Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Geocaching
Geocaching
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Petra Preibischová |
---|---|
Šetření: | 13. 05. 2010 - 20. 05. 2010 |
Počet respondentů: | 30 |
Počet otázek (max/průměr): | 15 / 10.6 |
Použité ochrany: | unikátní IP |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 65,3 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.04:13 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Zdravíme Tě,
studujeme pedagogiku volného času a v rámci předmětu outdoorová pedagogika, jsme se rozhodly ke zvolenému tématu naší seminární práce, vypracovat i dotazník a s jeho pomocí zjistit, jak hluboko v povědomí mají lidi geocaching, pokud vůbec.
Jsme moc zvědavé na výsledky a děkujeme za vyplnění,
Petra Preibischová, Renata Šantorová a Marta Veselá
Odpovědi respondentů
1. Slyšeli jste už někdy o geocachingu?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 28 | 90,32 % | 93,33 % |
ne | 3 | 9,68 % | 10 % |
2. Kde jste o něm slyšleli?
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
casopis
dělám ho
Doma
internet
Internet, kamarád
kamarádi
kamarádka
Na internetu, trošku ho provozuji.
net
od kamarádů
od kamarádů
od kamaratov
od kolegy
od otce.
od přátel
od přátel
Od přátel
od přítele a jeho známých
od známých, kteří ho provozují
Poprvé na workshopu v Českém Švýcarsku.
přátelé
TV přátelé
TV
tv, internet
uz nevim
Ve škole od spolužačky
Ve škole.
3. Pokud ne, co si myslíte, že to je?
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
-
Geo - zní mi jako země a cathing chytat.. Něco s lovením typuju.
hledání cílů podle souřadnic
4. Už jste měli možnost vyzkoušet ho v praxi?
Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 16 | 51,61 % | 53,33 % |
ano | 15 | 48,39 % | 50 % |
5. Pokud ne, chtěli byste ho vyzkoušet?
Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 10 | 66,67 % | 33,33 % |
ne | 5 | 33,33 % | 16,67 % |
6. Pokud ano, proč?
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
dobrodružství, místa, na které se člověk jinak nepodívá
Je to zajímavé a poutavé.
mám rád nějaký cíl cesty - geografický i obsahový
může to být zájímavé
pohyb venku, zábava, napětí
pretože mi to príde zabavne. a prijemne travenie casu
První odlovené cache jsme meli na SIlvetra a od te doby nas to chytlo a lovime, co se da:)
Přijde mi to zajímavý cíl jakéhokoli výletu a vůbec "lákadlo" někam ven vyrazit. (Pokud tedy nemám doma psa :-D)
Příjemná ztráta času většinou v přírodě
zajímá mě to
zajímá mne vše, co neznám :-)
7. Jste registrovaní na stránkách geocachingu?
Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 21 | 67,74 % | 70 % |
ano | 10 | 32,26 % | 33,33 % |
8. Pokud ne - uvažovali jste někdy o registraci?
Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 13 | 72,22 % | 43,33 % |
ano | 5 | 27,78 % | 16,67 % |
9. Odkud myslíte, že se k nám dostal? Kde vznikl?
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
USA | 10 | 45,45 % | 33,33 % |
z USA | 2 | 9,09 % | 6,67 % |
Asi v USA, jako GPS, který se při něm využívá | 1 | 4,55 % | 3,33 % |
nemam poneti....asi v evrope | 1 | 4,55 % | 3,33 % |
V anglicky mluvící zemi. :) | 1 | 4,55 % | 3,33 % |
? | 1 | 4,55 % | 3,33 % |
určitě ne u nás, ale v USA | 1 | 4,55 % | 3,33 % |
Amerika | 1 | 4,55 % | 3,33 % |
nevím | 1 | 4,55 % | 3,33 % |
Netuším... Nějaká pohádková země pokladů? :-D | 1 | 4,55 % | 3,33 % |
ostatní odpovědi | 2 | 9,09 % | 6,67 % |
10. Pokud byste měli možnost, věnovali byste se mu s dětmi ve volném čase?
Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 23 | 88,46 % | 76,67 % |
ne | 3 | 11,54 % | 10 % |
11. Zařadili byste geocaching do výuky, či do své praxe, jako prostředek outdoorové pedagogiky?
Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 14 | 56 % | 46,67 % |
ne | 11 | 44 % | 36,67 % |
12. Pokud ano, proč?
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
Aspoň bych se se svými žáky dostal na vzduch a orientace v terénu (ikdyž pomocí elektroniky) je taky dobrá do života..
Dobré lákadlo pro děti, touha po pokladu. Více je tím přinutíme chodit i na procházky do města a nejen sedět u pc.
Je to dobrá motivace. Na mě to působí tak nějak magicky a pohádkově = hledat poklady...
me toto nic nerika, ale verim ze to nekoho muze bavit....
Netuším, co to je, ale outdoorové aktivity ám vesměs ráda, takže proč nevyzkoušet něco nového?
Orientace
práce s GPS, v přírodě i ve městě...
pretoze dieta ma moznost poznavanie ci prirody, tak mesta a rozvyjat svoje schopnosti v orientacii, v pouzivani dat ako su GPS suradnice..
Protože mi přijde, že to tam prostě patří, děti jsou venku, přitom se rozvíjí a dobře se baví, nevidím důvod, proč by to tam nemělo být :)
příroda, spojění se sporty, samostatností, vynalézavostí
seznámení se zajímavými místy poutavou formou
výuka na čerstvém vzduchu je myslím dobrá
13. Pokud ne, proč?
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
Geocaching jako takový by se neměl dostat do širokého povědomí.
je to hloupá zábava
nehodí se pro masové akce
nejsem příznivec outdoorových aktivit
nelivbi se mi masove sireni geocachingu
nevidím žádný přínos
14. Jsem ...
Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.
Kritérium | Škála | Průměr* | Rozptyl |
---|---|---|---|
žena vs. muž | alternativní | -0.333 | 0.889 |
* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.
15. Jsem ...
Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.
Kritérium | Škála | Průměr* | Rozptyl |
---|---|---|---|
student vs. pracující | alternativní | 0.067 | 0.796 |
pracuji i studuji vs. nezaměstnaný | alternativní | -0.3 | 0.343 |
* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.