Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Gay turistika v Plzni

Gay turistika v Plzni

Kdo by měl být příštím prezidentem ČR (v roce 2018)?
Zúčastněte se krátkého dotazníku a oznámkujte Havla, Klause a Zemana.

(veřejné výsledky 15. prosince ve 12h)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Martina Fekerlová
Šetření:04. 08. 2011 - 26. 08. 2011
Počet respondentů:97
Počet otázek (max/průměr):10 / 9.19
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:64,1 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:50
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

 Dobrý den!

Chtěla bych Vás požádat o pomoc ohledně své bakalářské práce. Tématem mé BP je „Cestovní ruch homosexuálů“. Cílem je zhodnocení situace v Plzni (Plzeňském kraji), zjištění turistických možností pro tuto skupinu, popřípadě návrhy na zlepšení celkové situace. Proto bych byla moc ráda, kdybyste mi odpověděli na pár otázek...

Instrukce pro vyplnění dotazníku (nápověda)

Zkratka "LGBT" použitá v dotazníku označuje Lesby, Gaye, Bisexuály a Transsexuály.

Odpovědi respondentů

1. Setkali jste se už s pojmem „gay turismus“?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 2, neotázka č. 3].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne7981,44 %81,44 %  
ano1818,56 %18,56 %  

Graf

2. Pokud ano, napište prosím kde/v jaké souvislosti?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
internet211,11 %2,06 %  
Mluvila o něm Martinka Fekerlová :)))15,56 %1,03 %  
tv15,56 %1,03 %  
internet, časopisy15,56 %1,03 %  
v BP mé sestry15,56 %1,03 %  
S tím že v praze roste tento druh turismu15,56 %1,03 %  
Na akci Duha v Plzni15,56 %1,03 %  
Internet - gay cestovní kanceláře - zahraniční15,56 %1,03 %  
.15,56 %1,03 %  
zájezdy15,56 %1,03 %  
ostatní odpovědi jsem gay
tisk -článek v příloze HN
média
v médiích
Při rozhovoru s dcerou
V časopise
příjezd gay cizinců do prahy
738,89 %7,22 % 

Graf

3. Vadilo by Vám, kdyby město Plzeň podporovalo gay turismus?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vůbec ne4647,42 %47,42 %  
spíše ne3637,11 %37,11 %  
spíše ano1212,37 %12,37 %  
ano, velmi33,09 %3,09 %  

Graf

4. Jaký by byl Váš názor na nově vzniklý hotel v Plzni převážně pro LGBT klientelu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nevadilo by mi to4849,48 %49,48 %  
nijak zvlášť bych se o to nestaral/a4041,24 %41,24 %  
vadilo by mi to44,12 %4,12 %  
zbytečnost11,03 %1,03 %  
RozdělovatSpolečnostCoSeSnažíZapadnoutNeníRozumné11,03 %1,03 %  
jedná se o zajímavý nápad11,03 %1,03 %  
je to hloupost11,03 %1,03 %  
nic11,03 %1,03 %  

Graf

5. Víte o nějakých gay podnicích v Plzni? Vadí Vám?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nevím, kdyby ano, tak by nevadily6263,92 %63,92 %  
vím, ale nijak mi nevadí3232,99 %32,99 %  
nevím, ale vadily by mi33,09 %3,09 %  

Graf

6. Představte si, že Váš oblíbený hotel zavedl speciální služby i pro LGBT turisty. Změnil by se Váš zájem se v něm dále ubytovávat?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
beze změny6263,92 %63,92 %  
trochu bych váhal/a2424,74 %24,74 %  
ocenil/a bych to66,19 %6,19 %  
hledal/a bych ubytování jinde55,15 %5,15 %  

Graf

7. CK ESO travel vydala jako jediná katalog zájezdů pro gaye a lesbičky. Víte o tom?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne9698,97 %98,97 %  
ano11,03 %1,03 %  

Graf

8. Myslíte, že je to dobrý marketingový tah?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
určitě ano5455,67 %55,67 %  
nejsem si jist/á3131,96 %31,96 %  
myslím si, že ne99,28 %9,28 %  
v žádném případě33,09 %3,09 %  

Graf

9. Pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena6263,92 %63,92 %  
muž3536,08 %36,08 %  

Graf

10. Věk

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
do 26 let7880,41 %80,41 %  
27 - 45 let1717,53 %17,53 %  
46 let a více22,06 %2,06 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Nebyly nalezeny žádné zajímavé souvislosti mezi odpovědmi.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Setkali jste se už s pojmem „gay turismus“?

3. Vadilo by Vám, kdyby město Plzeň podporovalo gay turismus?

4. Jaký by byl Váš názor na nově vzniklý hotel v Plzni převážně pro LGBT klientelu?

5. Víte o nějakých gay podnicích v Plzni? Vadí Vám?

6. Představte si, že Váš oblíbený hotel zavedl speciální služby i pro LGBT turisty. Změnil by se Váš zájem se v něm dále ubytovávat?

7. CK ESO travel vydala jako jediná katalog zájezdů pro gaye a lesbičky. Víte o tom?

8. Myslíte, že je to dobrý marketingový tah?

9. Pohlaví

10. Věk

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Setkali jste se už s pojmem „gay turismus“?

3. Vadilo by Vám, kdyby město Plzeň podporovalo gay turismus?

4. Jaký by byl Váš názor na nově vzniklý hotel v Plzni převážně pro LGBT klientelu?

5. Víte o nějakých gay podnicích v Plzni? Vadí Vám?

6. Představte si, že Váš oblíbený hotel zavedl speciální služby i pro LGBT turisty. Změnil by se Váš zájem se v něm dále ubytovávat?

7. CK ESO travel vydala jako jediná katalog zájezdů pro gaye a lesbičky. Víte o tom?

8. Myslíte, že je to dobrý marketingový tah?

9. Pohlaví

10. Věk

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Fekerlová, M.Gay turistika v Plzni (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://gay-turistika-v-plzni.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.