Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Formy e-marketingu

Formy e-marketingu

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Maria Cierna
Šetření:27. 03. 2010 - 05. 04. 2010
Počet respondentů:12
Počet otázek (max/průměr):23 / 22.92
Použité ochrany:unikátní IP
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:61,9 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:46
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Týmto dotazníkom by som chcela zistiť, ako ľudia vnímajú a reagujú na jednotlivé formy internetového marketingu. Prieskum je súčasťou mojej bakalárskej práce.

Vopred dakujem za Vašu ochotu :)

Odpovědi respondentů

1. Koľko času trávite na internete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
viac ako 3 hodiny denne758,33 %58,33 %  
1-3 hodiny denne433,33 %33,33 %  
2-8 hodín týždenne18,33 %8,33 %  

Graf

2. Ktorú sociálnu sieť aktívne užívate?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Facebook758,33 %58,33 %  
YouTube433,33 %33,33 %  
žiadnu325 %25 %  
Pokec18,33 %8,33 %  
Twitter18,33 %8,33 %  
LinkedIn18,33 %8,33 %  

Graf

3. Ako vnímate reklamu na Facebooku?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nevšímam si ju872,73 %66,67 %  
som fanúšik produktov/firiem19,09 %8,33 %  
klikám na reklamné odkazy na pravej lište19,09 %8,33 %  
klikám na reklamné odkazy v rámci hier19,09 %8,33 %  

Graf

4. Na aké reklamné odkazy najčastejšie klikáte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žiadne650 %50 %  
Ak Vám pošle váš známy nodkaz natoľko zaujímavý, že ho samovoľne šírite dalej325 %25 %  
Etarget odkazy (kontextová reklama)216,67 %16,67 %  
bannery18,33 %8,33 %  

Graf

5. Považujete blogy s reklamným obsahom za dôveryhodné?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne975 %75 %  
ano325 %25 %  

Graf

6. Pri vyhľadávaní potrebnej informácie zvyčajne kliknete na:

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
prvé odkazy vo výsledkoch vyhľadávania1083,33 %83,33 %  
použijete katalóg (Zoznam, Azet, Atlas...)216,67 %16,67 %  

Graf

7. Na ETARGET odkazy zvyčajne klikáte:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
neklikám866,67 %66,67 %  
na konci článkov325 %25 %  
v katalogoch18,33 %8,33 %  

Graf

8. Aký reklamný formát Vás najviac obťažuje?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
veľmi vysoký na ľavej/pravej strane umiestnený banner, ktorý je vidieť aj pri scrollovaní866,67 %66,67 %  
animovaný banner objekt pohybujúci sa za kurzorom myši866,67 %66,67 %  
s agresívnym zvukom758,33 %58,33 %  
animovaný banner objekt, ktorý sa zobrazí na stanovený čas na celej obrazovke ešte pred načítaním hlavnej stránky758,33 %58,33 %  
keď sa pri načítavaní stránky otvorí nové okno(pop-up) s dynamickým reklamným posolstvom758,33 %58,33 %  
akýkoľvek so zvukom650 %50 %  
keď sa pri načítavaní stránky otvorí nové okno(pop-up) s dynamickým reklamným posolstvom216,67 %16,67 %  
animovaný banner objekt, ktorý sa zobrazí na stanovený čas na celej obrazovke ešte pred načítaním hlavnej stránky18,33 %8,33 %  
vsetky vymenovane su otravne18,33 %8,33 %  

Graf

9. Čo Vás presvedčí kliknúť na reklamný odkaz?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
môj aktuálny dopyt po dotyčnom produkte541,67 %41,67 %  
jeho kreatívne a originálne spracovanie541,67 %41,67 %  
nic325 %25 %  
zvedavosť (jedná sa o nový produkt/službu)325 %25 %  

Graf

10. Kúpili ste si už niečo na základe internet. reklamy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nikdy758,33 %58,33 %  
raz433,33 %33,33 %  
viackrát18,33 %8,33 %  

Graf

11. Ako často nakupujete v e-shopoch?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
príležitostne866,67 %66,67 %  
pravidelne433,33 %33,33 %  

Graf

12. Za čo najviac utrácate na internete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
elektronika433,33 %33,33 %  
oblečenie325 %25 %  
nic325 %25 %  
knihy18,33 %8,33 %  
aktivovanie platených služieb na komunitných portáloch (napr.Facebook darčeky a hry)18,33 %8,33 %  

Graf

13. Čo považujete za hlavnú výhodu e-shopov?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
je to pohodlnejšie a rýchlejšie975 %75 %  
lacnejší tovar758,33 %58,33 %  
väčší sortiment (tovar, ktorý inde nezoženiem)650 %50 %  
dostupnosť kedykoľvek a kdekoľvek541,67 %41,67 %  
možnosť porovnania433,33 %33,33 %  

Graf

14. Mali ste už nejakú negatívnu skúsenosť pri nakupovaní cez internet?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nemal/a975 %75 %  
tovar nezodpovedal obrázku 18,33 %8,33 %  
problémy s doručením18,33 %8,33 %  
tovar bol chybný18,33 %8,33 %  

Graf

15. Na ktoré priame reklamné oslovenie najčastejšie reagujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
letáky v poštovej schránke866,67 %66,67 %  
telefonat (telemarketing)216,67 %16,67 %  
e-mail18,33 %8,33 %  
SMS/MMS18,33 %8,33 %  

Graf

16. Ako sa zachováte pri obdržaní nevyžiadaného reklamného emailu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ignorujem ho1083,33 %83,33 %  
otvorím ho, ale na ponuku nereagujem (takúto reklamu považujem za nedôveryhodnú)18,33 %8,33 %  
otvorím ho, ale na ponuku nereagujem (takúto reklamu považujem za nedôveryhodnú)18,33 %8,33 %  

Graf

17. Obdržali ste niekedy reklamnú správu aj napriek vášmu výslovnému nesúhlasu so zasielaním takýchto správ?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano758,33 %58,33 %  
ne541,67 %41,67 %  

Graf

18. Ste prihlásený k odberu nejakého newslettera na internete?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano866,67 %66,67 %  
ne433,33 %33,33 %  

Graf

19. Ak Vás zaujala reklamná správa(email/video/hra/obrázok)čo bol dôvod, že ste ju preposlali dalej svojim známym?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vtipnosť866,67 %66,67 %  
nic216,67 %16,67 %  
jednalo sa o výhodnú ponuku 18,33 %8,33 %  
originalita18,33 %8,33 %  

Graf

20. Zvyknete pri hraní hier na internete pozývať priateľov, aby sa pridali?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nie 650 %50 %  
nehrávam hry na internete433,33 %33,33 %  
občas216,67 %16,67 %  

Graf

21. Stáva sa Vám, že pri hraní on- line hier Vás zaujme reklamný odkaz, že naň kliknete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nehrávan hry na internete650 %50 %  
občas433,33 %33,33 %  
nie216,67 %16,67 %  

Graf

22. V akom médiu Vás reklama najviac osloví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
televízia758,33 %58,33 %  
tlač216,67 %16,67 %  
internet216,67 %16,67 %  
bilboardy18,33 %8,33 %  

Graf

23. Čo Vás najviac ovplyvňuje pri nákupnom procese?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
osobná skúsenosť s daným tovarom/značkou433,33 %33,33 %  
odporúčania priateľov a známych325 %25 %  
informácie o produkte na diskusných fórach216,67 %16,67 %  
informácie na oficiálnej stránke produktu/firmy216,67 %16,67 %  
nic18,33 %8,33 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Citace

Cierna, M.Formy e-marketingu (výsledky průzkumu), 2010. Dostupné online na https://formy-e-marketingu.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.