Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
dovoluji si Vás požádat o vyplnění dotazníku týkajícího se chování uživatelů na Internetu a jejich reakcemi na internetovou reklamu a propagaci. Výsledky budou použity jako podklad pro moji diplomovou práci. Dotazník je zcela anonymní.
Předem děkuji za vyplnění.
Odpovědi respondentů
1. Zaškrtněte všechny činnosti, kterými se na Internetu zabýváte:
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Email
252
97,67 %
97,67 %
Vyhledávání informací ve vyhledávačích
248
96,12 %
96,12 %
Sociální síě
233
90,31 %
90,31 %
Nákup / prodej
221
85,66 %
85,66 %
Vyhledávání informací, které mě zajímají (diskuze, blogy)
198
76,74 %
76,74 %
Sdílení fotografií
158
61,24 %
61,24 %
Přispívání do diskuzí
113
43,8 %
43,8 %
Tvorba / aktualizace vlastních webových stránek
40
15,5 %
15,5 %
Psaní blogů
23
8,91 %
8,91 %
2. Jaký vyhledávač používáte pro nalezení informací?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Google
243
94,19 %
94,19 %
Seznam
120
46,51 %
46,51 %
Centrum
9
3,49 %
3,49 %
yahoo
2
0,78 %
0,78 %
duckduckgo
1
0,39 %
0,39 %
duckduckgo.com
1
0,39 %
0,39 %
Mozilla Firefox
1
0,39 %
0,39 %
bing
1
0,39 %
0,39 %
Mozila
1
0,39 %
0,39 %
a další podle vhodnosti
1
0,39 %
0,39 %
3. Všímáte si reklamy ve vyhledávačích? Př. Odkazy na prvních pozicích ve žlutém podsvícení (Google Adwords, Sklik na Seznamu)
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ne, nevšímám si jich
119
46,12 %
46,12 %
Ano, vím, že odkazy na prvních pozicích ve žlutém obdélníku jsou placená reklama, ale nevšímám si jich
104
40,31 %
40,31 %
Ano, když něco hledám, klikám i na tyto odkazy / reklamy
35
13,57 %
13,57 %
4. Kolik si průměrně rozkliknete odkazů, které se Vám zobrazí po vyhledávaném dotazu? (Př. Na Google / Seznam hledám Sushi bar Praha – rozkliknu si průměrně 10 nabídek, které se mi zobrazí)
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
1-5 odkazů
96
37,21 %
37,21 %
6-10 odkazů
75
29,07 %
29,07 %
Dívám se i na další stránky ve vyhledávači
57
22,09 %
22,09 %
Nevyhledávám
17
6,59 %
6,59 %
11 a více odkazů
13
5,04 %
5,04 %
5. Máte profil na sociálních sítích?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 6, Ne → otázka č. 8].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ano
234
90,7 %
90,7 %
Ne
24
9,3 %
9,3 %
6. Na jakých sociálních sítích máte profil?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Facebook
230
98,29 %
89,15 %
Lidé
55
23,5 %
21,32 %
Google +
54
23,08 %
20,93 %
Twitter
40
17,09 %
15,5 %
Badoo
2
0,85 %
0,78 %
Linkedin, spolužáci
1
0,43 %
0,39 %
skype
1
0,43 %
0,39 %
votočvohoz
1
0,43 %
0,39 %
Pinterest, Linkedin
1
0,43 %
0,39 %
Linked In
1
0,43 %
0,39 %
LinkedIn
1
0,43 %
0,39 %
Votocvohoz, fhotoroom
1
0,43 %
0,39 %
Pinterest,
1
0,43 %
0,39 %
7. Všímáte si reklam na sociální síti Facebook v pravém sloupci?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
134
57,26 %
51,94 %
ne
100
42,74 %
38,76 %
8. Nakupujete na slevových portálech?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 9, Ne → otázka č. 11].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ano
133
51,55 %
51,55 %
Ne
125
48,45 %
48,45 %
9. Na jakých slevových portálech nakupujete?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Slevomat
100
73,53 %
38,76 %
Na webových stránkách, kde jsou slevy pohromadě (př. Skrz.cz, Slevín.cz)
69
50,74 %
26,74 %
Vykupto
3
2,21 %
1,16 %
vykupto.cz
2
1,47 %
0,78 %
votočvohoz
1
0,74 %
0,39 %
Skrz, vykupto
1
0,74 %
0,39 %
Zapakatel.cz
1
0,74 %
0,39 %
zapakatel, ...
1
0,74 %
0,39 %
nebeslev.cz
1
0,74 %
0,39 %
vykupto.cz, zapakatel.cz
1
0,74 %
0,39 %
doluj.cz
1
0,74 %
0,39 %
Zapakatel, kuponplus
1
0,74 %
0,39 %
pepa.cz
1
0,74 %
0,39 %
dejtonej.cz
1
0,74 %
0,39 %
pepa
1
0,74 %
0,39 %
kupon plus
1
0,74 %
0,39 %
slevici.cz, dejsito.cz, zakiss.cz
1
0,74 %
0,39 %
lime and tonic
1
0,74 %
0,39 %
zlateslevy.cz, zapakatel.cz, megasleva.cz
1
0,74 %
0,39 %
slevoman
1
0,74 %
0,39 %
vykupto atd
1
0,74 %
0,39 %
10. Co nejvíce na slevových portálech nakupujete?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Gastronomie
75
55,97 %
29,07 %
Krása a zdraví, relaxace
54
40,3 %
20,93 %
Zboží
48
35,82 %
18,6 %
Cestování
43
32,09 %
16,67 %
Kultura (divadlo, kino, a jiné)
33
24,63 %
12,79 %
Foto služby
17
12,69 %
6,59 %
Sport
11
8,21 %
4,26 %
oblečení, boty, doplňky
1
0,75 %
0,39 %
značkové oblečení
1
0,75 %
0,39 %
oblečení
1
0,75 %
0,39 %
11. Necháváte si zasílat nejnovější nabídky emailem, odebíráte newslettery? (Nejedná se pouze o slevové portály)
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
138
53,49 %
53,49 %
ne
120
46,51 %
46,51 %
12. Reagujete na zaslané nabídky na váš email, i když Vám přijdou, aniž byste se někde registroval/a ?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ne, nikdy
193
74,81 %
74,81 %
Ano, občas
62
24,03 %
24,03 %
Ano, často
3
1,16 %
1,16 %
13. Reagujete na nabídky/reklamy zobrazené pomocí bannerů (reklamní proužek – nepohyblivý obrázek na webových stránkách)?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ne, nikdy
169
65,5 %
65,5 %
Ano, občas
88
34,11 %
34,11 %
Ano, často
1
0,39 %
0,39 %
14. Reagujete na reklamy (nabídky zboží/služeb) zobrazující se pomocí videí? (Např. reklamy na youtube)
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ne
235
91,09 %
91,09 %
ano
23
8,91 %
8,91 %
15. Pokud Vás reklama na Internetu zaujme:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Občas na ni kliknu a zjišťuji další informace na internetu
108
41,86 %
41,86 %
Nekliknu na ni, ale zadám produkt/firmu do vyhledávače
52
20,16 %
20,16 %
Nereaguji na ni, i když mne zaujme
37
14,34 %
14,34 %
Občas na ni kliknu a na produkt se poté podívám v obchodě
32
12,4 %
12,4 %
Většinou na ni kliknu
29
11,24 %
11,24 %
16. Navštěvujete zájmová diskusní fóra?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
145
56,2 %
56,2 %
ne
113
43,8 %
43,8 %
17. Navštěvujete blogy?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 18, Ne → otázka č. 19].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ne
155
60,08 %
60,08 %
Ano
103
39,92 %
39,92 %
18. S jakou tématikou navštěvujete blogy?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
móda
4
3,88 %
1,55 %
móda, kosmetika
4
3,88 %
1,55 %
hudba
2
1,94 %
0,78 %
s módou
1
0,97 %
0,39 %
gastronomie
1
0,97 %
0,39 %
všeobecnou
1
0,97 %
0,39 %
Harry Potter
1
0,97 %
0,39 %
všeobecné dění, blogy lidí se zajímavými názory
1
0,97 %
0,39 %
Móda, životní styl, kultura, vaření.
1
0,97 %
0,39 %
odborné - IT
1
0,97 %
0,39 %
ostatní odpovědi
věda, filozofie, ateismus a náboženství, psychologie... kosmetika, oblečení podle aktuálních zájmů těžko shrnout. spíš politické. ruční práce, bydlení hudba, móda, aktuální dění filmy, hudba, hry, novinky... Módní móda,hubnutí Móda, fotografování gastronomie, móda, zdravý životní styl móda, stravování Deníček móda, přírodní vědy, zvířata, politika, cestování móda, koně, cestování se psy DYI Miminka seriály, počítačové hry kosmetika. moda, životní styl, vegetariánství, veganství, ochrana zvířat různé Móda, vaření, nakupování, kosmetika rock, metal, vegetariánství, veganství, fotografování různé témata, např. ženské diskuze Muzika, filmy, sport, knihy, ... se vsim kosmetika, knihy, filmy Zvirata móda, vaření, Do It Yourself DIY, blogy o seriálech, jídle atd. Fashion, Gastro, Cestovani cestování, móda, filmy móda, životní styl móda, líčení, zvířata osobní, hudební, výtvarné kosmetika, móda, psi barbie a monster high Hudba, která mě zajímá, blogy kamarádek, referáty moda, cestování Psychologie, sociologie, PC, technika, automobily, angličtina politika, technologie To je jedno. kosmetika Moda, cestovani, design, foto bydleni, design, vareni, fashion moda, recenze bydlení, móda politika, zdravá výživa IT, Pedagogika, Sociologie, Psychologie... Zdraví životní styl, veganství, zdraví Módní blogy, blogy ve stylu deníků psané humorným stylem běhání, vaření, zdravý životní styl technika, život myslivost O něčím životě (nevím, jak to jinak napsat - prostě blog, co není tématicky zaměřený, a autor v něm píše hlavně o sobě); občas módní Jídlo, zdravý životní styl, blogy o cvičení Vaření, kosmetika cestování, psychologie, léky DYI výrobky, recenze na kosmetiku a vitamíny literatura, film deníkové, módní mateřství kosmetika, móda, móda, DIY výrobky vztahy, zdraví, služby Pohostinství děti fitness, healthy lifestyle móda, kosmetika, interiérový design kultura, gasteonomie, volny cas Anime neřeknu Sport, akutální dění Strava, zdraví, děti, výchova, poradny, diskuze auta Design, umenie, ... cestování, hudba, oblečení DIY, výroba šperků, publicistické blogy, módní blogy, 1000vecicomeserou,... vzdělávání móda, lifestyle různá, která mě zrovna zajímají Hudební, Filmové D fens, Neviditelný Pes, Václav Klaus, Miroslav Macek, Scuk, Bergfex.com, Wetter.at lifestylové móda, jídlo, kosmetika PC hry, hudba, filmy, software a hardware
86
83,5 %
33,33 %
19. Ohodnoťte známkou jako ve škole (1 nejlepší, 5 nejhorší) formy propagace na internetu, do jaké míry jsou Vás schopny ovlivnit:
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Podotázka
Průměr
Rozptyl
Webové stránky
2.229
1.231
Bannerová reklama (nepohyblivý obrázek)
3.744
1.276
E-mailing, newslettery
3.667
1.455
Diskuze, recenze
2.213
1.284
Věrnostní programy
2.981
1.507
Akce, slevy
2.291
1.284
Reklama na sociálních sítích
3.581
1.398
Reklama ve vyhledávačích (umístěná na prvních pozicích na stránce)
3.581
1.46
20. Navštěvujete diskuze a hodnocení výrobků/služeb/firem před nákupem?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ano, často
140
54,26 %
54,26 %
Ano, občas
104
40,31 %
40,31 %
Ne, nikdy
14
5,43 %
5,43 %
21. Využili jste někdy pro nalezení zboží/služeb/firem webovou stránku firmy.cz?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
151
58,53 %
58,53 %
ne
107
41,47 %
41,47 %
22. Nakoupil/a jste někdy na základě reklamy (jiné formy propagace) na internetu?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
148
57,36 %
57,36 %
ne
110
42,64 %
42,64 %
23. Pokud byste chtěli využít služeb fotografa, hledali byste jej:
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ve vyhledávačích
182
70,54 %
70,54 %
Na sociálních sítích
53
20,54 %
20,54 %
Na slevových portálech
30
11,63 %
11,63 %
na doporučení
3
1,16 %
1,16 %
Mezi známými
2
0,78 %
0,78 %
na doporučení známých
2
0,78 %
0,78 %
přes známé
2
0,78 %
0,78 %
v sociální síti ve skutečném slova smyslu - mezi známými
1
0,39 %
0,39 %
v kamenném obchodě ve svém městě :-)
1
0,39 %
0,39 %
Jsem fotograf, takže mezi přáteli.
1
0,39 %
0,39 %
kontakty mezi přáteli
1
0,39 %
0,39 %
na základě doporučení známých
1
0,39 %
0,39 %
známost
1
0,39 %
0,39 %
Osobni doporuceni
1
0,39 %
0,39 %
dle referencí známých
1
0,39 %
0,39 %
reference okolí
1
0,39 %
0,39 %
doporučení známého
1
0,39 %
0,39 %
na doporučení známého
1
0,39 %
0,39 %
před kamarádku fotografku
1
0,39 %
0,39 %
Skrze doporučení
1
0,39 %
0,39 %
na doporučení od známých
1
0,39 %
0,39 %
přes známé, osobně
1
0,39 %
0,39 %
jsem fotograf
1
0,39 %
0,39 %
mezi přáteli a známými
1
0,39 %
0,39 %
nehledala bych na internetu
1
0,39 %
0,39 %
dle zkušeností známých a přátel
1
0,39 %
0,39 %
využila bych služeb kamaradů, kteří to mají jako koníčka PS: Vychodočesky kraj neexistuje:-)
1
0,39 %
0,39 %
podle referencí
1
0,39 %
0,39 %
v okruhu známých
1
0,39 %
0,39 %
využila bych raději známých a jejich doporučení
1
0,39 %
0,39 %
v okolí, mezi známými
1
0,39 %
0,39 %
doporučení známých
1
0,39 %
0,39 %
doporuceni
1
0,39 %
0,39 %
osobně ve městě
1
0,39 %
0,39 %
máme v rodině
1
0,39 %
0,39 %
Osobne pres pratele
1
0,39 %
0,39 %
dle osobních referencí, doporučení přátel
1
0,39 %
0,39 %
znamosti
1
0,39 %
0,39 %
Asi bych zvolila fotografa na doporučení známých (popř. bych využila někoho známého, kdo dobře fotí)
1
0,39 %
0,39 %
Přes doporučení známých
1
0,39 %
0,39 %
v diskuzích
1
0,39 %
0,39 %
poptala bych se mezi přáteli
1
0,39 %
0,39 %
Jen doplnění k otázce č. 28 - Nic jako Severočeský kraj neexistuje.
1
0,39 %
0,39 %
využiji služeb kamaráda
1
0,39 %
0,39 %
ve svém městě osobně
1
0,39 %
0,39 %
na doporučení někoho
1
0,39 %
0,39 %
doporučení od známých
1
0,39 %
0,39 %
u známých
1
0,39 %
0,39 %
mám známé fotografy, využila bych jejich služeb
1
0,39 %
0,39 %
rozhodně přes kontakty, které mám k dispozici (přátelé a zkušenosti)
1
0,39 %
0,39 %
U nás ve škole
1
0,39 %
0,39 %
24. V případě, že byste chtěli využít služeb fotografa, zajímala by vás ukázka jeho práce (fotografie)?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
250
96,9 %
96,9 %
ne
8
3,1 %
3,1 %
25. Zúčastnili byste se soutěže o fotografické služby zdarma za předpokladu, že je v daném okamžiku nepotřebujete využít?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ne
150
58,14 %
58,14 %
ano
108
41,86 %
41,86 %
26. Vaše pohlaví:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Žena
211
81,78 %
81,78 %
Muž
47
18,22 %
18,22 %
27. Váš věk:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
21-26 let
144
55,81 %
55,81 %
15-20 let
51
19,77 %
19,77 %
27-35 let
47
18,22 %
18,22 %
36 let a více
16
6,2 %
6,2 %
28. Z jakého kraje pocházíte?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Hl. město Praha
78
30,23 %
30,23 %
Jihomoravský kraj
47
18,22 %
18,22 %
Středočeský kraj
40
15,5 %
15,5 %
Severomoravský kraj
33
12,79 %
12,79 %
Východočeský kraj
23
8,91 %
8,91 %
Jihočeský kraj
14
5,43 %
5,43 %
Severočeský kraj
13
5,04 %
5,04 %
Západočeský kraj
10
3,88 %
3,88 %
29. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
SŠ, SOŠ, Gymnázium
136
52,71 %
52,71 %
VŠ
81
31,4 %
31,4 %
ZŠ
16
6,2 %
6,2 %
VOŠ
13
5,04 %
5,04 %
SOU
12
4,65 %
4,65 %
30. Vaše zaměstnání:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Student
144
55,81 %
55,81 %
Zaměstnanec
67
25,97 %
25,97 %
Na mateřské/rodičovské dovolené
25
9,69 %
9,69 %
Nezaměstnaný
12
4,65 %
4,65 %
Podnikatel / Osoba samostatně výdělečně činná
9
3,49 %
3,49 %
V důchodu
1
0,39 %
0,39 %
SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA
Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!
Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.
Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3
Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5
Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 3 otázek.
Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Sport na otázku 10. Co nejvíce na slevových portálech nakupujete?
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zboží na otázku 10. Co nejvíce na slevových portálech nakupujete?
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Gastronomie na otázku 10. Co nejvíce na slevových portálech nakupujete?
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Na webových stránkách, kde jsou slevy pohromadě (př. Skrz.cz, Slevín.cz) na otázku 9. Na jakých slevových portálech nakupujete?
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Slevomat na otázku 9. Na jakých slevových portálech nakupujete?
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kultura (divadlo, kino, a jiné) na otázku 10. Co nejvíce na slevových portálech nakupujete?
9. Na jakých slevových portálech nakupujete?
odpověď Slevomat:
2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Foto služby na otázku 10. Co nejvíce na slevových portálech nakupujete?
16. Navštěvujete zájmová diskusní fóra?
odpověď ne:
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne, nikdy na otázku 20. Navštěvujete diskuze a hodnocení výrobků/služeb/firem před nákupem?
Zjišťování závislostí odpovědí
Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).
1. Zaškrtněte všechny činnosti, kterými se na Internetu zabýváte:
2. Jaký vyhledávač používáte pro nalezení informací?
3. Všímáte si reklamy ve vyhledávačích? Př. Odkazy na prvních pozicích ve žlutém podsvícení (Google Adwords, Sklik na Seznamu)
4. Kolik si průměrně rozkliknete odkazů, které se Vám zobrazí po vyhledávaném dotazu? (Př. Na Google / Seznam hledám Sushi bar Praha – rozkliknu si průměrně 10 nabídek, které se mi zobrazí)
5. Máte profil na sociálních sítích?
6. Na jakých sociálních sítích máte profil?
7. Všímáte si reklam na sociální síti Facebook v pravém sloupci?
8. Nakupujete na slevových portálech?
9. Na jakých slevových portálech nakupujete?
10. Co nejvíce na slevových portálech nakupujete?
11. Necháváte si zasílat nejnovější nabídky emailem, odebíráte newslettery? (Nejedná se pouze o slevové portály)
12. Reagujete na zaslané nabídky na váš email, i když Vám přijdou, aniž byste se někde registroval/a ?
13. Reagujete na nabídky/reklamy zobrazené pomocí bannerů (reklamní proužek – nepohyblivý obrázek na webových stránkách)?
14. Reagujete na reklamy (nabídky zboží/služeb) zobrazující se pomocí videí? (Např. reklamy na youtube)
15. Pokud Vás reklama na Internetu zaujme:
16. Navštěvujete zájmová diskusní fóra?
17. Navštěvujete blogy?
19. Ohodnoťte známkou jako ve škole (1 nejlepší, 5 nejhorší) formy propagace na internetu, do jaké míry jsou Vás schopny ovlivnit:
20. Navštěvujete diskuze a hodnocení výrobků/služeb/firem před nákupem?
21. Využili jste někdy pro nalezení zboží/služeb/firem webovou stránku firmy.cz?
22. Nakoupil/a jste někdy na základě reklamy (jiné formy propagace) na internetu?
23. Pokud byste chtěli využít služeb fotografa, hledali byste jej:
24. V případě, že byste chtěli využít služeb fotografa, zajímala by vás ukázka jeho práce (fotografie)?
25. Zúčastnili byste se soutěže o fotografické služby zdarma za předpokladu, že je v daném okamžiku nepotřebujete využít?
26. Vaše pohlaví:
27. Váš věk:
28. Z jakého kraje pocházíte?
29. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání:
30. Vaše zaměstnání:
B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).
1. Zaškrtněte všechny činnosti, kterými se na Internetu zabýváte:
2. Jaký vyhledávač používáte pro nalezení informací?
3. Všímáte si reklamy ve vyhledávačích? Př. Odkazy na prvních pozicích ve žlutém podsvícení (Google Adwords, Sklik na Seznamu)
4. Kolik si průměrně rozkliknete odkazů, které se Vám zobrazí po vyhledávaném dotazu? (Př. Na Google / Seznam hledám Sushi bar Praha – rozkliknu si průměrně 10 nabídek, které se mi zobrazí)
5. Máte profil na sociálních sítích?
6. Na jakých sociálních sítích máte profil?
7. Všímáte si reklam na sociální síti Facebook v pravém sloupci?
8. Nakupujete na slevových portálech?
9. Na jakých slevových portálech nakupujete?
10. Co nejvíce na slevových portálech nakupujete?
11. Necháváte si zasílat nejnovější nabídky emailem, odebíráte newslettery? (Nejedná se pouze o slevové portály)
12. Reagujete na zaslané nabídky na váš email, i když Vám přijdou, aniž byste se někde registroval/a ?
13. Reagujete na nabídky/reklamy zobrazené pomocí bannerů (reklamní proužek – nepohyblivý obrázek na webových stránkách)?
14. Reagujete na reklamy (nabídky zboží/služeb) zobrazující se pomocí videí? (Např. reklamy na youtube)
15. Pokud Vás reklama na Internetu zaujme:
16. Navštěvujete zájmová diskusní fóra?
17. Navštěvujete blogy?
19. Ohodnoťte známkou jako ve škole (1 nejlepší, 5 nejhorší) formy propagace na internetu, do jaké míry jsou Vás schopny ovlivnit:
20. Navštěvujete diskuze a hodnocení výrobků/služeb/firem před nákupem?
21. Využili jste někdy pro nalezení zboží/služeb/firem webovou stránku firmy.cz?
22. Nakoupil/a jste někdy na základě reklamy (jiné formy propagace) na internetu?
23. Pokud byste chtěli využít služeb fotografa, hledali byste jej:
24. V případě, že byste chtěli využít služeb fotografa, zajímala by vás ukázka jeho práce (fotografie)?
25. Zúčastnili byste se soutěže o fotografické služby zdarma za předpokladu, že je v daném okamžiku nepotřebujete využít?
26. Vaše pohlaví:
27. Váš věk:
28. Z jakého kraje pocházíte?
29. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání:
30. Vaše zaměstnání:
C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI
Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.
Poznámky: 1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli. 2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 % 3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat. 4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.
Eva: Kraje uvedené v otázce 28 neexistují, ČR má 14 krajů, toto je členění z roku 1960 ;) Takhle to je jedno, ale určitě by to nebylo dobré uvádět v nějaké práci.