Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Gastronomie-prvek rozvoje cestovního ruchu v destinaci Moravský kras

Gastronomie-prvek rozvoje cestovního ruchu v destinaci Moravský kras

Dopis Ježíškovi - Vánoční dárky 2016
Jaké dárky Vám udělají pod stromečkem radost a jaké byste radši nedostávali?

(veřejné výsledky pro všechny "ježíšky" již 10. prosince ve 12:00)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Petra Groulíková
Šetření:01. 12. 2011 - 05. 12. 2011
Počet respondentů:9
Počet otázek (max/průměr):23 / 15.67
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:nelze zjistit
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:38
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

jsem studentkou 3. ročníku a v současné době píši bakalářskou práci na téma Gastronomie jako prvek rozvoje destinace Moravský kras. Dotazník, který se k Vám dostal, je její součástí.

Dotazník Vám zabere přibližně 7 minut Vašeho času. Předem velice děkuji za spolupráci.
 

Odpovědi respondentů

1. Navštívil/a jste již destinaci Moravský kras?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 2, Ne → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano666,67 %66,67 %  
Ne333,33 %33,33 %  

Graf

2. Využil/a jste někdy při své návštěvě Moravského krasu stravovací zařízení?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano583,33 %55,56 %  
Ne116,67 %11,11 %  

Graf

3. Jaké faktory Vás ovlivní při výběru stravovacího zařízení?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vzhled restaurace či jiného stravovacího zařízení 6100 %66,67 %  
Propagace v blízkosti místa (cedule, směrovky, apod.) 466,67 %44,44 %  
doporučení přátel350 %33,33 %  
Vzdálenost od památky, kterou jste navštívil/a 350 %33,33 %  

Graf

4. Jak jsou pro Vás důležité níže uvedené faktory pro další návštěvu téže restaurace?

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „++”, „+”, „0”, „-” a „--”.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Personál1.3330.222
Čistota/hygiena20
Okolní prostředí0.3331.556
Výzdoba restaurace00.667
Nabídka restaurace1.6670.222
Oddělená kuřácká a nekuřácká část1.1672.139
Kvalita a chuť pokrmu1.8330.139

Graf

5. Jak jste byl/a spokojen/a s obsluhou v restauraci, kterou jste navštívil/a v destinaci Moravský kras?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „výborný”, „chvalitebný”, „dobrý”, „dostatečný” a „nedostatečný”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
dobrý466,67 %44,44 %  
chvalitebný233,33 %22,22 %  

Graf

6. Přiřaďte hladinu důležitosti níže uvedeným faktorům, které na Vás působí při konzumaci pokrmu ve stravovacím zařízení.

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „++”, „+”, „0”, „-” a „--”.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Vzhled pokrmu1.3330.222
Prezentace pokrmu na talíři1.1670.139
Teplota pokrmu1.50.25
Doba přípravy pokrmu10.333
Vůně pokrmu1.50.25
Chuť pokrmu1.8330.139
Vzhled inventáře (talíře, příbory, ubrousky, apod.)0.6670.222
Čistota inventáře (talíře, příbory, ubrousky, apod.)1.8330.139

Graf

7. Přiřaďte hladinu důležitosti níže uvedeným faktorům, které na Vás působí při návštěvě stravovacího zařízení.

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „++”, „+”, „0”, „-” a „--”.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Zvuková kulisa (jekot dětí, hluk aut, apod.)10.333
Hudební kulisa0.8330.472
Vizuální kulisa (televize, pohyblivé obrazy, apod.)01
Design interiéru0.6670.222
Design exteriéru00.333
Barevné řešení interiéru0.3330.222
Barevné řešení exteriéru-0.3330.556
Čistota/hygiena/úklid interiéru1.8330.139
Čistota/hygiena/úklid exteriéru0.8331.139
Dispoziční řešení interiéru0.50.583
Architektura zařízení (použitý stavební materiál, členění prostoru apod.)0.6670.222

Graf

8. Přiřaďte hladinu důležitosti níže uvedeným faktorům, které na Vás působí při návštěvě stravovacího zařízení.

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „++”, „+”, „0”, „-” a „--”.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Vstupní prostory0.8330.472
Mikroklimatické podmínky interiéru (vlhkost, teplota, apod.)10.333
Výzdoba uvnitř0.3331.222
Kuřácké/nekuřácké prostory1.50.583
Osvětlení interiéru11
Osvětlení exteriéru-0.1671.139
Parkovací místa0.8330.139
Stojan na jízdní kola-0.1672.139
Venkovní posezení1.3330.222
Dětský koutek01.333
Čistota toalet1.6670.222
Inventář pro psy-0.6672.222

Graf

9. Co Vás nejlépe charakterizuje?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Regionální kuchyně je nejlepším způsobem prezentace destinace. Komponentem pokrmu by měly být především zdejší suroviny. Je to pro mne také druh zážitkové gastronomie. 583,33 %55,56 %  
Mám rád/a nové chutě, poznávání nových pokrmů a kultur stolování. Proto mne velmi zajímá zážitková gastronomie. 116,67 %11,11 %  

Graf

10. Jaký je Váš názor na finanční náročnost zážitkové gastronomie?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Myslím si, že se dá zážitková gastronomie nabídnout za stejné ceny jako ostatní pokrmy v nabídce. 350 %33,33 %  
Ačkoliv bych rád/a zážitkovou gastronomii vyzkoušel/a, nemohu si ji dovolit. 233,33 %22,22 %  
Vím, že je zážitková gastronomie finančně náročnější z důvodu použití exotických surovin, nevšedního inventáře i doprovodného programu, ale rád si připlatím.116,67 %11,11 %  

Graf

11. Myslíte si, že kvalita služeb, v oblasti gastronomie a veřejného stravování, je v destinaci Moravský kras na dobré úrovni?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano, kvalita služeb je na dobré úrovni, ale je stále co zlepšovat. 350 %33,33 %  
Kvalita služeb v destinaci je ucházející. 233,33 %22,22 %  
Ne, kvalita služeb není na dobré úrovni, ale není to nejhorší, co jsem zažil/a. 116,67 %11,11 %  

Graf

12. Myslíte si, že počet stravovacích zařízení v destinaci Moravský kras je dostatečný?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne350 %33,33 %  
Ano350 %33,33 %  

Graf

13. Jak často destinaci Moravský kras navštěvujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1-2x ročně 350 %33,33 %  
5-6x ročně 116,67 %11,11 %  
3-4x ročně 116,67 %11,11 %  
1x za 2 roky116,67 %11,11 %  

Graf

14. S kým nejčastěji destinaci Moravský kras navštěvujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
S přáteli 466,67 %44,44 %  
S partnerem a s dětmi 233,33 %22,22 %  

Graf

15. V jakém období destinaci Moravský kras nejčastěji navštěvujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
červen – září 466,67 %44,44 %  
březen – květen 116,67 %11,11 %  
říjen – únor 116,67 %11,11 %  

Graf

16. Ve které dny obvykle navštěvujete destinaci Moravský kras?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
O víkendu 583,33 %55,56 %  
V týdnu 116,67 %11,11 %  

Graf

17. Jaký byl důvod Vaší návštěvy v destinaci Moravský kras?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Přírodní památky (Propast Macocha, jeskyně, apod.) 466,67 %44,44 %  
Výlet 116,67 %11,11 %  
Příroda, ráz krajiny 116,67 %11,11 %  

Graf

18. Jak dlouho se obvykle v destinaci Moravský kras zdržíte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1 den 466,67 %44,44 %  
2-4 dny 233,33 %22,22 %  

Graf

19. Pohlaví:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena6100 %66,67 %  

Graf

20. Věk

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
21 - 30 let466,67 %44,44 %  
31 - 40 let116,67 %11,11 %  
41 - 50 let116,67 %11,11 %  

Graf

21. Jaká je vzdálenost Vašeho bydliště od Moravského krasu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
21-50 km 233,33 %22,22 %  
Více jak 200 km 233,33 %22,22 %  
Méně jak 20 km 116,67 %11,11 %  
81-120 km 116,67 %11,11 %  

Graf

22. Nejvyšší dosažené vzdělání:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vysokoškolské 583,33 %55,56 %  
Středoškolské s maturitou 116,67 %11,11 %  

Graf

23. Průměrný čistý měsíční příjem rodiny:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
20 001 – 25 000 Kč 233,33 %22,22 %  
Více jak 50 001 Kč 233,33 %22,22 %  
35 001 – 40 000 Kč 116,67 %11,11 %  
25 001 – 30 000 Kč 116,67 %11,11 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

  • nezjištěno (76,5 %)

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Groulíková, P.Gastronomie-prvek rozvoje cestovního ruchu v destinaci Moravský kras (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://gastronomie-prvek-rozvoje-ce.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.