Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > GA cinema ve Zlíně

GA cinema ve Zlíně

Dopis Ježíškovi - Vánoční dárky 2016
Jaké dárky Vám udělají pod stromečkem radost a jaké byste radši nedostávali?

(veřejné výsledky pro všechny "ježíšky" již 10. prosince ve 12:00)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Kač Kalferstová
Šetření:15. 02. 2011 - 28. 02. 2011
Počet respondentů:170
Počet otázek (max/průměr):18 / 14.94
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:84,2 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:04
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Ahoj, ahoj... čte si tohle někdo?? Ale díky moc za vyplnění!! Otázky se budou týkat vašich zkušeností s GA cinema ve zlíně )) Neboť se snažím analyzovat klasického návštěvníka... Děkuji moc na váš čas... ))   

Odpovědi respondentů

1. Upřednostňujete multikina před klasickým kinem?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 2, neotázka č. 4].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano9757,06 %57,06 %  
ne7342,94 %42,94 %  

Graf

2. Pokud ano, tak proč?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
větší výběr filmů7678,35 %44,71 %  
kvalitnější služby4243,3 %24,71 %  
díky možnosti 3D filmů3637,11 %21,18 %  
lepší dostupnost2727,84 %15,88 %  
návštěvu rád/a spojuji s nákupem v obchodním centru2222,68 %12,94 %  
pohodlí22,06 %1,18 %  
lepší technika větší výběr11,03 %0,59 %  
více filmů v jeden čas11,03 %0,59 %  
větší výběr promítacích časů11,03 %0,59 %  
nezmam zadne klasicke kino11,03 %0,59 %  
blízkost bydliště11,03 %0,59 %  
pohodlí v kině11,03 %0,59 %  

Graf

3. Kolikrát do roka navštívíte multikino GA?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
3 – 5x3839,18 %22,35 %  
1 – 2x2020,62 %11,76 %  
6 – 8x 1717,53 %10 %  
více jak 10x99,28 %5,29 %  
9 – 10x88,25 %4,71 %  
1x55,15 %2,94 %  

Graf

4. Pokud ne, tak proč?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vysoká cena3548,61 %20,59 %  
není tak komorní jako klasické kino2636,11 %15,29 %  
protože je kino součástí OC912,5 %5,29 %  
komerčnější programová nabídka11,39 %0,59 %  
nechodím do kin11,39 %0,59 %  
Nenávidím typy lidí, které tam chodí,smradPopcornu11,39 %0,59 %  
je mi jedno, kde se film hraje11,39 %0,59 %  
neupřednostňuji ani klasická, ani multikina11,39 %0,59 %  
nemá ta takovou atmosféru, mám ráda klubové filmy11,39 %0,59 %  
podstatné je co se hraje11,39 %0,59 %  
většinou daleko11,39 %0,59 %  
Neupřednosťnuji, ale je m ito jedno.11,39 %0,59 %  
Klasické kino má atmosféru, multikino ne11,39 %0,59 %  
kvůli tradiční atmosféře11,39 %0,59 %  
chybí zde kouzlo a atmosféra strých kin11,39 %0,59 %  
méně hlučné jak zvuk, tak lidé11,39 %0,59 %  
klasické kino patří ke kinematografické kultuře11,39 %0,59 %  
Mám vztah k lokálnímu kinu11,39 %0,59 %  
neupřednostňuji ani klasické kina11,39 %0,59 %  
vybírám podle filmů, ne podle typu kina...lol11,39 %0,59 %  
Nevidím v nich až tak velký rozdíl11,39 %0,59 %  
není dostupné všude11,39 %0,59 %  
nedávám přednost ani jednomu11,39 %0,59 %  
vybírám si kino podle filmu, který chci vidět11,39 %0,59 %  

Graf

5. Co by Vás přimělo k návštěvě multikina?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

3D film

asi tak: mám raději obyčejná kina-lepší cena a atmoška. Ale jejich program je hodně okleštěný, takže pokud chci na něco jít a ve Velkým to v blízké době nehrají, tak jdu do GA.

cena vstupného

cena, dostupnost

darovaná vstupenka

Děti

dobré ceny

dobrý film, který bych chtěla vidět právě v multikině

dobrý film, který se v klasickém kině nehraje

Dostupnost služeb: obchody, restaurace

dřívější promítání filmu a jiné časové pásmo promítání, než mají normální kino

film

Film je zde uveden dříve než v klasickém kině.

Film který by nepromítalo klasické kino

film ve 3D, zajímavé filmy

film, který není nikde jinde k vidění

Film, který nepromítají v kině v mém městě

filmová novinka

Hraný film? :D

je blízko

Kamarádi

kamarádi, 3D projekce nebo film, který běžné kino nenabízí + volba času filmu

Kvalitě natočený film, prostě velkofilm, neboť u něj efekty v multikině jsou zcela odlišné od klasických kin

Lákavý film

lepší sedačky)

méně hlučných a cpoucích se lidí, kteří si během filmu sdělují dojmy, přizpůsobení zvuku prostotu

mnohonásobně levnější vstupné - pro nevydělávající je 150 kč za 1 film vážně moc

Multikina bývají hodně zvukově předimenzovaná, pokud by se tohle zlepšilo, nemám vpodstatě s multikiny problém.

Nabídka filmů, lepší technické vybavení (3D, zvuk,...)

navštěvuji, ale neupřednostňuji

nic, nemám ráda velké komplexy

nižší cena, art filmy

nižší cena, promítání i alternativních či studentských filmů

nižší cena, větší nabídka filmů

nižší ceny

Občas chodím, prostě nerozlišuji a neupřednostňuji, jestli je to multi nebo obyč kino, spíše je rozhodující, co se hraje.

Prachy - přece tam pracuju Kačko! :-)

program kina

přátelé

rozhoduji se na základě programu

sleva, popcorn zdarma nebo nějaká jiná akce + super film

sleva, více akcí pro studenty

to, ze tam film davaji driv, nez v mensim kine

trhačky lístků nahoře bez

Viz k předchozí otázce. Do kina jdu s tím že chci vidět již mnou zvolený film. takže záleží kde se zrovna nacházím. je-li po ruce multikino, jdu do něj.

výhodná nabídka

výhodnější ceny, když už to zrovna nemám nejblíž uspořádání např. filmového festivalu filmů z určité oblasti

výrazná slevová akce

zajímavé filmy, převratná technologická novinka

zajímavý film

zajímavý film nebo sleva

zajímavý program

6. Kde získáváte (můžete získat) informace o promítání multikina GA?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
z internetu14685,88 %85,88 %  
z plakátů s programem6739,41 %39,41 %  
od přátel, rodiny,…5331,18 %31,18 %  
náhodně, pokaždé jinde2313,53 %13,53 %  
z inzerce (noviny, časopisy,…)2212,94 %12,94 %  
facebook10,59 %0,59 %  
letáčky s programem10,59 %0,59 %  
z Zlatého jablka, visí tam plakáty10,59 %0,59 %  
nezískávám10,59 %0,59 %  

Graf

7. Zdá se Vám propagace multikina GA dostatečná?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano14585,29 %85,29 %  
ne2514,71 %14,71 %  

Graf

8. Pokud ne, uveďte, jaký druh propagace Vám chybí?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

abcd

akční nabídky, tématické nabídky (např. den s Harrym Potterem atd.)

eventy

eventy, letáky

když nejsem ve Zlatém Jablku, tak o kině prakticky nevím; kdyby přijel někdo z jiného města, tak se o kinu ani nedozví; asi by pomohly plakáty/billboard

letáček s programem

mohli by se více propagovat u studentů

Nejde o to, že by mi chyběl, jenom o něm moc ve svých "infokanálech" neslyším :-) = facebook (statusy bývaly super, možnost komunikovat přímo se zaměstnanci kina) + twitter (popravdě jenom nevím, jestli GAčko twitter má, nebo ne)

neuvědumuji si jinou aktivitu než plakáty v podchodě u Zlatého jabka a činnost na facebooku

Rozhlasová propagace Propagace v rámci OC (upozorňování na aktuální program)

tv

v tisku

9. Kdo nejčastěji iniciuje Vaši návštěvu multikina?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
já sám/sama10360,59 %60,59 %  
přátelé9052,94 %52,94 %  
partner/ka6035,29 %35,29 %  
děti31,76 %1,76 %  
rodiče21,18 %1,18 %  
případně manažerka :-)10,59 %0,59 %  
fb10,59 %0,59 %  
recenze filmu na internetu10,59 %0,59 %  
sestra10,59 %0,59 %  

Graf

10. Jaké filmové žánry upřednostňujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
komedie12472,94 %72,94 %  
drama8449,41 %49,41 %  
animovaný film7141,76 %41,76 %  
fantasy5532,35 %32,35 %  
akční film5331,18 %31,18 %  
sci-fi 4526,47 %26,47 %  
thriller4023,53 %23,53 %  
historický film3721,76 %21,76 %  
pohádka3218,82 %18,82 %  
horor2615,29 %15,29 %  
filmový muzikál2011,76 %11,76 %  
dokumentární film169,41 %9,41 %  
western52,94 %2,94 %  
erotický film52,94 %2,94 %  
žánr nerozhoduje, musí to být dobrý film10,59 %0,59 %  
Záleží mi na kvalitě filmu, nikoliv žánru10,59 %0,59 %  
zajímavé kvalitní filmy, pak nezáleží na žánru10,59 %0,59 %  
dobré filmy nehledě na žánr10,59 %0,59 %  
art10,59 %0,59 %  

Graf

11. Kolik peněz jste ochotni zaplatit za promítání filmu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
100 – 120 Kč 11768,82 %68,82 %  
121 – 150 Kč4124,12 %24,12 %  
151 – 170 Kč 63,53 %3,53 %  
na ceně mi nezáleží52,94 %2,94 %  
171 – 190 Kč10,59 %0,59 %  

Graf

12. Vyhovuje Vám časové rozvržení promítání jednotlivých filmů?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano8751,18 %51,18 %  
ano, ale uvítal/a bych více večerních promítání3621,18 %21,18 %  
ano, ale uvítal/a bych více odpoledních promítání1911,18 %11,18 %  
ano, ale uvítal/a bych více nočních promítání148,24 %8,24 %  
ne84,71 %4,71 %  
ano, ale uvítal/a bych více dopoledních promítání63,53 %3,53 %  

Graf

13. Pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena12472,94 %72,94 %  
muž4627,06 %27,06 %  

Graf

14. Věk

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
20-24 11366,47 %66,47 %  
25-29 3319,41 %19,41 %  
40-49 105,88 %5,88 %  
30-39 74,12 %4,12 %  
60-69 31,76 %1,76 %  
50-59 21,18 %1,18 %  
15-19 21,18 %1,18 %  

Graf

15. Místo bydliště:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Zlínský kraj6940,59 %40,59 %  
Liberecký kraj 2112,35 %12,35 %  
Olomoucký kraj1911,18 %11,18 %  
Moravskoslezský kraj158,82 %8,82 %  
Jihomoravský kraj 148,24 %8,24 %  
Středočeský kraj 63,53 %3,53 %  
Pardubický kraj 52,94 %2,94 %  
kraj Vysočina52,94 %2,94 %  
Praha42,35 %2,35 %  
Královéhradecký kraj 42,35 %2,35 %  
Jihočeský kraj 31,76 %1,76 %  
Ústecký kraj 31,76 %1,76 %  
Slovenská republika10,59 %0,59 %  
Karlovarský kraj10,59 %0,59 %  

Graf

16. Dosažené vzdělání:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
10461,18 %61,18 %  
VŠ - Bc.3621,18 %21,18 %  
VŠ - Ing./Mgr.2212,94 %12,94 %  
VOŠ52,94 %2,94 %  
vyučen (SŠ bez maturity) 31,76 %1,76 %  

Graf

17. Zaměstnání:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
student VŠ - Bc. stupeň9555,88 %55,88 %  
zaměstnanec3218,82 %18,82 %  
student VŠ - Mgr. stupeň2816,47 %16,47 %  
podnikatel84,71 %4,71 %  
mateř. dovolená 42,35 %2,35 %  
v penzi21,18 %1,18 %  
student VOŠ 10,59 %0,59 %  

Graf

18. Výše příjmů:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
do 10 00011668,24 %68,24 %  
11 000 – 15 0001911,18 %11,18 %  
16 000 – 20 000169,41 %9,41 %  
21 000 – 25 000105,88 %5,88 %  
31 000 – 35 00031,76 %1,76 %  
26 000 – 30 000 21,18 %1,18 %  
46 000 – 50 00021,18 %1,18 %  
nad 50 000 21,18 %1,18 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 5 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

1. Upřednostňujete multikina před klasickým kinem?

  • odpověď ano:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi díky možnosti 3D filmů na otázku 2. Pokud ano, tak proč?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi kvalitnější služby na otázku 2. Pokud ano, tak proč?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi lepší dostupnost na otázku 2. Pokud ano, tak proč?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi návštěvu rád/a spojuji s nákupem v obchodním centru na otázku 2. Pokud ano, tak proč?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi větší výběr filmů na otázku 2. Pokud ano, tak proč?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1 – 2x na otázku 3. Kolikrát do roka navštívíte multikino GA?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi 3 – 5x na otázku 3. Kolikrát do roka navštívíte multikino GA?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi 6 – 8x na otázku 3. Kolikrát do roka navštívíte multikino GA?
  • odpověď ne:
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi není tak komorní jako klasické kino na otázku 4. Pokud ne, tak proč?
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi vysoká cena na otázku 4. Pokud ne, tak proč?

12. Vyhovuje Vám časové rozvržení promítání jednotlivých filmů?

  • odpověď ano:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi 40-49 na otázku 14. Věk

14. Věk

  • odpověď 20-24 :
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano, ale uvítal/a bych více nočních promítání na otázku 12. Vyhovuje Vám časové rozvržení promítání jednotlivých filmů?

16. Dosažené vzdělání:

  • odpověď VŠ - Bc.:
    • 4.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi student VŠ - Mgr. stupeň na otázku 17. Zaměstnání:

17. Zaměstnání:

  • odpověď student VŠ - Bc. stupeň:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano, ale uvítal/a bych více nočních promítání na otázku 12. Vyhovuje Vám časové rozvržení promítání jednotlivých filmů?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Upřednostňujete multikina před klasickým kinem?

2. Pokud ano, tak proč?

3. Kolikrát do roka navštívíte multikino GA?

4. Pokud ne, tak proč?

6. Kde získáváte (můžete získat) informace o promítání multikina GA?

7. Zdá se Vám propagace multikina GA dostatečná?

9. Kdo nejčastěji iniciuje Vaši návštěvu multikina?

10. Jaké filmové žánry upřednostňujete?

11. Kolik peněz jste ochotni zaplatit za promítání filmu?

12. Vyhovuje Vám časové rozvržení promítání jednotlivých filmů?

13. Pohlaví

14. Věk

15. Místo bydliště:

16. Dosažené vzdělání:

17. Zaměstnání:

18. Výše příjmů:

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Upřednostňujete multikina před klasickým kinem?

2. Pokud ano, tak proč?

3. Kolikrát do roka navštívíte multikino GA?

4. Pokud ne, tak proč?

6. Kde získáváte (můžete získat) informace o promítání multikina GA?

7. Zdá se Vám propagace multikina GA dostatečná?

9. Kdo nejčastěji iniciuje Vaši návštěvu multikina?

10. Jaké filmové žánry upřednostňujete?

11. Kolik peněz jste ochotni zaplatit za promítání filmu?

12. Vyhovuje Vám časové rozvržení promítání jednotlivých filmů?

13. Pohlaví

14. Věk

15. Místo bydliště:

16. Dosažené vzdělání:

17. Zaměstnání:

18. Výše příjmů:

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Kalferstová, K.GA cinema ve Zlíně (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://ga-cinema-ve-zline.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.