Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Formy e-marketingu

Formy e-marketingu

Atraktivita turistických oblastí Jeseníky a Střední Morava
Znáte Střední Moravu nebo Jeseníky? Co považujete za největší lákadla regionu?

(veřejné výsledky 12. 12.)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Maria Cierna
Šetření:27. 03. 2010 - 05. 04. 2010
Počet respondentů:12
Počet otázek (max/průměr):23 / 22.92
Použité ochrany:unikátní IP
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:61,9 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:46
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Týmto dotazníkom by som chcela zistiť, ako ľudia vnímajú a reagujú na jednotlivé formy internetového marketingu. Prieskum je súčasťou mojej bakalárskej práce.

Vopred dakujem za Vašu ochotu :)

Odpovědi respondentů

1. Koľko času trávite na internete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
viac ako 3 hodiny denne758,33 %58,33 %  
1-3 hodiny denne433,33 %33,33 %  
2-8 hodín týždenne18,33 %8,33 %  

Graf

2. Ktorú sociálnu sieť aktívne užívate?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Facebook758,33 %58,33 %  
YouTube433,33 %33,33 %  
žiadnu325 %25 %  
Pokec18,33 %8,33 %  
Twitter18,33 %8,33 %  
LinkedIn18,33 %8,33 %  

Graf

3. Ako vnímate reklamu na Facebooku?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nevšímam si ju872,73 %66,67 %  
som fanúšik produktov/firiem19,09 %8,33 %  
klikám na reklamné odkazy na pravej lište19,09 %8,33 %  
klikám na reklamné odkazy v rámci hier19,09 %8,33 %  

Graf

4. Na aké reklamné odkazy najčastejšie klikáte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žiadne650 %50 %  
Ak Vám pošle váš známy nodkaz natoľko zaujímavý, že ho samovoľne šírite dalej325 %25 %  
Etarget odkazy (kontextová reklama)216,67 %16,67 %  
bannery18,33 %8,33 %  

Graf

5. Považujete blogy s reklamným obsahom za dôveryhodné?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne975 %75 %  
ano325 %25 %  

Graf

6. Pri vyhľadávaní potrebnej informácie zvyčajne kliknete na:

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
prvé odkazy vo výsledkoch vyhľadávania1083,33 %83,33 %  
použijete katalóg (Zoznam, Azet, Atlas...)216,67 %16,67 %  

Graf

7. Na ETARGET odkazy zvyčajne klikáte:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
neklikám866,67 %66,67 %  
na konci článkov325 %25 %  
v katalogoch18,33 %8,33 %  

Graf

8. Aký reklamný formát Vás najviac obťažuje?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
veľmi vysoký na ľavej/pravej strane umiestnený banner, ktorý je vidieť aj pri scrollovaní866,67 %66,67 %  
animovaný banner objekt pohybujúci sa za kurzorom myši866,67 %66,67 %  
s agresívnym zvukom758,33 %58,33 %  
animovaný banner objekt, ktorý sa zobrazí na stanovený čas na celej obrazovke ešte pred načítaním hlavnej stránky758,33 %58,33 %  
keď sa pri načítavaní stránky otvorí nové okno(pop-up) s dynamickým reklamným posolstvom758,33 %58,33 %  
akýkoľvek so zvukom650 %50 %  
keď sa pri načítavaní stránky otvorí nové okno(pop-up) s dynamickým reklamným posolstvom216,67 %16,67 %  
animovaný banner objekt, ktorý sa zobrazí na stanovený čas na celej obrazovke ešte pred načítaním hlavnej stránky18,33 %8,33 %  
vsetky vymenovane su otravne18,33 %8,33 %  

Graf

9. Čo Vás presvedčí kliknúť na reklamný odkaz?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
môj aktuálny dopyt po dotyčnom produkte541,67 %41,67 %  
jeho kreatívne a originálne spracovanie541,67 %41,67 %  
nic325 %25 %  
zvedavosť (jedná sa o nový produkt/službu)325 %25 %  

Graf

10. Kúpili ste si už niečo na základe internet. reklamy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nikdy758,33 %58,33 %  
raz433,33 %33,33 %  
viackrát18,33 %8,33 %  

Graf

11. Ako často nakupujete v e-shopoch?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
príležitostne866,67 %66,67 %  
pravidelne433,33 %33,33 %  

Graf

12. Za čo najviac utrácate na internete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
elektronika433,33 %33,33 %  
oblečenie325 %25 %  
nic325 %25 %  
knihy18,33 %8,33 %  
aktivovanie platených služieb na komunitných portáloch (napr.Facebook darčeky a hry)18,33 %8,33 %  

Graf

13. Čo považujete za hlavnú výhodu e-shopov?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
je to pohodlnejšie a rýchlejšie975 %75 %  
lacnejší tovar758,33 %58,33 %  
väčší sortiment (tovar, ktorý inde nezoženiem)650 %50 %  
dostupnosť kedykoľvek a kdekoľvek541,67 %41,67 %  
možnosť porovnania433,33 %33,33 %  

Graf

14. Mali ste už nejakú negatívnu skúsenosť pri nakupovaní cez internet?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nemal/a975 %75 %  
tovar nezodpovedal obrázku 18,33 %8,33 %  
problémy s doručením18,33 %8,33 %  
tovar bol chybný18,33 %8,33 %  

Graf

15. Na ktoré priame reklamné oslovenie najčastejšie reagujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
letáky v poštovej schránke866,67 %66,67 %  
telefonat (telemarketing)216,67 %16,67 %  
e-mail18,33 %8,33 %  
SMS/MMS18,33 %8,33 %  

Graf

16. Ako sa zachováte pri obdržaní nevyžiadaného reklamného emailu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ignorujem ho1083,33 %83,33 %  
otvorím ho, ale na ponuku nereagujem (takúto reklamu považujem za nedôveryhodnú)18,33 %8,33 %  
otvorím ho, ale na ponuku nereagujem (takúto reklamu považujem za nedôveryhodnú)18,33 %8,33 %  

Graf

17. Obdržali ste niekedy reklamnú správu aj napriek vášmu výslovnému nesúhlasu so zasielaním takýchto správ?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano758,33 %58,33 %  
ne541,67 %41,67 %  

Graf

18. Ste prihlásený k odberu nejakého newslettera na internete?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano866,67 %66,67 %  
ne433,33 %33,33 %  

Graf

19. Ak Vás zaujala reklamná správa(email/video/hra/obrázok)čo bol dôvod, že ste ju preposlali dalej svojim známym?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vtipnosť866,67 %66,67 %  
nic216,67 %16,67 %  
jednalo sa o výhodnú ponuku 18,33 %8,33 %  
originalita18,33 %8,33 %  

Graf

20. Zvyknete pri hraní hier na internete pozývať priateľov, aby sa pridali?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nie 650 %50 %  
nehrávam hry na internete433,33 %33,33 %  
občas216,67 %16,67 %  

Graf

21. Stáva sa Vám, že pri hraní on- line hier Vás zaujme reklamný odkaz, že naň kliknete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nehrávan hry na internete650 %50 %  
občas433,33 %33,33 %  
nie216,67 %16,67 %  

Graf

22. V akom médiu Vás reklama najviac osloví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
televízia758,33 %58,33 %  
tlač216,67 %16,67 %  
internet216,67 %16,67 %  
bilboardy18,33 %8,33 %  

Graf

23. Čo Vás najviac ovplyvňuje pri nákupnom procese?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
osobná skúsenosť s daným tovarom/značkou433,33 %33,33 %  
odporúčania priateľov a známych325 %25 %  
informácie o produkte na diskusných fórach216,67 %16,67 %  
informácie na oficiálnej stránke produktu/firmy216,67 %16,67 %  
nic18,33 %8,33 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

  • nezjištěno (70 %)

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Cierna, M.Formy e-marketingu (výsledky průzkumu), 2010. Dostupné online na https://formy-e-marketingu.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.