Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Green marketing

Green marketing

Víte, že... můžete dotazníky vyplňovat i pomocí mobilních aplikací?
K dispozici jsou aplikace pro iPhone, iPad a Android.

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Gabriela Podskočová
Šetření:24. 04. 2009 - 03. 05. 2009
Počet respondentů:23
Počet otázek (max/průměr):17 / 18.91
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:25 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:52
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Ahoj,

chcela by som Vás poprosiť o vyplnenie dotazníku, ktorý slúži ako prieskum znalosti pojmu green marketing medzi laickou verejnosťou. Je to praktická časť mojej bakalárskej práce. Prosím o objektívne vyplnenie a v prípade voľnych otázok o krátku odpoveď.

Ďakujem! 

Odpovědi respondentů

1. Stretli ste sa s pojmom green marketing?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne1453,85 %60,87 %  
ano1246,15 %52,17 %  

Graf

2. Kde ste sa s týmto pojmom stretli?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
s týmto pojmom som sa nestretol1453,85 %60,87 %  
na internete623,08 %26,09 %  
ve škole311,54 %13,04 %  
od priateľov a známich13,85 %4,35 %  
v skole13,85 %4,35 %  
v časopise13,85 %4,35 %  

Graf

3. Čo konkrétne si pod pojmom green marketing predstavujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
propagácia ekologicky šetrných výrobkov1557,69 %65,22 %  
marketingové činnosti s pozitívnym dopadom na životné prostredie1038,46 %43,48 %  
reklama produktov ekologického poľnohospodárstva1038,46 %43,48 %  
predaj biopotravín519,23 %21,74 %  

Graf

4. Čo si myslíte, že súvisí s green marketingom?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ekologicky šetrné produkty1557,69 %65,22 %  
biopotraviny1142,31 %47,83 %  
ekoprodukty830,77 %34,78 %  
ekologické poľnohospodárstvo830,77 %34,78 %  
Fair Trade726,92 %30,43 %  

Graf

5. Nakupujete ekologické produkty?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
áno, občas1038,46 %43,48 %  
len výnimočne934,62 %39,13 %  
nikdy623,08 %26,09 %  
áno, pravidelne13,85 %4,35 %  

Graf

6. Ktoré ekologické produkty nakupujete?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žiadne210,53 %8,7 %  
Pracie prášky, bylinky, kozmetiku a doplnky stravy15,26 %4,35 %  
mlieko15,26 %4,35 %  
potraviny15,26 %4,35 %  
bio rýži15,26 %4,35 %  
zelenina15,26 %4,35 %  
-15,26 %4,35 %  
hlavně biopotraviny15,26 %4,35 %  
ziadne15,26 %4,35 %  
chlieb, pečivo, niektoré druhy zeleniny a ovocia15,26 %4,35 %  
ostatní odpovědi ovoce, zelenina
oblečernie
potraviny, kozmetiku
olivovy olej
recyklovaný papír? :)
biopotraviny, ekologicky šetrné věci do domácnosi
jogurty, mléko
Hipp dětská jídla, clestinu na mytí nádobí
842,11 %34,78 % 

Graf

7. Vnímate ekologické produkty, ako produkty charakteristické:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vyššou cenou1453,85 %60,87 %  
šetrné pre životné prostredie934,62 %39,13 %  
oboje13,85 %4,35 %  
vyšší cenou,šetrné pro ŽP i vyšší kvalitou13,85 %4,35 %  
produkované malovýrobci 13,85 %4,35 %  

Graf

8. Koľko ste ochotný priplatiť za ekologický produkt oproti jeho neekologickej variante?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
5%1246,15 %52,17 %  
10%623,08 %26,09 %  
15%415,38 %17,39 %  
0%311,54 %13,04 %  
záleží na produktu, na aktuální chuti a náladě13,85 %4,35 %  

Graf

9. Vyhľadávate informácie o ekologických produktoch?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
sám/a ich nevyhľadávam, ale keď sa ku mne dostanú zaujíma ma to1973,08 %82,61 %  
sám/a informácie nevyhľadávam, ale keď sa s nimi stretnem nevenujem im pozornosť311,54 %13,04 %  
áno, vyhľadávam si ich sám/a27,69 %8,7 %  
informácie tohoto typu ma nezaujímajú27,69 %8,7 %  

Graf

10. A informácie o ekologických produktoch sám/a vyhľadávate, je to prostredníctvom:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
sám/a informácie nevyhľadávam1453,85 %60,87 %  
internet934,62 %39,13 %  
časopisy311,54 %13,04 %  

Graf

11. Pokiaľ sa s informáciami o ekologických produktoch stretnete, beztoho aby ste ich cielene vyhľadávali, odkiaľ pramenia?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
propagačné materiály, napr. letáky, brožúry atd.1350 %56,52 %  
časopisy415,38 %17,39 %  
TV415,38 %17,39 %  
internet a TV13,85 %4,35 %  
internet13,85 %4,35 %  
tv, letáky, internet...13,85 %4,35 %  
priatelia a známy13,85 %4,35 %  
škola13,85 %4,35 %  

Graf

12. Je podľa Vás propagácia ekologických výrobkov:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nedostatočná1973,08 %82,61 %  
prehnaná415,38 %17,39 %  
dostatočná311,54 %13,04 %  

Graf

13. Pohlavie

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena2076,92 %86,96 %  
muž623,08 %26,09 %  

Graf

14. Vek

Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď (pouze kladná čísla).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
22519,23 %21,74 %  
21519,23 %21,74 %  
2827,69 %8,7 %  
2327,69 %8,7 %  
4227,69 %8,7 %  
3027,69 %8,7 %  
2613,85 %4,35 %  
2013,85 %4,35 %  
3313,85 %4,35 %  
3513,85 %4,35 %  
ostatní odpovědi 37
24
32
17
415,38 %17,39 %

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:

Statistická polohaHodnota
Průměr:26.08
Minimum:20
Maximum:42
Variační rozpětí:22
Rozptyl:36.78
Směrodatná odchylka:6.06
Medián:23
Modus:22

Graf

15. Príjem

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
10 001 - 15 000 Kč1142,31 %47,83 %  
do 10 000 Kč1038,46 %43,48 %  
nad 25 000 Kč27,69 %8,7 %  
20 001 - 25 000 Kč27,69 %8,7 %  
15 001 - 20 000 Kč13,85 %4,35 %  

Graf

16. Počet členov v domácnosti?

Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď (pouze kladná čísla).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
41142,31 %47,83 %  
2726,92 %30,43 %  
3415,38 %17,39 %  
127,69 %8,7 %  
613,85 %4,35 %  
513,85 %4,35 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:

Statistická polohaHodnota
Průměr:3.17
Minimum:1
Maximum:5
Variační rozpětí:4
Rozptyl:1.1
Směrodatná odchylka:1.05
Medián:3.5
Modus:4

Graf

17. Počet detí do 18 rokov v domácnosti?

Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
01765,38 %73,91 %  
1726,92 %30,43 %  
213,85 %4,35 %  
313,85 %4,35 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:

Statistická polohaHodnota
Průměr:0.38
Minimum:0
Maximum:2
Variační rozpětí:2
Rozptyl:0.33
Směrodatná odchylka:0.58
Medián:0
Modus:0

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Podskočová, G.Green marketing (výsledky průzkumu), 2009. Dostupné online na https://green-marketing.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.