Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Gastronomická periodika

Gastronomická periodika

Kdo by měl být příštím prezidentem ČR (v roce 2018)?
Zúčastněte se krátkého dotazníku a oznámkujte Havla, Klause a Zemana.

(veřejné výsledky 15. prosince ve 12h)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Sofia Zhuravleva
Šetření:06. 10. 2015 - 16. 10. 2015
Počet respondentů:32
Počet otázek (max/průměr):9 / 8.16
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:80,5 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:03
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den, tento dotazník je věnovan gastronomii a její odrazu v tisku.

 

 

Odpovědi respondentů

1. Váš věk

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
19-25 let1460,87 %43,75 %  
26-40 let730,43 %21,88 %  
41-60 лет14,35 %3,13 %  
26-40 лет14,35 %3,13 %  

Graf

2. Jste:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena1669,57 %50 %  
muž521,74 %15,63 %  
женщина14,35 %3,13 %  
женщина14,35 %3,13 %  

Graf

3. Jste:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
student939,13 %28,13 %  
zaměstnanec521,74 %15,63 %  
OSVČ / podnikatel313,04 %9,38 %  
nepracuji313,04 %9,38 %  
Я не работаю14,35 %3,13 %  
senior v důchodu14,35 %3,13 %  
сотрудник14,35 %3,13 %  

Graf

4. Čtete periodický tisk? (noviny, časopisy, deníky, týdeníky atd.)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano, občas2475 %75 %  
nikdy39,38 %9,38 %  
ano, často39,38 %9,38 %  
Да, иногда13,13 %3,13 %  
да, часто13,13 %3,13 %  

Graf

5. Zajímáte se o gastronomické rubriky v periodikách?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano1340,63 %40,63 %  
ne1237,5 %37,5 %  
nevím721,88 %21,88 %  

Graf

6. Čtete gastronomické časopisy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano, občas1753,13 %53,13 %  
nikdy1134,38 %34,38 %  
ano, často26,25 %6,25 %  
Да, иногда13,13 %3,13 %  
да, иногда13,13 %3,13 %  

Graf

7. Jaká témata byste chtěli najít v gastronomických periodikách?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
recepty obecně1546,88 %46,88 %  
informace o restauracích, barech, kavárnách apod.1237,5 %37,5 %  
informace o zdravé výživě, biopotravinách1134,38 %34,38 %  
tradiční recepty pokrmů ke svátkům1134,38 %34,38 %  
informace o běžných potravinách928,13 %28,13 %  
rozhovory s významnými osobnostmi gastronomie721,88 %21,88 %  
informace o kuchyňských přístrojích618,75 %18,75 %  
Вообще Рецепты13,13 %3,13 %  
Традиционные рецепты блюд для праздников13,13 %3,13 %  
Информация о здоровом питании, органические продукты питания13,13 %3,13 %  
рецепты в целом13,13 %3,13 %  
традиционные рецепты блюд для svátkům13,13 %3,13 %  
информацию о здоровой пище, органические продукты питания13,13 %3,13 %  

Graf

8. Jakou částku jste ochotní zaplatit za gastronomický časopis?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
do 50 Kč1753,13 %53,13 %  
50-150 Kč1340,63 %40,63 %  
50 крон13,13 %3,13 %  
50-150 Рублей13,13 %3,13 %  

Graf

9. Co si myslíte o reklamě v gastronomických časopisech?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Je mi jedno, zda je v tisku hodně či málo reklamy1650 %50 %  
Nikdy nedávám pozor na reklamu v tisku1237,5 %37,5 %  
Dávám na ni velký pozor26,25 %6,25 %  
Меня не волнует, является ли это в печатном или очень мало рекламы13,13 %3,13 %  
Мне все равно, есть ли в печати много или мало рекламы13,13 %3,13 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Zhuravleva, S.Gastronomická periodika (výsledky průzkumu), 2015. Dostupné online na https://gastronomicka-periodika.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.