Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Firemní kultura České pošty

Firemní kultura České pošty

Kdo by měl být příštím prezidentem ČR (v roce 2018)?
Zúčastněte se krátkého dotazníku a oznámkujte Havla, Klause a Zemana.

(veřejné výsledky 15. prosince ve 12h)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Jana Nováková
Šetření:16. 12. 2013 - 30. 12. 2013
Počet respondentů:131
Počet otázek (max/průměr):22 / 20.61
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:83,4 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:31
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

jsem studentkou Vysoké školy ekonomické v Praze a v mé bakalářské práci zkoumám společnost Česká pošta, státní podnik.

Tento průzkum má za cíl zjistit pohled široké veřejnosti na Českou poštu. Zjistit, jak jsou zákazníci spokojeni se službami a cenami, s dostupností a úrovní jednotlivých poboček České pošty a další.

Odpovědi respondentů

1. Využil/a jste někdy jakékoliv služby České pošty?

(listovní či peněžní služby, finanční produkty, nákup kolkových známek, dálničních známek, ověření listin a podpisů, Czech POINT, dobití telefonu a další)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 2, neotázka č. 14].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano12998,47 %98,47 %  
ne21,53 %1,53 %  

Graf

2. Jak často využíváte služeb České pošty?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
několikrát do roka6046,51 %45,8 %  
několikrát do měsíce5643,41 %42,75 %  
několikrát do týdne118,53 %8,4 %  
denně21,55 %1,53 %  

Graf

3. Jaké služby nejčastěji využíváte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
balíky10984,5 %83,21 %  
listovní zásilky (psaní)10178,29 %77,1 %  
peněžní služby (poštovní poukázky, SIPO, WESTERN UNION atd.)2821,71 %21,37 %  
Czech POINT2217,05 %16,79 %  
finanční služby (služby Poštovní spořitelny, služby České pojišťovny, Home Credit)107,75 %7,63 %  
datové schránky86,2 %6,11 %  
Sazka – možnost vsadit si loterii75,43 %5,34 %  
dobití kreditu na telefonu21,55 %1,53 %  
e-služby10,78 %0,76 %  

Graf

4. Jste spokojen/a s kvalitou poskytovaných služeb?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
většinou ano7658,91 %58,02 %  
ne, nejsem spokojený/á4232,56 %32,06 %  
ano, jsem velmi spokojen/á86,2 %6,11 %  
nevím32,33 %2,29 %  

Graf

5. Jak jste spokojeni s cenami nabízených služeb?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nespokojen6953,49 %52,67 %  
nedokážu posoudit3124,03 %23,66 %  
spokojen2922,48 %22,14 %  

Graf

6. Věděli jste, že Česká pošta nabízí i další služby, jako např. monitoring cen benzinu a nafty (Tankujlevneji.cz), spolupracuje na odečtu elektřiny a plynu s některými dodavateli, provozuje centrální adresu, web, na kterém státní správa zveřejňuje veřejné zakázky, informace o dražbách atd.?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne8062,02 %61,07 %  
ano4937,98 %37,4 %  

Graf

7. Doporučil/a byste služby České pošty svým známým, přátelům?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nevím4635,66 %35,11 %  
ne4434,11 %33,59 %  
ano3930,23 %29,77 %  

Graf

8. Využil/a jste někdy služeb jiných konkurenčních firem?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
PPL (expresní přeprava balíků)11891,47 %90,08 %  
DPD (expresní a balíkové služby)7054,26 %53,44 %  
DHL (expresní, pozemní, námořní a letecká přeprava, logistické služby)5341,09 %40,46 %  
nevyužil/a jsem jiných firem75,43 %5,34 %  
TNT Post (doručování reklamních tiskovin do schránek domácností)64,65 %4,58 %  
Mediaservis (mediální logistika, poštovní služby a telemarketing)43,1 %3,05 %  

Graf

9. Vyhovuje Vám dostupnost poboček České pošty?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano10883,72 %82,44 %  
ne1310,08 %9,92 %  
nevím86,2 %6,11 %  

Graf

10. Jak daleko bydlíte od nejbližší pobočky České pošty?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
do 1 km8968,99 %67,94 %  
do 5 km3829,46 %29,01 %  
do 20 km21,55 %1,53 %  

Graf

11. Ohodnoťte známkou 1 až 5 (jako ve škole) následující ukazatele:

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Celkové prostředí na pobočkách České pošty2.8911.027
Celková čistota poboček2.2870.825
Přístup a ochota pracovníků na přepážkách2.9221.281
Úroveň komunikace pracovníků2.9221.203

Graf

12. Co si myslíte o pracovních uniformách zaměstnanců České pošty?

(pracovníci na přepážkách i listovní doručovatelé)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
všímám si jednotného oděvu, který reprezentuje společnost6953,49 %52,67 %  
nevšímám si toho a mělo by jim být umožněno nosit civilní oblečení3224,81 %24,43 %  
nedokážu posoudit2821,71 %21,37 %  

Graf

13. Uvítali byste pro své děti na pobočkách České pošty dětské koutky pro zkrácení čekání na obsloužení?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nemám děti, nedokážu posoudit7457,36 %56,49 %  
ano2922,48 %22,14 %  
ne2620,16 %19,85 %  

Graf

14. Zaregistroval/a jste v nedávné minulosti spojení České pošty s nějakou mediální kauzou?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 15, neotázka č. 16].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne7254,96 %54,96 %  
ano5945,04 %45,04 %  

Graf

15. Mediální kauza byla pro Českou poštu:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
negativní5898,31 %44,27 %  
pozitivní11,69 %0,76 %  

Graf

16. Myslíte si, že se Česká pošta zapojuje do charitativních projektů, nadací či sponzoringu veřejně prospěšných záležitostí?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nevím7758,78 %58,78 %  
ano3123,66 %23,66 %  
ne2317,56 %17,56 %  

Graf

17. Chcete ještě něco sdělit? Místo pro Váš názor:

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

Česká pošta by se neměla zaměřovat na doplňkové služby, měla by být službou veřejnou, zajišťující téměř v každé obci listovní služby, ISDS, CzechPoint apod, a to se širokou otevírací dobou (bez přestávek na oběd apod. - lze řešit směnami). Její pracovníci by neměli být nuceni zaměstnavatelem k nabízení produktů "spřátelených" firem jako pojištění, loterie apod. - není to pro ně jen nedůstojné, ale hraničí to už s šikanou.

Česká pošta již není tím čím bývala. Šikanuje své zaměstnance a nutí je prodeji výrobků, které nikdo nechce, musí si je za své kupovat! Je tohle normální? Není! Polovina zaměstnanců na místní poště je na antidepresivech či na alkoholu, ani se jim nedivím! Je to bordel! TI LIDI JSOU ŠIKANOVÁNI, nuceni k utrácení svých těžce psychicky i fyzicky vydlaných peněz za věci, které sami nechtějí a nepotřebují, ale holt se musí prodat!!!

Česká pošta se stává stále více nespolehlivou, ztrácejí a kradou se zásilky

doplnění k dostupnosti - teoreticky je blízko, ale jejich otvírací doba a moje pracovní doba dělají obvykle z vyzvednutí zásilky mission impossible + mě štvou další 2 věci - kolikrát jsou otevřené jen 1 nebo 2 přepážky a u nich fronta jak blázen a 2. věc - člověk chce poslat (vyzvednout si) blbej dopis, ale musí čekat až se vyřídí dalších milion blbostí nesouvisejících s primární službou pošty (fakt si nehodlám zařizovat pojištění na poště ani nic podobného) -jen na některých větších poštách to je trochu lepší.

Dovoz baliku do Sokolnic u Brna Uz si neobednavam od české pošty protoze pan co rozvazi balíky drze i prez kamery u vchodu balík nepriveze (stale je u nás Nekdo doma) jen napise sms ze na dané adrese nebyl nikdo k zastižení..i prez stížnost na pobočce to priste udelal znovu!

fronty na hodinu, otevřené okénko a dalších x zaměstnanců se jen vybavuje místo obsluhy zákazníků... neumí ani vhazovat dopisy do správných schránek, věčně mám firemní poštu v soukromé schránce... každý pracovník má jiné požadavky, někdo chce průkazku, někdo razítko, někdo obojí... o rychlosti raději nemluvit - katastrofa...

Chce to zúžit management, zlepšit ZÁKLADNÍ služby, vykašlat se na ptákoviny jako prodej dalších předmětů a služeb než doručování, rozšířit zaměstnance na úkor managementu.

Jsem nespokojena s pošťačkou u nás v Medlovicích na Vyškovsku - listiny, které má převzít určená osoba, dává podepsat klidně naší babičce, která bydlí naprosti, také paní pošťačka někdy hodí malý balíček, který se vleze do schránky a někdy jej pošle na některou z blízkých pošt - pokaždé do jiné dědiny, kam se nemám jak dostat z časových důvodů.

Jsem pošťák, nevím, jsou-li mé odpovědi tedy relevantní:)

Jsou obrovske rozdily v kvalite sluzeb na ruznych pobockach. Jsou pobocky, ktere funguji znamenite a take pobocky, ktere funguji tragicky.

Každá návštěva pošty mě jen rozčílí :-)

Když nemusím, nevyužívám služeb české pošty. je-li jiná možnost, využiji ji.

Když už je v současné době politicky neprůchodné Českou poštu zrušit, tak by aspoň mohla dělat to, za co ji platím, tj. doručovat zásilky na cílovou adresu.

místo doručení balíků do ruky - lístek ve schránce, i když jsme doma

Můj negativní postoj ke službám organizace Česká pošta pramení povětšinou ze špatných zkušeností s doručováním balíků na domovskou adresu, kdy doručovatel ani nezazvoní a raději pošle druhý den výzvu - to se u ostatních balíkových společností nestalo ani jedinkrát, vždy ráno zavolají nebo pošlou sms s informací že budou ten den doručovat... Moje pošta je Praha 5 Plzeňská - a je tam opravdu" radost" stát tam vždy minimálně 20 minut na vyzvednutí onoho balíku, uprostřed špinavého prostředí a ne vždy příjemných lidí. Myslím že to je dost stresující. Na tomto pohledu nic nezmění pár bílých vlaštovek v podobě nových poštovních přepážek v obchodních centrech, kde za stolem sedí mladá a vždy se usmívající slečna pro kterou nic není problém. Z mého pohledu má li se pošta reformovat a přiblížit se dnešním potřebám, musí začít se změnou ve velkých městech a na velkých pobočkách.....

Na mnohých poštách to vypadá jak v nějakém bazaru - doplňkový prodej. Přepážkové pracovnice jsou vystavovány neustálému stresu, kdy je jim přikazováno zakládat produkty aliančních partnerů (účty, pojistky atd), přitom tyto produkty nejsou vůbec výhodné a pro mnohé nezajímavé. Pošta by se více měla soustředit na zkvalitňování vlastních služeb. (nyní máme předvánoční čas a místo, aby posílila posty na místech doručovatelů, tak doručovatelé nestíhají a mnoho zásilek není doručeno, ale rovnou uloženo na poště)

Na poště jsem 5 let pracovala, tudíž dokážu hodnotit z pohledu zaměstnance i pracovníka. Obě skupiny jsou na tom velmi zle. Chyba je v systému vedení společnosti, ve způsobu reprezentace, ve zbytečných službách. Vše je postaveno na cíli obrovského zisku na úkor pracovníků i klientů. Jednoznačně zrušit Poště monopol!

Na poště mě nejvíce vadí, že z poštovních zaměstnanců jsou dělání "pojišťováci", trafikanti, prodejci drobného zboží a dalších ptákovin. Já chci na poště poslat balík a skutečně nemám čas ani náladu na dotazy, jestli si nechci koupit pexeso pro děti nebo cestovní pojištění - kdybych je potřebovala, koupím si je jinde a ne na poště, kam chodím posílat balíky svým zákazníkům. A zcela šílím, když tak nějaká dáma za přepážkou nabídne zákaznici prodej nějakého takového zboží a zákaznice pak půl hodiny vybírá, přemýšlí a zdržuje ostatní zákazníky, kteří třeba chtějí jenom poslat dva balíčky a jít si dál po své práci. A ještě mi vadí, že mi zaměstnanci pošty vždycky vnucují tu nejdražší možnou službu se spoustou příplatků - ale já když chci poslat doporučený balíček za 36 korun, tak chci poslat doporučený balíček za 36 korun a ne balík do ruky za stovku. A slavné zákaznické karty, to je taky geniální vynález. Sleva prakticky nulová a žádný z poštovních úředníků neumí zacházet s elektronickou dodejkou ... ale nabízet nepotřebné zboží a vnucovat dražší služby, to pošta umí.

Na poště mi nejvíce vadí nevhodná otevírací doba.

ne

ne

Někdy je Česká pošta na zabití - na druhou stranu je to nejlevnější doručovací služba...

Nelíbí se mi nakládání zaměstnanců České pošty s balíky. Pošta si neumí zajistit kvalifikované zaměstnance, kteří budou zacházet s takovými věcmi šetrně, ne že je neustále slyšet stížnosti, jak zaměstnanci házejí se zbožím, které jim nepatří. Nelíbí se mi, že lidé se většinou nedovolají spravedlnosti a pošta není schopna jim rozbité zboží zaplatit a převzít za to zodpovědnost.

Nesmyslné otevírání tzv. post shopů, kde se mimo sušenek atp. dá zakoupit např. alkohol a cigarety. Sama jsem kuřačka, ale toto dle mého na poštu nepatří. Proč tam není kopírka, počítače s internetem za poplatek, tiskárna, scanner, proč tam neučí vypisovat tiskopisy (třeba i za poplatek), neprodávají tam obálky a motouz, na které se musí vystát fronta u přepážky...?!!! To mi přijde logické, narozdíl od alkoholu, sušenek, plyšáků, tabákových výrobků atd.

Pobočky jsou na různé úrovni, bohužel mám zkušenost s obecní pobočkou velmi negativní. Špatná či žádná komunikace, neinformovanost o změnách, špatná otevírací doba...

Posílám často balíčky a přijde mi nehorázné, že za miniaturní lehoučký balíček zaplatím skoro stejně jako za větší a těžší balík. Také mi přijde docela nechutné, že pošťačky každému vnucují "Balík do ruky" místo "Cenného balíku", že to jako dojde hned druhý den, ale už neřeknou, že je ta služba cca o 30 korun dražší (já to naštěstí vím, takže mě nenachytají, ale vždycky mě s tím šíleně vytočí). Sestře nedávno vnutili "Balík do ruky" a nalhali jí, že je to levnější! Nevím, asi mají plat podle tržeb nebo to opravdu nechápu!

Pošta by se měla věnovat tomu co má dělat a ne prodeji videokazet, maňásků. a všeho možného, co zdržuje. Mnohokrát jsem se setkal se situací, kdy vůbec nebyl balík doručen, ani na mě nebylo zazvoněno, pouze mi byl ve vší tichosti vsunut papírek, že jsem nebyl zastižen a že si mám přijít stoupnout na Českou poštu do fronty. Fronty na poště, to je královský běs. Podle mne by stačilo kdyby speciální činnosti typu úvěrové smlouvy, ověření podpisu byly prováděny na speciálních přepážkách.

Pošta cup..proč??? Uniforma neexistuje, každý nosí co chce...to je škoda. Přetíženost doručovatelek.

pošta dělá moc věci najednou, ale vlastně žádnou pořádně,.pomalu ani tu svoji činnost

Pošta je úřad, který ze sebe dělá podnikatele. Kdyby místo toho pořádně dělali svoje běžné poštovní služby, bylo by to lepší.

Pošta nic moc, špatné zkušenosti s doručováním, zavírá nejpozději v šest (zajímavé je, že na polské straně je do osmi) Pokud to jen trochu jde, používám PPL či podobné služby.

pošťáci jsou přetěžováni, dřou za nízkou mzdu a úředníci berou přes padesát tisíc a flákaj se, na řiditelství pošt jsou dosazeni známí politiků ve velkém množství, nejmenovaný ministr řekl na hlavní poště řiditeli: " tohohle mi zaměstnej za padesát tisíc a ať nemá žádnou zodpovědnost" řiditel ho musel poslechnout, jinak by letěl

Poštovní doručovatelé velmi často nezvoní na adresáta v případě doručování balíků či doporučených zásilek a rovnou hodí do schránky oznámení o nezastižení, což mě opravdu vytáčí - zvláště v případě, že čekám něco důležitého a beru si kvůli tomu volno.

Poštu mám 50 m od domu a pěkně na ní vidím.

Proč není ČP schopna doručit balík domů a ještě navíc lže o tom, že se o to pokusila? Dále všechny obchody na našem náměstí mají otevřeno v sobotu dopoledne. ČP nám tvrdí že je komerční subjekt (prodej pojištění, atd) , proč tedy nemůže mít otevřeno také? Když už pro nic jiného, tak alespoň pro výdej uložených zásilek.

Přepážky vypadají jak větnamska tržnice.

S Českou poštou jsem až do letoška nijak zvlášť velké problémy neměl. Letos v létě mi však ztratili již uhrazený balík s těžko sehnatelnými knihami objednanými z jednoho antikvariátu. Mám za to, že došlo k jeho zmizení proto, že někteří mladší zaměstananci České pošty - jak známo - balíky raději nešetrně hazí, namísto opatrného nakládání s nimi... Od té doby nemám náladu cokoliv objednávat, zvláště pokud by to měla zase doručovat ČP.

S Českou poštou jsem v poslední době nespokojená a stejně tak mé okolí. Problémem je nedoručení zásilek, kdy dostaneme lístek, že jsme nebyli zastižení, i když jsme byli celou dobu na místě.

Se službami jako takovými jsem spokojena, ovšem jediné co mi opravdu vadí a odradí mne mnohdy od návštěvy a využití služeb České pošty je dlouhé čekání, málo personálu za přepážkami a velice dlouhé čekání, které je mnohdy spojeno s podstatně dražším parkováním a ostatními ukazateli...

Služby jsou rok od roku horším, celý den čekám doma na balíček a odpoledne najdu ve schránce lístek, že se balík nepodařilo doručit. Pracovníci se už ani nesnaží balíčky doručovat.

V PPL jsou nejlepší.

vadí mi neskutečně, že na poště pravá ruka neví,, co dělá levá. Že na naší "hlavní" poště ( za chvíli asi jediné, protože pobočky se houfně ruší) je systém čísek a neustále to tam pípá (chudáci praocvnice, jeslti dělají dvanáctky jako já, tak bez tabletky proti bolení hlavy s easi neobejdou) a člověk s enemůže jít ani zeptat- chybí pracovník pro informace- nemusí to být ani přepážka, stačí, kdyby tam stál někdo u strojku na vydávání čísel. neskutečně mne vytáčí, že pracovnice za pžepážkami mají dost práce a ještě jsou pod hrozbou snížení výdělků nuceni vnucovat pojistky a jiné akce- při odchodu z pošty se nás nějaký praocvník ptá na to, jestli nám nabídly pracovnice pojistku, připojištění k penzi, povinné ručení apod a podle toho jim pak údajně přiděluje odměny- kdyby se raději zapojil do procesu, na naší poště jsou minimálně 20 minutové fronty- před Vánocemi tam manžel strávil 3 hodiny čekáním na doporučenou zásilku. A proč nejde na poště platit obyčejnoiu platební kartou, jako ve všech obchodech, ale jen jedinou spoeciální z Poštovní spořitelny? Akcí ke zlepšení je dost.

Vadí mi otvírací doba na nejbližší pobočce pošty, která má v sobotu úplně zavřeno a ani jede den v týdnu nemá delší otevírací dobu. také mě nemile překvapilo, že na poště llze platit pouze platební kartou vzdanou Českou poštou. Fronty na poště raději nekomentuji.

všechno je o lidech - když se to někdy povede, tak za měsíc vidím i 3 různé poštovní doručovatelky...některé se ani neobtěžují zazvonit a rovnou hodí do schránky lístek, že jsem nebyla doma dále mi vadí jejich občasné chování se k balíkům - občas se něco rozbije, ztratí,...

Za poslední dobu velmi vzrostly fronty na přepážkách.

18. Vaše pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena8867,18 %67,18 %  
muž4332,82 %32,82 %  

Graf

19. Váš věk

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18 – 49 let12293,13 %93,13 %  
50 let a více75,34 %5,34 %  
do 17ti let21,53 %1,53 %  

Graf

20. Nejvyšší dosažené vzdělání

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
střední s maturitou5743,51 %43,51 %  
vysokoškolské5541,98 %41,98 %  
vyšší odborné96,87 %6,87 %  
základní53,82 %3,82 %  
střední bez maturity53,82 %3,82 %  

Graf

21. Jaká je Vaše ekonomická aktivita?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
pracující7053,44 %53,44 %  
student4232,06 %32,06 %  
nezaměstnaný86,11 %6,11 %  
na mateřské dovolené75,34 %5,34 %  
důchodce43,05 %3,05 %  

Graf

22. Kraj, ve kterém se nejčastěji nacházíte:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Hlavní město Praha2619,85 %19,85 %  
Jihomoravský kraj2116,03 %16,03 %  
Moravskoslezský kraj2015,27 %15,27 %  
Středočeský kraj1914,5 %14,5 %  
Jihočeský kraj96,87 %6,87 %  
Olomoucký kraj86,11 %6,11 %  
Královéhradecký kraj75,34 %5,34 %  
Ústecký kraj53,82 %3,82 %  
Plzeňský kraj43,05 %3,05 %  
Liberecký kraj43,05 %3,05 %  
Kraj Vysočina32,29 %2,29 %  
Karlovarský kraj32,29 %2,29 %  
Pardubický kraj21,53 %1,53 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 3 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

5. Jak jste spokojeni s cenami nabízených služeb?

  • odpověď nespokojen:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Úroveň komunikace pracovníků=5 na otázku 11. Ohodnoťte známkou 1 až 5 (jako ve škole) následující ukazatele:

14. Zaregistroval/a jste v nedávné minulosti spojení České pošty s nějakou mediální kauzou?

  • odpověď ano:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi negativní na otázku 15. Mediální kauza byla pro Českou poštu:

15. Mediální kauza byla pro Českou poštu:

  • odpověď negativní:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 14. Zaregistroval/a jste v nedávné minulosti spojení České pošty s nějakou mediální kauzou?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Využil/a jste někdy jakékoliv služby České pošty?

2. Jak často využíváte služeb České pošty?

3. Jaké služby nejčastěji využíváte?

4. Jste spokojen/a s kvalitou poskytovaných služeb?

5. Jak jste spokojeni s cenami nabízených služeb?

6. Věděli jste, že Česká pošta nabízí i další služby, jako např. monitoring cen benzinu a nafty (Tankujlevneji.cz), spolupracuje na odečtu elektřiny a plynu s některými dodavateli, provozuje centrální adresu, web, na kterém státní správa zveřejňuje veřejné zakázky, informace o dražbách atd.?

7. Doporučil/a byste služby České pošty svým známým, přátelům?

8. Využil/a jste někdy služeb jiných konkurenčních firem?

9. Vyhovuje Vám dostupnost poboček České pošty?

10. Jak daleko bydlíte od nejbližší pobočky České pošty?

11. Ohodnoťte známkou 1 až 5 (jako ve škole) následující ukazatele:

12. Co si myslíte o pracovních uniformách zaměstnanců České pošty?

13. Uvítali byste pro své děti na pobočkách České pošty dětské koutky pro zkrácení čekání na obsloužení?

14. Zaregistroval/a jste v nedávné minulosti spojení České pošty s nějakou mediální kauzou?

15. Mediální kauza byla pro Českou poštu:

16. Myslíte si, že se Česká pošta zapojuje do charitativních projektů, nadací či sponzoringu veřejně prospěšných záležitostí?

18. Vaše pohlaví

19. Váš věk

20. Nejvyšší dosažené vzdělání

21. Jaká je Vaše ekonomická aktivita?

22. Kraj, ve kterém se nejčastěji nacházíte:

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Využil/a jste někdy jakékoliv služby České pošty?

2. Jak často využíváte služeb České pošty?

3. Jaké služby nejčastěji využíváte?

4. Jste spokojen/a s kvalitou poskytovaných služeb?

5. Jak jste spokojeni s cenami nabízených služeb?

6. Věděli jste, že Česká pošta nabízí i další služby, jako např. monitoring cen benzinu a nafty (Tankujlevneji.cz), spolupracuje na odečtu elektřiny a plynu s některými dodavateli, provozuje centrální adresu, web, na kterém státní správa zveřejňuje veřejné zakázky, informace o dražbách atd.?

7. Doporučil/a byste služby České pošty svým známým, přátelům?

8. Využil/a jste někdy služeb jiných konkurenčních firem?

9. Vyhovuje Vám dostupnost poboček České pošty?

10. Jak daleko bydlíte od nejbližší pobočky České pošty?

11. Ohodnoťte známkou 1 až 5 (jako ve škole) následující ukazatele:

12. Co si myslíte o pracovních uniformách zaměstnanců České pošty?

13. Uvítali byste pro své děti na pobočkách České pošty dětské koutky pro zkrácení čekání na obsloužení?

14. Zaregistroval/a jste v nedávné minulosti spojení České pošty s nějakou mediální kauzou?

15. Mediální kauza byla pro Českou poštu:

16. Myslíte si, že se Česká pošta zapojuje do charitativních projektů, nadací či sponzoringu veřejně prospěšných záležitostí?

18. Vaše pohlaví

19. Váš věk

20. Nejvyšší dosažené vzdělání

21. Jaká je Vaše ekonomická aktivita?

22. Kraj, ve kterém se nejčastěji nacházíte:

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Nováková, J.Firemní kultura České pošty (výsledky průzkumu), 2013. Dostupné online na https://firemni-kultura-ceske-posty.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.