Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Formy reklamy a propagace na internetu

Formy reklamy a propagace na internetu

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Michala Hudečková
Šetření:04. 03. 2013 - 13. 03. 2013
Počet respondentů:258
Počet otázek (max/průměr):30 / 28.26
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:80,3 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.05:13
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

 Dobrý den,

 

dovoluji si Vás požádat o vyplnění dotazníku týkajícího se chování uživatelů na Internetu a jejich reakcemi na internetovou reklamu a propagaci. Výsledky budou použity jako podklad pro moji diplomovou práci. Dotazník je zcela anonymní.

 

Předem děkuji za vyplnění.

 

 

Odpovědi respondentů

1. Zaškrtněte všechny činnosti, kterými se na Internetu zabýváte:

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Email25297,67 %97,67 %  
Vyhledávání informací ve vyhledávačích24896,12 %96,12 %  
Sociální síě23390,31 %90,31 %  
Nákup / prodej22185,66 %85,66 %  
Vyhledávání informací, které mě zajímají (diskuze, blogy)19876,74 %76,74 %  
Sdílení fotografií15861,24 %61,24 %  
Přispívání do diskuzí11343,8 %43,8 %  
Tvorba / aktualizace vlastních webových stránek4015,5 %15,5 %  
Psaní blogů238,91 %8,91 %  

Graf

2. Jaký vyhledávač používáte pro nalezení informací?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Google24394,19 %94,19 %  
Seznam12046,51 %46,51 %  
Centrum93,49 %3,49 %  
yahoo20,78 %0,78 %  
duckduckgo10,39 %0,39 %  
duckduckgo.com10,39 %0,39 %  
Mozilla Firefox10,39 %0,39 %  
bing10,39 %0,39 %  
Mozila10,39 %0,39 %  
a další podle vhodnosti10,39 %0,39 %  

Graf

3. Všímáte si reklamy ve vyhledávačích? Př. Odkazy na prvních pozicích ve žlutém podsvícení (Google Adwords, Sklik na Seznamu)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne, nevšímám si jich11946,12 %46,12 %  
Ano, vím, že odkazy na prvních pozicích ve žlutém obdélníku jsou placená reklama, ale nevšímám si jich10440,31 %40,31 %  
Ano, když něco hledám, klikám i na tyto odkazy / reklamy3513,57 %13,57 %  

Graf

4. Kolik si průměrně rozkliknete odkazů, které se Vám zobrazí po vyhledávaném dotazu? (Př. Na Google / Seznam hledám Sushi bar Praha – rozkliknu si průměrně 10 nabídek, které se mi zobrazí)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1-5 odkazů9637,21 %37,21 %  
6-10 odkazů7529,07 %29,07 %  
Dívám se i na další stránky ve vyhledávači5722,09 %22,09 %  
Nevyhledávám176,59 %6,59 %  
11 a více odkazů135,04 %5,04 %  

Graf

5. Máte profil na sociálních sítích?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 6, Neotázka č. 8].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano23490,7 %90,7 %  
Ne249,3 %9,3 %  

Graf

6. Na jakých sociálních sítích máte profil?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Facebook23098,29 %89,15 %  
Lidé5523,5 %21,32 %  
Google +5423,08 %20,93 %  
Twitter4017,09 %15,5 %  
Badoo20,85 %0,78 %  
Linkedin, spolužáci10,43 %0,39 %  
skype10,43 %0,39 %  
votočvohoz10,43 %0,39 %  
Pinterest, Linkedin10,43 %0,39 %  
Linked In10,43 %0,39 %  
LinkedIn10,43 %0,39 %  
Votocvohoz, fhotoroom10,43 %0,39 %  
Pinterest, 10,43 %0,39 %  

Graf

7. Všímáte si reklam na sociální síti Facebook v pravém sloupci?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano13457,26 %51,94 %  
ne10042,74 %38,76 %  

Graf

8. Nakupujete na slevových portálech?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 9, Neotázka č. 11].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano13351,55 %51,55 %  
Ne12548,45 %48,45 %  

Graf

9. Na jakých slevových portálech nakupujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Slevomat10073,53 %38,76 %  
Na webových stránkách, kde jsou slevy pohromadě (př. Skrz.cz, Slevín.cz)6950,74 %26,74 %  
Vykupto32,21 %1,16 %  
vykupto.cz21,47 %0,78 %  
votočvohoz 10,74 %0,39 %  
Skrz, vykupto10,74 %0,39 %  
Zapakatel.cz10,74 %0,39 %  
zapakatel, ...10,74 %0,39 %  
nebeslev.cz10,74 %0,39 %  
vykupto.cz, zapakatel.cz10,74 %0,39 %  
doluj.cz10,74 %0,39 %  
Zapakatel, kuponplus10,74 %0,39 %  
pepa.cz10,74 %0,39 %  
dejtonej.cz 10,74 %0,39 %  
pepa10,74 %0,39 %  
kupon plus10,74 %0,39 %  
slevici.cz, dejsito.cz, zakiss.cz10,74 %0,39 %  
lime and tonic10,74 %0,39 %  
zlateslevy.cz, zapakatel.cz, megasleva.cz10,74 %0,39 %  
slevoman10,74 %0,39 %  
vykupto atd10,74 %0,39 %  

Graf

10. Co nejvíce na slevových portálech nakupujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Gastronomie7555,97 %29,07 %  
Krása a zdraví, relaxace5440,3 %20,93 %  
Zboží4835,82 %18,6 %  
Cestování4332,09 %16,67 %  
Kultura (divadlo, kino, a jiné)3324,63 %12,79 %  
Foto služby1712,69 %6,59 %  
Sport118,21 %4,26 %  
oblečení, boty, doplňky10,75 %0,39 %  
značkové oblečení10,75 %0,39 %  
oblečení10,75 %0,39 %  

Graf

11. Necháváte si zasílat nejnovější nabídky emailem, odebíráte newslettery? (Nejedná se pouze o slevové portály)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano13853,49 %53,49 %  
ne12046,51 %46,51 %  

Graf

12. Reagujete na zaslané nabídky na váš email, i když Vám přijdou, aniž byste se někde registroval/a ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne, nikdy19374,81 %74,81 %  
Ano, občas6224,03 %24,03 %  
Ano, často31,16 %1,16 %  

Graf

13. Reagujete na nabídky/reklamy zobrazené pomocí bannerů (reklamní proužek – nepohyblivý obrázek na webových stránkách)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne, nikdy16965,5 %65,5 %  
Ano, občas8834,11 %34,11 %  
Ano, často10,39 %0,39 %  

Graf

14. Reagujete na reklamy (nabídky zboží/služeb) zobrazující se pomocí videí? (Např. reklamy na youtube)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne23591,09 %91,09 %  
ano238,91 %8,91 %  

Graf

15. Pokud Vás reklama na Internetu zaujme:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Občas na ni kliknu a zjišťuji další informace na internetu10841,86 %41,86 %  
Nekliknu na ni, ale zadám produkt/firmu do vyhledávače5220,16 %20,16 %  
Nereaguji na ni, i když mne zaujme3714,34 %14,34 %  
Občas na ni kliknu a na produkt se poté podívám v obchodě3212,4 %12,4 %  
Většinou na ni kliknu2911,24 %11,24 %  

Graf

16. Navštěvujete zájmová diskusní fóra?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano14556,2 %56,2 %  
ne11343,8 %43,8 %  

Graf

17. Navštěvujete blogy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 18, Neotázka č. 19].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne15560,08 %60,08 %  
Ano10339,92 %39,92 %  

Graf

18. S jakou tématikou navštěvujete blogy?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
móda43,88 %1,55 %  
móda, kosmetika43,88 %1,55 %  
hudba21,94 %0,78 %  
s módou10,97 %0,39 %  
gastronomie10,97 %0,39 %  
všeobecnou10,97 %0,39 %  
Harry Potter10,97 %0,39 %  
všeobecné dění, blogy lidí se zajímavými názory10,97 %0,39 %  
Móda, životní styl, kultura, vaření.10,97 %0,39 %  
odborné - IT10,97 %0,39 %  
ostatní odpovědi věda, filozofie, ateismus a náboženství, psychologie...
kosmetika, oblečení
podle aktuálních zájmů
těžko shrnout. spíš politické.
ruční práce, bydlení
hudba, móda, aktuální dění
filmy, hudba, hry, novinky...
Módní
móda,hubnutí
Móda, fotografování
gastronomie, móda, zdravý životní styl
móda, stravování
Deníček
móda, přírodní vědy, zvířata, politika, cestování
móda, koně, cestování
se psy
DYI
Miminka
seriály, počítačové hry
kosmetika. moda, životní styl, vegetariánství, veganství, ochrana zvířat
různé
Móda, vaření, nakupování, kosmetika
rock, metal, vegetariánství, veganství, fotografování
různé témata, např. ženské diskuze
Muzika, filmy, sport, knihy, ...
se vsim
kosmetika, knihy, filmy
Zvirata
móda, vaření, Do It Yourself
DIY, blogy o seriálech, jídle atd.
Fashion, Gastro, Cestovani
cestování, móda, filmy
móda, životní styl
móda, líčení, zvířata
osobní, hudební, výtvarné
kosmetika, móda, psi
barbie a monster high
Hudba, která mě zajímá, blogy kamarádek, referáty
moda, cestování
Psychologie, sociologie, PC, technika, automobily, angličtina
politika, technologie
To je jedno.
kosmetika
Moda, cestovani, design, foto
bydleni, design, vareni, fashion
moda, recenze
bydlení, móda
politika, zdravá výživa
IT, Pedagogika, Sociologie, Psychologie...
Zdraví životní styl, veganství, zdraví
Módní blogy, blogy ve stylu deníků psané humorným stylem
běhání, vaření, zdravý životní styl
technika, život
myslivost
O něčím životě (nevím, jak to jinak napsat - prostě blog, co není tématicky zaměřený, a autor v něm píše hlavně o sobě); občas módní
Jídlo, zdravý životní styl, blogy o cvičení
Vaření, kosmetika
cestování, psychologie, léky
DYI výrobky, recenze na kosmetiku a vitamíny
literatura, film
deníkové, módní
mateřství
kosmetika, móda,
móda, DIY výrobky
vztahy, zdraví, služby
Pohostinství
děti
fitness, healthy lifestyle
móda, kosmetika, interiérový design
kultura, gasteonomie, volny cas
Anime
neřeknu
Sport, akutální dění
Strava, zdraví, děti, výchova, poradny, diskuze
auta
Design, umenie, ...
cestování, hudba, oblečení
DIY, výroba šperků, publicistické blogy, módní blogy, 1000vecicomeserou,...
vzdělávání
móda, lifestyle
různá, která mě zrovna zajímají
Hudební, Filmové
D fens, Neviditelný Pes, Václav Klaus, Miroslav Macek, Scuk, Bergfex.com, Wetter.at
lifestylové
móda, jídlo, kosmetika
PC hry, hudba, filmy, software a hardware
8683,5 %33,33 % 

Graf

19. Ohodnoťte známkou jako ve škole (1 nejlepší, 5 nejhorší) formy propagace na internetu, do jaké míry jsou Vás schopny ovlivnit:

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Webové stránky2.2291.231
Bannerová reklama (nepohyblivý obrázek)3.7441.276
E-mailing, newslettery3.6671.455
Diskuze, recenze2.2131.284
Věrnostní programy2.9811.507
Akce, slevy2.2911.284
Reklama na sociálních sítích3.5811.398
Reklama ve vyhledávačích (umístěná na prvních pozicích na stránce)3.5811.46

Graf

20. Navštěvujete diskuze a hodnocení výrobků/služeb/firem před nákupem?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano, často14054,26 %54,26 %  
Ano, občas10440,31 %40,31 %  
Ne, nikdy145,43 %5,43 %  

Graf

21. Využili jste někdy pro nalezení zboží/služeb/firem webovou stránku firmy.cz?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano15158,53 %58,53 %  
ne10741,47 %41,47 %  

Graf

22. Nakoupil/a jste někdy na základě reklamy (jiné formy propagace) na internetu?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano14857,36 %57,36 %  
ne11042,64 %42,64 %  

Graf

23. Pokud byste chtěli využít služeb fotografa, hledali byste jej:

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ve vyhledávačích18270,54 %70,54 %  
Na sociálních sítích5320,54 %20,54 %  
Na slevových portálech3011,63 %11,63 %  
na doporučení31,16 %1,16 %  
Mezi známými20,78 %0,78 %  
na doporučení známých 20,78 %0,78 %  
přes známé20,78 %0,78 %  
v sociální síti ve skutečném slova smyslu - mezi známými10,39 %0,39 %  
v kamenném obchodě ve svém městě :-)10,39 %0,39 %  
Jsem fotograf, takže mezi přáteli. 10,39 %0,39 %  
kontakty mezi přáteli10,39 %0,39 %  
na základě doporučení známých10,39 %0,39 %  
známost10,39 %0,39 %  
Osobni doporuceni10,39 %0,39 %  
dle referencí známých10,39 %0,39 %  
reference okolí10,39 %0,39 %  
doporučení známého10,39 %0,39 %  
na doporučení známého10,39 %0,39 %  
před kamarádku fotografku10,39 %0,39 %  
Skrze doporučení10,39 %0,39 %  
na doporučení od známých10,39 %0,39 %  
přes známé, osobně10,39 %0,39 %  
jsem fotograf10,39 %0,39 %  
mezi přáteli a známými10,39 %0,39 %  
nehledala bych na internetu10,39 %0,39 %  
dle zkušeností známých a přátel10,39 %0,39 %  
využila bych služeb kamaradů, kteří to mají jako koníčka PS: Vychodočesky kraj neexistuje:-)10,39 %0,39 %  
podle referencí10,39 %0,39 %  
v okruhu známých10,39 %0,39 %  
využila bych raději známých a jejich doporučení10,39 %0,39 %  
v okolí, mezi známými10,39 %0,39 %  
doporučení známých10,39 %0,39 %  
doporuceni10,39 %0,39 %  
osobně ve městě10,39 %0,39 %  
máme v rodině10,39 %0,39 %  
Osobne pres pratele10,39 %0,39 %  
dle osobních referencí, doporučení přátel10,39 %0,39 %  
znamosti10,39 %0,39 %  
Asi bych zvolila fotografa na doporučení známých (popř. bych využila někoho známého, kdo dobře fotí)10,39 %0,39 %  
Přes doporučení známých10,39 %0,39 %  
v diskuzích10,39 %0,39 %  
poptala bych se mezi přáteli10,39 %0,39 %  
Jen doplnění k otázce č. 28 - Nic jako Severočeský kraj neexistuje.10,39 %0,39 %  
využiji služeb kamaráda10,39 %0,39 %  
ve svém městě osobně10,39 %0,39 %  
na doporučení někoho10,39 %0,39 %  
doporučení od známých10,39 %0,39 %  
u známých10,39 %0,39 %  
mám známé fotografy, využila bych jejich služeb10,39 %0,39 %  
rozhodně přes kontakty, které mám k dispozici (přátelé a zkušenosti)10,39 %0,39 %  
U nás ve škole 10,39 %0,39 %  

Graf

24. V případě, že byste chtěli využít služeb fotografa, zajímala by vás ukázka jeho práce (fotografie)?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano25096,9 %96,9 %  
ne83,1 %3,1 %  

Graf

25. Zúčastnili byste se soutěže o fotografické služby zdarma za předpokladu, že je v daném okamžiku nepotřebujete využít?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne15058,14 %58,14 %  
ano10841,86 %41,86 %  

Graf

26. Vaše pohlaví:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena21181,78 %81,78 %  
Muž4718,22 %18,22 %  

Graf

27. Váš věk:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
21-26 let14455,81 %55,81 %  
15-20 let5119,77 %19,77 %  
27-35 let4718,22 %18,22 %  
36 let a více166,2 %6,2 %  

Graf

28. Z jakého kraje pocházíte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Hl. město Praha7830,23 %30,23 %  
Jihomoravský kraj4718,22 %18,22 %  
Středočeský kraj4015,5 %15,5 %  
Severomoravský kraj3312,79 %12,79 %  
Východočeský kraj238,91 %8,91 %  
Jihočeský kraj145,43 %5,43 %  
Severočeský kraj135,04 %5,04 %  
Západočeský kraj103,88 %3,88 %  

Graf

29. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
SŠ, SOŠ, Gymnázium13652,71 %52,71 %  
8131,4 %31,4 %  
166,2 %6,2 %  
VOŠ135,04 %5,04 %  
SOU124,65 %4,65 %  

Graf

30. Vaše zaměstnání:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Student14455,81 %55,81 %  
Zaměstnanec6725,97 %25,97 %  
Na mateřské/rodičovské dovolené259,69 %9,69 %  
Nezaměstnaný124,65 %4,65 %  
Podnikatel / Osoba samostatně výdělečně činná93,49 %3,49 %  
V důchodu10,39 %0,39 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 3 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

8. Nakupujete na slevových portálech?

  • odpověď Ano:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cestování na otázku 10. Co nejvíce na slevových portálech nakupujete?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Foto služby na otázku 10. Co nejvíce na slevových portálech nakupujete?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Krása a zdraví, relaxace na otázku 10. Co nejvíce na slevových portálech nakupujete?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Sport na otázku 10. Co nejvíce na slevových portálech nakupujete?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zboží na otázku 10. Co nejvíce na slevových portálech nakupujete?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Gastronomie na otázku 10. Co nejvíce na slevových portálech nakupujete?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Na webových stránkách, kde jsou slevy pohromadě (př. Skrz.cz, Slevín.cz) na otázku 9. Na jakých slevových portálech nakupujete?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Slevomat na otázku 9. Na jakých slevových portálech nakupujete?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kultura (divadlo, kino, a jiné) na otázku 10. Co nejvíce na slevových portálech nakupujete?

9. Na jakých slevových portálech nakupujete?

  • odpověď Slevomat:
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Foto služby na otázku 10. Co nejvíce na slevových portálech nakupujete?

16. Navštěvujete zájmová diskusní fóra?

  • odpověď ne:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne, nikdy na otázku 20. Navštěvujete diskuze a hodnocení výrobků/služeb/firem před nákupem?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Zaškrtněte všechny činnosti, kterými se na Internetu zabýváte:

2. Jaký vyhledávač používáte pro nalezení informací?

3. Všímáte si reklamy ve vyhledávačích? Př. Odkazy na prvních pozicích ve žlutém podsvícení (Google Adwords, Sklik na Seznamu)

4. Kolik si průměrně rozkliknete odkazů, které se Vám zobrazí po vyhledávaném dotazu? (Př. Na Google / Seznam hledám Sushi bar Praha – rozkliknu si průměrně 10 nabídek, které se mi zobrazí)

5. Máte profil na sociálních sítích?

6. Na jakých sociálních sítích máte profil?

7. Všímáte si reklam na sociální síti Facebook v pravém sloupci?

8. Nakupujete na slevových portálech?

9. Na jakých slevových portálech nakupujete?

10. Co nejvíce na slevových portálech nakupujete?

11. Necháváte si zasílat nejnovější nabídky emailem, odebíráte newslettery? (Nejedná se pouze o slevové portály)

12. Reagujete na zaslané nabídky na váš email, i když Vám přijdou, aniž byste se někde registroval/a ?

13. Reagujete na nabídky/reklamy zobrazené pomocí bannerů (reklamní proužek – nepohyblivý obrázek na webových stránkách)?

14. Reagujete na reklamy (nabídky zboží/služeb) zobrazující se pomocí videí? (Např. reklamy na youtube)

15. Pokud Vás reklama na Internetu zaujme:

16. Navštěvujete zájmová diskusní fóra?

17. Navštěvujete blogy?

19. Ohodnoťte známkou jako ve škole (1 nejlepší, 5 nejhorší) formy propagace na internetu, do jaké míry jsou Vás schopny ovlivnit:

20. Navštěvujete diskuze a hodnocení výrobků/služeb/firem před nákupem?

21. Využili jste někdy pro nalezení zboží/služeb/firem webovou stránku firmy.cz?

22. Nakoupil/a jste někdy na základě reklamy (jiné formy propagace) na internetu?

23. Pokud byste chtěli využít služeb fotografa, hledali byste jej:

24. V případě, že byste chtěli využít služeb fotografa, zajímala by vás ukázka jeho práce (fotografie)?

25. Zúčastnili byste se soutěže o fotografické služby zdarma za předpokladu, že je v daném okamžiku nepotřebujete využít?

26. Vaše pohlaví:

27. Váš věk:

28. Z jakého kraje pocházíte?

29. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání:

30. Vaše zaměstnání:

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Zaškrtněte všechny činnosti, kterými se na Internetu zabýváte:

2. Jaký vyhledávač používáte pro nalezení informací?

3. Všímáte si reklamy ve vyhledávačích? Př. Odkazy na prvních pozicích ve žlutém podsvícení (Google Adwords, Sklik na Seznamu)

4. Kolik si průměrně rozkliknete odkazů, které se Vám zobrazí po vyhledávaném dotazu? (Př. Na Google / Seznam hledám Sushi bar Praha – rozkliknu si průměrně 10 nabídek, které se mi zobrazí)

5. Máte profil na sociálních sítích?

6. Na jakých sociálních sítích máte profil?

7. Všímáte si reklam na sociální síti Facebook v pravém sloupci?

8. Nakupujete na slevových portálech?

9. Na jakých slevových portálech nakupujete?

10. Co nejvíce na slevových portálech nakupujete?

11. Necháváte si zasílat nejnovější nabídky emailem, odebíráte newslettery? (Nejedná se pouze o slevové portály)

12. Reagujete na zaslané nabídky na váš email, i když Vám přijdou, aniž byste se někde registroval/a ?

13. Reagujete na nabídky/reklamy zobrazené pomocí bannerů (reklamní proužek – nepohyblivý obrázek na webových stránkách)?

14. Reagujete na reklamy (nabídky zboží/služeb) zobrazující se pomocí videí? (Např. reklamy na youtube)

15. Pokud Vás reklama na Internetu zaujme:

16. Navštěvujete zájmová diskusní fóra?

17. Navštěvujete blogy?

19. Ohodnoťte známkou jako ve škole (1 nejlepší, 5 nejhorší) formy propagace na internetu, do jaké míry jsou Vás schopny ovlivnit:

20. Navštěvujete diskuze a hodnocení výrobků/služeb/firem před nákupem?

21. Využili jste někdy pro nalezení zboží/služeb/firem webovou stránku firmy.cz?

22. Nakoupil/a jste někdy na základě reklamy (jiné formy propagace) na internetu?

23. Pokud byste chtěli využít služeb fotografa, hledali byste jej:

24. V případě, že byste chtěli využít služeb fotografa, zajímala by vás ukázka jeho práce (fotografie)?

25. Zúčastnili byste se soutěže o fotografické služby zdarma za předpokladu, že je v daném okamžiku nepotřebujete využít?

26. Vaše pohlaví:

27. Váš věk:

28. Z jakého kraje pocházíte?

29. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání:

30. Vaše zaměstnání:

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Hudečková, M.Formy reklamy a propagace na internetu (výsledky průzkumu), 2013. Dostupné online na https://formy-reklamy-a-propagace-na.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.