Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Firemní identita a marketing společnosti Apple

Firemní identita a marketing společnosti Apple

Kolektivní hry
Hrajete nebo byste rádi hráli nějakou kolektivní hru?

(veřejné výsledky, cca 1 minuta)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Jiří Koubek
Šetření:10. 03. 2015 - 17. 03. 2015
Počet respondentů:169
Počet otázek (max/průměr):9 / 8.96
Použité ochrany:unikátní IP
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:86,2 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:21
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

 

rád bych Vás poprosil o vyplnění krátkého dotazníků ohledně firemní identity a marketingu společnosti Apple. Dotazník slouží k mé maturitní práci.

 

Děkuji za Váš čas.

Odpovědi respondentů

1. Znáte společnost Apple?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano16698,22 %98,22 %  
ne31,78 %1,78 %  

Graf

2. Vlastníte nějaký produkt společnosti Apple?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne10863,91 %63,91 %  
ano6136,09 %36,09 %  

Graf

3. Co podle Vás charakterizuje značku Apple?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Prestiž10159,76 %59,76 %  
Design10159,76 %59,76 %  
Operační systém6739,64 %39,64 %  
Špatný poměr ceny a kvality4224,85 %24,85 %  
Dobrý poměr ceny a kvality2313,61 %13,61 %  

Graf

4. Viděli jste/dokážete si vybavit "klasickou reklamu" Applu v některé z českých televizí?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne12775,15 %75,15 %  
nevím2715,98 %15,98 %  
ano158,88 %8,88 %  

Graf

5. Viděli jste někdy nějakou oficiální reklamní kampaň společnosti Applu kromě reklam ve filmu/seriálu?

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne11368,48 %66,86 %  
ano5231,52 %30,77 %  

Graf

6. Zaznamenali jste "skrytou reklamu" Applu v nějakém Filmu/Seriálu?

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano11166,87 %65,68 %  
ne3319,88 %19,53 %  
nevím2213,25 %13,02 %  

Graf

7. Slyšeli jste někdy o Stevu Jobsovi?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano15591,72 %91,72 %  
ne148,28 %8,28 %  

Graf

8. Věděli jste že společnost Apple je nejcennější značkou světa a předčil tak značky jako Google, Coca-Cola, nebo Microsoft?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano9254,44 %54,44 %  
ne7745,56 %45,56 %  

Graf

9. Která z uvedených firem má podle Vás nejprestižnější jméno?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Apple11970,41 %70,41 %  
Samsung2112,43 %12,43 %  
HP116,51 %6,51 %  
Nokia95,33 %5,33 %  
Lenovo63,55 %3,55 %  
Asus31,78 %1,78 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Nebyly nalezeny žádné zajímavé souvislosti mezi odpovědmi.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Znáte společnost Apple?

2. Vlastníte nějaký produkt společnosti Apple?

3. Co podle Vás charakterizuje značku Apple?

4. Viděli jste/dokážete si vybavit "klasickou reklamu" Applu v některé z českých televizí?

5. Viděli jste někdy nějakou oficiální reklamní kampaň společnosti Applu kromě reklam ve filmu/seriálu?

6. Zaznamenali jste "skrytou reklamu" Applu v nějakém Filmu/Seriálu?

7. Slyšeli jste někdy o Stevu Jobsovi?

8. Věděli jste že společnost Apple je nejcennější značkou světa a předčil tak značky jako Google, Coca-Cola, nebo Microsoft?

9. Která z uvedených firem má podle Vás nejprestižnější jméno?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Znáte společnost Apple?

2. Vlastníte nějaký produkt společnosti Apple?

3. Co podle Vás charakterizuje značku Apple?

4. Viděli jste/dokážete si vybavit "klasickou reklamu" Applu v některé z českých televizí?

5. Viděli jste někdy nějakou oficiální reklamní kampaň společnosti Applu kromě reklam ve filmu/seriálu?

6. Zaznamenali jste "skrytou reklamu" Applu v nějakém Filmu/Seriálu?

7. Slyšeli jste někdy o Stevu Jobsovi?

8. Věděli jste že společnost Apple je nejcennější značkou světa a předčil tak značky jako Google, Coca-Cola, nebo Microsoft?

9. Která z uvedených firem má podle Vás nejprestižnější jméno?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Koubek, J.Firemní identita a marketing společnosti Apple (výsledky průzkumu), 2015. Dostupné online na https://firemni-identita-a-marketing.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.