Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Fresh Bars

Fresh Bars

Víte, že... si na Vyplňto.cz můžete zdarma vytvořit vlastní dotazník?

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Aneta Prokopcova
Šetření:08. 12. 2013 - 15. 12. 2013
Počet respondentů:99
Počet otázek (max/průměr):11 / 6.05
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:po jedné otázce
Návratnost dotazníků:79,3 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:36
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dear respondents,

I would like to ask you to fill this short questionnaire which will serve as material for my seminar paper. This questionnaire is about Fresh Bars in Prague and it researches awareness of FB among Prague citizens.

Thank you very much.

Aneta Prokopcová

 

Odpovědi respondentů

1. How old are you?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
21-35 years old8383,84 %83,84 %  
less than 20 years old77,07 %7,07 %  
36-50 years old55,05 %5,05 %  
more than 50 years old33,03 %3,03 %  
21-35 Jahre alt11,01 %1,01 %  

Graf

2. Do you live in Prague?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Yesotázka č. 3, No → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Yes8181,82 %81,82 %  
No1818,18 %18,18 %  

Graf

3. Which one from these definitions describes your lifestyle?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
I try to live in healthy way, but it is difficult to eat healthy all the time.5162,96 %51,52 %  
I am not interested in healthy lifestyle very much.1822,22 %18,18 %  
Healthy lifestyle is the way I live.89,88 %8,08 %  
I don’t care about healthy lifestyle at all.44,94 %4,04 %  

Graf

4. Do you visit Fresh bars?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Yesotázka č. 5, No → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
No4758,02 %47,47 %  
Yes3441,98 %34,34 %  

Graf

5. How often do you visit Fresh bars?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Occasionally2871,79 %28,28 %  
2-6 times per month1128,21 %11,11 %  

Graf

6. How many companies providing Fresh bars in Prague do you know? List their names please.

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Mangaloo923,08 %9,09 %  
what is fresh bar?12,56 %1,01 %  
No idea12,56 %1,01 %  
Mangalo12,56 %1,01 %  
Mangaloo, Nude Fresh Juice12,56 %1,01 %  
Dont know any 12,56 %1,01 %  
mangaloo, bubble tee a fresh bar12,56 %1,01 %  
none12,56 %1,01 %  
fruitissimo12,56 %1,01 %  
don t know12,56 %1,01 %  
ostatní odpovědi Pure Fresch Juice, Fruitissimo
nude fresh bar, mangaloo, fruitissimo
Fruitisimo, Passcal
Ugo, Mangaloo,...
mangaloo, fruitissimo, nude fresh and juicy
Mangaloo, UGO, Nude, to nahoře v Palladiu
Mangaloo, Fruitissimo
co to do píči je?
dont know any...sorry An ,)
Pascal, Mangaloo, Fruitisimo, Freshland
Fruitisimo Galerie Fénix a Fruitisimo Galerie Harfa
juicy, fruitisimo
Mangaloo, Be Juicy, Fruitisimo
I do not know
Mangalo, Fruitisimo
Fruitisimo, Ugo
mangaloo, fruitisimo
Nogv
Ječmínek, Fruttisimo
fruitisimo,
mangaloo, frutissimo
2153,85 %21,21 % 

Graf

7. Which company providing Fresh bar do you prefer?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Mangaloo1641,03 %16,16 %  
Fruitisimo410,26 %4,04 %  
Mangalo25,13 %2,02 %  
non25,13 %2,02 %  
what is fresh bar?12,56 %1,01 %  
No idea12,56 %1,01 %  
None.12,56 %1,01 %  
none12,56 %1,01 %  
dont know any12,56 %1,01 %  
fruitissimo :-)12,56 %1,01 %  
ostatní odpovědi .
Fresh Motherfucking Bar
Pascal
juicy
I do not know
ne
Ugo
hj
je mi to jedno
923,08 %9,09 % 

Graf

8. Do you like the product range Fresh bars generally provide?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Rather yes1743,59 %17,17 %  
Definitely yes1230,77 %12,12 %  
I don’t know923,08 %9,09 %  
Definitely not12,56 %1,01 %  

Graf

9. Is there anything you would like to add in Fresh bars product range?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
b) No, I am satisfied with what they offer2564,1 %25,25 %  
c) I don’t care1025,64 %10,1 %  
a) Yes410,26 %4,04 %  

Graf

10. If you answered Yes in previous question, could you list what are you missing please?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
more green / raw stuff120 %1,01 %  
salads, vegetable snacks... 120 %1,01 %  
I am perfectly fine120 %1,01 %  
More seasonal (and local product) offers120 %1,01 %  
fgj120 %1,01 %  

Graf

11. Why do you consume Fresh bars products?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Good taste2564,1 %25,25 %  
It’s healthy2564,1 %25,25 %  
Easy snack1538,46 %15,15 %  
I don’t have time to prepare similar food by myself1435,9 %14,14 %  
Attractive menu512,82 %5,05 %  
what is fresh bar?12,56 %1,01 %  
I do not consume fresh bars products12,56 %1,01 %  
i dont consume it12,56 %1,01 %  
vitamins baby!!!....btw know the difference...food vs. drink12,56 %1,01 %  
Good price for good food12,56 %1,01 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 2 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

4. Do you visit Fresh bars?

  • odpověď Yes:
    • 2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi 2-6 times per month na otázku 5. How often do you visit Fresh bars?
    • 2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Definitely yes na otázku 8. Do you like the product range Fresh bars generally provide?
    • 2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Rather yes na otázku 8. Do you like the product range Fresh bars generally provide?
    • zobrazit další souvislosti
    • 2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi b) No, I am satisfied with what they offer na otázku 9. Is there anything you would like to add in Fresh bars product range?
    • 2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi I don’t have time to prepare similar food by myself na otázku 11. Why do you consume Fresh bars products?
    • 2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Good taste na otázku 11. Why do you consume Fresh bars products?
    • 2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi It’s healthy na otázku 11. Why do you consume Fresh bars products?
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Mangaloo na otázku 7. Which company providing Fresh bar do you prefer?
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Easy snack na otázku 11. Why do you consume Fresh bars products?

11. Why do you consume Fresh bars products?

  • odpověď It’s healthy:
    • 3.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Definitely yes na otázku 8. Do you like the product range Fresh bars generally provide?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. How old are you?

2. Do you live in Prague?

3. Which one from these definitions describes your lifestyle?

4. Do you visit Fresh bars?

5. How often do you visit Fresh bars?

7. Which company providing Fresh bar do you prefer?

8. Do you like the product range Fresh bars generally provide?

9. Is there anything you would like to add in Fresh bars product range?

11. Why do you consume Fresh bars products?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. How old are you?

2. Do you live in Prague?

3. Which one from these definitions describes your lifestyle?

4. Do you visit Fresh bars?

5. How often do you visit Fresh bars?

7. Which company providing Fresh bar do you prefer?

8. Do you like the product range Fresh bars generally provide?

9. Is there anything you would like to add in Fresh bars product range?

11. Why do you consume Fresh bars products?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Prokopcova, A.Fresh Bars (výsledky průzkumu), 2013. Dostupné online na https://fresh-bars.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.