Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Google vs. Seznam.cz
Google vs. Seznam.cz
→ Mohou Vaši podřízení pracovat z domova? Sledujete nějak, co v práci dělají a zda nedělají vedle práce ještě něco jiného? ←
(průzkum pro diplomovou práci, cca 10 minut)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Nikola Stasiaková |
---|---|
Šetření: | 10. 06. 2012 - 14. 06. 2012 |
Počet respondentů: | 213 |
Počet otázek (max/průměr): | 12 / 12 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 70,9 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.03:21 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Dobrý den,
prosím o vyplnění tohoto dotazníku, který slouží jako výzkum k mé ročníkové práci o marketingových komunikacích Google. Předem děkuji :-)
Odpovědi respondentů
1. Který z následujících vyhledávačů preferujete?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
166 | 77,93 % | 77,93 % | |
Seznam.cz | 42 | 19,72 % | 19,72 % |
http://hlodac.cz/ | 1 | 0,47 % | 0,47 % |
nudevista.com | 1 | 0,47 % | 0,47 % |
Google a Seznam (g70%, s30% - nelíbí se mi monopol Googlu) :) | 1 | 0,47 % | 0,47 % |
používám hojně oba | 1 | 0,47 % | 0,47 % |
oba | 1 | 0,47 % | 0,47 % |
2. Z jakého důvodu používáte právě tento vybraný vyhledávač?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
?
.
bez zbytečných keců
Byl mi doporučen.
cizojazyčné stránky
Často tam toho naleznu více.
dobrá zkušenost
domovská stránka
dříve kvůli objektivitě vyhledaných výsledků nyní zejména kvůli tomu, že vyhledává i zahraniční odkazy
e mail, zprávy
Google - většinou relevantní výsledky Seznam - Google toho o mě ví až moc...
google: Zvykla jsem si na něj v době, kdy vyhledával daleko lépe než seznam (nevím jistě, zda je to stále pravda, českém internetu trávím minimum času)
Hledám převážně anglická klíčová slova.
je aktuální a najde mi víc výsledků
je celeosvětový ,zbírá data z více zdrojů
Je český
Je jednoduchý a rychlý.
Je lepší
je lepší
Je lepší a má lepší výsledky vyhledávání
je lepší ve všem :)
je lepší, výdy najde více než seznam, a má službu scholar, kterou často využívám
je mi sympatické, že na to přísli zrovna češi, navíc se mi líbí uspořádání
Je nejlepsi
je nejlepší
je nejlepší
Je nejlepší : kromě vyhledávání má velkou nabídku jiných služeb. Má efektivní rozšířené vyhledávání ve více jazicích a méně reklam.
Je nejlepší :)
je nejlepší, má mnoho možností vyhledávání a navíc najde to, co seznam
je nejlepší, nejkomplexnější
je nejlepší, ze zvyku
je nejpřehlednější a nejjednodušší
je nejrozšířenější, nejpřehlednější, nejkomplexnější
je pro mě přehlednější
je přehlednější
je přehledný
je přehledný
je přehledný a všechno najde
je přehledný, kvalitní
Je přesnější a rychlejší.
je rychlej a prhlednej
je rychlejší
je rychly
Je rychlý a spolehlivý
je tam vše co hledám, jednoduché, přesné
Je to kvalitní vyhledávač
Je to velice pohodlné a mám tam vše, co potřebuji
je více přehledný, lépe vyhledává
Je zde velké množství informací
jednoduchá grafika; pokrytí mezinárodních výsledků; doodles; další nástroje (překladač, blogger, obrázky, e-mail); prostě mám radši Google, i když hlavní e-mailový účet a domovskou stránku mám na Seznamu, myslím, že Google lépe vyhledává
jednoduchost a přehlednost, ale poslední dobou dost pokulhává spolehlivost
jednoduchost ve vzhledu a v použití, přehledné výsledky
jednoduchost, přesnot a relevantnost vyhledávání
jednoduchý,
Jednoduchý, přehledný a rychlý.
jednoduchý, rychlý, celosvětový, spolehlivý
již ho používám delší dobu a jsem na něj zvyklá
jsem na něho zvyklá, na seznamu jsme popravdě ani nikdy nevyhledávala
jsem na něj zvyklá
Jsem na něj zvyklá, líbí se mi možnosti vyhledávání a celkové "prostředí" stránek google
jsem na něj zvyklý / má vše, co potřebuji / je přehledný
jsem staromodní
kvalita vyhledávání
kvalita výsledků, vyhovující podoba
kvalitnější výsledky vyhledávání
lépe pracuje
lépe se v něm orientuji, jsem na něj zvyklá od mala
lepsi cz hledani
lepsi orientaci ,vzhled
Lepší a vhodnější výsledky,
lepší výběr dat která vyhledáváte
lepší vyhledávání
lepší vyhledávání, více nalezených relevancí.
Lepší vysledky
lepší výsledky vyhledávání
líp se dostanu, k čemu potřebuju
Má nejlepší výsledky :-)
Má pekný design ;)
Má relevantnější výsledky.
Mam google chrome
mám ho nastavený jako domovskou stránku :D
mám ho nastavený,v yhovuje mi
mám ho trvale nastavený jako domovskouu stránku
Mám jej nastavený jako domovskou stránku.
mám na ploše
Mám Seznam.cz jako hlavní stránku.
mám tam email a je to moje domovská stránka
manžel nám ho nainstaloval jako výchozí na našem společném domácím počítači a já jsem s jeho používáním spokojená, tak nemám potřebu hledat na jiném vyhledávači
Mnohem lepší výsledky vyhledávání než zmatení seznam.
Nabízí nejpřesnější výsledky, výborná možnost přizpůsobení uživateli a možností vyhledávání
nacházím tam lepší zdroje i v cizích jazycích, který mi vyhledávač přeloží
najde co hledám
najde téměř všechno
najde toho víc, je přehlednější a jsem na něj zvyklý, (plus nemám rád psy)
najde ty stránky, které potřebuju
najde více
Najde více internetových stránek
najde více odkazů, je přehlednější
najdu na něm vše
najdu tam co hledám
najdu zde vše a přehledně
Naprosto automaticky
něco najít
Nejjednodušší a nejobsáhlejší varianta
nejlépe se mi s ním pracuje
nejlépe se mi s ním pracuje
nejlepsi vysledky na zadany dotaz
Nejlepší výsledky.
nejpraktičtější
nejpřesněji vyhodnotí můj požadavek
Nejrychlejší, nejlepší výsledky
Nejrychlejší, nejspolehlivější, nejpraktičtější.
nejspolehlivější
Nejspolehlivější výsledky
největší relevance výsledků
nejvíce odpovídá zadanému
Neuveritelne ma stve "to vsetko okolo"na seznamu...pri vyhladavani nepotrebujem farebne blikajuce reklamy, novinky, pocasie ani nic podobne
nevím
nevím
nevím
Podle mě je nejlepší a většinou při hledání čehokoli zde uspěji.
pokud hledám česky, použiju seznam, pokud chci něco anglicky, použiju google.
pokud chci něco vyhledat, používám google, protože je to lepší vyhledáváč
použití jednotlivého vyhledavače má své důvody, firmy hledám především na seznamu, všeobecné informace především na google
Používám to nejlepší, co existuje.
Praktičtější
prehľadnejší, má lepšie funkcie, lepšie výsledky
prostě je nastavenj na PC když ho zapnu
proto
protoze proto
Protože ho mám nastavený jako domovskou stránku a jsem na něj zvyklá.
Protože je lepší.
protože je nejlepší
Protože je nejlepší a tajně doufám, že mi někdo z Googlu zavolá a nabídne mi práci a až se mě bude ptát, co vím o Googlu, tak řeknu, že je to můj milovaný vyhledáváč a nejlepší domovská stránka ever!
Protože je nejlepší.
protože má mnohem lepší výsledky vyhledávání a často snadněni najdu to, co hledám
protože proto...
přehlednější, nabízí více možností
přehlednější, více výsledků
Přehlednější, výkonnější
přehlednost
přehlednost
Přehlednost, srozumitelnost.
Přijde mi lepší, raději vyhledávám v angličtině.
Příjde mi nejpřehlednější
Původně jako odlišení se od davu, nyní už ze setrvačnosti.
relevantnější výsledky
Rychlejsi vyhledavani, prehlednost, vyhledavani bez bezicich reklam
rychlejší, přehlednější, lepší informace
rychlost, je tam vše
rychlost, množství vyhledaných informací
rychlost, přehlednější vyhledávání, lepší vyhledávání v cizím jazyce
rýchly a medzinárodný
rychlý, najde zdroje i z anglických stránek - což je velice dobré, mail na googlu rozpozná více spamů
Rychlý, spolehlivý, zajímavý, příjemné prostředí.
Seznam je na piču
síla zvyku
Síla zvyku
snadná orientace, přehlednost
spíš něco najdu
spokojenost
Spolehlivý, rychlý
Stojí za ním český internetový guru Petr Hejl. Vyhledávač plus portál, vše co potřebluji.
the best
U vyhledávání jsou screeny stránek v miniaturách
univerzalnost
user friendly
velmi dobrý search engine
Vetsinou hledam anglicky obsah. A google je v tomto smeru presnejsi.
Větší relevance výsledků vyhledávní, napojení na další služby
Větší rozsah vyhledávacího pole.
Většinou hledám odkazy v angličtině
Většinou najdu opravdu to, co hledám.
většinou relevantnější výsledky
víc mi vyhovují výsledky hledání, které mi nabídne
Více odkazů
Více výsledků
Více výsledků,navíc obrázky,youtube a výsledky také v angličtině
vybíhají jen české stránky, když chci i cizí, lze to nastavit
vyhladá mi na prvých miestach to čo potrebujem najlepšie
Vyhledá celý svět, má pevnou indexaci, filtruje konkrétní typy souborů, domény atd.
vyhledá více odkazů
vyhledání zahraničních stránek
vyhledává i v zahraničních serverech, najde více odkazů než jiné vyhledávače, je přehledný, lze zadat vyhledávání jen česky psaných stránek
Vyhledává primárně výsledky v cizím jazyce. Ovšem samozřejmě pokud nepoužívám český paskvil, ale google.com
vyhledávání v angličtině, jednoduchost, přehlednost
vyhovuje mi
vyhovuje mi
vyhovuje mi listování možností, zvyk
Vyhovuje mi nejvíc, informace jsou tu aktuální
Vyhovuje mi více než ostatní.
Vyhovuje mi více.
Vypisuje relevantní výsledky.
Výsledky vrácené vyhledávačem jsou relevantnější, méně ovlivněné komercí.
vždy najdu to, co hledám
Vždy tam najdu to, co potřebuji.
Vždycky najdu, co potřebuji
Vždycky splní mé očekávání, vyhledává dostatečně relevantní výsledky, má vtipné změny nápisu "google" podle různých událostí, neobtěžuje mě tolik reklamou... Prostě všeobecně dobré zkušenosti.
Zatím nebylo nic, čeho bych se na Googlu nedohledala.
Zdá se mi nejlepší
Zdá se mi ve všech směrech přehlednější a spolehlivější
ze zvyku
ze zvyku, používal jsem jej dřív
ze zvyku, při začátku používání počítače, resp. internetu mi byl doporučen
Ze zvyku, tehdá mi vyhledávač od seznamu nevyhovoval, měnit nehodlám.
Ze zvyku.
ze zvyku.
ze zvyku.
zvyk
Zvyk
Zvyk
zvyk + hledam vetsinou info v cizich jazycich
zvyk, předpokládám větší a lepší "indexaci internetu"
3. Dokážete si vybavit nějakou formu reklamy, kterou společnost Google v České republice používá? Prosím uveďte
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
-
,,Život je hledání" - láska z Paříže
.
|Ne
AdSense
Adwords
adwords
adWords
AdWords
ani ne. reklamám se vyhýbám jak to jen jde.
ano - s trabantem po Africe
ano vyhledávání....jak kluk si najde dívku a nakonec spolu mají svatbu a holčičku
Ano, dokážu...
ano, trabantem napříč afrikou
Ano.
Asi ta stím tatínkem co zadává všechny informace a videa o své dceří. Nebo ta s tím trabantem na příč Afrikou.
billboards, tv ads, internet ads
cesta po africe
cestovatel Přibáň
dokonalé video reklamy s příběhem
Dřív vtipné bannery u silnic, momentálně mě nic nenapadá, co by používali.
Google Chrome
google chrome
google chrome v televizi
Google potřebuje reklamu?
Hledání je příběh - audiovizuální reklama v TV, bilboardy. Chrome - bigboardy, sponzorovaná videa na ytube.
hledání např. cyklistické stezky atd. -> život je hledání
chrome - print, tv, internet
jak postavit postýlku jméno pro holčičku ...
jednou v Tv bezela reklama na google
jo tu v televizi o narození dítětě, jak se to píše do vyhledávání
jo! tu otravnou reklamu na trabant v africe ktorá ma vždy nasere na youtube. Za druhé hezké reklamy boli v TV, kde to bolo jak si kluk hledá informace o paríži a atď.
jsem si vědoma, že teď něco běží v TV, ale nedokáži jí blíže popsat, moc TV nesleduji mám ji jen jako kulisu
Kampaň na prohlížeč Chrome v celoplošných médiích. Spoty na YouTube - Gmail.
kontextova, PPC
Láska z Paříže :) Nejkrásnější reklama, co jsem kdy viděl.
moc se mi líbí změny nápisu google
Na prohlížeč Chrome.
Na první stránce nahoře a dole sponzorovaný odkaz, označený.
na youtube
nbxhjnnf
ne
Ne
ne
Ne
ne
ne
ne
ne
ne
ne
ne
ne
ne
Ne
ne
ne
ne
ne
ne
ne
ne
ne
ne
Ne
ne
ne
ne
ne
ne
Ne
ne
ne
ne
ne
ne
Ne
ne
Ne
ne
ne
ne
ne
ne určitě,ale vím že nějaká běží v TV
ne, bohužel
ne, nedokážu
Ne, reklamu ignoruji.
Ne.
Ne.
Něco běží v TV, ale nevím přesně co, reklamy nesleduji (a v PC blokuji).
nedovedu
Nejsem si jistá otázkou - myslí se propagace Google v ČR nebo nástroje Google pro propagaci firem? Pokud první část, vím, že jsem zaznamenala televizní reklamu, ale všeobecně mám už dost vypěstovanou reklamní slepotu, takže nevidím případné bannery či outdoory.
Nejsem si jistá, jestli je to na Google, ale asi reklama na vyhledávání slovíčk ve francouzštině, pak letenky, práce, kostela ....
nejsem si žádné reklamy vědoma
nemám ponětí
nemůžu si vybavit
Nepřemýšlela jsem o tom
nesleduji reklamy
netuším
neuvědomuji si
nevím
nevím
nevím
nevím
Nevim. Ale vím že Nikola Stasiakova smrdí
Nevybavím si.
nevybavuji
nevybavuji si žádnou
Nevybavuji si žádnou.
nevybavuju
nevzpomenu si
Nevzpomínám si.
neznám názvy reklam, ale líbí se mi televizní reklamy od Googlu
Nic si nvybavuji.
Otec, dcera a mail od Googlu.
pejsky ,dovolenka ze psem
personalizované reklamy
Placené výsledky vyhledávání, banery, AdWords, videoreklamy na Youtube
plakáty, TV reklama
Poslední reklamou, kterou jsem viděl, byla ve formě videoklipu "Trabantem napříč Afrikou".
Ppc reklama ve výsledcích vyhledávání,nahoře,vpravo i dole
Product placement, tv spoty, citylighty, polepy v metru, selfpromo v AdWords a AdSense.
první odkazy po vyhledávání
překladač google
Příběhy vytvářené pomocí služeb společnosti Google
reklama
Reklama formou prdů
reklama na youtube
Reklama na Youtube - trabant; život je hledání
reklama na youtube, tv reklama, google ads., print
Reklama podobná obsahem i vzhledem navštívené stránce
Reklama v televizi
reklama v televizi
reklama v televizi - "láska z Paříže", Trabantem napříč Afrikou
reklama v televizi,bilbordy,noviny.
reklama v TV
Reklama v TV
Reklamni spoty v televizi - pribehy
reklamu kterou používá znamená tu kterou využívá jako zadavatel nebo poskytuje jako provozovatel?
reklamy na partnerských webech
Reklamy v TV
reklamy v TV ("příběhy")
Reklamy v TV a billboardy
Reklamy ve videích na youtube.
seznámení na vodě - reklama v TV
tak, samotné google maps auto čo behá polepené, a inak na youtube reklamy
televize,noviny,bilbordy
televizí
televizní
televizní
televizní
televizní - láska z Paříže
televizní (už jich bylo několik), na internetu (sleduji u různých produktů)
televizní reklama
televizní reklama
televizní reklama
televizni reklama
televizní reklama
Televizní reklama - cestovatel, táta
televizní reklama - má nápad, je chytlavá
Televizní reklama - není mi protivná, jako ostatní. Občas si je sama vyhledám..
televizní reklama, internetová reklama
Televizní reklama, kde fiktivní lidé založí email na googlu a poté tam posílají fotografie, jako např. když se narodí dítě - otec mu založí gmail, reklama na google ve které lidé cestují po světě a přes gmail posílají na you tube videa a přes galerii fotky, které si mohou lidé prohlédnout.
televizní reklamu, ten cestovatel.
Televizní reklamy.
televizní spot
televizní spoty spoty na Youtube reklama v časopisech
televizní, internetová
teraz nedokážem
Textová
Textové reklamy, TV spoty
Trabantem napříč Afrikou a taková ta, kde otec píše jakoby vzkazy dceři apostuje tam fotky, výkresy a podobně :)
TV
TV - cesta přes Afriku; táta, co píše každý den vzkazy své malé dceři
tv reklama
TV reklama
tv reklama
TV reklama -dopisy Ježíškovi
TV Reklama na Google Chrome
tv reklama,reklama na youtube před videem
TV reklama.
Tv spot s cestováním trabantu po Africe.
TV spoty, billboardy
TV spoty, reklama v rádiu, letáčky
TV,
TV, Outdoor, Print
TV, reklama ve vyhledávání, youtube
ty debilní reklamy v televizi
ty první lehce žluté odkazy
určitě v televizi
V současné době TV reklama na Google Chrome.
V televizi
V televizi - Život je hledání
v televizi "internet je to,co z něho uděláte"
v televizi, billboardy, vetsinou zamerene na prohlizec google chrome
V televizi.
v tv
V TV například reklama na Ježíška.
Ve vyhledáváči
Velmi dojemné reklamy v televizi
Vestibuly metra v Praze.
videa na YTB, TV reklama,
videoreklama na youtube
videoreklamu - pěkná hudba a životní příběh - (médium - youtube,tv)
videorelamy na youtubu
Vybavím si soubor reklam v metru v praze.
workshopy, loga
YouTube preload crosspromo reklama na produkty Google - Web is what you do with it (nebo tak nějak)
Zachytávání průběhu z cestování po africe, nebo když píše tatínek deník dceři od narození.
Zvýrazňuje placené stránky... určitě je toho víc, moc to nesleduju.
Žádnou si nevybavuji
Život je hledání :).
Život je hledání!
4. Je pro Vás důležité vyhledávat na internetu bez toho, abyste byli přehlceni internetovou reklamou?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 172 | 80,75 % | 80,75 % |
ne | 22 | 10,33 % | 10,33 % |
nevím | 19 | 8,92 % | 8,92 % |
5. Oceňujete přístup Google k reklamě ve vyhledávání? (při vyhledávání reklama téměř chybí)
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 192 | 90,14 % | 90,14 % |
ne | 21 | 9,86 % | 9,86 % |
6. Jakou domovskou stránku máte nastavenou na svém internetovém prohlížeči?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Seznam.cz | 92 | 43,19 % | 43,19 % |
Google.cz | 69 | 32,39 % | 32,39 % |
Centrum.cz | 5 | 2,35 % | 2,35 % |
žádnou | 3 | 1,41 % | 1,41 % |
igoogle.com | 3 | 1,41 % | 1,41 % |
Facebook.com | 2 | 0,94 % | 0,94 % |
Nemám domovskou stránku | 2 | 0,94 % | 0,94 % |
about:blank | 2 | 0,94 % | 0,94 % |
mobilnimedia.cz | 1 | 0,47 % | 0,47 % |
žiadnu | 1 | 0,47 % | 0,47 % |
apple... ale hned potom de klasicky facebook, gmail atp.) | 1 | 0,47 % | 0,47 % |
nejčastější odkazy | 1 | 0,47 % | 0,47 % |
nemám žádnou | 1 | 0,47 % | 0,47 % |
msn.com | 1 | 0,47 % | 0,47 % |
při používání Opery to nepotřebuji | 1 | 0,47 % | 0,47 % |
Používám Operu, kde mám jak seznam tak google a vždy si vyberu co potřebuji. | 1 | 0,47 % | 0,47 % |
ziadnu | 1 | 0,47 % | 0,47 % |
domovskou stránku nepoužívám - mám rychlý přístup 5x5 oken | 1 | 0,47 % | 0,47 % |
nemám nastavenou domovskou stránku | 1 | 0,47 % | 0,47 % |
www.via-alta.cz | 1 | 0,47 % | 0,47 % |
v google chrom rozcestnik všech oblíbených | 1 | 0,47 % | 0,47 % |
Google seznam i Facebook | 1 | 0,47 % | 0,47 % |
Firefox + Speed Dial | 1 | 0,47 % | 0,47 % |
Nová karta | 1 | 0,47 % | 0,47 % |
lemonparty.org | 1 | 0,47 % | 0,47 % |
Opera - speed dial page (rychlý přístup k mnoha odkazům) | 1 | 0,47 % | 0,47 % |
"Nová záložka" | 1 | 0,47 % | 0,47 % |
pornhub.cz | 1 | 0,47 % | 0,47 % |
www.google.sk | 1 | 0,47 % | 0,47 % |
naší frimy | 1 | 0,47 % | 0,47 % |
svou vlastní sestavu, ve které ani jedna z nich není | 1 | 0,47 % | 0,47 % |
zadnou | 1 | 0,47 % | 0,47 % |
Safari Top Sites | 1 | 0,47 % | 0,47 % |
jiný český zpravodajský server | 1 | 0,47 % | 0,47 % |
igoogle.cz | 1 | 0,47 % | 0,47 % |
Zadnou. V chrome nepotrebuji domovsky google-staci vyhledavani v panelu adresa | 1 | 0,47 % | 0,47 % |
Google.cz Seznam.cz | 1 | 0,47 % | 0,47 % |
Nemám domovskou stránku. Používám Speed Dial extension. | 1 | 0,47 % | 0,47 % |
my.yahoo.com | 1 | 0,47 % | 0,47 % |
Prázdno (about:blank) | 1 | 0,47 % | 0,47 % |
www.andor.cz | 1 | 0,47 % | 0,47 % |
záložky FoxTab od googlu | 1 | 0,47 % | 0,47 % |
about blank | 1 | 0,47 % | 0,47 % |
7. Společnost Google hodnotím jako spolehlivou, důslednou, zaměřenou na zákazníka.
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
spíše souhlasím | 92 | 43,19 % | 43,19 % |
souhlasím | 75 | 35,21 % | 35,21 % |
nevím | 34 | 15,96 % | 15,96 % |
spíše nesouhlasím | 10 | 4,69 % | 4,69 % |
nesouhlasím | 2 | 0,94 % | 0,94 % |
8. Jste:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Žena | 138 | 64,79 % | 64,79 % |
Muž | 75 | 35,21 % | 35,21 % |
9. Váš věk je:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
17-26 | 145 | 68,08 % | 68,08 % |
27-40 | 42 | 19,72 % | 19,72 % |
41-50 | 16 | 7,51 % | 7,51 % |
51-60 | 6 | 2,82 % | 2,82 % |
0-16 | 3 | 1,41 % | 1,41 % |
70 a více | 1 | 0,47 % | 0,47 % |
10. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
střední s maturitou | 131 | 61,5 % | 61,5 % |
vysokoškolské | 62 | 29,11 % | 29,11 % |
základní | 13 | 6,1 % | 6,1 % |
střední bez maturity | 2 | 0,94 % | 0,94 % |
vyučen | 2 | 0,94 % | 0,94 % |
Vyšší odborné | 2 | 0,94 % | 0,94 % |
mateřská škola | 1 | 0,47 % | 0,47 % |
11. Vaše bydliště má počet obyvatel:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
100 000 a více | 59 | 27,7 % | 27,7 % |
25 001-50 000 | 58 | 27,23 % | 27,23 % |
10 001-25 000 | 24 | 11,27 % | 11,27 % |
2001-10 000 | 19 | 8,92 % | 8,92 % |
50 001-100 000 | 18 | 8,45 % | 8,45 % |
501-2000 | 17 | 7,98 % | 7,98 % |
1-500 | 17 | 7,98 % | 7,98 % |
2001-10 000 2001-10 000 end_of_the_skype_highlighting | 1 | 0,47 % | 0,47 % |
12. V současné době jste:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Student VŠ | 96 | 45,07 % | 45,07 % |
Zaměstnán | 68 | 31,92 % | 31,92 % |
Student SŠ | 18 | 8,45 % | 8,45 % |
Nezaměstnán | 6 | 2,82 % | 2,82 % |
OSVČ | 3 | 1,41 % | 1,41 % |
mateřská dovolená | 3 | 1,41 % | 1,41 % |
na mateřské dovolené | 3 | 1,41 % | 1,41 % |
V důchodu | 2 | 0,94 % | 0,94 % |
podnikatel | 2 | 0,94 % | 0,94 % |
osvc | 2 | 0,94 % | 0,94 % |
podnikatel pičo!!! :D | 1 | 0,47 % | 0,47 % |
na volné noze | 1 | 0,47 % | 0,47 % |
Student ZŠ | 1 | 0,47 % | 0,47 % |
Student VOŠ | 1 | 0,47 % | 0,47 % |
SŠ-VŠ? | 1 | 0,47 % | 0,47 % |
v jiném stavu | 1 | 0,47 % | 0,47 % |
zaměstnán, dálkové studium VŠ | 1 | 0,47 % | 0,47 % |
Pracující student VŠ | 1 | 0,47 % | 0,47 % |
Studentem VŠ a živnostníkem | 1 | 0,47 % | 0,47 % |
zaměstnaný student VŠ | 1 | 0,47 % | 0,47 % |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.