Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Google vs. Seznam.cz

Google vs. Seznam.cz

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Nikola Stasiaková
Šetření:10. 06. 2012 - 14. 06. 2012
Počet respondentů:213
Počet otázek (max/průměr):12 / 12
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:70,9 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:21
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

 Dobrý den,

 

prosím o vyplnění tohoto dotazníku, který slouží jako výzkum k mé ročníkové práci o marketingových komunikacích Google. Předem děkuji :-)

Odpovědi respondentů

1. Který z následujících vyhledávačů preferujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Google16677,93 %77,93 %  
Seznam.cz4219,72 %19,72 %  
http://hlodac.cz/10,47 %0,47 %  
nudevista.com10,47 %0,47 %  
Google a Seznam (g70%, s30% - nelíbí se mi monopol Googlu) :)10,47 %0,47 %  
používám hojně oba10,47 %0,47 %  
oba10,47 %0,47 %  

Graf

2. Z jakého důvodu používáte právě tento vybraný vyhledávač?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

?

.

bez zbytečných keců

Byl mi doporučen.

cizojazyčné stránky

Často tam toho naleznu více.

dobrá zkušenost

domovská stránka

dříve kvůli objektivitě vyhledaných výsledků nyní zejména kvůli tomu, že vyhledává i zahraniční odkazy

e mail, zprávy

Google - většinou relevantní výsledky Seznam - Google toho o mě ví až moc...

google: Zvykla jsem si na něj v době, kdy vyhledával daleko lépe než seznam (nevím jistě, zda je to stále pravda, českém internetu trávím minimum času)

Hledám převážně anglická klíčová slova.

je aktuální a najde mi víc výsledků

je celeosvětový ,zbírá data z více zdrojů

Je český

Je jednoduchý a rychlý.

Je lepší

je lepší

Je lepší a má lepší výsledky vyhledávání

je lepší ve všem :)

je lepší, výdy najde více než seznam, a má službu scholar, kterou často využívám

je mi sympatické, že na to přísli zrovna češi, navíc se mi líbí uspořádání

Je nejlepsi

je nejlepší

je nejlepší

Je nejlepší : kromě vyhledávání má velkou nabídku jiných služeb. Má efektivní rozšířené vyhledávání ve více jazicích a méně reklam.

Je nejlepší :)

je nejlepší, má mnoho možností vyhledávání a navíc najde to, co seznam

je nejlepší, nejkomplexnější

je nejlepší, ze zvyku

je nejpřehlednější a nejjednodušší

je nejrozšířenější, nejpřehlednější, nejkomplexnější

je pro mě přehlednější

je přehlednější

je přehledný

je přehledný

je přehledný a všechno najde

je přehledný, kvalitní

Je přesnější a rychlejší.

je rychlej a prhlednej

je rychlejší

je rychly

Je rychlý a spolehlivý

je tam vše co hledám, jednoduché, přesné

Je to kvalitní vyhledávač

Je to velice pohodlné a mám tam vše, co potřebuji

je více přehledný, lépe vyhledává

Je zde velké množství informací

jednoduchá grafika; pokrytí mezinárodních výsledků; doodles; další nástroje (překladač, blogger, obrázky, e-mail); prostě mám radši Google, i když hlavní e-mailový účet a domovskou stránku mám na Seznamu, myslím, že Google lépe vyhledává

jednoduchost a přehlednost, ale poslední dobou dost pokulhává spolehlivost

jednoduchost ve vzhledu a v použití, přehledné výsledky

jednoduchost, přesnot a relevantnost vyhledávání

jednoduchý,

Jednoduchý, přehledný a rychlý.

jednoduchý, rychlý, celosvětový, spolehlivý

již ho používám delší dobu a jsem na něj zvyklá

jsem na něho zvyklá, na seznamu jsme popravdě ani nikdy nevyhledávala

jsem na něj zvyklá

Jsem na něj zvyklá, líbí se mi možnosti vyhledávání a celkové "prostředí" stránek google

jsem na něj zvyklý / má vše, co potřebuji / je přehledný

jsem staromodní

kvalita vyhledávání

kvalita výsledků, vyhovující podoba

kvalitnější výsledky vyhledávání

lépe pracuje

lépe se v něm orientuji, jsem na něj zvyklá od mala

lepsi cz hledani

lepsi orientaci ,vzhled

Lepší a vhodnější výsledky,

lepší výběr dat která vyhledáváte

lepší vyhledávání

lepší vyhledávání, více nalezených relevancí.

Lepší vysledky

lepší výsledky vyhledávání

líp se dostanu, k čemu potřebuju

Má nejlepší výsledky :-)

Má pekný design ;)

Má relevantnější výsledky.

Mam google chrome

mám ho nastavený jako domovskou stránku :D

mám ho nastavený,v yhovuje mi

mám ho trvale nastavený jako domovskouu stránku

Mám jej nastavený jako domovskou stránku.

mám na ploše

Mám Seznam.cz jako hlavní stránku.

mám tam email a je to moje domovská stránka

manžel nám ho nainstaloval jako výchozí na našem společném domácím počítači a já jsem s jeho používáním spokojená, tak nemám potřebu hledat na jiném vyhledávači

Mnohem lepší výsledky vyhledávání než zmatení seznam.

Nabízí nejpřesnější výsledky, výborná možnost přizpůsobení uživateli a možností vyhledávání

nacházím tam lepší zdroje i v cizích jazycích, který mi vyhledávač přeloží

najde co hledám

najde téměř všechno

najde toho víc, je přehlednější a jsem na něj zvyklý, (plus nemám rád psy)

najde ty stránky, které potřebuju

najde více

Najde více internetových stránek

najde více odkazů, je přehlednější

najdu na něm vše

najdu tam co hledám

najdu zde vše a přehledně

Naprosto automaticky

něco najít

Nejjednodušší a nejobsáhlejší varianta

nejlépe se mi s ním pracuje

nejlépe se mi s ním pracuje

nejlepsi vysledky na zadany dotaz

Nejlepší výsledky.

nejpraktičtější

nejpřesněji vyhodnotí můj požadavek

Nejrychlejší, nejlepší výsledky

Nejrychlejší, nejspolehlivější, nejpraktičtější.

nejspolehlivější

Nejspolehlivější výsledky

největší relevance výsledků

nejvíce odpovídá zadanému

Neuveritelne ma stve "to vsetko okolo"na seznamu...pri vyhladavani nepotrebujem farebne blikajuce reklamy, novinky, pocasie ani nic podobne

nevím

nevím

nevím

Podle mě je nejlepší a většinou při hledání čehokoli zde uspěji.

pokud hledám česky, použiju seznam, pokud chci něco anglicky, použiju google.

pokud chci něco vyhledat, používám google, protože je to lepší vyhledáváč

použití jednotlivého vyhledavače má své důvody, firmy hledám především na seznamu, všeobecné informace především na google

Používám to nejlepší, co existuje.

Praktičtější

prehľadnejší, má lepšie funkcie, lepšie výsledky

prostě je nastavenj na PC když ho zapnu

proto

protoze proto

Protože ho mám nastavený jako domovskou stránku a jsem na něj zvyklá.

Protože je lepší.

protože je nejlepší

Protože je nejlepší a tajně doufám, že mi někdo z Googlu zavolá a nabídne mi práci a až se mě bude ptát, co vím o Googlu, tak řeknu, že je to můj milovaný vyhledáváč a nejlepší domovská stránka ever!

Protože je nejlepší.

protože má mnohem lepší výsledky vyhledávání a často snadněni najdu to, co hledám

protože proto...

přehlednější, nabízí více možností

přehlednější, více výsledků

Přehlednější, výkonnější

přehlednost

přehlednost

Přehlednost, srozumitelnost.

Přijde mi lepší, raději vyhledávám v angličtině.

Příjde mi nejpřehlednější

Původně jako odlišení se od davu, nyní už ze setrvačnosti.

relevantnější výsledky

Rychlejsi vyhledavani, prehlednost, vyhledavani bez bezicich reklam

rychlejší, přehlednější, lepší informace

rychlost, je tam vše

rychlost, množství vyhledaných informací

rychlost, přehlednější vyhledávání, lepší vyhledávání v cizím jazyce

rýchly a medzinárodný

rychlý, najde zdroje i z anglických stránek - což je velice dobré, mail na googlu rozpozná více spamů

Rychlý, spolehlivý, zajímavý, příjemné prostředí.

Seznam je na piču

síla zvyku

Síla zvyku

snadná orientace, přehlednost

spíš něco najdu

spokojenost

Spolehlivý, rychlý

Stojí za ním český internetový guru Petr Hejl. Vyhledávač plus portál, vše co potřebluji.

the best

U vyhledávání jsou screeny stránek v miniaturách

univerzalnost

user friendly

velmi dobrý search engine

Vetsinou hledam anglicky obsah. A google je v tomto smeru presnejsi.

Větší relevance výsledků vyhledávní, napojení na další služby

Větší rozsah vyhledávacího pole.

Většinou hledám odkazy v angličtině

Většinou najdu opravdu to, co hledám.

většinou relevantnější výsledky

víc mi vyhovují výsledky hledání, které mi nabídne

Více odkazů

Více výsledků

Více výsledků,navíc obrázky,youtube a výsledky také v angličtině

vybíhají jen české stránky, když chci i cizí, lze to nastavit

vyhladá mi na prvých miestach to čo potrebujem najlepšie

Vyhledá celý svět, má pevnou indexaci, filtruje konkrétní typy souborů, domény atd.

vyhledá více odkazů

vyhledání zahraničních stránek

vyhledává i v zahraničních serverech, najde více odkazů než jiné vyhledávače, je přehledný, lze zadat vyhledávání jen česky psaných stránek

Vyhledává primárně výsledky v cizím jazyce. Ovšem samozřejmě pokud nepoužívám český paskvil, ale google.com

vyhledávání v angličtině, jednoduchost, přehlednost

vyhovuje mi

vyhovuje mi

vyhovuje mi listování možností, zvyk

Vyhovuje mi nejvíc, informace jsou tu aktuální

Vyhovuje mi více než ostatní.

Vyhovuje mi více.

Vypisuje relevantní výsledky.

Výsledky vrácené vyhledávačem jsou relevantnější, méně ovlivněné komercí.

vždy najdu to, co hledám

Vždy tam najdu to, co potřebuji.

Vždycky najdu, co potřebuji

Vždycky splní mé očekávání, vyhledává dostatečně relevantní výsledky, má vtipné změny nápisu "google" podle různých událostí, neobtěžuje mě tolik reklamou... Prostě všeobecně dobré zkušenosti.

Zatím nebylo nic, čeho bych se na Googlu nedohledala.

Zdá se mi nejlepší

Zdá se mi ve všech směrech přehlednější a spolehlivější

ze zvyku

ze zvyku, používal jsem jej dřív

ze zvyku, při začátku používání počítače, resp. internetu mi byl doporučen

Ze zvyku, tehdá mi vyhledávač od seznamu nevyhovoval, měnit nehodlám.

Ze zvyku.

ze zvyku.

ze zvyku.

zvyk

Zvyk

Zvyk

zvyk + hledam vetsinou info v cizich jazycich

zvyk, předpokládám větší a lepší "indexaci internetu"

3. Dokážete si vybavit nějakou formu reklamy, kterou společnost Google v České republice používá? Prosím uveďte

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

-

,,Život je hledání" - láska z Paříže

.

|Ne

AdSense

Adwords

adwords

adWords

AdWords

ani ne. reklamám se vyhýbám jak to jen jde.

ano - s trabantem po Africe

ano vyhledávání....jak kluk si najde dívku a nakonec spolu mají svatbu a holčičku

Ano, dokážu...

ano, trabantem napříč afrikou

Ano.

Asi ta stím tatínkem co zadává všechny informace a videa o své dceří. Nebo ta s tím trabantem na příč Afrikou.

billboards, tv ads, internet ads

cesta po africe

cestovatel Přibáň

dokonalé video reklamy s příběhem

Dřív vtipné bannery u silnic, momentálně mě nic nenapadá, co by používali.

Google Chrome

google chrome

google chrome v televizi

Google potřebuje reklamu?

Hledání je příběh - audiovizuální reklama v TV, bilboardy. Chrome - bigboardy, sponzorovaná videa na ytube.

hledání např. cyklistické stezky atd. -> život je hledání

chrome - print, tv, internet

jak postavit postýlku jméno pro holčičku ...

jednou v Tv bezela reklama na google

jo tu v televizi o narození dítětě, jak se to píše do vyhledávání

jo! tu otravnou reklamu na trabant v africe ktorá ma vždy nasere na youtube. Za druhé hezké reklamy boli v TV, kde to bolo jak si kluk hledá informace o paríži a atď.

jsem si vědoma, že teď něco běží v TV, ale nedokáži jí blíže popsat, moc TV nesleduji mám ji jen jako kulisu

Kampaň na prohlížeč Chrome v celoplošných médiích. Spoty na YouTube - Gmail.

kontextova, PPC

Láska z Paříže :) Nejkrásnější reklama, co jsem kdy viděl.

moc se mi líbí změny nápisu google

Na prohlížeč Chrome.

Na první stránce nahoře a dole sponzorovaný odkaz, označený.

na youtube

nbxhjnnf

ne

Ne

ne

Ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

Ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

Ne

ne

ne

ne

ne

ne

Ne

ne

ne

ne

ne

ne

Ne

ne

Ne

ne

ne

ne

ne

ne určitě,ale vím že nějaká běží v TV

ne, bohužel

ne, nedokážu

Ne, reklamu ignoruji.

Ne.

Ne.

Něco běží v TV, ale nevím přesně co, reklamy nesleduji (a v PC blokuji).

nedovedu

Nejsem si jistá otázkou - myslí se propagace Google v ČR nebo nástroje Google pro propagaci firem? Pokud první část, vím, že jsem zaznamenala televizní reklamu, ale všeobecně mám už dost vypěstovanou reklamní slepotu, takže nevidím případné bannery či outdoory.

Nejsem si jistá, jestli je to na Google, ale asi reklama na vyhledávání slovíčk ve francouzštině, pak letenky, práce, kostela ....

nejsem si žádné reklamy vědoma

nemám ponětí

nemůžu si vybavit

Nepřemýšlela jsem o tom

nesleduji reklamy

netuším

neuvědomuji si

nevím

nevím

nevím

nevím

Nevim. Ale vím že Nikola Stasiakova smrdí

Nevybavím si.

nevybavuji

nevybavuji si žádnou

Nevybavuji si žádnou.

nevybavuju

nevzpomenu si

Nevzpomínám si.

neznám názvy reklam, ale líbí se mi televizní reklamy od Googlu

Nic si nvybavuji.

Otec, dcera a mail od Googlu.

pejsky ,dovolenka ze psem

personalizované reklamy

Placené výsledky vyhledávání, banery, AdWords, videoreklamy na Youtube

plakáty, TV reklama

Poslední reklamou, kterou jsem viděl, byla ve formě videoklipu "Trabantem napříč Afrikou".

Ppc reklama ve výsledcích vyhledávání,nahoře,vpravo i dole

Product placement, tv spoty, citylighty, polepy v metru, selfpromo v AdWords a AdSense.

první odkazy po vyhledávání

překladač google

Příběhy vytvářené pomocí služeb společnosti Google

reklama

Reklama formou prdů

reklama na youtube

Reklama na Youtube - trabant; život je hledání

reklama na youtube, tv reklama, google ads., print

Reklama podobná obsahem i vzhledem navštívené stránce

Reklama v televizi

reklama v televizi

reklama v televizi - "láska z Paříže", Trabantem napříč Afrikou

reklama v televizi,bilbordy,noviny.

reklama v TV

Reklama v TV

Reklamni spoty v televizi - pribehy

reklamu kterou používá znamená tu kterou využívá jako zadavatel nebo poskytuje jako provozovatel?

reklamy na partnerských webech

Reklamy v TV

reklamy v TV ("příběhy")

Reklamy v TV a billboardy

Reklamy ve videích na youtube.

seznámení na vodě - reklama v TV

tak, samotné google maps auto čo behá polepené, a inak na youtube reklamy

televize,noviny,bilbordy

televizí

televizní

televizní

televizní

televizní - láska z Paříže

televizní (už jich bylo několik), na internetu (sleduji u různých produktů)

televizní reklama

televizní reklama

televizní reklama

televizni reklama

televizní reklama

Televizní reklama - cestovatel, táta

televizní reklama - má nápad, je chytlavá

Televizní reklama - není mi protivná, jako ostatní. Občas si je sama vyhledám..

televizní reklama, internetová reklama

Televizní reklama, kde fiktivní lidé založí email na googlu a poté tam posílají fotografie, jako např. když se narodí dítě - otec mu založí gmail, reklama na google ve které lidé cestují po světě a přes gmail posílají na you tube videa a přes galerii fotky, které si mohou lidé prohlédnout.

televizní reklamu, ten cestovatel.

Televizní reklamy.

televizní spot

televizní spoty spoty na Youtube reklama v časopisech

televizní, internetová

teraz nedokážem

Textová

Textové reklamy, TV spoty

Trabantem napříč Afrikou a taková ta, kde otec píše jakoby vzkazy dceři apostuje tam fotky, výkresy a podobně :)

TV

TV - cesta přes Afriku; táta, co píše každý den vzkazy své malé dceři

tv reklama

TV reklama

tv reklama

TV reklama -dopisy Ježíškovi

TV Reklama na Google Chrome

tv reklama,reklama na youtube před videem

TV reklama.

Tv spot s cestováním trabantu po Africe.

TV spoty, billboardy

TV spoty, reklama v rádiu, letáčky

TV,

TV, Outdoor, Print

TV, reklama ve vyhledávání, youtube

ty debilní reklamy v televizi

ty první lehce žluté odkazy

určitě v televizi

V současné době TV reklama na Google Chrome.

V televizi

V televizi - Život je hledání

v televizi "internet je to,co z něho uděláte"

v televizi, billboardy, vetsinou zamerene na prohlizec google chrome

V televizi.

v tv

V TV například reklama na Ježíška.

Ve vyhledáváči

Velmi dojemné reklamy v televizi

Vestibuly metra v Praze.

videa na YTB, TV reklama,

videoreklama na youtube

videoreklamu - pěkná hudba a životní příběh - (médium - youtube,tv)

videorelamy na youtubu

Vybavím si soubor reklam v metru v praze.

workshopy, loga

YouTube preload crosspromo reklama na produkty Google - Web is what you do with it (nebo tak nějak)

Zachytávání průběhu z cestování po africe, nebo když píše tatínek deník dceři od narození.

Zvýrazňuje placené stránky... určitě je toho víc, moc to nesleduju.

Žádnou si nevybavuji

Život je hledání :).

Život je hledání!

4. Je pro Vás důležité vyhledávat na internetu bez toho, abyste byli přehlceni internetovou reklamou?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano17280,75 %80,75 %  
ne2210,33 %10,33 %  
nevím198,92 %8,92 %  

Graf

5. Oceňujete přístup Google k reklamě ve vyhledávání? (při vyhledávání reklama téměř chybí)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano19290,14 %90,14 %  
ne219,86 %9,86 %  

Graf

6. Jakou domovskou stránku máte nastavenou na svém internetovém prohlížeči?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Seznam.cz9243,19 %43,19 %  
Google.cz6932,39 %32,39 %  
Centrum.cz52,35 %2,35 %  
žádnou31,41 %1,41 %  
igoogle.com31,41 %1,41 %  
Facebook.com20,94 %0,94 %  
Nemám domovskou stránku20,94 %0,94 %  
about:blank20,94 %0,94 %  
mobilnimedia.cz10,47 %0,47 %  
žiadnu10,47 %0,47 %  
apple... ale hned potom de klasicky facebook, gmail atp.)10,47 %0,47 %  
nejčastější odkazy10,47 %0,47 %  
nemám žádnou10,47 %0,47 %  
msn.com10,47 %0,47 %  
při používání Opery to nepotřebuji10,47 %0,47 %  
Používám Operu, kde mám jak seznam tak google a vždy si vyberu co potřebuji.10,47 %0,47 %  
ziadnu10,47 %0,47 %  
domovskou stránku nepoužívám - mám rychlý přístup 5x5 oken10,47 %0,47 %  
nemám nastavenou domovskou stránku10,47 %0,47 %  
www.via-alta.cz10,47 %0,47 %  
v google chrom rozcestnik všech oblíbených10,47 %0,47 %  
Google seznam i Facebook10,47 %0,47 %  
Firefox + Speed Dial10,47 %0,47 %  
Nová karta10,47 %0,47 %  
lemonparty.org10,47 %0,47 %  
Opera - speed dial page (rychlý přístup k mnoha odkazům)10,47 %0,47 %  
"Nová záložka" 10,47 %0,47 %  
pornhub.cz10,47 %0,47 %  
www.google.sk10,47 %0,47 %  
naší frimy10,47 %0,47 %  
svou vlastní sestavu, ve které ani jedna z nich není10,47 %0,47 %  
zadnou10,47 %0,47 %  
Safari Top Sites10,47 %0,47 %  
jiný český zpravodajský server10,47 %0,47 %  
igoogle.cz10,47 %0,47 %  
Zadnou. V chrome nepotrebuji domovsky google-staci vyhledavani v panelu adresa10,47 %0,47 %  
Google.cz Seznam.cz10,47 %0,47 %  
Nemám domovskou stránku. Používám Speed Dial extension. 10,47 %0,47 %  
my.yahoo.com10,47 %0,47 %  
Prázdno (about:blank)10,47 %0,47 %  
www.andor.cz10,47 %0,47 %  
záložky FoxTab od googlu10,47 %0,47 %  
about blank10,47 %0,47 %  

Graf

7. Společnost Google hodnotím jako spolehlivou, důslednou, zaměřenou na zákazníka.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše souhlasím9243,19 %43,19 %  
souhlasím7535,21 %35,21 %  
nevím3415,96 %15,96 %  
spíše nesouhlasím104,69 %4,69 %  
nesouhlasím20,94 %0,94 %  

Graf

8. Jste:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena13864,79 %64,79 %  
Muž7535,21 %35,21 %  

Graf

9. Váš věk je:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
17-2614568,08 %68,08 %  
27-404219,72 %19,72 %  
41-50167,51 %7,51 %  
51-6062,82 %2,82 %  
0-1631,41 %1,41 %  
70 a více10,47 %0,47 %  

Graf

10. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
střední s maturitou13161,5 %61,5 %  
vysokoškolské6229,11 %29,11 %  
základní136,1 %6,1 %  
střední bez maturity20,94 %0,94 %  
vyučen20,94 %0,94 %  
Vyšší odborné20,94 %0,94 %  
mateřská škola10,47 %0,47 %  

Graf

11. Vaše bydliště má počet obyvatel:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
100 000 a více5927,7 %27,7 %  
25 001-50 0005827,23 %27,23 %  
10 001-25 0002411,27 %11,27 %  
2001-10 000198,92 %8,92 %  
50 001-100 000188,45 %8,45 %  
501-2000177,98 %7,98 %  
1-500177,98 %7,98 %  
2001-10 000              2001-10 000      end_of_the_skype_highlighting10,47 %0,47 %  

Graf

12. V současné době jste:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Student VŠ9645,07 %45,07 %  
Zaměstnán6831,92 %31,92 %  
Student SŠ188,45 %8,45 %  
Nezaměstnán62,82 %2,82 %  
OSVČ31,41 %1,41 %  
mateřská dovolená31,41 %1,41 %  
na mateřské dovolené31,41 %1,41 %  
V důchodu20,94 %0,94 %  
podnikatel20,94 %0,94 %  
osvc20,94 %0,94 %  
podnikatel pičo!!! :D10,47 %0,47 %  
na volné noze10,47 %0,47 %  
Student ZŠ10,47 %0,47 %  
Student VOŠ10,47 %0,47 %  
SŠ-VŠ?10,47 %0,47 %  
v jiném stavu10,47 %0,47 %  
zaměstnán, dálkové studium VŠ10,47 %0,47 %  
Pracující student VŠ10,47 %0,47 %  
Studentem VŠ a živnostníkem10,47 %0,47 %  
zaměstnaný student VŠ10,47 %0,47 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u jedné otázky.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

6. Jakou domovskou stránku máte nastavenou na svém internetovém prohlížeči?

  • odpověď Seznam.cz:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Seznam.cz na otázku 1. Který z následujících vyhledávačů preferujete?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Který z následujících vyhledávačů preferujete?

3. Dokážete si vybavit nějakou formu reklamy, kterou společnost Google v České republice používá? Prosím uveďte

4. Je pro Vás důležité vyhledávat na internetu bez toho, abyste byli přehlceni internetovou reklamou?

5. Oceňujete přístup Google k reklamě ve vyhledávání? (při vyhledávání reklama téměř chybí)

6. Jakou domovskou stránku máte nastavenou na svém internetovém prohlížeči?

7. Společnost Google hodnotím jako spolehlivou, důslednou, zaměřenou na zákazníka.

8. Jste:

9. Váš věk je:

10. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání:

11. Vaše bydliště má počet obyvatel:

12. V současné době jste:

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Který z následujících vyhledávačů preferujete?

3. Dokážete si vybavit nějakou formu reklamy, kterou společnost Google v České republice používá? Prosím uveďte

4. Je pro Vás důležité vyhledávat na internetu bez toho, abyste byli přehlceni internetovou reklamou?

5. Oceňujete přístup Google k reklamě ve vyhledávání? (při vyhledávání reklama téměř chybí)

6. Jakou domovskou stránku máte nastavenou na svém internetovém prohlížeči?

7. Společnost Google hodnotím jako spolehlivou, důslednou, zaměřenou na zákazníka.

8. Jste:

9. Váš věk je:

10. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání:

11. Vaše bydliště má počet obyvatel:

12. V současné době jste:

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Stasiaková, N.Google vs. Seznam.cz (výsledky průzkumu), 2012. Dostupné online na https://google-vs-seznam-cz.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.