Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Glamping a další trendy v ubytování

Glamping a další trendy v ubytování

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Michaela Těteková
Šetření:02. 03. 2013 - 15. 03. 2013
Počet respondentů:112
Počet otázek (max/průměr):13 / 9.08
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:po jedné otázce
Návratnost dotazníků:81,2 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:50
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

 Vážení respondenti, 

 

jsem studentka Vysoké školy obchodní v Praze a v rámci bakalářské práce provádím dotazníkové šetření na téma "Glamping a další trendy v ubytování". Cílem je zjistit povědomí o pojmu "glamping"  a známost netradičních forem ubytování. 
Prosím Vás tedy o vyplnění krátkého dotazníku, který je zcela anonymní.

Děkuji za Váš čas při jeho vyplňování a přeji hezký den!

M.T.

Odpovědi respondentů

1. Pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena8979,46 %79,46 %  
Muž2320,54 %20,54 %  

Graf

2. Věk

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18-269080,36 %80,36 %  
27-401513,39 %13,39 %  
41-5776,25 %6,25 %  

Graf

3. Jsem

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
student7466,07 %66,07 %  
pracující3127,68 %27,68 %  
nepracující (nezaměstnaný, mateřská dovolená, důchodce, apod.)76,25 %6,25 %  

Graf

4. Cestujete? (Např. letní/zimní dovolená, výlety, víkendové pobyty, ...)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 5, Neotázka č. 6].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano10896,43 %96,43 %  
Ne43,57 %3,57 %  

Graf

5. Která ubytovací zařízení využíváte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Penzion5248,15 %46,43 %  
Hotel *** a více hvězdiček4440,74 %39,29 %  
Ubytování u příbuzných/známých4440,74 %39,29 %  
Chata/chalupa4238,89 %37,5 %  
Stan/karavan2926,85 %25,89 %  
Kemp2725 %24,11 %  
Hotel * a **2422,22 %21,43 %  

Graf

6. Slyšeli jste někdy o "glampingu" ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 7, Neotázka č. 11].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne10089,29 %89,29 %  
Ano1210,71 %10,71 %  

Graf

7. Co si pod tímto pojmem představujete?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

Glamour Camping - prostě camping ve vyšším levelu

kempování v luxusních stanech

luxusní camping

luxusní camping

Luxusní stanování

luxusní stanování

Luxusní stanování nebo pobyt v přírodě

Neobvyklý druh stanování

Novy trend ubytovani

různé netradiční formy ubytování např. ledové iglu, středověký hotel,..

Snobárna

Výjezd do země, kdy ubytování je zajištěno u někoho doma.

8. Odkud jste se o "glampingu" dozvěděli?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
z internetu758,33 %6,25 %  
ze školy541,67 %4,46 %  
z časopisu/novin216,67 %1,79 %  
v práci18,33 %0,89 %  

Graf

9. Chtěli byste "glamping" někdy vyzkoušet?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 10, Neotázka č. 11].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano866,67 %7,14 %  
Ne433,33 %3,57 %  

Graf

10. Kolik byste byli ochotni zaplatit za noc?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
0-1000 Kč562,5 %4,46 %  
1001-3000 Kč225 %1,79 %  
3001-4500 Kč112,5 %0,89 %  

Graf

11. Kromě "glampingu" existují i další moderní trendy v ubytování. O kterých z níže uvedených jste již slyšeli?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ledový hotel7566,96 %66,96 %  
Hotel v korunách stromů7163,39 %63,39 %  
Hotel pod mořem5246,43 %46,43 %  
Design/boutique hotel4842,86 %42,86 %  
Hotel ve skále4035,71 %35,71 %  
Hotel v betonových odpadních trubkách2118,75 %18,75 %  
Hotel ve vězení2017,86 %17,86 %  
Kapslíkový hotel (pokoj ve formě přihrádky/šuplíku, podobně jako v márnici)1816,07 %16,07 %  
O žádném jsem neslyšel/a119,82 %9,82 %  
Hotel v tramvaji21,79 %1,79 %  
couchsurfing10,89 %0,89 %  
hotel se sexuálními aktivitami10,89 %0,89 %  
hotel ve vyřazeném letadle10,89 %0,89 %  
hotel pod zemí, v bývalých dolech, Austrálie10,89 %0,89 %  
couching10,89 %0,89 %  

Graf

12. Láká Vás něco takového vyzkoušet?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 13, Ne → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano8172,32 %72,32 %  
Ne3127,68 %27,68 %  

Graf

13. Co konkrétně byste rádi vyzkoušeli?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Hotel v korunách stromů5871,6 %51,79 %  
Hotel pod mořem4960,49 %43,75 %  
Ledový hotel3644,44 %32,14 %  
Design/boutique hotel3644,44 %32,14 %  
Hotel ve skále3037,04 %26,79 %  
Hotel ve vězení1316,05 %11,61 %  
Hotel v tramvaji1012,35 %8,93 %  
Hotel v betonových odpadních trubkách67,41 %5,36 %  
Kapslíkový hotel (pokoj ve formě přihrádky/šuplíku, podobně jako v márnici)56,17 %4,46 %  
hotel se sexuálními aktivitami11,23 %0,89 %  
hotel ve vyřazeném letadle11,23 %0,89 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Nebyly nalezeny žádné zajímavé souvislosti mezi odpovědmi.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Pohlaví

2. Věk

3. Jsem

4. Cestujete? (Např. letní/zimní dovolená, výlety, víkendové pobyty, ...)

5. Která ubytovací zařízení využíváte?

6. Slyšeli jste někdy o "glampingu" ?

11. Kromě "glampingu" existují i další moderní trendy v ubytování. O kterých z níže uvedených jste již slyšeli?

12. Láká Vás něco takového vyzkoušet?

13. Co konkrétně byste rádi vyzkoušeli?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Pohlaví

2. Věk

3. Jsem

4. Cestujete? (Např. letní/zimní dovolená, výlety, víkendové pobyty, ...)

5. Která ubytovací zařízení využíváte?

6. Slyšeli jste někdy o "glampingu" ?

11. Kromě "glampingu" existují i další moderní trendy v ubytování. O kterých z níže uvedených jste již slyšeli?

12. Láká Vás něco takového vyzkoušet?

13. Co konkrétně byste rádi vyzkoušeli?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Těteková, M.Glamping a další trendy v ubytování (výsledky průzkumu), 2013. Dostupné online na https://glamping-a-dalsi-trendy-v-ub.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.