Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Food- jídlo, vaření, recepty

Food- jídlo, vaření, recepty

Atraktivita turistických oblastí Jeseníky a Střední Morava
Znáte Střední Moravu nebo Jeseníky? Co považujete za největší lákadla regionu?

(veřejné výsledky 12. 12.)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Hana Dupalová
Šetření:04. 02. 2016 - 29. 02. 2016
Počet respondentů:400
Počet otázek (max/průměr):18 / 12.78
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:78,8 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:45
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-4 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Hezký den,
chtěla bych Vás poprosit o vyplnění anonymního dotazníku, který poslouží jako podklad pro moji diplomovou práci. Spadáte-li do věkové kategorie 19- 35 let, včetně, jste to právě VY, koho hledám. Máte rádi jídlo, vaření či sociální média, pak Vás bude dotazník bavit.

 

DĚKUJI Vám za ochotu a pomoc.

Hana Dupalová

Odpovědi respondentů

1. Spadáte do věkové kategorie 19- 35 let včetně?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ANOotázka č. 2, NE → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ANO36892 %92 %  
NE328 %8 %  

Graf

2. Zajímáte se o jídlo, vaření a recepty?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ANOotázka č. 3, NEotázka č. 3].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ANO34493,22 %86 %  
NE256,78 %6,25 %  

Graf

3. Vařím podle receptů z:

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
webů o jídle28677,72 %71,5 %  
FOOD blogů, blogů o jídle20455,43 %51 %  
tištěných kuchařek17748,1 %44,25 %  
časopisů14840,22 %37 %  
YouTube8322,55 %20,75 %  
TV pořadů6317,12 %15,75 %  
nevařím164,35 %4 %  

Graf

4. Fotíte si jídlo a sdílíte jej na sociálních sítích?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ANOotázka č. 5, NEotázka č. 6].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
NE19853,8 %49,5 %  
ANO17046,2 %42,5 %  

Graf

5. Fotografie jídla sdílím na sociální síti:

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Instagram13579,41 %33,75 %  
Facebook7041,18 %17,5 %  
Snapchat169,41 %4 %  
Twitter52,94 %1,25 %  
Pinterest21,18 %0,5 %  

Graf

6. Sledujete FOOD blogy- blogy o jídle, vaření, receptech?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ANOotázka č. 7, NEotázka č. 15].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ANO20756,25 %51,75 %  
NE16143,75 %40,25 %  

Graf

7. Které FOOD blogy sledujete, napište názvy:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nevzpomenu si na konkrétní názvy.10047,85 %25 %  
kitchenette62,87 %1,5 %  
Menu domů31,44 %0,75 %  
My cooking diary31,44 %0,75 %  
kitchenstory20,96 %0,5 %  
Kuchařka ze svatojánu20,96 %0,5 %  
cuketka20,96 %0,5 %  
kitchenandthecity10,48 %0,25 %  
my cooking diary, fit.recepty, meg v kuchyni, cuketka, kitchenette10,48 %0,25 %  
Kuchařka ze Svatojánu, Výpečky, Kitchenette, Pan Cuketka... 10,48 %0,25 %  
foodlover, Chez Lucie, Maškrtnica, Mangiare Squisito, Laskominy od Maryny, S vášní pro jídlo, Kuchařka ze Svatojánu, smitten kitchen aj. 10,48 %0,25 %  
Různě podle zajimavosti a zájmu.10,48 %0,25 %  
kublanka, kitchenette10,48 %0,25 %  
většinou nic nesleduju pravidelně, hledám spíš inspiraci, hlavně u alternativních způsobů stravování10,48 %0,25 %  
kitchenstory, kitchenandthecity10,48 %0,25 %  
Kamus Mise nad Place10,48 %0,25 %  
jimejinak (asi není klasický foodblog), kitchenette (můj repertoár je značně omezený, protože se stravuju vege/vegan a snažím se i bezlepkově)10,48 %0,25 %  
Prima Fresh10,48 %0,25 %  
kitchenette, eatandrunandlove.blogspot.cz/10,48 %0,25 %  
Koko, Cuketka,..10,48 %0,25 %  
Kitchenette, Laskominy od Maryny...10,48 %0,25 %  
Kitchenette, fitness blogy, ...10,48 %0,25 %  
Děvče u plotny, My cooking diary10,48 %0,25 %  
Buff dudes - bodybuilderi mluvi taky o jidle (a velmi zabavne!)10,48 %0,25 %  
Smooth cooking, kitchen and the city, chez Lucie 10,48 %0,25 %  
mycookingdiary.cz10,48 %0,25 %  
Kitchenstory, chezlucie10,48 %0,25 %  
chez lucie10,48 %0,25 %  
Kitchenette, Veganotic, Cuketka, Prkýnko, Menu domů/Menu podle Koko10,48 %0,25 %  
smoothcooking.cz, kitchenette.cz10,48 %0,25 %  
i quit sugar, jamie oliver, další si nepamatuju názvy10,48 %0,25 %  
FoodClub.cz10,48 %0,25 %  
gurmanka10,48 %0,25 %  
kitchenstory, vegatonic10,48 %0,25 %  
Kitchenette, Food lover10,48 %0,25 %  
Chezlucie, kitchenette, foodlover10,48 %0,25 %  
kitchenette, bjukitchen10,48 %0,25 %  
Apetit, atd10,48 %0,25 %  
Sorted Food10,48 %0,25 %  
Gurmet, apetit, food10,48 %0,25 %  
kublanka,foodlover10,48 %0,25 %  
Vypecenabuchta.cz10,48 %0,25 %  
nikolasuv rohlik, kitchenette, kamus mise en place, cuketka10,48 %0,25 %  
kitchenstory,smoothcooking10,48 %0,25 %  
menu domu, vaření s pažitkou10,48 %0,25 %  
Kitchenette, Menu domů, Delicious blog, Maškrtnica, Co nového na kopci10,48 %0,25 %  
Kate's cuisine, Menu domu, my cooking diary, 10,48 %0,25 %  
Menudomu.cz, kitchenette.cz, cuketka.cz10,48 %0,25 %  
Pradobroty, Kitchenette, Děvče u plotny, Chez Lucie, Kuchařka pro dceru10,48 %0,25 %  
kitchenette, foodlover, kublanka, kitchenandthecity10,48 %0,25 %  
www.cookingwithsusa.blogspot.cz10,48 %0,25 %  
Maskrtnica, Pekarnomanie, Cuketka, Kitchenette, Kacka zvykacka, Pradobroty, Smoothcooking, Nuselska kuchta10,48 %0,25 %  
kitchenette, kublanka10,48 %0,25 %  
Kitchennete10,48 %0,25 %  
soucitně, vegmania, veganodaktyl apod...10,48 %0,25 %  
CCUMRIK10,48 %0,25 %  
Bohyně kuchyně, Kitchenette10,48 %0,25 %  
kublanka, kitchenette, kitchenstory, chezlucie, vegatonic10,48 %0,25 %  
kitchenette,koko10,48 %0,25 %  
Smooth Cooking10,48 %0,25 %  
Veganotic10,48 %0,25 %  
na facebooku10,48 %0,25 %  
pořady na streamu 10,48 %0,25 %  
dewiibatwoman.blogspot.cz, Veganodaktyl, atp.10,48 %0,25 %  
kitchinette, kitchenstory, chezlucie10,48 %0,25 %  
Proper Tasty10,48 %0,25 %  
Smoothcooking, kitchenette10,48 %0,25 %  
kitchinette, kitchenstory, zasadnezdrave,mycookingdiary10,48 %0,25 %  
kitchenstory, kitchenette, smoothcooking10,48 %0,25 %  
kitchenette, laskominyodmariny10,48 %0,25 %  
Raw mother & daughter10,48 %0,25 %  
Chezlucie, kitchenette, bjukitchen, foodlover10,48 %0,25 %  
Kitchen Story, Foodlover, Kitchen and the city, PG Foodies, instagramové účty 10,48 %0,25 %  
kitchenette, mycookingdiary10,48 %0,25 %  
Kitchenette,smoothcooing,recpty detem,...10,48 %0,25 %  
Cooking with Šůša, Kitchan and the City, Zdravě jíst, Veganotic10,48 %0,25 %  
acotedajis, kitchenstory, foodlover10,48 %0,25 %  
Foodiesfeed10,48 %0,25 %  
Kitchenette, blog znacky Marks&Spencer10,48 %0,25 %  
Food.cz10,48 %0,25 %  
zásadnězdravě, kitchenette10,48 %0,25 %  
Kotchenette, cuketka, chez Lucie10,48 %0,25 %  
výpečky, kitchenstory10,48 %0,25 %  
bohynekuchyne10,48 %0,25 %  
kitchenette, smoothcooking, kitchenstory10,48 %0,25 %  
fit.recepty10,48 %0,25 %  
mycookingdiary.cz, carujeme.cz10,48 %0,25 %  
kublanka, kitchenstory10,48 %0,25 %  
zahraniční zaměřené na veganskou stravu10,48 %0,25 %  
delicious blog10,48 %0,25 %  
Vaříme s Majklem (videoblog)10,48 %0,25 %  
např. http://www.zghettablog.cz/10,48 %0,25 %  
dewi, blueveganpig10,48 %0,25 %  
kitchenandthecityhecity, kublanka, devceuplotny, většinou sleduji blogy na Instagramu10,48 %0,25 %  
Cuketka, megvkuchyni, apetitonline10,48 %0,25 %  
janci-chutna.blog.cz10,48 %0,25 %  
mycookingdiary10,48 %0,25 %  
mycookingdiary, smoothcooking, acotedajis10,48 %0,25 %  

Graf

8. Jak často navštěvujete FOOD blogy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1x týdně7636,36 %19 %  
méně než 1x týdně5626,79 %14 %  
několikrát do týdne4822,97 %12 %  
1x denně2311 %5,75 %  
vícekrát za den62,87 %1,5 %  

Graf

9. Sledujete FOOD blogy na sociálních sítích?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ANO, na Instagramu11354,59 %28,25 %  
ANO, na Facebooku10249,28 %25,5 %  
NE, nesleduji.3516,91 %8,75 %  
ANO, na YouTube3014,49 %7,5 %  
ANO, na Pinterestu136,28 %3,25 %  
ANO, na Snapchatu41,93 %1 %  
ANO, na Twitteru10,48 %0,25 %  

Graf

10. Nakoupili jste podle FOOD blogu jídlo/potraviny?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano13364,25 %33,25 %  
ne7435,75 %18,5 %  

Graf

11. U fotek jídla vnímám i nádobí na němž je jídlo servírováno?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ANOotázka č. 12, NEotázka č. 14].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ANO17785,51 %44,25 %  
NE3014,49 %7,5 %  

Graf

12. U fotek jídla vnímám zejména:

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
talíře, misky (stolní nádobí)15889,27 %39,5 %  
látky, prostírání, ubrousky9955,93 %24,75 %  
podnosy, prkýnka8045,2 %20 %  
skleničky, hrnky5430,51 %13,5 %  
příbory2312,99 %5,75 %  
jídlo31,69 %0,75 %  
jídlo samotné 10,56 %0,25 %  
barevnost10,56 %0,25 %  
bp10,56 %0,25 %  
vzhled jídla10,56 %0,25 %  
celkovou originalitu10,56 %0,25 %  
Jidlo!10,56 %0,25 %  
celkový vzhled servírování10,56 %0,25 %  
pozadí a kompozici10,56 %0,25 %  

Graf

13. Zajímám se, kde mohu toto kuchyňské nádobí koupit?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
NE9050,85 %22,5 %  
ANO7642,94 %19 %  
občas31,69 %0,75 %  
někdy31,69 %0,75 %  
Jen vyjímečně.10,56 %0,25 %  
často se zajímám, jaké značky jsou talíře, kde je mohu sehnat10,56 %0,25 %  
někdy, pokud mne vzhledově zaujme10,56 %0,25 %  
jak u čeho10,56 %0,25 %  
Pouze kdyby mě velmi zaujalo, což se většinou nestává.10,56 %0,25 %  

Graf

14. Nakoupili jste podle FOOD blogu kuchyňské nádobí?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne15775,85 %39,25 %  
ano5024,15 %12,5 %  

Graf

15. Znáte značku IKEA?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ANOotázka č. 16, NEotázka č. 18].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ANO36699,46 %91,5 %  
NE20,54 %0,5 %  

Graf

16. Ztotožňujete se sloganem značky IKEA-Vše se točí kolem jídla ?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano19051,91 %47,5 %  
ne17648,09 %44 %  

Graf

17. Značku IKEA vnímám jako:

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
COOL/IN vs. OUT2-1-0-1-2-0.9340.799
důvěryhodnou/ opravdovou vs. nedůvěryhodnou2-1-0-1-2-0.9670.78
jedinečnou vs. tuctovou2-1-0-1-2-0.441.23
ztotožňuji se s ní vs. neztotožňuji se s ní2-1-0-1-2-0.3721.053
pocity radosti vs. pocity smutku2-1-0-1-2-0.8930.789
inspirativní vs. neinspirativní2-1-0-1-2-1.1070.773

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

18. Vyberte pohlaví:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ŽENA30783,42 %76,75 %  
MUŽ6116,58 %15,25 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 8 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

3. Vařím podle receptů z:

  • odpověď FOOD blogů, blogů o jídle:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1x denně na otázku 8. Jak často navštěvujete FOOD blogy?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi ANO na otázku 13. Zajímám se, kde mohu toto kuchyňské nádobí koupit?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 14. Nakoupili jste podle FOOD blogu kuchyňské nádobí?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi podnosy, prkýnka na otázku 12. U fotek jídla vnímám zejména:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ANO, na Pinterestu na otázku 9. Sledujete FOOD blogy na sociálních sítích?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi příbory na otázku 12. U fotek jídla vnímám zejména:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ANO, na Instagramu na otázku 9. Sledujete FOOD blogy na sociálních sítích?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi skleničky, hrnky na otázku 12. U fotek jídla vnímám zejména:

4. Fotíte si jídlo a sdílíte jej na sociálních sítích?

  • odpověď ANO:
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Facebook na otázku 5. Fotografie jídla sdílím na sociální síti:
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Instagram na otázku 5. Fotografie jídla sdílím na sociální síti:
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Snapchat na otázku 5. Fotografie jídla sdílím na sociální síti:
  • odpověď NE:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevařím na otázku 3. Vařím podle receptů z:

6. Sledujete FOOD blogy- blogy o jídle, vaření, receptech?

  • odpověď ANO:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi ANO, na Facebooku na otázku 9. Sledujete FOOD blogy na sociálních sítích?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi ANO, na Instagramu na otázku 9. Sledujete FOOD blogy na sociálních sítích?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi ANO, na Pinterestu na otázku 9. Sledujete FOOD blogy na sociálních sítích?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi ANO, na YouTube na otázku 9. Sledujete FOOD blogy na sociálních sítích?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi NE, nesleduji. na otázku 9. Sledujete FOOD blogy na sociálních sítích?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 10. Nakoupili jste podle FOOD blogu jídlo/potraviny?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 10. Nakoupili jste podle FOOD blogu jídlo/potraviny?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi látky, prostírání, ubrousky na otázku 12. U fotek jídla vnímám zejména:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi podnosy, prkýnka na otázku 12. U fotek jídla vnímám zejména:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi příbory na otázku 12. U fotek jídla vnímám zejména:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi skleničky, hrnky na otázku 12. U fotek jídla vnímám zejména:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi talíře, misky (stolní nádobí) na otázku 12. U fotek jídla vnímám zejména:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi ANO na otázku 13. Zajímám se, kde mohu toto kuchyňské nádobí koupit?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi NE na otázku 13. Zajímám se, kde mohu toto kuchyňské nádobí koupit?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 14. Nakoupili jste podle FOOD blogu kuchyňské nádobí?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 14. Nakoupili jste podle FOOD blogu kuchyňské nádobí?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1x denně na otázku 8. Jak často navštěvujete FOOD blogy?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi několikrát do týdne na otázku 8. Jak často navštěvujete FOOD blogy?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi ANO na otázku 11. U fotek jídla vnímám i nádobí na němž je jídlo servírováno?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi NE na otázku 11. U fotek jídla vnímám i nádobí na němž je jídlo servírováno?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1x týdně na otázku 8. Jak často navštěvujete FOOD blogy?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi méně než 1x týdně na otázku 8. Jak často navštěvujete FOOD blogy?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nevzpomenu si na konkrétní názvy. na otázku 7. Které FOOD blogy sledujete, napište názvy:
  • odpověď NE:
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevařím na otázku 3. Vařím podle receptů z:
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi NE na otázku 2. Zajímáte se o jídlo, vaření a recepty?

11. U fotek jídla vnímám i nádobí na němž je jídlo servírováno?

  • odpověď ANO:
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi ANO, na Pinterestu na otázku 9. Sledujete FOOD blogy na sociálních sítích?
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi látky, prostírání, ubrousky na otázku 12. U fotek jídla vnímám zejména:
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi podnosy, prkýnka na otázku 12. U fotek jídla vnímám zejména:
    • zobrazit další souvislosti
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi příbory na otázku 12. U fotek jídla vnímám zejména:
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi skleničky, hrnky na otázku 12. U fotek jídla vnímám zejména:
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi talíře, misky (stolní nádobí) na otázku 12. U fotek jídla vnímám zejména:
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi ANO na otázku 13. Zajímám se, kde mohu toto kuchyňské nádobí koupit?
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi NE na otázku 13. Zajímám se, kde mohu toto kuchyňské nádobí koupit?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 14. Nakoupili jste podle FOOD blogu kuchyňské nádobí?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi ANO, na Instagramu na otázku 9. Sledujete FOOD blogy na sociálních sítích?

12. U fotek jídla vnímám zejména:

  • odpověď talíře, misky (stolní nádobí):
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ANO, na Pinterestu na otázku 9. Sledujete FOOD blogy na sociálních sítích?
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi ANO na otázku 13. Zajímám se, kde mohu toto kuchyňské nádobí koupit?
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi podnosy, prkýnka na otázku 12. U fotek jídla vnímám zejména:
    • zobrazit další souvislosti
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi skleničky, hrnky na otázku 12. U fotek jídla vnímám zejména:
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 14. Nakoupili jste podle FOOD blogu kuchyňské nádobí?

14. Nakoupili jste podle FOOD blogu kuchyňské nádobí?

  • odpověď ne:
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi NE na otázku 13. Zajímám se, kde mohu toto kuchyňské nádobí koupit?
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi méně než 1x týdně na otázku 8. Jak často navštěvujete FOOD blogy?
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 10. Nakoupili jste podle FOOD blogu jídlo/potraviny?
    • zobrazit další souvislosti
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi NE na otázku 11. U fotek jídla vnímám i nádobí na němž je jídlo servírováno?

16. Ztotožňujete se sloganem značky IKEA-Vše se točí kolem jídla ?

  • odpověď ano:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1x denně na otázku 8. Jak často navštěvujete FOOD blogy?

17. Značku IKEA vnímám jako:

  • odpověď inspirativní [2-1-0-1-2] neinspirativní: -2:
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ztotožňuji se s ní [2-1-0-1-2] neztotožňuji se s ní: -2 na otázku 17. Značku IKEA vnímám jako:

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Spadáte do věkové kategorie 19- 35 let včetně?

2. Zajímáte se o jídlo, vaření a recepty?

3. Vařím podle receptů z:

4. Fotíte si jídlo a sdílíte jej na sociálních sítích?

5. Fotografie jídla sdílím na sociální síti:

6. Sledujete FOOD blogy- blogy o jídle, vaření, receptech?

7. Které FOOD blogy sledujete, napište názvy:

8. Jak často navštěvujete FOOD blogy?

9. Sledujete FOOD blogy na sociálních sítích?

10. Nakoupili jste podle FOOD blogu jídlo/potraviny?

11. U fotek jídla vnímám i nádobí na němž je jídlo servírováno?

12. U fotek jídla vnímám zejména:

13. Zajímám se, kde mohu toto kuchyňské nádobí koupit?

14. Nakoupili jste podle FOOD blogu kuchyňské nádobí?

15. Znáte značku IKEA?

16. Ztotožňujete se sloganem značky IKEA-Vše se točí kolem jídla ?

17. Značku IKEA vnímám jako:

18. Vyberte pohlaví:

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Spadáte do věkové kategorie 19- 35 let včetně?

2. Zajímáte se o jídlo, vaření a recepty?

3. Vařím podle receptů z:

4. Fotíte si jídlo a sdílíte jej na sociálních sítích?

5. Fotografie jídla sdílím na sociální síti:

6. Sledujete FOOD blogy- blogy o jídle, vaření, receptech?

7. Které FOOD blogy sledujete, napište názvy:

8. Jak často navštěvujete FOOD blogy?

9. Sledujete FOOD blogy na sociálních sítích?

10. Nakoupili jste podle FOOD blogu jídlo/potraviny?

11. U fotek jídla vnímám i nádobí na němž je jídlo servírováno?

12. U fotek jídla vnímám zejména:

13. Zajímám se, kde mohu toto kuchyňské nádobí koupit?

14. Nakoupili jste podle FOOD blogu kuchyňské nádobí?

15. Znáte značku IKEA?

16. Ztotožňujete se sloganem značky IKEA-Vše se točí kolem jídla ?

17. Značku IKEA vnímám jako:

18. Vyberte pohlaví:

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Dupalová, H.Food- jídlo, vaření, recepty (výsledky průzkumu), 2016. Dostupné online na https://food-jidlo-vareni-recepty.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.