Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Firemní reklamní předměty

Firemní reklamní předměty

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Alfred Scheuch
Šetření:03. 12. 2014 - 10. 12. 2014
Počet respondentů:98
Počet otázek (max/průměr):7 / 2.93
Použité ochrany:unikátní IP
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:79,5 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.00:30
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dotazník je určen pro všechny respondenty, jak pro zákazníky - případné klienty, tak pro firmy a společnosti

Odpovědi respondentů

1. Odpovídaáte z pozice zákazníka, nebo obchodníka?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [zákazníkotázka č. 2, obchodníkotázka č. 4].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
zákazník9394,9 %94,9 %  
obchodník55,1 %5,1 %  

Graf

2. Upřednostňujete dárek k běžnému/každodennímu užití, nebo drobnou procentuální slevu na příští nákup?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
drobnou procentuální slevu3941,94 %39,8 %  
dárek3941,94 %39,8 %  
nemám o takové produkty vůbec zájem1516,13 %15,31 %  

Graf

3. Rádi byste dostali drobný dárek ke každému nákupu, nebo hodnotnější věrným zákazníkům?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
stálím zákazníkům hodnotnější6877,27 %69,39 %  
s každým nákupem drobnější2022,73 %20,41 %  

Graf

4. Využíváte přímé reklamy formou upomínkových předmětů?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 5, ne → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne480 %4,08 %  
ano120 %1,02 %  

Graf

5. S ohledem na možné navýšení nákladů na výrobu předmětu 10-20% upřednostníte:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
levnější provedení v odstnínech bílé-černé1100 %1,02 %  

Graf

6. Při poptávce reklamního zboží zohledňujete typ materiálú z nehož je vyrobeno?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne nikdy jsme se tímto krytériem nezabývali1100 %1,02 %  

Graf

7. Při výběru reklamního předmětu upřednostňujete

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
předměty propracované s určitým důftipem1100 %1,02 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Nebyly nalezeny žádné zajímavé souvislosti mezi odpovědmi.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Odpovídaáte z pozice zákazníka, nebo obchodníka?

2. Upřednostňujete dárek k běžnému/každodennímu užití, nebo drobnou procentuální slevu na příští nákup?

3. Rádi byste dostali drobný dárek ke každému nákupu, nebo hodnotnější věrným zákazníkům?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Odpovídaáte z pozice zákazníka, nebo obchodníka?

2. Upřednostňujete dárek k běžnému/každodennímu užití, nebo drobnou procentuální slevu na příští nákup?

3. Rádi byste dostali drobný dárek ke každému nákupu, nebo hodnotnější věrným zákazníkům?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Scheuch, A.Firemní reklamní předměty (výsledky průzkumu), 2014. Dostupné online na https://firemni-reklamni-predmety.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.