Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > funkce reklamy v elektronickém obchodu

funkce reklamy v elektronickém obchodu

Kdo by měl být příštím prezidentem ČR (v roce 2018)?
Zúčastněte se krátkého dotazníku a oznámkujte Havla, Klause a Zemana.

(veřejné výsledky 15. prosince ve 12h)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Jan Zeman
Šetření:24. 10. 2010 - 29. 10. 2010
Počet respondentů:45
Počet otázek (max/průměr):8 / 8
Použité ochrany:unikátní IP
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:59,5 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:27
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Cílem tohoto průzkumu je zjistit ideální formu a druh reklamy pro elektronický obchod, věkovou sklatbu lidí nakupujících na internetu a globální informace týkající se ochoty lidí uskutečňovat určité oprerace v rámci el. obchodu.

Odpovědi respondentů

1. Prosím vyberte svůj věk

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [0-18otázka č. 2, 19-30otázka č. 2, 31-40otázka č. 2, 41-otázka č. 2].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
19-303884,44 %84,44 %  
31-40511,11 %11,11 %  
0-1824,44 %4,44 %  

Graf

2. Na internetu jsem již nakupoval

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
16x a více2248,89 %48,89 %  
6-15x1533,33 %33,33 %  
1-5x715,56 %15,56 %  
0x12,22 %2,22 %  

Graf

3. Z čeho máte největší obavu při nákupu na internetu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
zboží vypadá na obrázku jinak než ve skutečnosti - zboží si nemohu"osahat" 2964,44 %64,44 %  
obtížná reklamace2555,56 %55,56 %  
platba předem-nedoručení zboží, doručení poškozeného zboží1942,22 %42,22 %  
zneužití platební karty/bankovního konta1328,89 %28,89 %  
zneužití osobních údajů511,11 %11,11 %  

Graf

4. Co je pro Vás důležité při nákupu na internetu? 1-velká důležitost, 5-absolutně nedůležité

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
nízká cena1.5780.6
dárek k nákupu4.21.138
poštovné zdarma2.4220.822
reference spokojených zákazníků2.21.227
jednoduchost a intuivita E-shopu2.4891.094
dobrá komunikace mezi prodejcem a zákazníkem2.1331.404

Graf

5. Při nákupu na internetu se rozhoduji pouze podle ceny

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše souhlasím2760 %60 %  
spíše nesouhlasím1431,11 %31,11 %  
nesouhlasím48,89 %8,89 %  

Graf

6. Používáte sociální sítě?(facebook, twitter atd?)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano2964,44 %64,44 %  
ne1635,56 %35,56 %  

Graf

7. S nákupy čekám na zajímavé slevy

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše souhlasím1840 %40 %  
spíše nesouhlasím1431,11 %31,11 %  
nevím613,33 %13,33 %  
nesouhlasím613,33 %13,33 %  
souhlasím12,22 %2,22 %  

Graf

8. Jste ochotni přesvědčit dalších 10 lidí k nákupu stejného zboží v případě, že získáte 50% slevu? (slevu získáte pouze vy, nikoliv ostatních 10 lidí)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nesouhlasím1737,78 %37,78 %  
spíše nesouhlasím1737,78 %37,78 %  
nevím817,78 %17,78 %  
souhlasím24,44 %4,44 %  
spíše souhlasím12,22 %2,22 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Zeman, J.funkce reklamy v elektronickém obchodu (výsledky průzkumu), 2010. Dostupné online na https://funkce-reklamy-v-elektronickem-obchodu.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.