Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Firemní reklamní předměty
Firemní reklamní předměty
→ Mohou Vaši podřízení pracovat z domova? Sledujete nějak, co v práci dělají a zda nedělají vedle práce ještě něco jiného? ←
(průzkum pro diplomovou práci, cca 10 minut)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Alfred Scheuch |
---|---|
Šetření: | 03. 12. 2014 - 10. 12. 2014 |
Počet respondentů: | 98 |
Počet otázek (max/průměr): | 7 / 2.93 |
Použité ochrany: | unikátní IP |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 79,5 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.00:30 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Dotazník je určen pro všechny respondenty, jak pro zákazníky - případné klienty, tak pro firmy a společnosti
Odpovědi respondentů
1. Odpovídaáte z pozice zákazníka, nebo obchodníka?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [zákazník → otázka č. 2, obchodník → otázka č. 4].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
zákazník | 93 | 94,9 % | 94,9 % |
obchodník | 5 | 5,1 % | 5,1 % |
2. Upřednostňujete dárek k běžnému/každodennímu užití, nebo drobnou procentuální slevu na příští nákup?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
drobnou procentuální slevu | 39 | 41,94 % | 39,8 % |
dárek | 39 | 41,94 % | 39,8 % |
nemám o takové produkty vůbec zájem | 15 | 16,13 % | 15,31 % |
3. Rádi byste dostali drobný dárek ke každému nákupu, nebo hodnotnější věrným zákazníkům?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
stálím zákazníkům hodnotnější | 68 | 77,27 % | 69,39 % |
s každým nákupem drobnější | 20 | 22,73 % | 20,41 % |
4. Využíváte přímé reklamy formou upomínkových předmětů?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 5, ne → konec dotazníku].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 4 | 80 % | 4,08 % |
ano | 1 | 20 % | 1,02 % |
5. S ohledem na možné navýšení nákladů na výrobu předmětu 10-20% upřednostníte:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
levnější provedení v odstnínech bílé-černé | 1 | 100 % | 1,02 % |
6. Při poptávce reklamního zboží zohledňujete typ materiálú z nehož je vyrobeno?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne nikdy jsme se tímto krytériem nezabývali | 1 | 100 % | 1,02 % |
7. Při výběru reklamního předmětu upřednostňujete
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
předměty propracované s určitým důftipem | 1 | 100 % | 1,02 % |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.