Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Guerilla marketing jako nástroj propagace v oblasti cestovního ruchu

Guerilla marketing jako nástroj propagace v oblasti cestovního ruchu

Kdo by měl být příštím prezidentem ČR (v roce 2018)?
Zúčastněte se krátkého dotazníku a oznámkujte Havla, Klause a Zemana.

(veřejné výsledky 15. prosince ve 12h)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Varvara Reva
Šetření:13. 03. 2016 - 10. 04. 2016
Počet respondentů:113
Počet otázek (max/průměr):25 / 24.29
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:68,3 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.08:38
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Vážené dámy, vážení pánové,

tento dotazník je součástí mé bakalářské práce na téma Guerilla marketing jako moderní nástroj propagace v oblasti cestovního ruchu. Jeho cílem je zjistit stupeň oblíbenosti a vnímání této netradiční formy komunikace ze strany příjemců služeb cestovního ruchu.

Prosím o pár minut Vašeho času a vyplnění několika otázek. Předem velice děkuji za Váš čas a ochotu.

Varvara R.

Odpovědi respondentů

1. Jaký postoj máte k propagaci služeb cestovního ruchu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Pozitivní5145,13 %45,13 %  
Neutrální4438,94 %38,94 %  
Velmi pozitivní1311,5 %11,5 %  
Negativní32,65 %2,65 %  
Velmi negativní21,77 %1,77 %  

Graf

2. Hraje u Vás propagace služeb velkou roli při rozhodování o nákupu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše ano4741,59 %41,59 %  
Spíše ne4539,82 %39,82 %  
Ne1412,39 %12,39 %  
Ano76,19 %6,19 %  

Graf

3. Co Vás při nákupu služeb cestovního ruchu ovlivňuje nejvíce? (přiřaďte prosím čísla 1-5 podle důležitosti, 5 = nejdůležitější)?

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Propagace2.4071.268
Kvalita4.1591.585
Cena41.646
Doporučení3.6461.485
Vlastní zkušenost4.0441.741

Graf

4. Jaká by měla být podle Vás marketingová kampaň, aby povzbudila Váš zájem o konkrétní službu či firmu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Pravdivá7969,91 %69,91 %  
Originální7364,6 %64,6 %  
Humorná5246,02 %46,02 %  
Snadno zapamatovatelná4338,05 %38,05 %  
Důvěryhodná4338,05 %38,05 %  
Slušná2824,78 %24,78 %  
Emotivní1815,93 %15,93 %  
Šokující87,08 %7,08 %  
obsahovat dostatek informací10,88 %0,88 %  
Snažím se reklamu ignorovat10,88 %0,88 %  
Nenásilná (nutivá)10,88 %0,88 %  
Informativni10,88 %0,88 %  
jednoduchá, neobtěžující, nevnucující se10,88 %0,88 %  
Žádná10,88 %0,88 %  
zajímavá10,88 %0,88 %  

Graf

5. Jak oceníte originalitu marketingové kampaně určité služby cestovního ruchu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Zvýšenou pozornosti k firmě službu poskytující6759,29 %59,29 %  
Šířením informaci o této kampani ve svém okolí a na sociálních sítích5044,25 %44,25 %  
Nijak, nemyslím si že by marketingová kampaň měla být originální1614,16 %14,16 %  
Nákupem služby1513,27 %13,27 %  
pobaví mě nebo potěší, to je vše10,88 %0,88 %  
nemám na ni názor, nereaguji10,88 %0,88 %  
Nepotřebuji originalitu, stači video, foto10,88 %0,88 %  
obvykle nemám důvod šířit dále - přesycení10,88 %0,88 %  
Nevím, takovou kampaň jsem ještě nezaznamenala10,88 %0,88 %  

Graf

6. Setkal(a) jste se už někdy s pojmem „Guerilla marketing“?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne6355,75 %55,75 %  
Ano5044,25 %44,25 %  

Graf

7. Pokud Ano, v jaké souvislosti?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Studium 25,88 %1,77 %  
-25,88 %1,77 %  
Učebnice12,94 %0,88 %  
četla jsem o něm knihu12,94 %0,88 %  
ve škole, v médiích12,94 %0,88 %  
WEB?12,94 %0,88 %  
Krabičky na sloupech v Praze.12,94 %0,88 %  
Knižní trh - Guerilla Readers (Olga Biernátová)12,94 %0,88 %  
nekdo takovou kampan pouzil12,94 %0,88 %  
Reklama na Hyundai a.k.a. Jonde, soused z Boleslavi12,94 %0,88 %  
ostatní odpovědi Pracuji v marketingové agentuře
nalepky a sprejovani log po meste
Volim karla!
flashmobs
McDonald's promo na pracovni pozice
Studium marketingu
při psaní bakalářky
média
ve skole
Ve škole v předmětu Marketingová komunikace
v praxi i ve výuce
skola
V učebnici
na skole
Zajímají mě moderní marketingové nástroje
dotazníky na výplň to, články v časopisech
ve škole
Vodafone...později na VŠ
v předmětu marketing na ESF
Hodně firem se snaží o "neobvyklou formu propagace"
Studuji marketingové komunikace
studijně
2264,71 %19,47 % 

Graf

8. Co si pod tímto pojmem - „Guerilla marketing“ - představujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nová, nekonvenční forma propagace s cílem vzbudit maximální zájem7263,72 %63,72 %  
Agresivní, provokativní, šokující reklama6053,1 %53,1 %  
Nízkonákladová reklama3026,55 %26,55 %  
Agresivní útok na konkurenční firmy pomocí reklamy76,19 %6,19 %  
Jiné21,77 %1,77 %  
Nevím10,88 %0,88 %  
Vyvolávající zvědavost, bez nutnosti být nekonveční10,88 %0,88 %  
reklama ve veřejném prostoru10,88 %0,88 %  
nic10,88 %0,88 %  

Graf

9. Co si o této kampani myslíte?

V roce 2014, přišla pařížská zoologická zahrada s guerillovou marketingovou kampaní, aby oznámila veřejnosti své otevření. V ulicích Paříže byly umístěny prázdné zvířecí přepravky, které vytvořily dojem, že zvířata byla vypuštěna do města a kolemjdoucí je mohli potkat při navštěvování památek.

 

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Líbí se mi9281,42 %81,42 %  
Nelíbí se mi119,73 %9,73 %  
Nevím76,19 %6,19 %  
Nic10,88 %0,88 %  
Jen hlupák by tomu uvěřil10,88 %0,88 %  
Velmi originální, ale nemyslím si, že je toto dobrý způsob pro zaujetí. 10,88 %0,88 %  

Graf

10. Tuto kampaň byste ohodnotil(a) jako

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Originální8272,57 %72,57 %  
Zajímavou6355,75 %55,75 %  
Vtipnou5246,02 %46,02 %  
Šokující1916,81 %16,81 %  
Emotivní97,96 %7,96 %  
Nezajímavou76,19 %6,19 %  
Nevkusnou65,31 %5,31 %  
Neetickou32,65 %2,65 %  
t.č. šíření poplašné zprávy10,88 %0,88 %  
hloupou10,88 %0,88 %  
podivínskou10,88 %0,88 %  
Hloupou.10,88 %0,88 %  
zavazet u památek je shit10,88 %0,88 %  
Ohrožujicí10,88 %0,88 %  
prikolnou10,88 %0,88 %  
je těžký si nevšimnout 10,88 %0,88 %  
Vypadá jako instalace10,88 %0,88 %  
neviděl jsem = nemohu hodnotit10,88 %0,88 %  

Graf

11. Co si o této kampani myslíte?

V roce 2013 Společnost Intersport Ski Hire France oslovila veřejnost guerillovou kampani "Le mont Convention", kdy se vstup na pařížskou stanici metro Convention proměnil na několik hodin na lyžařský areál. Kampaň propagovala firmu poskytující vypůjčení a prodej lyži a snowboardů a lyžařská střediska ve francouzských Alpách. 

 

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Líbí se mi9080,36 %79,65 %  
Nevím108,93 %8,85 %  
Nelíbí se mi98,04 %7,96 %  
Reklamy jsou mi lhostejné, spíše mě obtěžují.10,89 %0,88 %  
laciné, vnucující se10,89 %0,88 %  
Nenadchlo mě, asi bych se podívala co se děje, ale neoslovilo by mne to.10,89 %0,88 %  

Graf

12. Tuto kampaň byste ohodnotil(a) jako

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Originální7465,49 %65,49 %  
Zajímavou6658,41 %58,41 %  
Vtipnou5044,25 %44,25 %  
Nezajímavou119,73 %9,73 %  
Emotivní97,96 %7,96 %  
Šokující54,42 %4,42 %  
doufám, že nezvýšila kluzkost schodů10,88 %0,88 %  
Byla by mi fuk10,88 %0,88 %  
pro některé otravnou10,88 %0,88 %  
Obtěžující. Vstup do stanice metra by nemělo nic blokovat.10,88 %0,88 %  
Otravnou - chudáci lidi, co potřebovali prostě jen jet metrem. 10,88 %0,88 %  
neviděl jsem = nemohu hodnotit10,88 %0,88 %  

Graf

13. Co si o této kampani myslíte?

Společnost Tourism Queensland oslovila veřejnost před osmi lety pomoci guerillové kampaně "Flasher". 24 modelky v plavkách oslovovaly lidi na ulicích v mrazivém Sydney a Melbourne a propagovaly Queensland jako prázdninovou destinaci v zimě 2008.

 

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Líbí se mi4438,94 %38,94 %  
Nelíbí se mi4136,28 %36,28 %  
Nevím2623,01 %23,01 %  
trochu sexistické, ale budiž10,88 %0,88 %  
Prostitutky....10,88 %0,88 %  
sexismus, zakázala bych, jelikož jako nástroj pro upoutání pozornosti se používá žena! 10,88 %0,88 %  
přijde mi to sexistiké10,88 %0,88 %  

Graf

14. Tuto kampaň byste ohodnotil(a) jako

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Šokující4741,59 %41,59 %  
Nevkusnou4136,28 %36,28 %  
Originální3631,86 %31,86 %  
Neetickou2421,24 %21,24 %  
Vtipnou2320,35 %20,35 %  
Zajímavou2017,7 %17,7 %  
Nezajímavou1311,5 %11,5 %  
Emotivní76,19 %6,19 %  
genderove nekorektni10,88 %0,88 %  
lituji modelek10,88 %0,88 %  
Nehumanní vůči svým zaměstnancům10,88 %0,88 %  
táto kampaň mi nepríde vhodná10,88 %0,88 %  
ohranou, provokace "nahotou"10,88 %0,88 %  

Graf

15. Jak vnímáte takový způsob propagace služeb cestovního ruchu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše pozitivně4842,48 %42,48 %  
Pozitivně4136,28 %36,28 %  
Spíše negativně1815,93 %15,93 %  
Negativně65,31 %5,31 %  

Graf

16. Kdybyste se s podobným reklamním sdělení setkal(a), řekl(a) byste o svém zážitku dalším osobám nebo sdílel(a) informace o něm na sociálních sítích?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše ano5044,25 %44,25 %  
Ano3530,97 %30,97 %  
Nevím108,85 %8,85 %  
Ne108,85 %8,85 %  
Spíše ne87,08 %7,08 %  

Graf

17. Přál(a) byste si větší výskyt guerilla kampaní pro propagaci služeb cestovního ruchu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše ano4338,05 %38,05 %  
Ano3026,55 %26,55 %  
Nevím1815,93 %15,93 %  
Ne1715,04 %15,04 %  
Spíše ne54,42 %4,42 %  

Graf

18. Jaký druh marketingové komunikace Vás jako zákazníka osloví nejvíce?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Moderní prvky (např. guerilla marketing)7768,14 %68,14 %  
Tradiční nástroje komunikačního mixu (např. reklama, podpora prodeje, přímý marketing, public relations, osobní prodej)3631,86 %31,86 %  

Graf

19. Jaký konkrétní marketingový nástroj Vás, jako zákazníka, osloví nejvíce?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Guerilla marketing3934,51 %34,51 %  
Podpora prodeje (např. krátkodobé slevy, kupony)3833,63 %33,63 %  
Public relations (např. tiskové zprávy, PR články)97,96 %7,96 %  
Reklama (např. reklamní vysílání v TV a rádiu)97,96 %7,96 %  
Osobní prodej76,19 %6,19 %  
Přímý marketing (např. telemarketing, e-mail marketing)21,77 %1,77 %  
ve smyslu motivace k nákupu žádný10,88 %0,88 %  
Žádný.10,88 %0,88 %  
Najdu si info sám nebo s pomocí známých10,88 %0,88 %  
ani jedno10,88 %0,88 %  
Žádný, pokud mám o něco zájem, sám si to vyhledám.10,88 %0,88 %  
kombinace výše uvedených mimo osobní prodej10,88 %0,88 %  
Letáky10,88 %0,88 %  
žádný10,88 %0,88 %  
Podívám se, ale k nákupu mne nedonutí nic, pokud to nepotřebuji.10,88 %0,88 %  

Graf

20. Jaké z tradičních nástrojů propagace Vás, jako zákazníka, nejvíc obtěžují?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Přímý marketing (např. telemarketing, e-mail marketing)8676,11 %76,11 %  
Reklama (např. reklamní vysílání v TV a rádiích, billboardy)5447,79 %47,79 %  
Osobní prodej3430,09 %30,09 %  
Podpora prodeje (např. krátkodobé slevy, kupony)1311,5 %11,5 %  
Public relations (např. tiskové zprávy, PR články)87,08 %7,08 %  
reklamy na internetu přes cookies10,88 %0,88 %  
Guerilla marketing10,88 %0,88 %  
Pouze telemarketing10,88 %0,88 %  
žádné10,88 %0,88 %  
neetická reklama10,88 %0,88 %  

Graf

21. Uveďte prosím Váš věk.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
21 – 30 let8272,57 %72,57 %  
41 – 50 let119,73 %9,73 %  
31 – 40 let119,73 %9,73 %  
51 a více54,42 %4,42 %  
Do 20 let43,54 %3,54 %  

Graf

22. Uveďte prosím Vaše pohlaví.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena6456,64 %56,64 %  
Muž4943,36 %43,36 %  

Graf

23. Uveďte prosím Vaše nejvyšší dosažené vzdělání.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vysokoškolské6053,1 %53,1 %  
Středoškolské s maturitou4640,71 %40,71 %  
Vyšší odborné43,54 %3,54 %  
Středoškolské bez maturity21,77 %1,77 %  
Základní10,88 %0,88 %  

Graf

24. Uveďte prosím Vaše převažující povolání.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Zaměstnanec6658,41 %58,41 %  
Student3228,32 %28,32 %  
Podnikatel108,85 %8,85 %  
Mateřská dovolená32,65 %2,65 %  
pracující student10,88 %0,88 %  
Nezaměstnaný10,88 %0,88 %  

Graf

25. Jak hodnotíte příjem Vaší domácnosti z hlediska pokrytí potřeb a kvality života?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vyhovující (pokrývá veškeré potřeby v přiměřeném rozsahu)7061,95 %61,95 %  
Dostatečný (domácnost má na základní potřeby - např. jídlo, bydlení, oblečení, omezují se ostatní)2925,66 %25,66 %  
Vysoký (možnost větších investic a nákupu luxusního zboží)87,08 %7,08 %  
Nízký (základní potřeby domácnosti pokryje, ale musí v nich šetřit a omezovat se)54,42 %4,42 %  
Nedostačující (takový, kdy si domácnost krátkodobě půjčuje, protože měsíční příjem nestačí)10,88 %0,88 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 2 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

8. Co si pod tímto pojmem - „Guerilla marketing“ - představujete?

  • odpověď Nová, nekonvenční forma propagace s cílem vzbudit maximální zájem:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Emotivní na otázku 4. Jaká by měla být podle Vás marketingová kampaň, aby povzbudila Váš zájem o konkrétní službu či firmu?

10. Tuto kampaň byste ohodnotil(a) jako

  • odpověď Zajímavou:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zajímavou na otázku 14. Tuto kampaň byste ohodnotil(a) jako

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jaký postoj máte k propagaci služeb cestovního ruchu?

2. Hraje u Vás propagace služeb velkou roli při rozhodování o nákupu?

3. Co Vás při nákupu služeb cestovního ruchu ovlivňuje nejvíce? (přiřaďte prosím čísla 1-5 podle důležitosti, 5 = nejdůležitější)?

4. Jaká by měla být podle Vás marketingová kampaň, aby povzbudila Váš zájem o konkrétní službu či firmu?

5. Jak oceníte originalitu marketingové kampaně určité služby cestovního ruchu?

6. Setkal(a) jste se už někdy s pojmem „Guerilla marketing“?

8. Co si pod tímto pojmem - „Guerilla marketing“ - představujete?

9. Co si o této kampani myslíte?

10. Tuto kampaň byste ohodnotil(a) jako

11. Co si o této kampani myslíte?

12. Tuto kampaň byste ohodnotil(a) jako

13. Co si o této kampani myslíte?

14. Tuto kampaň byste ohodnotil(a) jako

15. Jak vnímáte takový způsob propagace služeb cestovního ruchu?

16. Kdybyste se s podobným reklamním sdělení setkal(a), řekl(a) byste o svém zážitku dalším osobám nebo sdílel(a) informace o něm na sociálních sítích?

17. Přál(a) byste si větší výskyt guerilla kampaní pro propagaci služeb cestovního ruchu?

18. Jaký druh marketingové komunikace Vás jako zákazníka osloví nejvíce?

19. Jaký konkrétní marketingový nástroj Vás, jako zákazníka, osloví nejvíce?

20. Jaké z tradičních nástrojů propagace Vás, jako zákazníka, nejvíc obtěžují?

21. Uveďte prosím Váš věk.

22. Uveďte prosím Vaše pohlaví.

23. Uveďte prosím Vaše nejvyšší dosažené vzdělání.

24. Uveďte prosím Vaše převažující povolání.

25. Jak hodnotíte příjem Vaší domácnosti z hlediska pokrytí potřeb a kvality života?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jaký postoj máte k propagaci služeb cestovního ruchu?

2. Hraje u Vás propagace služeb velkou roli při rozhodování o nákupu?

3. Co Vás při nákupu služeb cestovního ruchu ovlivňuje nejvíce? (přiřaďte prosím čísla 1-5 podle důležitosti, 5 = nejdůležitější)?

4. Jaká by měla být podle Vás marketingová kampaň, aby povzbudila Váš zájem o konkrétní službu či firmu?

5. Jak oceníte originalitu marketingové kampaně určité služby cestovního ruchu?

6. Setkal(a) jste se už někdy s pojmem „Guerilla marketing“?

8. Co si pod tímto pojmem - „Guerilla marketing“ - představujete?

9. Co si o této kampani myslíte?

10. Tuto kampaň byste ohodnotil(a) jako

11. Co si o této kampani myslíte?

12. Tuto kampaň byste ohodnotil(a) jako

13. Co si o této kampani myslíte?

14. Tuto kampaň byste ohodnotil(a) jako

15. Jak vnímáte takový způsob propagace služeb cestovního ruchu?

16. Kdybyste se s podobným reklamním sdělení setkal(a), řekl(a) byste o svém zážitku dalším osobám nebo sdílel(a) informace o něm na sociálních sítích?

17. Přál(a) byste si větší výskyt guerilla kampaní pro propagaci služeb cestovního ruchu?

18. Jaký druh marketingové komunikace Vás jako zákazníka osloví nejvíce?

19. Jaký konkrétní marketingový nástroj Vás, jako zákazníka, osloví nejvíce?

20. Jaké z tradičních nástrojů propagace Vás, jako zákazníka, nejvíc obtěžují?

21. Uveďte prosím Váš věk.

22. Uveďte prosím Vaše pohlaví.

23. Uveďte prosím Vaše nejvyšší dosažené vzdělání.

24. Uveďte prosím Vaše převažující povolání.

25. Jak hodnotíte příjem Vaší domácnosti z hlediska pokrytí potřeb a kvality života?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Reva, V.Guerilla marketing jako nástroj propagace v oblasti cestovního ruchu (výsledky průzkumu), 2016. Dostupné online na https://guerilla-marketing-cestovni.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.