Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Guerilla marketing v ČR
Guerilla marketing v ČR
→ Mohou Vaši podřízení pracovat z domova? Sledujete nějak, co v práci dělají a zda nedělají vedle práce ještě něco jiného? ←
(průzkum pro diplomovou práci, cca 10 minut)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Barbora Marková |
---|---|
Šetření: | 11. 11. 2015 - 22. 03. 2016 |
Počet respondentů: | 127 |
Počet otázek (max/průměr): | 18 / 13.57 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | po jedné otázce |
Návratnost dotazníků: | 75 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.02:27 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Dobrý den,
jsem studentkou vysoké školy a tento výzkum má sloužit pro účely mé seminární práce.
Výzkum je zcela anonymní.
Děkuji Vám,
Barbora M.
Odpovědi respondentů
1. Jste muž nebo žena?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
žena | 73 | 57,48 % | 57,48 % |
muž | 54 | 42,52 % | 42,52 % |
2. Jaký je Váš věk?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
21 - 25 | 67 | 52,76 % | 52,76 % |
26 - 30 | 25 | 19,69 % | 19,69 % |
41 - 50 | 14 | 11,02 % | 11,02 % |
31 - 40 | 14 | 11,02 % | 11,02 % |
51 a více | 7 | 5,51 % | 5,51 % |
3. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Vysokoškolské | 67 | 52,76 % | 52,76 % |
Střední s maturitou | 58 | 45,67 % | 45,67 % |
Střední bez maturity | 1 | 0,79 % | 0,79 % |
Základní škola | 1 | 0,79 % | 0,79 % |
4. Jak velké je město/obec, ve které žijete?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
více než 1 mil. obyvatel | 67 | 52,76 % | 52,76 % |
10 000 - 49 999 obyvatel | 20 | 15,75 % | 15,75 % |
0 – 9 999 obyvatel | 14 | 11,02 % | 11,02 % |
50 000 - 99 999 obyvatel | 13 | 10,24 % | 10,24 % |
100 000 - 1 000 000 obyvatel | 13 | 10,24 % | 10,24 % |
5. Jak na Vás působí reklama obecně?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
neutrálně | 54 | 42,52 % | 42,52 % |
negativně | 46 | 36,22 % | 36,22 % |
pozitivně | 27 | 21,26 % | 21,26 % |
6. Jaká z následujících vlastností podle Vás nejlépe vystihuje reklamu v dnešní době?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
vtíravost | 101 | 79,53 % | 79,53 % |
nevěrohodnost | 46 | 36,22 % | 36,22 % |
kreativita | 37 | 29,13 % | 29,13 % |
originalita | 31 | 24,41 % | 24,41 % |
vtip | 31 | 24,41 % | 24,41 % |
lživost | 29 | 22,83 % | 22,83 % |
věrohodnost | 2 | 1,57 % | 1,57 % |
7. Víte co je to Guerilla marketing?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 9, Ne → otázka č. 8].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano | 78 | 61,42 % | 61,42 % |
Ne | 49 | 38,58 % | 38,58 % |
8. Co si pod pojmem Guerilla marketing představujete?
Povinná otázka bez publikování výsledků veřejnosti (odpovědi jen v CSV a XLS přihlášeného zadavatele).
9. V roce 2009 proběhla guerillová kampaň portálu skoly.cz "Měl jsem se líp učit". Setkali jste se s ní? Pokud ano, kde?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ne | 77 | 60,63 % | 60,63 % |
Na internetu | 31 | 24,41 % | 24,41 % |
Na sociálních sítích | 9 | 7,09 % | 7,09 % |
V tisku | 4 | 3,15 % | 3,15 % |
V Praze na ulici | 3 | 2,36 % | 2,36 % |
V televizi | 3 | 2,36 % | 2,36 % |
10. Tato kampaň je podle Vás?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Vtipná a zajímavá | 65 | 51,18 % | 51,18 % |
Ponižující | 37 | 29,13 % | 29,13 % |
Trapná | 16 | 12,6 % | 12,6 % |
Urážlivá | 9 | 7,09 % | 7,09 % |
11. Zaregistrovali jste tuto kampaň od Škoda auto: "Chyťte si yettiho, než on chytí Vás"? Pokud ano, kde?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ne | 87 | 68,5 % | 68,5 % |
Viděl jsem na ulici "šlápoty" | 28 | 22,05 % | 22,05 % |
Na internetu | 12 | 9,45 % | 9,45 % |
V tisku | 2 | 1,57 % | 1,57 % |
Virální marketing je šíření komerčního sdělení pomocí e-mailů, sociálních sítí...
12. Poslali jste někdy další osobě vtipné video či obrázek? Například prostřednictvím e-mailu či sociální sítě?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano | 6 | 100 % | 4,72 % |
13. Bylo toto video či obrázek ve skutečnosti reklama či propagační materiál?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano | 4 | 66,67 % | 3,15 % |
Ne | 1 | 16,67 % | 0,79 % |
Nejsem si toho vědom/a | 1 | 16,67 % | 0,79 % |
Ambient marketing využívá alternativní reklamní nosiče, jako například dopravní zastávky, přechody či veřejné lavičky.
14. Setkali jste se s touto formou propagace?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano | 4 | 66,67 % | 3,15 % |
Ne | 1 | 16,67 % | 0,79 % |
Nevím | 1 | 16,67 % | 0,79 % |
15. Libí se Vám ambient marketing?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano (je to příjemné a originální zpestření...) | 3 | 50 % | 2,36 % |
Ne (obtěžuje mě to...) | 1 | 16,67 % | 0,79 % |
Mam neutralni postoj, nekdy muze byt originalni, nekdy spise vtirave | 1 | 16,67 % | 0,79 % |
záleží na provedení | 1 | 16,67 % | 0,79 % |
16. Líbí se Vám forma propagace pomocí Guerilla marketingu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano | 67 | 52,76 % | 52,76 % |
Je mi to jedno | 44 | 34,65 % | 34,65 % |
Ne | 16 | 12,6 % | 12,6 % |
17. Uvítali byste více takových kampaní v ČR ?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 83 | 65,35 % | 65,35 % |
ne | 44 | 34,65 % | 34,65 % |
18. Myslíte si, že je tato forma propagace efektivní?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 100 | 78,74 % | 78,74 % |
ne | 27 | 21,26 % | 21,26 % |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.