Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > funkce reklamy v elektronickém obchodu
funkce reklamy v elektronickém obchodu
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Jan Zeman |
---|---|
Šetření: | 24. 10. 2010 - 29. 10. 2010 |
Počet respondentů: | 45 |
Počet otázek (max/průměr): | 8 / 8 |
Použité ochrany: | unikátní IP |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 59,5 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.03:27 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Cílem tohoto průzkumu je zjistit ideální formu a druh reklamy pro elektronický obchod, věkovou sklatbu lidí nakupujících na internetu a globální informace týkající se ochoty lidí uskutečňovat určité oprerace v rámci el. obchodu.
Odpovědi respondentů
1. Prosím vyberte svůj věk
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [0-18 → otázka č. 2, 19-30 → otázka č. 2, 31-40 → otázka č. 2, 41- → otázka č. 2].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
19-30 | 38 | 84,44 % | 84,44 % |
31-40 | 5 | 11,11 % | 11,11 % |
0-18 | 2 | 4,44 % | 4,44 % |
2. Na internetu jsem již nakupoval
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
16x a více | 22 | 48,89 % | 48,89 % |
6-15x | 15 | 33,33 % | 33,33 % |
1-5x | 7 | 15,56 % | 15,56 % |
0x | 1 | 2,22 % | 2,22 % |
3. Z čeho máte největší obavu při nákupu na internetu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
zboží vypadá na obrázku jinak než ve skutečnosti - zboží si nemohu"osahat" | 29 | 64,44 % | 64,44 % |
obtížná reklamace | 25 | 55,56 % | 55,56 % |
platba předem-nedoručení zboží, doručení poškozeného zboží | 19 | 42,22 % | 42,22 % |
zneužití platební karty/bankovního konta | 13 | 28,89 % | 28,89 % |
zneužití osobních údajů | 5 | 11,11 % | 11,11 % |
4. Co je pro Vás důležité při nákupu na internetu? 1-velká důležitost, 5-absolutně nedůležité
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Podotázka | Průměr | Rozptyl |
---|---|---|
nízká cena | 1.578 | 0.6 |
dárek k nákupu | 4.2 | 1.138 |
poštovné zdarma | 2.422 | 0.822 |
reference spokojených zákazníků | 2.2 | 1.227 |
jednoduchost a intuivita E-shopu | 2.489 | 1.094 |
dobrá komunikace mezi prodejcem a zákazníkem | 2.133 | 1.404 |
5. Při nákupu na internetu se rozhoduji pouze podle ceny
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
spíše souhlasím | 27 | 60 % | 60 % |
spíše nesouhlasím | 14 | 31,11 % | 31,11 % |
nesouhlasím | 4 | 8,89 % | 8,89 % |
6. Používáte sociální sítě?(facebook, twitter atd?)
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 29 | 64,44 % | 64,44 % |
ne | 16 | 35,56 % | 35,56 % |
7. S nákupy čekám na zajímavé slevy
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
spíše souhlasím | 18 | 40 % | 40 % |
spíše nesouhlasím | 14 | 31,11 % | 31,11 % |
nevím | 6 | 13,33 % | 13,33 % |
nesouhlasím | 6 | 13,33 % | 13,33 % |
souhlasím | 1 | 2,22 % | 2,22 % |
8. Jste ochotni přesvědčit dalších 10 lidí k nákupu stejného zboží v případě, že získáte 50% slevu? (slevu získáte pouze vy, nikoliv ostatních 10 lidí)
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
nesouhlasím | 17 | 37,78 % | 37,78 % |
spíše nesouhlasím | 17 | 37,78 % | 37,78 % |
nevím | 8 | 17,78 % | 17,78 % |
souhlasím | 2 | 4,44 % | 4,44 % |
spíše souhlasím | 1 | 2,22 % | 2,22 % |
Zdroje respondentů
Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):
- spoluzaci.cz (32,1 %)
- nezjištěno (31,3 %)
- vyplnto.cz (18,8 %)
- facebook.com (5,4 %)
Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.