Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Firma Bonprix - nakupování přes internet

Firma Bonprix - nakupování přes internet

Atraktivita turistických oblastí Jeseníky a Střední Morava
Znáte Střední Moravu nebo Jeseníky? Co považujete za největší lákadla regionu?

(veřejné výsledky 12. 12.)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Nikola Wei
Šetření:06. 11. 2015 - 12. 11. 2015
Počet respondentů:90
Počet otázek (max/průměr):24 / 13.73
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:po jedné otázce
Návratnost dotazníků:69 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:48
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

cílem tohoto dotazníku je zjistit, jak známá je firma Bonprix, zda jste spokojeni s jejich službami a zbožím. Pokud firmu Bonprix neznáte, tak na jakých jiných internetových obchodech nakupujete.

Výsledky budou použity pro seminární práci na téma Marketingová strategie - přímý marketing. 

Děkuji Nikola Wein UJEP FSE

Odpovědi respondentů

1. Nakupujete přes internet oblečení, doplňky, obuv a věci do domácnosti?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 2, neotázka č. 21].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano7381,11 %81,11 %  
ne1718,89 %18,89 %  

Graf

2. Znáte obchod Bonprix?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 3, neotázka č. 17].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano6487,67 %71,11 %  
ne912,33 %10 %  

Graf

3. Nakupujete u něj nebo jste někdy nakupovali?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 4, neotázka č. 17].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano5281,25 %57,78 %  
ne1218,75 %13,33 %  

Graf

4. Jak často nakupujete v Bonprixu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
jenom párkrát (max. 3x)2751,92 %30 %  
2 x za rok1325 %14,44 %  
1 x za měsíc59,62 %5,56 %  
měsíčně47,69 %4,44 %  
1x za rok35,77 %3,33 %  

Graf

5. Jak jste spokojení z jejich katalogem?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „výborný”, „chvalitebný”, „dobrý”, „dostatečný” a „nedostatečný”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
chvalitebný2650 %28,89 %  
dobrý1426,92 %15,56 %  
výborný1019,23 %11,11 %  
dostatečný23,85 %2,22 %  

Graf

6. Odebíráte newsletter?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 7, neotázka č. 8].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano2853,85 %31,11 %  
ne2446,15 %26,67 %  

Graf

7. Jak jste spokojení z jejich newsletter?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „výborný”, „chvalitebný”, „dobrý”, „dostatečný” a „nedostatečný”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
chvalitebný1553,57 %16,67 %  
výborný932,14 %10 %  
dobrý414,29 %4,44 %  

Graf

8. Chodí vám tzv. direct maily např. přání k narozeninám, upozornění apod.?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne3159,62 %34,44 %  
ano2140,38 %23,33 %  

Graf

9. Sledujete facebookové stránky Bonprixu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 10, neotázka č. 11].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne4280,77 %46,67 %  
ano1019,23 %11,11 %  

Graf

10. Jak jste spokojení z jejich facebookovými stránkami?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „výborný”, „chvalitebný”, „dobrý”, „dostatečný” a „nedostatečný”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
chvalitebný440 %4,44 %  
výborný330 %3,33 %  
dobrý220 %2,22 %  
ano110 %1,11 %  

Graf

11. Sledujete jejich internetové stránky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 12, neotázka č. 13].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano3261,54 %35,56 %  
ne2038,46 %22,22 %  

Graf

12. Jak jste spokojení z jejich internetovými stránkami?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „výborný”, „chvalitebný”, „dobrý”, „dostatečný” a „nedostatečný”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
chvalitebný1650 %17,78 %  
výborný1237,5 %13,33 %  
dobrý39,38 %3,33 %  
dostatečný13,13 %1,11 %  

Graf

13. Jste členem Klubu Bonprix?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne3363,46 %36,67 %  
ano1936,54 %21,11 %  

Graf

14. Objednáváte přes:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
internet4688,46 %51,11 %  
objednávací formulář611,54 %6,67 %  

Graf

15. Jak jste spokojení s firmou Bonprix?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 17, neotázka č. 16].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano4076,92 %44,44 %  
ne1223,08 %13,33 %  

Graf

16. Co Vám vadí? V čem nejste spokojeni?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
kvalita zboží866,67 %8,89 %  
cena zboží433,33 %4,44 %  
cena dodání325 %3,33 %  
dodací lhůta325 %3,33 %  
servis (reklamace)325 %3,33 %  
jiné18,33 %1,11 %  

Graf

17. Nakupujete raději u českých nebo zahraničních online obchodů?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [českéotázka č. 18, zahraničníotázka č. 19, obaotázka č. 20].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
české4561,64 %50 %  
oba1824,66 %20 %  
zahraniční1013,7 %11,11 %  

Graf

18. U jakých českých obchodů?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Bonprix, Zoot16,67 %1,11 %  
Blanche Porte, Otto16,67 %1,11 %  
Petrklíč16,67 %1,11 %  
Alza, CZC, většinou u těch, co mají i kamennou pobočku16,67 %1,11 %  
amstaff.cz, alza.cz16,67 %1,11 %  
Zoot16,67 %1,11 %  
Alza.cz, czc.cz, mall.cz, bomprix .cz 16,67 %1,11 %  
Funstorm 16,67 %1,11 %  
svět svítidel, apod.16,67 %1,11 %  
Bezvavlasy.cz16,67 %1,11 %  
ostatní odpovědi czc, alza, tchibo
Mall, Alza, Datard...
hanibal
alza
Rajpradla.cz, Tesco, Pepa.cz
533,33 %5,56 % 

Graf

19. U jakých zahraničních obchodů?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
aliexpress, dealextreme, e-bay114,29 %1,11 %  
Ebax, Aliexpress, Chois114,29 %1,11 %  
Ebay114,29 %1,11 %  
justfor5pounds.com, missrebel, mua, forever21114,29 %1,11 %  
Asos, Newlook114,29 %1,11 %  
sportsdirect,eBay.114,29 %1,11 %  
aliexpress.com114,29 %1,11 %  

Graf

20. U jakých českých a zahraničních obchodů?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Asos, Aliexpres, Ebay112,5 %1,11 %  
zoot.cz112,5 %1,11 %  
mall.cz, ebay.com112,5 %1,11 %  
zoot, spartoo, asos112,5 %1,11 %  
bonprix, butikovo...112,5 %1,11 %  
alza112,5 %1,11 %  
Guess outlet112,5 %1,11 %  
alza czc ebay112,5 %1,11 %  

Graf

21. Jaké je vaše pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena7179,78 %78,89 %  
muž1820,22 %20 %  

Graf

22. Věk

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
21 - 306573,03 %72,22 %  
31 - 501415,73 %15,56 %  
16 - 2077,87 %7,78 %  
51 a více33,37 %3,33 %  

Graf

23. Nejvyšší dosažené vzdělání

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
střední4348,31 %47,78 %  
vysoká škola bakalářské studium3438,2 %37,78 %  
vyšší odborná škola910,11 %10 %  
vysoká škola magisterské studium33,37 %3,33 %  

Graf

24. Jaké jsou Vaše měsíční příjmy

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [do 10 000 Kč → konec dotazníku, 10 001 - 20 000 Kč → konec dotazníku, 20 001 - 30 000 Kč → konec dotazníku, 30 001 Kč a více → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
do 10 000 Kč4146,07 %45,56 %  
10 001 - 20 000 Kč2831,46 %31,11 %  
20 001 - 30 000 Kč1112,36 %12,22 %  
30 001 Kč a více910,11 %10 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 7 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

3. Nakupujete u něj nebo jste někdy nakupovali?

  • odpověď ano:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 2 x za rok na otázku 4. Jak často nakupujete v Bonprixu?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi jenom párkrát (max. 3x) na otázku 4. Jak často nakupujete v Bonprixu?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi dobrý na otázku 5. Jak jste spokojení z jejich katalogem?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi chvalitebný na otázku 5. Jak jste spokojení z jejich katalogem?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi výborný na otázku 5. Jak jste spokojení z jejich katalogem?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 6. Odebíráte newsletter?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 6. Odebíráte newsletter?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi chvalitebný na otázku 7. Jak jste spokojení z jejich newsletter?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 8. Chodí vám tzv. direct maily např. přání k narozeninám, upozornění apod.?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 8. Chodí vám tzv. direct maily např. přání k narozeninám, upozornění apod.?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 9. Sledujete facebookové stránky Bonprixu?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 9. Sledujete facebookové stránky Bonprixu?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 11. Sledujete jejich internetové stránky?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 11. Sledujete jejich internetové stránky?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi chvalitebný na otázku 12. Jak jste spokojení z jejich internetovými stránkami?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi výborný na otázku 12. Jak jste spokojení z jejich internetovými stránkami?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 13. Jste členem Klubu Bonprix?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 13. Jste členem Klubu Bonprix?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi internet na otázku 14. Objednáváte přes:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 15. Jak jste spokojení s firmou Bonprix?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 15. Jak jste spokojení s firmou Bonprix?

6. Odebíráte newsletter?

  • odpověď ano:
    • 3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi chvalitebný na otázku 7. Jak jste spokojení z jejich newsletter?

8. Chodí vám tzv. direct maily např. přání k narozeninám, upozornění apod.?

  • odpověď ne:
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 15. Jak jste spokojení s firmou Bonprix?

9. Sledujete facebookové stránky Bonprixu?

  • odpověď ne:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 11. Sledujete jejich internetové stránky?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi jenom párkrát (max. 3x) na otázku 4. Jak často nakupujete v Bonprixu?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 6. Odebíráte newsletter?
    • zobrazit další souvislosti
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 15. Jak jste spokojení s firmou Bonprix?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 8. Chodí vám tzv. direct maily např. přání k narozeninám, upozornění apod.?

11. Sledujete jejich internetové stránky?

  • odpověď ano:
    • 2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi chvalitebný na otázku 12. Jak jste spokojení z jejich internetovými stránkami?
    • 2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi výborný na otázku 12. Jak jste spokojení z jejich internetovými stránkami?
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 2 x za rok na otázku 4. Jak často nakupujete v Bonprixu?

14. Objednáváte přes:

  • odpověď internet:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi 2 x za rok na otázku 4. Jak často nakupujete v Bonprixu?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 9. Sledujete facebookové stránky Bonprixu?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi chvalitebný na otázku 12. Jak jste spokojení z jejich internetovými stránkami?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 11. Sledujete jejich internetové stránky?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi chvalitebný na otázku 5. Jak jste spokojení z jejich katalogem?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 8. Chodí vám tzv. direct maily např. přání k narozeninám, upozornění apod.?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi výborný na otázku 12. Jak jste spokojení z jejich internetovými stránkami?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 15. Jak jste spokojení s firmou Bonprix?

15. Jak jste spokojení s firmou Bonprix?

  • odpověď ano:
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi výborný na otázku 12. Jak jste spokojení z jejich internetovými stránkami?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 8. Chodí vám tzv. direct maily např. přání k narozeninám, upozornění apod.?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi 2 x za rok na otázku 4. Jak často nakupujete v Bonprixu?
    • zobrazit další souvislosti
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 11. Sledujete jejich internetové stránky?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Nakupujete přes internet oblečení, doplňky, obuv a věci do domácnosti?

2. Znáte obchod Bonprix?

3. Nakupujete u něj nebo jste někdy nakupovali?

4. Jak často nakupujete v Bonprixu?

5. Jak jste spokojení z jejich katalogem?

6. Odebíráte newsletter?

7. Jak jste spokojení z jejich newsletter?

8. Chodí vám tzv. direct maily např. přání k narozeninám, upozornění apod.?

9. Sledujete facebookové stránky Bonprixu?

11. Sledujete jejich internetové stránky?

12. Jak jste spokojení z jejich internetovými stránkami?

13. Jste členem Klubu Bonprix?

14. Objednáváte přes:

15. Jak jste spokojení s firmou Bonprix?

17. Nakupujete raději u českých nebo zahraničních online obchodů?

21. Jaké je vaše pohlaví?

22. Věk

23. Nejvyšší dosažené vzdělání

24. Jaké jsou Vaše měsíční příjmy

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Nakupujete přes internet oblečení, doplňky, obuv a věci do domácnosti?

2. Znáte obchod Bonprix?

3. Nakupujete u něj nebo jste někdy nakupovali?

4. Jak často nakupujete v Bonprixu?

5. Jak jste spokojení z jejich katalogem?

6. Odebíráte newsletter?

7. Jak jste spokojení z jejich newsletter?

8. Chodí vám tzv. direct maily např. přání k narozeninám, upozornění apod.?

9. Sledujete facebookové stránky Bonprixu?

11. Sledujete jejich internetové stránky?

12. Jak jste spokojení z jejich internetovými stránkami?

13. Jste členem Klubu Bonprix?

14. Objednáváte přes:

15. Jak jste spokojení s firmou Bonprix?

17. Nakupujete raději u českých nebo zahraničních online obchodů?

21. Jaké je vaše pohlaví?

22. Věk

23. Nejvyšší dosažené vzdělání

24. Jaké jsou Vaše měsíční příjmy

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Wei, N.Firma Bonprix - nakupování přes internet (výsledky průzkumu), 2015. Dostupné online na https://firma-bonprix-nakupovani-pre.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.