Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Frisbee

Frisbee

Atraktivita turistických oblastí Jeseníky a Střední Morava
Znáte Střední Moravu nebo Jeseníky? Co považujete za největší lákadla regionu?

(veřejné výsledky 12. 12.)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:David Mikulík
Šetření:24. 03. 2011 - 30. 03. 2011
Počet respondentů:65
Počet otázek (max/průměr):18 / 16.26
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:79,5 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:45
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Vážení zákazníci,

zdvořile Vás žádáme o vyplnění dotazníku, který slouží k zjištění zájmu o novou kolekci frisbee disků (házecí talíř). Úvodem tohoto dotazníku, bychom také rádi představili naši firmu Žigitech s.r.o.

Firma Žigitech s.r.o. sídlí ve Zlíně – Příluku a vznikla v roce 2006. Firma se zabývá převážně výrobou a prodejem sportovních potřeb. Mezi hlavní materiály, které zpracováváme, patří polyetylen (PE), polypropylen (PP) a kaučukové hmoty. Firma zaměstnává 38 zaměstnanců. Naše výrobky se prodávají převážně v zahraničí, ale máme své zastoupení i na českém trhu, více informací najdete na webových stránkách www.zigitech.cz.
Tento dotazník se zaměřuje na FRISBEE.
Předem děkujeme za vyplnění dotazníku. Zakroužkujte vždy prosím pouze jednu odpověď!

David Mikulík
Ředitel marketingu
 

Odpovědi respondentů

1. Pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
muž4264,62 %64,62 %  
žena2335,38 %35,38 %  

Graf

2. Věk

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18 - 40 let4772,31 %72,31 %  
40 let a více1523,08 %23,08 %  
18 let a méně34,62 %4,62 %  

Graf

3. Znáte výrobek FRISBEE?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano5584,62 %84,62 %  
ne1015,38 %15,38 %  

Graf

4. Frisbee byste používali?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
na rekreační účely 5076,92 %76,92 %  
jako hračku pro psa1015,38 %15,38 %  
nevím46,15 %6,15 %  
na profesionální využití této hry 11,54 %1,54 %  

Graf

5. Jaký průměr disku preferujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nevím2640 %40 %  
25 cm1929,23 %29,23 %  
28 cm1218,46 %18,46 %  
22 cm812,31 %12,31 %  

Graf

6. Jaký tvar upřednostňujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
s vytaženým okrajem2640 %40 %  
plochý2132,31 %32,31 %  
válcový1218,46 %18,46 %  
nevím69,23 %9,23 %  

Graf

7. Jaké barevné provedení preferujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
jednobarevné2538,46 %38,46 %  
vícebarevné1726,15 %26,15 %  
fluorescenční 1320 %20 %  
s metalickou úpravou 913,85 %13,85 %  
jiné11,54 %1,54 %  

Graf

8. Jakou hmotnost u frisbee preferujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
do 220 g2741,54 %41,54 %  
do 170 g2233,85 %33,85 %  
do 260 g1218,46 %18,46 %  
do 90 g46,15 %6,15 %  

Graf

9. Podle čeho vybíráte toto zboží?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
životnost a kvalita2944,62 %44,62 %  
cena2944,62 %44,62 %  
jiné46,15 %6,15 %  
země původu34,62 %4,62 %  

Graf

10. Ovlivňují Vás reklamy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
záleží na provedení reklamy3147,69 %47,69 %  
ne2538,46 %38,46 %  
ano913,85 %13,85 %  

Graf

11. Kde nejčastěji nakupujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
v kamenném obchodě4061,54 %61,54 %  
na internetu2030,77 %30,77 %  
u stánkařů34,62 %4,62 %  
jinde23,08 %3,08 %  

Graf

12. Kolik jste ochotni za frisbee zaplatit?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
do 150 kč2538,46 %38,46 %  
150 - 200 kč2030,77 %30,77 %  
200 - 250 kč812,31 %12,31 %  
300 kč i více710,77 %10,77 %  
250 - 300 kč57,69 %7,69 %  

Graf

13. Hrál/a jste frisbee někdy osobně?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano5076,92 %76,92 %  
ne1523,08 %23,08 %  

Graf

14. Baví Vás tato hra?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Občas si zahraju3655,38 %55,38 %  
Ne, nehraju ji2030,77 %30,77 %  
Ano, hraji frisbee často 913,85 %13,85 %  

Graf

15. Zdá se vám současný sortiment disků dostatečný?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano, jsem spokojen/a 3046,15 %46,15 %  
mohl by být větší2335,38 %35,38 %  
ne, není výběr1218,46 %18,46 %  

Graf

16. Reklamovali jste někdy náš výrobek?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne, všechno bylo vždy v pořádku6193,85 %93,85 %  
ano46,15 %6,15 %  

Graf

17. Pokud jste odpověděli v u otázky č.16 ano, tak jaký byl důvod Vaší reklamace?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
jiný důvod660 %9,23 %  
disk po nárazu praskl 440 %6,15 %  

Graf

18. Jak byla vyřešena reklamace?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
výměna zboží342,86 %4,62 %  
vrácení peněz342,86 %4,62 %  
nebyla uznána114,29 %1,54 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u jedné otázky.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

14. Baví Vás tato hra?

  • odpověď Ne, nehraju ji:
    • 3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 13. Hrál/a jste frisbee někdy osobně?
  • odpověď Občas si zahraju:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne, není výběr na otázku 15. Zdá se vám současný sortiment disků dostatečný?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Pohlaví

2. Věk

3. Znáte výrobek FRISBEE?

4. Frisbee byste používali?

5. Jaký průměr disku preferujete?

6. Jaký tvar upřednostňujete?

7. Jaké barevné provedení preferujete?

8. Jakou hmotnost u frisbee preferujete?

9. Podle čeho vybíráte toto zboží?

10. Ovlivňují Vás reklamy?

11. Kde nejčastěji nakupujete?

12. Kolik jste ochotni za frisbee zaplatit?

13. Hrál/a jste frisbee někdy osobně?

14. Baví Vás tato hra?

15. Zdá se vám současný sortiment disků dostatečný?

16. Reklamovali jste někdy náš výrobek?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Pohlaví

2. Věk

3. Znáte výrobek FRISBEE?

4. Frisbee byste používali?

5. Jaký průměr disku preferujete?

6. Jaký tvar upřednostňujete?

7. Jaké barevné provedení preferujete?

8. Jakou hmotnost u frisbee preferujete?

9. Podle čeho vybíráte toto zboží?

10. Ovlivňují Vás reklamy?

11. Kde nejčastěji nakupujete?

12. Kolik jste ochotni za frisbee zaplatit?

13. Hrál/a jste frisbee někdy osobně?

14. Baví Vás tato hra?

15. Zdá se vám současný sortiment disků dostatečný?

16. Reklamovali jste někdy náš výrobek?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Mikulík, D.Frisbee (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://frisbee.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.