Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Gramophone records

Gramophone records

Kdo by měl být příštím prezidentem ČR (v roce 2018)?
Zúčastněte se krátkého dotazníku a oznámkujte Havla, Klause a Zemana.

(veřejné výsledky 15. prosince ve 12h)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Simona Hypsova
Šetření:16. 10. 2015 - 05. 11. 2015
Počet respondentů:81
Počet otázek (max/průměr):22 / 19.21
Použité ochrany:unikátní IP
Zobrazení otázek:po jedné otázce
Návratnost dotazníků:68,8 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.05:08
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Hello, 

my name is Simona Hypšová and I am a student of master's degree at University of Economics (main subject: Arts management). I would like to ask you to fill this questionnaire that will be used in my thesis focused on the "renaissance" of gramophone records. 

The questionnaire is anonymous. 

Thank you for your time and cooperation. 

Odpovědi respondentů

1. How often per week do you listen to recorded music?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
more than 10 hours per week4656,79 %56,79 %  
4 - 7 hours per week1518,52 %18,52 %  
7- 10 hours per week1012,35 %12,35 %  
1 - 4 hours per week67,41 %7,41 %  
less than one hour per week44,94 %4,94 %  

Graf

2. You listen to recorded music mostly through:

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
digital files (mp3, flac, ... ) from personal computer5770,37 %70,37 %  
vinyl records3340,74 %40,74 %  
stream service on your phone or personal computer3037,04 %37,04 %  
mobile phone1619,75 %19,75 %  
CD78,64 %8,64 %  
radio56,17 %6,17 %  
TV (f.e. concerts of classical music on TV)22,47 %2,47 %  
cassettes22,47 %2,47 %  

Graf

3. Do you buy vinyl records?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [yesotázka č. 4, nootázka č. 13, In the past yes, but right now I don't buy them.otázka č. 4, Not yet, but in the future I would like to buy them.otázka č. 13].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
yes4859,26 %59,26 %  
In the past yes, but right now I don't buy them.1518,52 %18,52 %  
no1417,28 %17,28 %  
Not yet, but in the future I would like to buy them.44,94 %4,94 %  

Graf

4. What was the impulse that made you start buying records?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
DJing3047,62 %37,04 %  
I want to support my favourite artists or independent record labels.1828,57 %22,22 %  
I consider the vinyl to be a guarantee of a certain quality of the released music (due to the higher production costs of vinyls, there is only a certain amount of music that is released through this medium).1320,63 %16,05 %  
At the time I started to buy them, there was no other physical medium.1015,87 %12,35 %  
People around me buy or used to buy records (f.e. my parents had an extensive record collection) which increased my interest in them.812,7 %9,88 %  
In that time I started to buy them, there was not other physical medium.11,59 %1,23 %  
because of vinyl only limited editions what you can't find as digital or any other formats11,59 %1,23 %  
like specific music11,59 %1,23 %  
love the object11,59 %1,23 %  
At the time i started buying there was either cassette tapes or vinyl. I preferred vinyl11,59 %1,23 %  
I'm brought up With vinyl Records, at the time being, music was the coolest thing pn earth, it was bigger than life.11,59 %1,23 %  
Like the format, feels more like a physical item compared to a CD. More pronounced art work etc11,59 %1,23 %  
nice form of engagement listening to vinyl since you have something physical to look at, you need to put the needle on the vinyl plus you need to change sides11,59 %1,23 %  
I rarely buy Vinyl. Only when it isn't availble in any other Format. I Mainly received along my records for free because i work in the music industry 11,59 %1,23 %  

Graf

5. Choose the main reasons why you buy (or used to buy) vinyl records:

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
DJing3555,56 %43,21 %  
sound quality3250,79 %39,51 %  
collection2946,03 %35,8 %  
the joy of owning something tangible2641,27 %32,1 %  
artwork2336,51 %28,4 %  
nostalgia1219,05 %14,81 %  

Graf

6. Vinyls …

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
I listen to them regularly.3860,32 %46,91 %  
I listen to them max. once a week.1930,16 %23,46 %  
I only collect and don't listen to them.69,52 %7,41 %  

Graf

7. How long have you been buying and collecting records?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
8 years and more4368,25 %53,09 %  
5 - 8 years914,29 %11,11 %  
I don't buy vinyls anymore.711,11 %8,64 %  
2 - 4 years46,35 %4,94 %  

Graf

8. You mostly buy records through:

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
in record stores4063,49 %49,38 %  
online stores (labels website, boomkat, juno, discogs etc.)3250,79 %39,51 %  
in 2nd hand stores, bazaars or flea markets2133,33 %25,93 %  
at concerts or other music events914,29 %11,11 %  
I don't buy vinyl records anymore.711,11 %8,64 %  

Graf

9. You mostly buy records:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
half and half (new and used)3250,79 %39,51 %  
new ones1523,81 %18,52 %  
I don't buy vinyl records anymore.914,29 %11,11 %  
used (ie. second-hand)711,11 %8,64 %  

Graf

10. How often do you buy records?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
about 1 - 3 times per month2539,68 %30,86 %  
every 2 - 3 months1828,57 %22,22 %  
I don't buy records anymore.812,7 %9,88 %  
1 - 3 times per year711,11 %8,64 %  
I only buy records in special circumstances (e.g. if my favourite artist releases a record or my favourite album comes out on vinyl).57,94 %6,17 %  

Graf

11. Are you considering buying records in the future?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
yes4977,78 %60,49 %  
I do not know57,94 %6,17 %  
rather yes46,35 %4,94 %  
no34,76 %3,7 %  
rather no23,17 %2,47 %  

Graf

12. Which musical genres can mostly be found in your record collection?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
electronic music4165,08 %50,62 %  
techno3657,14 %44,44 %  
house2742,86 %33,33 %  
experimental music2438,1 %29,63 %  
downtempo, ambient, chill out2031,75 %24,69 %  
rock and guitar music1828,57 %22,22 %  
drum and bass, jungle, breakbeat, dubstep1422,22 %17,28 %  
pop1219,05 %14,81 %  
jazz1117,46 %13,58 %  
hip hop, rap, trap1015,87 %12,35 %  
funk914,29 %11,11 %  
metal812,7 %9,88 %  
classical music812,7 %9,88 %  
reggae, ska812,7 %9,88 %  
r&b, soul812,7 %9,88 %  
industrial57,94 %6,17 %  
punk57,94 %6,17 %  
blues, country and bluegrass46,35 %4,94 %  

Graf

13. Do you own a record player?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
yes6782,72 %82,72 %  
no1012,35 %12,35 %  
not yet, but I would love to in the future44,94 %4,94 %  

Graf

14. Do you consider vinyl record an extinct medium?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
no6580,25 %80,25 %  
I do not know1113,58 %13,58 %  
yes56,17 %6,17 %  

Graf

15. Have you ever heard of "Record Store Day"?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
yes5871,6 %71,6 %  
no2227,16 %27,16 %  
I do not know11,23 %1,23 %  

Graf

16. Do you avoid products that can be described as mainstream?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
rather agree3340,74 %40,74 %  
agree1822,22 %22,22 %  
I do not know1417,28 %17,28 %  
disagree1316,05 %16,05 %  
rather disagree33,7 %3,7 %  

Graf

17. Your gender:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
male6377,78 %77,78 %  
female1822,22 %22,22 %  

Graf

18. Your social status:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
working5365,43 %65,43 %  
making business (as an employer)1012,35 %12,35 %  
studying and working911,11 %11,11 %  
student44,94 %4,94 %  
unemployed33,7 %3,7 %  
pensioner11,23 %1,23 %  
studying and making business11,23 %1,23 %  

Graf

19. Your age:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
35-44 years3948,15 %48,15 %  
25 - 34 years2530,86 %30,86 %  
45-54 years911,11 %11,11 %  
19 to 24 years44,94 %4,94 %  
55 to 64 years33,7 %3,7 %  
64 and more years11,23 %1,23 %  

Graf

20. At the moment you are based in:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Sweden2227,16 %27,16 %  
North America1923,46 %23,46 %  
Czech republic1619,75 %19,75 %  
Spain67,41 %7,41 %  
Germany56,17 %6,17 %  
Austria33,7 %3,7 %  
Great Britain22,47 %2,47 %  
South America22,47 %2,47 %  
Netherlands11,23 %1,23 %  
Russia11,23 %1,23 %  
Denmark11,23 %1,23 %  
Finland11,23 %1,23 %  
Asia11,23 %1,23 %  
Romania11,23 %1,23 %  

Graf

21. Please specify the city or the region (f.e. Germany - Berlin):

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Stockholm1113,58 %13,58 %  
Berlin56,17 %6,17 %  
Sweden - Stockholm44,94 %4,94 %  
Canada - Vancouver 33,7 %3,7 %  
Barcelona33,7 %3,7 %  
Prague22,47 %2,47 %  
Vancouver Canada22,47 %2,47 %  
Brno22,47 %2,47 %  
Praha22,47 %2,47 %  
Sweden - Malmö22,47 %2,47 %  
ostatní odpovědi Sweden - Gothenburg
vienna
Malmö
Czech - Jindřichův Hradec
-
london
north bohemia
Třebíč
zizkov :)
Bingo Bongo
eastern Bohemia
Vancouver, BC Canada
British Columbia Canada
Vancouver - Canada
Netherlands - Amsterdam
Toronto Canada
Canada
Vancouver, Canada
Canada - B.C. - Pender Island
United States - Washigton - Seattle
Mississauga
Munich
Spain - Lleida
Sooke, BC
Quebec city
Russia - Saint-Petersburg
denmark - lolland falster
Germany - Berlin
Turku, Finland
China - Shenzhen
Romania - Bucharest
Austria - Vienna
Sweden Halmstad
Vancouver, BC
san diego
Peterborough, Ontario
Madrid
CZ - Ostrava
Montréal
czech republic-Ostrava
Asturias, Spain
Czech
4555,56 %55,56 % 

Graf

22. If you want to add any comment, please write it below:

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
hi Simona! :)15,88 %1,23 %  
Vinyl is like making love in the rain on a warm summer night. 15,88 %1,23 %  
Arts!15,88 %1,23 %  
don't be mad about vinyl. be mad about love and music. peace15,88 %1,23 %  
next please czech - i do not speak english, but i like old vinil music15,88 %1,23 %  
Thanks!15,88 %1,23 %  
cool survey. Vinyl will never die! 15,88 %1,23 %  
Save the vinyl15,88 %1,23 %  
Music is life15,88 %1,23 %  
long life to 12" !!! :) 15,88 %1,23 %  
ostatní odpovědi Vinyl forever!
Music is bigger than life.
Thanx. Looking foward to the eassy.
Good luck with your study!
Have a lovely day!
what a great topic :)
we recently moved so we don't have a record player now, but we did own one until 1 year ago
741,18 %8,64 % 

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 7 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

1. How often per week do you listen to recorded music?

  • odpověď more than 10 hours per week:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi new ones na otázku 9. You mostly buy records:

3. Do you buy vinyl records?

  • odpověď yes:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi I listen to them regularly. na otázku 6. Vinyls …
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi vinyl records na otázku 2. You listen to recorded music mostly through:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi about 1 - 3 times per month na otázku 10. How often do you buy records?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi every 2 - 3 months na otázku 10. How often do you buy records?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi yes na otázku 11. Are you considering buying records in the future?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi artwork na otázku 5. Choose the main reasons why you buy (or used to buy) vinyl records:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi jazz na otázku 12. Which musical genres can mostly be found in your record collection?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi half and half (new and used) na otázku 9. You mostly buy records:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi in record stores na otázku 8. You mostly buy records through:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi downtempo, ambient, chill out na otázku 12. Which musical genres can mostly be found in your record collection?

5. Choose the main reasons why you buy (or used to buy) vinyl records:

  • odpověď DJing:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi DJing na otázku 4. What was the impulse that made you start buying records?
  • odpověď sound quality:
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi I consider the vinyl to be a guarantee of a certain quality of the released music (due to the higher production costs of vinyls, there is only a certain amount of music that is released through this medium). na otázku 4. What was the impulse that made you start buying records?
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi jazz na otázku 12. Which musical genres can mostly be found in your record collection?

8. You mostly buy records through:

  • odpověď in record stores:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi jazz na otázku 12. Which musical genres can mostly be found in your record collection?

11. Are you considering buying records in the future?

  • odpověď yes:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi jazz na otázku 12. Which musical genres can mostly be found in your record collection?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi about 1 - 3 times per month na otázku 10. How often do you buy records?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi yes na otázku 3. Do you buy vinyl records?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi every 2 - 3 months na otázku 10. How often do you buy records?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi vinyl records na otázku 2. You listen to recorded music mostly through:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi new ones na otázku 9. You mostly buy records:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi collection na otázku 5. Choose the main reasons why you buy (or used to buy) vinyl records:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi I listen to them regularly. na otázku 6. Vinyls …
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi artwork na otázku 5. Choose the main reasons why you buy (or used to buy) vinyl records:

12. Which musical genres can mostly be found in your record collection?

  • odpověď electronic music:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi hip hop, rap, trap na otázku 12. Which musical genres can mostly be found in your record collection?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi downtempo, ambient, chill out na otázku 12. Which musical genres can mostly be found in your record collection?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi new ones na otázku 9. You mostly buy records:
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi about 1 - 3 times per month na otázku 10. How often do you buy records?
  • odpověď techno:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi house na otázku 12. Which musical genres can mostly be found in your record collection?

20. At the moment you are based in:

  • odpověď Sweden:
    • 3.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Stockholm na otázku 21. Please specify the city or the region (f.e. Germany - Berlin):

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. How often per week do you listen to recorded music?

2. You listen to recorded music mostly through:

3. Do you buy vinyl records?

4. What was the impulse that made you start buying records?

5. Choose the main reasons why you buy (or used to buy) vinyl records:

6. Vinyls …

7. How long have you been buying and collecting records?

8. You mostly buy records through:

9. You mostly buy records:

10. How often do you buy records?

11. Are you considering buying records in the future?

12. Which musical genres can mostly be found in your record collection?

13. Do you own a record player?

14. Do you consider vinyl record an extinct medium?

15. Have you ever heard of "Record Store Day"?

16. Do you avoid products that can be described as mainstream?

17. Your gender:

18. Your social status:

19. Your age:

20. At the moment you are based in:

21. Please specify the city or the region (f.e. Germany - Berlin):

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. How often per week do you listen to recorded music?

2. You listen to recorded music mostly through:

3. Do you buy vinyl records?

4. What was the impulse that made you start buying records?

5. Choose the main reasons why you buy (or used to buy) vinyl records:

6. Vinyls …

7. How long have you been buying and collecting records?

8. You mostly buy records through:

9. You mostly buy records:

10. How often do you buy records?

11. Are you considering buying records in the future?

12. Which musical genres can mostly be found in your record collection?

13. Do you own a record player?

14. Do you consider vinyl record an extinct medium?

15. Have you ever heard of "Record Store Day"?

16. Do you avoid products that can be described as mainstream?

17. Your gender:

18. Your social status:

19. Your age:

20. At the moment you are based in:

21. Please specify the city or the region (f.e. Germany - Berlin):

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Hypsova, S.Gramophone records (výsledky průzkumu), 2015. Dostupné online na https://gramophone-records.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.