Oréal?
odpověď Je mi to jedno (neutrální). :
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Slyšel jsem o ní jen něco. na otázku 1. Znáte společnost L´Oréal?
17. Oslovila Vás někdy reklama L´Oréal natolik, abyste si daný výrobek koupil?
odpověď ano:
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Velmi příznivý. na otázku 13. Vyjádřete prosím pomocí následujících možností Váš postoj, Vaši náklonnost ke společnosti L´Oréal?
odpověď ne:
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Slyšel jsem o ní jen něco. na otázku 1. Znáte společnost L´Oréal?
21. Jakého jste pohlaví?
odpověď žena:
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Maybelline na otázku 18. Kterou ze značek pravidelně používáte?
Zjišťování závislostí odpovědí
Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).
1. Znáte společnost L´Oréal?
2. Jak na Vás působí logotyp značky L´Oréal?
3. V jakém odvětví společnost L´Oréal převážně působí?
4. Jaké značky, které patří do portfolia L´Oréal, znáte?
5. Zaškrtněte, který z uvedených sloganů si dokážete asociovat s příslušnou značkou?
6. Na základě svých současných znalostí o značce L´Oréal označte, na čem si firma zakládá? Prosím zaškrtněte max. 3 možnosti.
7. Který z následujících projektů společnosti L´Oréal znáte?
8. Zúčastnil jste se některého ze zmíněných projektů?
9. Navštívil jste někdy internetové stránky L´Oréal?
10. Navštívil jste někdy internetové stránky jiných značek patřící do portfolia L´Oréal? Pokud ano, uveďte název značky do volby "Jiná odpověď".
11. Jak vnímáte společnost L´Oréal?
12. Která z barev je podle Vašeho názoru typická pro firmu L´Oréal?
13. Vyjádřete prosím pomocí následujících možností Váš postoj, Vaši náklonnost ke společnosti L´Oréal?
14. Kde jste nejčastěji viděl/slyšel reklamní spot na produkty značky L´Oréal?
15. Pokud si vybavíte jakoukoliv reklamu L´Oréal Paris, která z následujících osobností byla její "tváří"? Prosím označte max. 3 možnosti.
16. Jak na Vás působí reklamy společnosti L´Oréal Paris?
17. Oslovila Vás někdy reklama L´Oréal natolik, abyste si daný výrobek koupil?
18. Kterou ze značek pravidelně používáte?
19. Jak vnímáte produkty společnosti L´Oréal?
20. Co je pro Vás nejdůležitější při rozhodování o nákupu? Prosím označte max. 3 možnosti.
21. Jakého jste pohlaví?
B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).
1. Znáte společnost L´Oréal?
2. Jak na Vás působí logotyp značky L´Oréal?
3. V jakém odvětví společnost L´Oréal převážně působí?
4. Jaké značky, které patří do portfolia L´Oréal, znáte?
5. Zaškrtněte, který z uvedených sloganů si dokážete asociovat s příslušnou značkou?
6. Na základě svých současných znalostí o značce L´Oréal označte, na čem si firma zakládá? Prosím zaškrtněte max. 3 možnosti.
7. Který z následujících projektů společnosti L´Oréal znáte?
8. Zúčastnil jste se některého ze zmíněných projektů?
9. Navštívil jste někdy internetové stránky L´Oréal?
10. Navštívil jste někdy internetové stránky jiných značek patřící do portfolia L´Oréal? Pokud ano, uveďte název značky do volby "Jiná odpověď".
11. Jak vnímáte společnost L´Oréal?
12. Která z barev je podle Vašeho názoru typická pro firmu L´Oréal?
13. Vyjádřete prosím pomocí následujících možností Váš postoj, Vaši náklonnost ke společnosti L´Oréal?
14. Kde jste nejčastěji viděl/slyšel reklamní spot na produkty značky L´Oréal?
15. Pokud si vybavíte jakoukoliv reklamu L´Oréal Paris, která z následujících osobností byla její "tváří"? Prosím označte max. 3 možnosti.
16. Jak na Vás působí reklamy společnosti L´Oréal Paris?
17. Oslovila Vás někdy reklama L´Oréal natolik, abyste si daný výrobek koupil?
18. Kterou ze značek pravidelně používáte?
19. Jak vnímáte produkty společnosti L´Oréal?
20. Co je pro Vás nejdůležitější při rozhodování o nákupu? Prosím označte max. 3 možnosti.
21. Jakého jste pohlaví?
C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI
Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.
Zdroje respondentů
Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):
Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.
Poznámky: 1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli. 2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 % 3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat. 4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.