Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Nevím, u které módní značky nejčastěji nakupuji a je mi to fuk.
1
0,34 %
0,34 %
pohodlí
1
0,34 %
0,34 %
Preferuji kvalitní společenský oblek
1
0,34 %
0,34 %
nepotřebuju módní značky
1
0,34 %
0,34 %
nekupuji od žádné konkrétní módní značky
1
0,34 %
0,34 %
oblečení nakupuju v sekáči
1
0,34 %
0,34 %
Originalitu oblečení, neotřelost
1
0,34 %
0,34 %
neřeším značky
1
0,34 %
0,34 %
Pohodlnost
1
0,34 %
0,34 %
Nevím
1
0,34 %
0,34 %
to že mi sedí
1
0,34 %
0,34 %
nic
1
0,34 %
0,34 %
nemám oblíbenou značku
1
0,34 %
0,34 %
5. Kolik jsi ochoten/ochotna měsíčně utratit za oblečení?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Od 501 Kč do 1 000 Kč za měsíc
91
30,85 %
30,85 %
Do 500 Kč za měsíc
65
22,03 %
22,03 %
Od 1 501 do 2 000 Kč za měsíc
49
16,61 %
16,61 %
Od 1 001 Kč do 1 500 Kč za měsíc
47
15,93 %
15,93 %
Od 2 001 do 3 000 Kč za měsíc
24
8,14 %
8,14 %
3 000 Kč a více
19
6,44 %
6,44 %
6. Jaké 3 módní značky nejčastěji nakupuješ?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
nevím
6
2,05 %
2,03 %
Žádné
4
1,37 %
1,36 %
orsay, reserved, h&m
2
0,68 %
0,68 %
Zara, Mango, H&M
2
0,68 %
0,68 %
C&A
2
0,68 %
0,68 %
Nemám
2
0,68 %
0,68 %
CA, HM, New Yorker
2
0,68 %
0,68 %
HM, FnF, Tom Tailor
1
0,34 %
0,34 %
Zara
1
0,34 %
0,34 %
Orsay, mango, nike
1
0,34 %
0,34 %
ostatní odpovědi
reserved, hm, mohito h&m, orsay, reserved reserved, stradivarius, mango M&S, Zara, Desigual Hollister, abercrombie & fitch, H&M HM, Bershka, House nic, nevim, neznám. mustang, orsay, HM H&M, Tezenis, Zara HM, Lindex, Reserved Camaieu,CaA, Orsay H&M, Reserved, C&A HM, Marks&Spencer, Celio nemám žádné vyhraněné značky New Yorker, Cropp, Tally Weijl nemám oblíbenou značku - kupuju to co se mi zrovna líbí a nestojí to nesmysl :) Zara,Reserved,no name butiky H&M Dorothy Perkins Tezenis Only, Time Out, H&M Zara, H&M, Bershka Orsay, Takko, Camaieu netuším Levis, Mango, Jack and Jones S.Oliver, M&S, Next Zara, Orsay Hm, orsay, ca Iron fist, pullandbear a pak klasika hm H&M, New Yorker, Gate Crivit Pull and Bear, Mango, Bershka bodyflirt, dorothy perkins Camaieu, Converse, H&M Tommy Hilfiger, Nike victoria secret, calzedonia, tally weijl Orsay, H&M, Lindex GATE Nike, Baťa, M&S Nekupuju módní značky nakupuji hlavně v second handu, ale občas koupím Taily Weijl či Terranova, ale často to není C&A, F&F, Takko Takko atmosphere, C&A, H&M Zara, H&M, Mohito Mango, HM, Esprit H&M, zara, guess promod, adidas, reserved Bandi, Koutný, Mark&Spencer pietro filipi, tomy hilfiger, polo Nemám žádnou oblíbenou značku. H&M, adidas Reserved, Mango H&M, Zara, Bershka H&M, Nike, Sinsay hm, c&a, baťa Zara, Mojito, Reserved Zara, Addias, orsey Zara, Stradivarius, Mango Orsay, Reserved, Triumph Only, Vero Moda, Villa Esprit, CA nemám žádné oblíbené takko, caa, hm FF, HM, Marks/Spencer camaieu nevím, nezajímám se o to Orsay, Adidas, Nike DC, Volcom, Tvoje máma Reno, Rieker, Mark & Spencer Puma, Nike, CaA Hm fb sister terranova ca Vybírám hlavně co se mi líbí, na značce až tak nezáleží.. Nakupuji podle výběru, slev, akcí. Běžné obchody v obchodních centrech Lacoste, Marks Spencer, CA, Reebok, Orsay nakupuji pokaždé jinde, ještě jsem nenašel značku, která by se mi tak líbila, abych se k ní vracel Nike Vans Represent Brandit nemám ráda konkretní značky guess, esprit, adidas žádné konkrétní značky HM, CA, Tally Weijl no skoro žádný, možná 1x za rok si koupím něco v H and M nebo Tally Weijl nemám oblíbené NEZNAČKOVÉ Ape boards, Gatta silonky, fler, vinted thao, Tally Weil, CCC Orsay reserved h&m Zara, Michael Kors, DKNY Zara, mango,H&M Nejčastěji nakupuji značky: ZARA, HM + (trend collection), mango, HM, mango, zara ? bershka, tally weil, tesco značka Nemam vytříbené značky Zara, H&M Nelze určit, většinou v second handech – doma by asi převažovaly značky Cropp a Punk Rave. NewYorker, Tally Weijl, Ccc H&M, Gate, Reserved Hilfiger, Replay, Newyorker Levis, Adidas, Mango nehledím na značku Abbey Dawn, H&M, C&A Zara, H&M, Stradivarius h&m, kik a vietnamec Guess, Nike, Lydc crivit, orsay, new york New Yorker, Bonprix, Orsay nepreferuji new yorker mango HM, asos Gate, HM, House na značce mi příliš nezáleží Orsay, CCC, C&A desigual, time-out, zara Koupím to, co se mi líbí. "Značkové" mám snad jenom jedno tričko... HM, CA, Takko, Kik, Lidl nevim nevim a nevim ani nevím Nenakupuju značkové oblečení new yorker chodím do second handů a na značky se nedívám Camaieu, H&M, Reserved Adidas, Mango, HM Primark, H&M, House New Yorker, H&M, C&A HM, CA, Apricot c&a, orsay, cropp HM, CA H&M F&F Kenvelo Steel hm, vero moda, primark FF, Next, HM Bershka, Reserved, Orsay nic HM, Mango, Lindex Neřeším značky. neřeším značky H&M, Reserved, Vero Moda, New Yorker Ca orsey Monki, TOPSHOP, H&M Bush man a Tchibo nemám oblíbenou značku Orsay, Orsay a Orsay :-D Tally Weijl, Bershka, Stradivarius veromoda, second hand orsay, ca C&A, H&M, Mango Vans, Nike, HM Smog, F&F, Gino Lanetti Kašpar, Melichar a Baltazar Pietro Filipi, Nike, Adidas mám místa, kde nakupuji, nikoli značky H&M, Zara, Mango Hm, tommy hilfiger, pull and bear F&F, Mango, New Yorker HM, Gate, New Yorker Netuším, neřeším je HM, Sinsay, Topshop Adidas, Pandora Bez preference, statisticky vzato žádná značka nevybočuje. c&a, hm, nike bushman HM, reserved, closet Zara, H&M, Mango H&M, New Yorker, C&A Quiksilver, Zara, Burton Blazek, m&s, van graaf HM, Reserved, Primark hm, tally weijl, new yorker Zara mango h&m HM, Dorothy Perkins, Vero moda Lupilu, Lindex, Next Bugatti, Guess, Calvin Klein Nenakupuji 2nd hand, matt&nat, reebok Nike, Puma, Vans Takko Fashion, New Yorker, Tally Weijl Reserved, Blažek, Prostějov Orsay, Reserved... Zara, MANGO, monki Gentleport, Charles Tyrwhitt, Stones Next, Only, H&M Orsay, equiline, New yorker Zara, Celio, A&F Guess, Only, CK C&A, Deichmann, H&M Nike, Puma, Bastard H&M, second hand, Reserved reserved Takko, C&A, H&M Hurley, Nike. H&M t.m. lewin, levis, polo Esprit, Geox, Wellensteyn Hm, Nord Blanc, CA Reserved, H&M, C&A Orsay, atmosphere, c&a C und A, New Yorker, GATE reserved, promod, hm Celio, Hilfiger, Lacoste F&F, H&M, C&A H&M, Mango, Zara H&M, Dorothy Perkins, camaieu Nike, jordan, cropp Mango, Zara, HM Cropp, Gate, HM nike, foot locker znacka Charles Tyrwhitt, Baťa Mohito, Orsay, H&M CA, NEW YORKER, HM - CA, Crossroad, Kilpi H&M, Orsay, Camaïeu HM, Reserved, CA nike, adidas, H&M HM,CA, Converse, Baťa, Marks & Spencer Nike, Under Armour, Adidas nike, adidas H&M, new yorker Levis, Mango, Adidas Camaieu, hm, orsay FaF, Takko, Lidl Orsay, Promod, C&A nenakupuji značky - nakupuji to co potřebuji F&F, New Yorker, Primark H&M, Marks&Spencer, ZOOT H&M, C&A Crivit, Takko H&M, Reserved, Mango H&M, C&A a Orsay comtessa, orsay, desigual Orsay, H&M, Humanic hm, ca, reserved Nakupuji na ZOOTu, všechny možné značky, které nabízejí HM, Gate, Bershka H&M, Baťa, Adidas Bandi, Urban District, Odlo HM, Reserved, FF HM, Zara, Tezenis co má nejlepší cena/výkon HM, Adidas, Pull and Bear Baťa, Orsay, Oxalis Reserved, Mango, HM, Reserved, Zara pietro filipi, zara, marie lund Tommy Hilfiger, Gant, Gaudi HM, Lasocki, Zara nenakupuji módní značky, proto nevím.. New York, Tako na značky si nepotrpím Orsay,Tchibo,Humanic Vero moda, nevím, většinou na ZOOTu zara, HM, FandF Tak různě reserved, hm, gate nemam žádné oblíbené módní znacky orsay --- Pierre Cardin, Everlast, Reserved h&m, newyorker, uniqlo Hell bunny, Lindy bop, Dorothy perkins Zoot, H&M, Zara Camaieu, Orsay, Peek and Cloppenburg buggati Tohle neřeším. Koupím první věc, která mi vyhovuje nemám vyhraněné značky, které bych kupovala nejčastěji Addidas, Nike, calvin clein H&M, Odji, Reserved Orsay, Camaieu, CCC
270
92,15 %
91,53 %
7. Napiš, kolik času denně průměrně strávíš s jednotlivými médii: Televize
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
do 1 hodiny
175
59,32 %
59,32 %
1 – 2 hodiny
70
23,73 %
23,73 %
3 – 4 hodiny
36
12,2 %
12,2 %
5 – 6 hodin
12
4,07 %
4,07 %
7 a více
2
0,68 %
0,68 %
8. Napiš, kolik času denně průměrně strávíš s jednotlivými médii: Rádio
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
do 1 hodiny
251
85,08 %
85,08 %
1 – 2 hodiny
24
8,14 %
8,14 %
7 a více
11
3,73 %
3,73 %
3 – 4 hodiny
5
1,69 %
1,69 %
5 – 6 hodin
4
1,36 %
1,36 %
9. Napiš, kolik času denně průměrně strávíš s jednotlivými médii: Noviny
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
do 1 hodiny
274
92,88 %
92,88 %
1 – 2 hodiny
17
5,76 %
5,76 %
3 – 4 hodiny
3
1,02 %
1,02 %
5 – 6 hodin
1
0,34 %
0,34 %
10. Napiš, kolik času denně průměrně strávíš s jednotlivými médii: Časopisy
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
do 1 hodiny
281
95,25 %
95,25 %
1 – 2 hodiny
13
4,41 %
4,41 %
3 – 4 hodiny
1
0,34 %
0,34 %
11. Napiš, kolik času denně průměrně strávíš s jednotlivými médii: Internet (bez sociálních sítí a You Tube)
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
1 – 2 hodiny
120
40,68 %
40,68 %
do 1 hodiny
72
24,41 %
24,41 %
3 – 4 hodiny
60
20,34 %
20,34 %
5 – 6 hodin
23
7,8 %
7,8 %
7 a více
20
6,78 %
6,78 %
12. Napiš, kolik času denně průměrně strávíš na sociálních sítích?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
1 – 2 hodiny
99
33,56 %
33,56 %
3 – 4 hodiny
81
27,46 %
27,46 %
do 1 hodiny
70
23,73 %
23,73 %
5 – 6 hodin
27
9,15 %
9,15 %
7 a více
18
6,1 %
6,1 %
13. Napiš, kolik času denně průměrně strávíš na You Tube?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
do 1 hodiny
167
56,61 %
56,61 %
1 – 2 hodiny
97
32,88 %
32,88 %
3 – 4 hodiny
19
6,44 %
6,44 %
5 – 6 hodin
8
2,71 %
2,71 %
7 a více
4
1,36 %
1,36 %
14. Jak často užíváš následující sociální sítě: Facebook
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
denně
252
85,42 %
85,42 %
Vůbec
17
5,76 %
5,76 %
obden
16
5,42 %
5,42 %
jednou týdně
5
1,69 %
1,69 %
jednou za 14 dní
3
1,02 %
1,02 %
méně než jednou za měsíc
1
0,34 %
0,34 %
jednou za měsíc
1
0,34 %
0,34 %
15. Jak často užíváš následující sociální sítě: Instagram
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Vůbec
153
51,86 %
51,86 %
denně
93
31,53 %
31,53 %
obden
18
6,1 %
6,1 %
jednou týdně
13
4,41 %
4,41 %
méně než jednou za měsíc
9
3,05 %
3,05 %
jednou za měsíc
7
2,37 %
2,37 %
jednou za 14 dní
2
0,68 %
0,68 %
16. Jak často užíváš následující sociální sítě: Twitter
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Vůbec
228
77,29 %
77,29 %
méně než jednou za měsíc
20
6,78 %
6,78 %
denně
12
4,07 %
4,07 %
obden
10
3,39 %
3,39 %
jednou za 14 dní
9
3,05 %
3,05 %
jednou týdně
9
3,05 %
3,05 %
jednou za měsíc
7
2,37 %
2,37 %
17. Jak často užíváš následující sociální sítě: Pinterest
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Vůbec
233
78,98 %
78,98 %
jednou týdně
18
6,1 %
6,1 %
méně než jednou za měsíc
17
5,76 %
5,76 %
obden
9
3,05 %
3,05 %
jednou za měsíc
8
2,71 %
2,71 %
jednou za 14 dní
6
2,03 %
2,03 %
denně
4
1,36 %
1,36 %
18. Jak často užíváš následující sociální sítě: Snapchat
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Vůbec
222
75,25 %
75,25 %
denně
20
6,78 %
6,78 %
obden
18
6,1 %
6,1 %
jednou týdně
15
5,08 %
5,08 %
méně než jednou za měsíc
10
3,39 %
3,39 %
jednou za měsíc
6
2,03 %
2,03 %
jednou za 14 dní
4
1,36 %
1,36 %
19. Sleduješ nějaké blogery nebo youtubery?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 20, Ne → konec dotazníku].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ne
174
58,98 %
58,98 %
Ano
121
41,02 %
41,02 %
20. Uveď jméno blogera nebo youtubera, kterého NEJČASTĚJI sleduješ:
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Shopaholic Nicol
5
4,13 %
1,69 %
Kovy
4
3,31 %
1,36 %
Jacksepticeye
3
2,48 %
1,02 %
Casey Neistat
3
2,48 %
1,02 %
Haggy
3
2,48 %
1,02 %
Getthelouk
3
2,48 %
1,02 %
Camie
2
1,65 %
0,68 %
Petralovelyhair
2
1,65 %
0,68 %
PD
1
0,83 %
0,34 %
v
1
0,83 %
0,34 %
ostatní odpovědi
fight mediocrity Rosanna Pansino LENKA Šimon Vojta (Smusa) Dblog clothesencounters a cup of style Pewdiepie, nibbles, madeyewlook Worldneedsblondes, Pavlina Jagrova Fattypillow Claudia Boleyn Blazer Cz: getthelouk, zahran.: desi perkins Sejroska Naty Kotková mike je pan sonjdra deluxe Christen Dominique, Tina Yong, Fatty Pillow simply nailogical zuzana hubeňáková Dombydom Knihánkov Redmercy Rclbeauty101 gogo, fatty grav3yardgirl Hickock45 Logan Paul nevím Kamila Boudová (fashion revolution) Pete Cashmore Bonnyrebecca Kara and Nate nechci Czech chicks Matej Zrebny Sterakdary, Beckie J. Brown Zoella Mezenova osobní blogy Tana Mongeau - theBookchemist It's Black Friday No především sama sebe, bez toho, abych sledovala své články, bych je asi těžko zveřejnila. Riley J. Dennis sleduju foodblogy, je jich několik... mamazavodou Instalathor, Sejroška, Brouby Naprosto retardovaný Melanie Murphy Baty Alquawen kaninchenherz LEHAPPY Jak ky Martin Rota, Zdeněk Princ, Sterakdary, ... ACupOfStyle 100500 Petangames Pawnce Ryan Higa get the louk, sterakdary Tati Baxtrix Milan Polak Sacconejoly abeholder.com TheDominica Mikejepan Michaela Usiakova ShopaholicNicol shaytards Starý Mrzout sleduji náhodně martin rota, sandman, madmonarchist, ... Jared Dines PewDiePie, Agraelus, Amaz, Shopaholicnicol, Gogo, Flabgee blog Marca Orosa ViralBrothers brave wilderness Deethane Jami and Nikki PedrosGame mysticlipstick fukku666, norimato Červ Sejroška Michal Rota wanted adventure Fatty Pillow CaptainJTV ................... Jirka Král Petra Lovely Hair
94
77,69 %
31,86 %
21. Uveď jméno DALŠÍHO blogera nebo youtubera, kterého ČASTO sleduješ:
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
A cup of style
4
3,33 %
1,36 %
nevím
4
3,33 %
1,36 %
Kovy
4
3,33 %
1,36 %
Markiplier
3
2,5 %
1,02 %
...
3
2,5 %
1,02 %
GogomanTV
2
1,67 %
0,68 %
petralovelyhair
2
1,67 %
0,68 %
Sejroška
2
1,67 %
0,68 %
.
2
1,67 %
0,68 %
Jirka Král
2
1,67 %
0,68 %
ostatní odpovědi
neni v charisma on command Superwomen Shopaholic Nicol My cooking diary dominika po GentleWhispering Cutiepiemarzia nic Nikoho konkrétního - Timmy White Tati westbrook Nikdo jiny Kateřina Kristelová Petra Elbová petan games not so funny any NotSoFunnyAny my simple little pleasures ladislav větvička Veronikad Sp4zie Atishow lucypug Sej Roška D-FENS The Mag Benatar Minuta o módě (stream) Lauren Toyota nesleduji již žádného dalšího youtubera taky nechci Sonya Esman Anna Sulc ?? Tanya Burr The late late show with James Corden nevzpomínám si osobní blogy Psychara0x Je jich spousta, blog.cz má velkou komunitu. dalšího nesleduji Jacklyn Glenn Jamie and Nikki vlogs Svět podle Katky shoutengai.blogspot.cz martin rota Gogo Hannah Witton petangames angry magda BJUKITCHEN Monka Indian TV, Hrej.cz,... GetTheLouk 1 BraienAndy Nightblue3 Michelle Phan barušminky Desi Perkins Agraelus Camie style by eliza Life is better in bikinis Jan Laibl Nesleduji ben brown acupofstyle GoGoManTV, JmenujuSeMartin, NotSoFunnyAny, ShopaholicNicol nikdo viz ot. 20 SteveT blog Tomáša Schwarzbachera zadny Sleduji jen jednoho Nerdgazm CS:GO Evelina Casey Neistat + x plzenská jehlárenská Jiří Dvořák entrypoint FattyPillow blueveganpig asap science Jenna Marbels Just Between Us :::::::::::::::::::::::::::: Ati
92
76,67 %
31,19 %
SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA
Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!
Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.
Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3
Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5
Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 2 otázek.
Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).
12. Napiš, kolik času denně průměrně strávíš na sociálních sítích?
odpověď do 1 hodiny:
4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vůbec na otázku 14. Jak často užíváš následující sociální sítě: Facebook
15. Jak často užíváš následující sociální sítě: Instagram
odpověď denně:
3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi denně na otázku 18. Jak často užíváš následující sociální sítě: Snapchat
odpověď Vůbec:
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vůbec na otázku 14. Jak často užíváš následující sociální sítě: Facebook
Zjišťování závislostí odpovědí
Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).
1. V jakém roce jsi se narodil/a?
2. Jaké je tvoje pohlaví?
3. Jaké je tvoje nejvyšší dosažené vzdělání?
4. Co nejvíce očekáváš od módní značky, u které nejčastěji nakupuješ?
5. Kolik jsi ochoten/ochotna měsíčně utratit za oblečení?
7. Napiš, kolik času denně průměrně strávíš s jednotlivými médii: Televize
8. Napiš, kolik času denně průměrně strávíš s jednotlivými médii: Rádio
9. Napiš, kolik času denně průměrně strávíš s jednotlivými médii: Noviny
10. Napiš, kolik času denně průměrně strávíš s jednotlivými médii: Časopisy
11. Napiš, kolik času denně průměrně strávíš s jednotlivými médii: Internet (bez sociálních sítí a You Tube)
12. Napiš, kolik času denně průměrně strávíš na sociálních sítích?
13. Napiš, kolik času denně průměrně strávíš na You Tube?
14. Jak často užíváš následující sociální sítě: Facebook
15. Jak často užíváš následující sociální sítě: Instagram
16. Jak často užíváš následující sociální sítě: Twitter
17. Jak často užíváš následující sociální sítě: Pinterest
18. Jak často užíváš následující sociální sítě: Snapchat
19. Sleduješ nějaké blogery nebo youtubery?
B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).
1. V jakém roce jsi se narodil/a?
2. Jaké je tvoje pohlaví?
3. Jaké je tvoje nejvyšší dosažené vzdělání?
4. Co nejvíce očekáváš od módní značky, u které nejčastěji nakupuješ?
5. Kolik jsi ochoten/ochotna měsíčně utratit za oblečení?
7. Napiš, kolik času denně průměrně strávíš s jednotlivými médii: Televize
8. Napiš, kolik času denně průměrně strávíš s jednotlivými médii: Rádio
9. Napiš, kolik času denně průměrně strávíš s jednotlivými médii: Noviny
10. Napiš, kolik času denně průměrně strávíš s jednotlivými médii: Časopisy
11. Napiš, kolik času denně průměrně strávíš s jednotlivými médii: Internet (bez sociálních sítí a You Tube)
12. Napiš, kolik času denně průměrně strávíš na sociálních sítích?
13. Napiš, kolik času denně průměrně strávíš na You Tube?
14. Jak často užíváš následující sociální sítě: Facebook
15. Jak často užíváš následující sociální sítě: Instagram
16. Jak často užíváš následující sociální sítě: Twitter
17. Jak často užíváš následující sociální sítě: Pinterest
18. Jak často užíváš následující sociální sítě: Snapchat
19. Sleduješ nějaké blogery nebo youtubery?
C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI
Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.
Poznámky: 1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli. 2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 % 3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat. 4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.
kirispinka: U otázek na používání jednotlivých médií mi chyběla možnost odpovědi "vůbec" na výběr bylo pouze "méně než 1 hod" to mi nestačilo, televizi nesleduji vůbec.