Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Výsledky tohoto průzkumu budou použity puze pro účely mé vlastní Bakalářské práce na téma Guerilla marketing. Cílem této práce je zjistit všeobecné povědomí o tomto novém marketingovém směru. Předem děkuji za vyplnění a Vámi věnovaný čas.
S pozdravem a přáním hezkého dne
Soňa Prošvicová
Odpovědi respondentů
1. Vadí Vám velké množství používané reklamy v dnešní době?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ANO
139
37,57 %
37,57 %
Spíše ANO
130
35,14 %
35,14 %
Spíše NE
80
21,62 %
21,62 %
NE
19
5,14 %
5,14 %
Nevím
2
0,54 %
0,54 %
2. Ovlivňuje reklama to, jaký produkt či službu si koupíte?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Spíše NE
166
44,86 %
44,86 %
Spíše ANO
116
31,35 %
31,35 %
NE
47
12,7 %
12,7 %
ANO
32
8,65 %
8,65 %
Nevím
9
2,43 %
2,43 %
3. Přijdou Vám reklamy v dnešní době nudné, neoriginální, nezajímavé?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Spíše ANO
166
44,86 %
44,86 %
Spíše NE
121
32,7 %
32,7 %
ANO
36
9,73 %
9,73 %
NE
31
8,38 %
8,38 %
Nevím
16
4,32 %
4,32 %
4. Reklamy používané společností Vodafone se Vám?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Spíše Líbí
176
47,57 %
47,57 %
Líbí
79
21,35 %
21,35 %
Nevzpomínám si na žádnou reklamu této společnosti
67
18,11 %
18,11 %
Spíše nelíbí
33
8,92 %
8,92 %
Nelíbí
15
4,05 %
4,05 %
5. Vybavíte si konkrétní reklamu či kampaň společnosti Vodafone?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ANO → otázka č. 6, NE → otázka č. 8].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ANO
222
60 %
60 %
NE
148
40 %
40 %
6. O Jakou reklamu či kampaň se jedná?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
sobi
7
3,15 %
1,89 %
vánoční stromky
4
1,8 %
1,08 %
Vánoční
4
1,8 %
1,08 %
Vánoční stromečky
4
1,8 %
1,08 %
Sobi, chameleoni
3
1,35 %
0,81 %
vánoční stromeček
3
1,35 %
0,81 %
čivava
3
1,35 %
0,81 %
Čtvrtníček
3
1,35 %
0,81 %
s chameleony
2
0,9 %
0,54 %
Vanoce
2
0,9 %
0,54 %
ostatní odpovědi
vanoční reklamy chameleoni Vánoční sobi falešní sobi parohy Chuck Noris Vánoční stromek sob S parohama Sobi, Soby, ovečky Vánoční nabídka (Smrčci) vánoce-jeden umely vynocni stromek a druhy zivy mobil sobíci stromečky (Vánoce 2010), se Čtvrtníčkem divoké prase v lese Smrček, Čtvrtníček se psy atd... Řekli jsme NE. Žádní falešní sobi,... kudlanky, noc ozivlych sms zelená síť Už žádní falešní sobi.. reklama na falešné soby vánoční reklama- pejsci se sobíma ušima Kudláček.tarify na míru Vánoční kampaň - vánoční stromečky Sobi, Vánoční stromečky, Ale my jsme řelli ne! tarify na míru, Ryba z krabic Čtvrtníček,Smrček Čtvrtníček se soby Vánoční spoty se smrčkama internet k mobilu patří, ta kreslená Parohy na billboardech konkurence. kampaň s Marťany kouzelník stromečky, koše, valešní sobi Když dárky, tak pro všechny! vodafone park reklama s chameleony s chameleonem, s rysem,... letající sloni reklama s Čtvrtníčkem a stromky - LIška, Macháček zahnutý zuby nahoru :-D reklamy s chameleony a vanoční s čivavou starší kampaň se sobi na internet do mobilu se zvířaty se sobíkama TV reklama s Petrem Čtrvtníčkem reklama s chameleonem některé věci prostě patří k sobě Země+M+S-některé věci patří k sobě;vánoce Čtvrtníč Reklama o Vánocích s psem s parohy. Letos o Vánocích-příběh dvou stromů vanocní stromecky,letni zvirata-kralici,chameleoni vánoční reklama - falešní sobi :D reklama s vánočním stromečkem - Mikulášská nadílka Macháček+na velikosti..(Oskar),Mach+Liska van.stro Mobilní internet na mobilní telefony, na internet pejsci čivavy jako sobi My jsme řekli NE! Žádní falešní sobi. reklamy s vánočními stromky vánoční čivavy v sobím oblečku Vanoční - Sobi a Macháček s Liškou jako vánoční st Vanoce - s tema stromeckama neumím jednoduše popsat o reklamu se Čtvrteníčkem a malýma psíkama úplné pokrytí signálem (obalování věcí do igelitu) čivava alias sob se Čtvrtníčkem Čtvrtníček a soby, Vánoční stromky se sobem, vánoční stromečky Divka v rudych satech umyva okna původní zmýlená neplatí, z posledních chameleoni stromečky kouzla psi jako sobi a čtvtníček ale my jsme řekli ne, a když dárky tak pro všechny Reklama se Čtvrtníčkem vánoční reklama s čivavou Soby reklama s Jiřím Macháčkem vánoční soby Chameleoni - to mi posol bulvu to mi posol bulvu Civava sob Vánoční reklama z roku 2006 falešní soby Vánoční - stromečky pan Čtvrtníček se Čtvrtníčkem, smrkem, sobi, planetami, chameleon tu se sobama vánoční smrčky ovečky vianočné stromčeky Falešné sobí parohy, Čtvrtníček reklama se Čvrtníčkem a "sobíkama" čtvrčníkova reklama na vánoce Se zahnutýma zubama Planety a my jsme řekli dost vánoční - soby, čtvrtníček jsou věci, které patří k sobě televizni reklama s postavami z modeliny o reklamu se zemi, sluncem a mesicem.. Tuším, že Petr Čtvrtníček a jeho psi s parohama? .. smrček - vánoční, dříve i sobí s pejskama Svetr s jelenem, volající si vánoční stromky čtvrtníček a falešní sobi Kdybys měl mobil, zavolala bych ti, že přijede mam vánoční "sobi" Vánoční sob vánoční stromečky, odškrtávání předsevzetí Reklama se soby a Čtvrtníčkem. Loňská vánoční se stromečky nebo ta s tou vlezlou vánoční sobi a právě teď stromky vanocni kampan - Sobi :) televizní spoty před vánoci Civava s čivavou :) kampaň ze života zvířat Vánoční: "žahnutý žuby naholu" a "čivavy" dobijte si aspon za 400 a volate zdarma pres viken Sobi (ta uz je hoodne stara), Chameleon... čtvrtníček, ovce, chameleon, planety sobi, volání za 10 kč jakkoliv dlouho Změna na Tarif na míru Holka myje obrazovku ovcí vanocni reklama pred 2 roky? ta se psy Sobí parůžky, teď ta debilní s tim sluncem, stromy čivava jako sob víkendové sms zdarma Vánoční stromky, planetky. Spievanie pesnicky do mobilu (Hanak), psi Falešní sobi s Čtvrtníčkem Chuck Norris - televize Chuck Norris se sobem jsme posedlí pokrytím Měsíček a sluníčko; zlaté prase na Vánoce reklama o párku, orhlíku a horčici Ctvrtnicek a spol, myslim ze to bylo ohledne Vanoc Tarify na miru falešný sob vánoční čivava Volání S DIVOČÁKEM A HOLČIČKOU vánoční stromečky, falešní sobi Civavy/sobi vánoční kampaň, blechy ve vlaku, ryba v houpací sí psi převlečení za soby sobi parohy kdysi vánoční se čtvrtníčkem loňská vánoční s čivavou Reklama s Petrem Čtvrtníčkem a čivavou:-) čivavy chameleon, planety 28% sleva na tarif s internetem čtvrtníček a soby vánoční ovečky pokryto, pět přátel chameleon v koupelně párek+hořčice+rohlík :-) Ale nevím, na co to je růžový padáky sdcsc tu se psama Chameleon, Kudlanka Vodafone čivavy, ovečky, mms zdarma tarify na míru - chameleon Některé věci k sobě patří Ovečky, falešní sobi, chameleoni Loňská či předloňská reklama se Čtvrtníčkem psík sobík Chameleon s manželkou, Chuck Norris když dárky, tak pro všechny Vánoční se sobem se čtvrtníčkem..my jsme řekli ne To s těma hvězdičkama. "Jak kdy a jak pro koho-ho"
187
84,23 %
50,54 %
7. Rozhodli jste na základě této reklamy využít služeb společnosti Vodafone?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
NE
214
96,4 %
57,84 %
ANO
8
3,6 %
2,16 %
8. Zaregistrovali jste kampaň společnosti Vodafone, která se týkala reálného nasazení parohů na billboardy a telefonní budky konkurenčním mobilním operátorům?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ANO → otázka č. 9, NE → otázka č. 10].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
NE
298
80,54 %
80,54 %
ANO
72
19,46 %
19,46 %
9. Co si o této kampani myslíte?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Je nápaditá a originální - Líbí se mi
46
63,89 %
12,43 %
Vůči konkurenci nebyla vůbec férová
11
15,28 %
2,97 %
Zaujala mě, ale nepochopil/a jsem smysl této kampaně
9
12,5 %
2,43 %
minimalne splnila ucel-zviditelnila je
1
1,39 %
0,27 %
zaujala mě, ale to je tak všechno
1
1,39 %
0,27 %
Nápad originální,z právního hlediska nekalá soutěž
1
1,39 %
0,27 %
první i druhá odpověď
1
1,39 %
0,27 %
Zajímavá, ale už trochu nefér.
1
1,39 %
0,27 %
nic
1
1,39 %
0,27 %
10. Věděli jste, že společnost Vodafone při svých marketingových kampaní využívá právě guerilla marketingu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
NE
314
84,86 %
84,86 %
ANO
56
15,14 %
15,14 %
11. Vybavíte si nějaké další společnosti, které využívají tento nový netradiční marketingový trend?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ANO → otázka č. 12, NE → otázka č. 13].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
NE
336
90,81 %
90,81 %
ANO
34
9,19 %
9,19 %
12. O jakou/jaké společnost/i se jedná?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
NIKE
3
8,82 %
0,81 %
T-mobile
2
5,88 %
0,54 %
Heineken
2
5,88 %
0,54 %
Kofola
2
5,88 %
0,54 %
McDonald's, IKEA, Pepsi
1
2,94 %
0,27 %
mercedes
1
2,94 %
0,27 %
HBO, COCA COLA, AUDI
1
2,94 %
0,27 %
většinou neziskový sektor+nějaká značka auta někdy
1
2,94 %
0,27 %
T-Mobile CZ
1
2,94 %
0,27 %
NejsmE ONi; kampaň společnosti ČEZ
1
2,94 %
0,27 %
ostatní odpovědi
T-mobile, Gambrinus, Staropramen česká spořitelna redbull, rozdavani napoju pri zkouskovem na VS nike, mc donalds, a další zahraniční Škoda- propagace automobilu Yeti citibank BMW McDonald pepsi naši školy.cz Clavin Škoda Auto (Yeti) Škoda (šlápoty yetiho) coca cola Vanoce dscd Styx T-mobile, wrigley Albert, O2, Allianz
19
55,88 %
5,14 %
13. Znáte nějaké, podle Vašeho názoru, neúspěšné (nepovedené) guerillové kampaně?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ANO → otázka č. 14, NE → otázka č. 15].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
NE
360
97,3 %
97,3 %
ANO
10
2,7 %
2,7 %
14. O jaké kampaně se jedná?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
kampaň za chození po schodech, házení odpadků do kontejnerů, třídění odpadu
Nejsem si jistá, ale myslím, že byla na havarijní pojištění, ale nevím, která pojišťovna to byla, no lidé si sice sjednávali pojištění, ale u jiných pojišťoven.
nepamatuji se
nevím
O2 krabičky
o2 v praze
scdsc
Ufon
úspěšné
Vodafone
15. Pohlaví
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Žena
226
61,08 %
61,08 %
Muž
144
38,92 %
38,92 %
16. Věk
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
20 - 35 let
296
80 %
80 %
26 - 59 let
44
11,89 %
11,89 %
do 19 let
26
7,03 %
7,03 %
60 a více let
4
1,08 %
1,08 %
17. Nejvyšší dosažené vzdělání
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Středoškolské s maturitou
242
65,41 %
65,41 %
Vysokoškolské
90
24,32 %
24,32 %
Základní
20
5,41 %
5,41 %
Střední odborné (vyučen/a)
15
4,05 %
4,05 %
Postgraduální
3
0,81 %
0,81 %
18. Sociální postavení
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Student
243
65,68 %
65,68 %
Zaměstnaný
110
29,73 %
29,73 %
Nezaměstnaný
7
1,89 %
1,89 %
Důchodce
6
1,62 %
1,62 %
V domácnosti
4
1,08 %
1,08 %
SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA
Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!
Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.
Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3
Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5
Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 5 otázek.
Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).
5. Vybavíte si konkrétní reklamu či kampaň společnosti Vodafone?
odpověď ANO:
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi NE na otázku 7. Rozhodli jste na základě této reklamy využít služeb společnosti Vodafone?
odpověď NE:
2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nevzpomínám si na žádnou reklamu této společnosti na otázku 4. Reklamy používané společností Vodafone se Vám?
7. Rozhodli jste na základě této reklamy využít služeb společnosti Vodafone?
odpověď NE:
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ANO na otázku 5. Vybavíte si konkrétní reklamu či kampaň společnosti Vodafone?
8. Zaregistrovali jste kampaň společnosti Vodafone, která se týkala reálného nasazení parohů na billboardy a telefonní budky konkurenčním mobilním operátorům?
odpověď ANO:
5.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Je nápaditá a originální - Líbí se mi na otázku 9. Co si o této kampani myslíte?
5.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vůči konkurenci nebyla vůbec férová na otázku 9. Co si o této kampani myslíte?
16. Věk
odpověď do 19 let:
12.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Základní na otázku 17. Nejvyšší dosažené vzdělání
18. Sociální postavení
odpověď Student:
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi do 19 let na otázku 16. Věk
Zjišťování závislostí odpovědí
Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).
1. Vadí Vám velké množství používané reklamy v dnešní době?
2. Ovlivňuje reklama to, jaký produkt či službu si koupíte?
3. Přijdou Vám reklamy v dnešní době nudné, neoriginální, nezajímavé?
4. Reklamy používané společností Vodafone se Vám?
5. Vybavíte si konkrétní reklamu či kampaň společnosti Vodafone?
7. Rozhodli jste na základě této reklamy využít služeb společnosti Vodafone?
8. Zaregistrovali jste kampaň společnosti Vodafone, která se týkala reálného nasazení parohů na billboardy a telefonní budky konkurenčním mobilním operátorům?
9. Co si o této kampani myslíte?
10. Věděli jste, že společnost Vodafone při svých marketingových kampaní využívá právě guerilla marketingu?
11. Vybavíte si nějaké další společnosti, které využívají tento nový netradiční marketingový trend?
13. Znáte nějaké, podle Vašeho názoru, neúspěšné (nepovedené) guerillové kampaně?
15. Pohlaví
16. Věk
17. Nejvyšší dosažené vzdělání
18. Sociální postavení
B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).
1. Vadí Vám velké množství používané reklamy v dnešní době?
2. Ovlivňuje reklama to, jaký produkt či službu si koupíte?
3. Přijdou Vám reklamy v dnešní době nudné, neoriginální, nezajímavé?
4. Reklamy používané společností Vodafone se Vám?
5. Vybavíte si konkrétní reklamu či kampaň společnosti Vodafone?
7. Rozhodli jste na základě této reklamy využít služeb společnosti Vodafone?
8. Zaregistrovali jste kampaň společnosti Vodafone, která se týkala reálného nasazení parohů na billboardy a telefonní budky konkurenčním mobilním operátorům?
9. Co si o této kampani myslíte?
10. Věděli jste, že společnost Vodafone při svých marketingových kampaní využívá právě guerilla marketingu?
11. Vybavíte si nějaké další společnosti, které využívají tento nový netradiční marketingový trend?
13. Znáte nějaké, podle Vašeho názoru, neúspěšné (nepovedené) guerillové kampaně?
15. Pohlaví
16. Věk
17. Nejvyšší dosažené vzdělání
18. Sociální postavení
C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI
Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.
Poznámky: 1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli. 2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 % 3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat. 4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.