Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Firmy na sociálních sítích

Firmy na sociálních sítích

Dopis Ježíškovi - Vánoční dárky 2016
Jaké dárky Vám udělají pod stromečkem radost a jaké byste radši nedostávali?

(veřejné výsledky pro všechny "ježíšky" již 10. prosince ve 12:00)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Petr Vondrášek
Šetření:03. 03. 2014 - 02. 04. 2014
Počet respondentů:1124
Počet otázek (max/průměr):18 / 16.62
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:po jedné otázce
Návratnost dotazníků:89,2 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:24
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-4 PDF-5 PDF-6 PDF-7 PDF-8 PDF-9 PDF-10 PDF-11 PDF-12 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

Prosím Vás o vyplnění mého dotaníku, který slouží pro zjištění názoru uživatelů sociálních sítí na jejich působení zde a jeho výsledky se chystám využít v mé diplomové práci.

Dotazník je velmi krátký, otázky jsou zaškrtávací formou a nezabere vám víc než několik minut.

Předem Vám moc děkuji za vyplnění a přeji krásný den.

Odpovědi respondentů

1. Vaše pohlaví:

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena82373,35 %73,22 %  
Muž29926,65 %26,6 %  

Graf

2. Váš věk:

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
19 - 2585776,52 %76,25 %  
26 - 35 let14713,13 %13,08 %  
36 - 45 let575,09 %5,07 %  
16 - 18 let272,41 %2,4 %  
46 - 60 let252,23 %2,22 %  
61 a více let40,36 %0,36 %  
0 - 15 let20,18 %0,18 %  
18 - 25 let10,09 %0,09 %  

Graf

3. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání:

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Středoškolské s maturitou70563,34 %62,72 %  
Vysokoškolské33229,83 %29,54 %  
Základní292,61 %2,58 %  
Středoškolské221,98 %1,96 %  
Vyšší odborné181,62 %1,6 %  
Vyučen/a70,63 %0,62 %  

Graf

4. Využíváte nějakou sociální síť?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 5, Ne → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano110197,87 %97,95 %  
Ne242,13 %2,14 %  

Graf

5. Jaké sociální sítě využíváte ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Facebook107998 %96 %  
Youtube76169,12 %67,7 %  
Google +34831,61 %30,96 %  
LinkedIn18917,17 %16,81 %  
Twitter18516,8 %16,46 %  
Instagram191,73 %1,69 %  
Tumblr60,54 %0,53 %  
skype30,27 %0,27 %  
Pinterest30,27 %0,27 %  
instagram, pinterest30,27 %0,27 %  
Foursquare, Instagram20,18 %0,18 %  
nyx20,18 %0,18 %  
foursquare20,18 %0,18 %  
yammer20,18 %0,18 %  
badoo20,18 %0,18 %  
vk.com20,18 %0,18 %  
instagram, foursquare20,18 %0,18 %  
last.fm20,18 %0,18 %  
Signály10,09 %0,09 %  
SlideShare10,09 %0,09 %  
Tumblr, Instagram, 10,09 %0,09 %  
Pinterest, Instagram, Foursquare10,09 %0,09 %  
vkontakte10,09 %0,09 %  
MySpace10,09 %0,09 %  
vk10,09 %0,09 %  
lide.cz, xchat.cz10,09 %0,09 %  
Fousquare10,09 %0,09 %  
seznam.cz10,09 %0,09 %  
Instagram, Vimeo10,09 %0,09 %  
tumblr, spotify, last.fm10,09 %0,09 %  
myspace, badoo10,09 %0,09 %  
instagram, vine10,09 %0,09 %  
seznam.cz, kinotip.in10,09 %0,09 %  
Goodreads10,09 %0,09 %  
signaly.cz, skype,...10,09 %0,09 %  
birdz.sk10,09 %0,09 %  
steam, origin10,09 %0,09 %  
Tumblr.10,09 %0,09 %  
Karaokeparty.com10,09 %0,09 %  
businessanimals.cz10,09 %0,09 %  
Instagram, Foursquare, Yelp, 10,09 %0,09 %  
badoo, lide.cz10,09 %0,09 %  
instagram, tumblr, pinterest10,09 %0,09 %  
ICQ10,09 %0,09 %  
Seznam10,09 %0,09 %  
Instagram, Lide.cz, 10,09 %0,09 %  
Instagram, Pinterest, Bloglovin10,09 %0,09 %  

Graf

6. Kolik času trávíte na sociálních sítích ?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1 - 3 hodiny denně48444,08 %43,06 %  
více než 3 hodiny denně28826,23 %25,62 %  
Do 1 hodiny denně25823,5 %22,95 %  
Do 1 hodiny týdně686,19 %6,05 %  

Graf

7. Jak vnímáte působení firem na sociálních sítích ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nevadí mi.64658,67 %57,47 %  
Působení firem mě zde obtěžuje.21019,07 %18,68 %  
Jsem rád/a že zde působí.17115,53 %15,21 %  
Žádné firmy na sociálních sítích neregistruji.736,63 %6,49 %  
Nevad10,09 %0,09 %  

Graf

8. Sledujete nějakou firmu na sociálních sítích (označení "To se mi líbí", "+1", "Sledovat", "Odebírat",apod.) ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano, sleduji.otázka č. 9, Ne.otázka č. 10].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano, sleduji.71164,58 %63,26 %  
Ne.39035,42 %34,7 %  

Graf

9. Kolik firem sledujete na sociálních sítích ? (v případě, že sledujete firmy na více sociálních sítí, tak součet ze všech sítích).

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
2-541057,67 %36,48 %  
5-1016022,5 %14,23 %  
Více než 1010214,35 %9,07 %  
1395,49 %3,47 %  

Graf

10. Sledujete příspěvky nějaké firmy na sociálních sítích?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano, ale nevěnuji jim moc pozornosti.43439,42 %38,61 %  
Ano, sleduji.35231,97 %31,32 %  
Ne.31528,61 %28,02 %  

Graf

11. Komunikoval/a jste někdy s nějakou firmou přes sociální sítě ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 12, Neotázka č. 13].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne81774,21 %72,69 %  
Ano28425,79 %25,27 %  

Graf

12. Co bylo předmětem Vaší komunikace s firmou na sociálních sítích ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Získávání informací o produktu či službě společnosti.14249,82 %12,63 %  
Předávání zpětné vazby (pochvala či stížnost)5920,7 %5,25 %  
Řešení nějakého problému (reklamace, apod.).5619,65 %4,98 %  
rezervace31,05 %0,27 %  
všechny výše uvedené možnosti10,35 %0,09 %  
všechny 3 možnosti10,35 %0,09 %  
To je na dlouho...10,35 %0,09 %  
žádost o sponzoring atp.10,35 %0,09 %  
získávání informací, získávání pracovního místa10,35 %0,09 %  
komunikace s firmou pro formu spolupráce a předávání zpětné vazby10,35 %0,09 %  
Stiznost na redaktora CNN; predmetem me zpravy bylo upozornit CNN, ze Ceska republika a Cecensko jsou dva rozdilne staty. 10,35 %0,09 %  
nakoupení zboží, firma má založený obchod jako skupina na facebooku10,35 %0,09 %  
podrobnosti k objednávce zboží10,35 %0,09 %  
Nákup10,35 %0,09 %  
Obchod, koupě zboží10,35 %0,09 %  
Vše z výše uvedeného10,35 %0,09 %  
reklama10,35 %0,09 %  
Vše uvedené.10,35 %0,09 %  
Obvykle se jednalo o přímou spolupráci a řešení pracovních záležitostí. Jednalo se o softwarové a developerské firmy.10,35 %0,09 %  
Získání informací (datum vydání knihy), komunikace skrze výhru v soutěži10,35 %0,09 %  
Nabídka práce10,35 %0,09 %  
řešení technického problému při spolupráci s firmou10,35 %0,09 %  
vsetko hore uvedene10,35 %0,09 %  
kombinace všech tří předchozích možností10,35 %0,09 %  
Všechny třidůvody, zde by měl být check box a ne radiobutton10,35 %0,09 %  
nabizena prace10,35 %0,09 %  
pracovní10,35 %0,09 %  
řešení problému i získávání informací10,35 %0,09 %  
vše zmíněné10,35 %0,09 %  

Graf

13. Poznali jste na sociálních sítích nějakou novou značku či produkt ?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano72565,85 %64,5 %  
ne37634,15 %33,45 %  

Graf

14. Přiměl Vás někdy podnět ze sociální sítě k nákupu nějakého produktu či služby?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne66059,95 %58,72 %  
ano44140,05 %39,23 %  

Graf

15. Účastnil/a jste se nějaké soutěže na sociálních sítích ?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne59253,77 %52,67 %  
ano50946,23 %45,28 %  

Graf

16. Využíváte některou ze sociálních síťí prostřednictvím mobilního zařízení (mobilní telefon, tablet) ?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano80172,75 %71,26 %  
ne30027,25 %26,69 %  

Graf

17. Oslovila Vás někdy reklama na sociálních sítích tak, že jste na ní klikl/a ? (např. v pravém panelu na Facebooku, ve spodní části videa na Youtube, apod.)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano69863,4 %62,1 %  
ne40336,6 %35,85 %  

Graf

18. Přiměl vás někdy podnět ze sociálních sítí (reklama, fotografie, video, status, apod.) k nákupu nějakého produktu či služby ?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne72465,76 %64,41 %  
ano37734,24 %33,54 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 2 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

8. Sledujete nějakou firmu na sociálních sítích (označení "To se mi líbí", "+1", "Sledovat", "Odebírat",apod.) ?

  • odpověď Ano, sleduji.:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1 na otázku 9. Kolik firem sledujete na sociálních sítích ? (v případě, že sledujete firmy na více sociálních sítí, tak součet ze všech sítích).
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 2-5 na otázku 9. Kolik firem sledujete na sociálních sítích ? (v případě, že sledujete firmy na více sociálních sítí, tak součet ze všech sítích).
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 5-10 na otázku 9. Kolik firem sledujete na sociálních sítích ? (v případě, že sledujete firmy na více sociálních sítí, tak součet ze všech sítích).
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Více než 10 na otázku 9. Kolik firem sledujete na sociálních sítích ? (v případě, že sledujete firmy na více sociálních sítí, tak součet ze všech sítích).
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano, sleduji. na otázku 10. Sledujete příspěvky nějaké firmy na sociálních sítích?

11. Komunikoval/a jste někdy s nějakou firmou přes sociální sítě ?

  • odpověď Ano:
    • 4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Předávání zpětné vazby (pochvala či stížnost) na otázku 12. Co bylo předmětem Vaší komunikace s firmou na sociálních sítích ?
    • 4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Získávání informací o produktu či službě společnosti. na otázku 12. Co bylo předmětem Vaší komunikace s firmou na sociálních sítích ?
    • 3.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Řešení nějakého problému (reklamace, apod.). na otázku 12. Co bylo předmětem Vaší komunikace s firmou na sociálních sítích ?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Vaše pohlaví:

2. Váš věk:

3. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání:

4. Využíváte nějakou sociální síť?

5. Jaké sociální sítě využíváte ?

6. Kolik času trávíte na sociálních sítích ?

7. Jak vnímáte působení firem na sociálních sítích ?

8. Sledujete nějakou firmu na sociálních sítích (označení "To se mi líbí", "+1", "Sledovat", "Odebírat",apod.) ?

9. Kolik firem sledujete na sociálních sítích ? (v případě, že sledujete firmy na více sociálních sítí, tak součet ze všech sítích).

10. Sledujete příspěvky nějaké firmy na sociálních sítích?

11. Komunikoval/a jste někdy s nějakou firmou přes sociální sítě ?

12. Co bylo předmětem Vaší komunikace s firmou na sociálních sítích ?

13. Poznali jste na sociálních sítích nějakou novou značku či produkt ?

14. Přiměl Vás někdy podnět ze sociální sítě k nákupu nějakého produktu či služby?

15. Účastnil/a jste se nějaké soutěže na sociálních sítích ?

16. Využíváte některou ze sociálních síťí prostřednictvím mobilního zařízení (mobilní telefon, tablet) ?

17. Oslovila Vás někdy reklama na sociálních sítích tak, že jste na ní klikl/a ? (např. v pravém panelu na Facebooku, ve spodní části videa na Youtube, apod.)

18. Přiměl vás někdy podnět ze sociálních sítí (reklama, fotografie, video, status, apod.) k nákupu nějakého produktu či služby ?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Vaše pohlaví:

2. Váš věk:

3. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání:

4. Využíváte nějakou sociální síť?

5. Jaké sociální sítě využíváte ?

6. Kolik času trávíte na sociálních sítích ?

7. Jak vnímáte působení firem na sociálních sítích ?

8. Sledujete nějakou firmu na sociálních sítích (označení "To se mi líbí", "+1", "Sledovat", "Odebírat",apod.) ?

9. Kolik firem sledujete na sociálních sítích ? (v případě, že sledujete firmy na více sociálních sítí, tak součet ze všech sítích).

10. Sledujete příspěvky nějaké firmy na sociálních sítích?

11. Komunikoval/a jste někdy s nějakou firmou přes sociální sítě ?

12. Co bylo předmětem Vaší komunikace s firmou na sociálních sítích ?

13. Poznali jste na sociálních sítích nějakou novou značku či produkt ?

14. Přiměl Vás někdy podnět ze sociální sítě k nákupu nějakého produktu či služby?

15. Účastnil/a jste se nějaké soutěže na sociálních sítích ?

16. Využíváte některou ze sociálních síťí prostřednictvím mobilního zařízení (mobilní telefon, tablet) ?

17. Oslovila Vás někdy reklama na sociálních sítích tak, že jste na ní klikl/a ? (např. v pravém panelu na Facebooku, ve spodní části videa na Youtube, apod.)

18. Přiměl vás někdy podnět ze sociálních sítí (reklama, fotografie, video, status, apod.) k nákupu nějakého produktu či služby ?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Vondrášek, P.Firmy na sociálních sítích (výsledky průzkumu), 2014. Dostupné online na https://firmy-na-socialnich-siti.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.