Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Fresh Juice - cena zdravé cesty

Fresh Juice - cena zdravé cesty

Víte, že... můžete dotazníky vyplňovat i pomocí mobilních aplikací?
K dispozici jsou aplikace pro iPhone, iPad a Android.

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Tea Vojtěchová
Šetření:18. 11. 2010 - 22. 11. 2010
Počet respondentů:50
Počet otázek (max/průměr):12 / 11.96
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:50 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:39
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Fresh - výborná a zdravá pochoutka, která zaplavila Českou republiku.

 

Tento dotazník má za cíl zjistit, jestli lidé fresh znají, jaký druh preferují a kolik jsou za něj ochotni zaplatit.

Instrukce pro vyplnění dotazníku (nápověda)

Fresh Juice je nápoj připravovaný z čerstvého ovoce.

Odpovědi respondentů

1. Koupil/a jste si již někdy fresh?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano4386 %86 %  
Ne714 %14 %  

Graf

2. Chutnal Vám fresh?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Byl vynikající3060 %60 %  
Celkem dobrý1836 %36 %  
Fuj, nikdy více24 %4 %  

Graf

3. Které druhy freshe preferujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
S pomerančovým základem3468 %68 %  
S jablečným základem1632 %32 %  
S mlékem48 %8 %  
S jogurtem36 %6 %  

Graf

4. Váš nejoblíbenější fresh (např. jahodový)

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
pomerančový1428,57 %28 %  
jahodový510,2 %10 %  
banánový48,16 %8 %  
ananasový48,16 %8 %  
jahodový s mátou36,12 %6 %  
hruška ananas12,04 %2 %  
borůvkový12,04 %2 %  
brusinky12,04 %2 %  
malinový12,04 %2 %  
mango12,04 %2 %  
ostatní odpovědi grapfruit
kokosový
Prostě směs ovoce
pomeranč a grep
oříškovej
zázvor a pomeranč
jablečný
skutečně jahodový
na posílení imunity
grep
pomeranč, jablko, mrkev
pomeranč
grepový
jahodovo-bananovy
1428,57 %28 % 

Graf

5. Máte alergii na některé suroviny?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nemám alergii4080 %80 %  
Ořechy510 %10 %  
Jogurt / mléko48 %8 %  
Pomeranč12 %2 %  
Jablko12 %2 %  

Graf

6. Kolik Kč jste ochotní zaplatit za 0,4 freshe, aby vám cena připadala férová?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
méně než 70 Kč2754 %54 %  
70 - 79 Kč1122 %22 %  
80 - 89 Kč918 %18 %  
90 - 100 Kč36 %6 %  

Graf

7. Jaká je pro Vás neakceptovatelně vyskoká cena?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1001122 %22 %  
15048 %8 %  
8048 %8 %  
7036 %6 %  
100 Kč24 %4 %  
20024 %4 %  
přes 15012 %2 %  
přes 100 Kč12 %2 %  
více než 150 Kč12 %2 %  
více než 10012 %2 %  
ostatní odpovědi 200+
90 Kč
80 kc
vyšší než 100,--
70 a víc
více než 100Kč
120 Kč
80 kč
1000
150 Kč
50
více než 100,-
vice nez 100
140 Kč
130
za 0,4l více než 90,-
nad 80 Kc
dvěstě
více jak 100
nad 80 Kč
2040 %40 % 

Graf

8. Jaká cena je pro Vás podezřele nízká?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
301020 %20 %  
40612 %12 %  
2048 %8 %  
20 Kč36 %6 %  
2536 %6 %  
40 Kč24 %4 %  
30 kč24 %4 %  
3524 %4 %  
5024 %4 %  
pod 5012 %2 %  
ostatní odpovědi 45 Kč
Nevím
pod 50 kc
20,--
10
20Kč
10 Kč
60
méně než 70,-
25kč
za 0,4l méně než 40,-
pod 40 Kc
dcacet
pod 30
pod 50 Kč
1530 %30 % 

Graf

9. Je pro Vás zajímavá karta větnostní karta?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano2550 %50 %  
Ne2550 %50 %  

Graf

10. Jak často navštěvujete nákupní centrum?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1 - 2× týdně2142 %42 %  
méně než 1× týdně1530 %30 %  
1× měsíčně a méně816 %16 %  
více jak 3× týdně612 %12 %  

Graf

11. Máte bydliště v Praze a okolí?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano4284 %84 %  
Ne816 %16 %  

Graf

12. Kolik Vám je let?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
do 20 let2346,94 %46 %  
do 50 let2142,86 %42 %  
nad 50 let510,2 %10 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Nebyly nalezeny žádné zajímavé souvislosti mezi odpovědmi.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Koupil/a jste si již někdy fresh?

2. Chutnal Vám fresh?

3. Které druhy freshe preferujete?

4. Váš nejoblíbenější fresh (např. jahodový)

5. Máte alergii na některé suroviny?

6. Kolik Kč jste ochotní zaplatit za 0,4 freshe, aby vám cena připadala férová?

7. Jaká je pro Vás neakceptovatelně vyskoká cena?

8. Jaká cena je pro Vás podezřele nízká?

9. Je pro Vás zajímavá karta větnostní karta?

10. Jak často navštěvujete nákupní centrum?

11. Máte bydliště v Praze a okolí?

12. Kolik Vám je let?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Koupil/a jste si již někdy fresh?

2. Chutnal Vám fresh?

3. Které druhy freshe preferujete?

4. Váš nejoblíbenější fresh (např. jahodový)

5. Máte alergii na některé suroviny?

6. Kolik Kč jste ochotní zaplatit za 0,4 freshe, aby vám cena připadala férová?

7. Jaká je pro Vás neakceptovatelně vyskoká cena?

8. Jaká cena je pro Vás podezřele nízká?

9. Je pro Vás zajímavá karta větnostní karta?

10. Jak často navštěvujete nákupní centrum?

11. Máte bydliště v Praze a okolí?

12. Kolik Vám je let?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Vojtěchová, T.Fresh Juice - cena zdravé cesty (výsledky průzkumu), 2010. Dostupné online na https://fresh-cena-zdrave-ce.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.