Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Guerilla marketing

Guerilla marketing

Víte, že... si na Vyplňto.cz můžete zdarma vytvořit vlastní dotazník?

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Soňa Prošvicová
Šetření:30. 03. 2011 - 24. 04. 2011
Počet respondentů:370
Počet otázek (max/průměr):18 / 14.51
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:81,4 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:52
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-4 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Výsledky tohoto průzkumu budou použity puze pro účely mé vlastní Bakalářské práce na téma Guerilla marketing. Cílem této práce je zjistit všeobecné povědomí o tomto novém marketingovém směru. Předem děkuji za vyplnění a Vámi věnovaný čas.

 

S pozdravem a přáním hezkého dne

Soňa Prošvicová

Odpovědi respondentů

1. Vadí Vám velké množství používané reklamy v dnešní době?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ANO13937,57 %37,57 %  
Spíše ANO13035,14 %35,14 %  
Spíše NE8021,62 %21,62 %  
NE195,14 %5,14 %  
Nevím20,54 %0,54 %  

Graf

2. Ovlivňuje reklama to, jaký produkt či službu si koupíte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše NE16644,86 %44,86 %  
Spíše ANO11631,35 %31,35 %  
NE4712,7 %12,7 %  
ANO328,65 %8,65 %  
Nevím92,43 %2,43 %  

Graf

3. Přijdou Vám reklamy v dnešní době nudné, neoriginální, nezajímavé?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše ANO16644,86 %44,86 %  
Spíše NE12132,7 %32,7 %  
ANO369,73 %9,73 %  
NE318,38 %8,38 %  
Nevím164,32 %4,32 %  

Graf

4. Reklamy používané společností Vodafone se Vám?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše Líbí17647,57 %47,57 %  
Líbí7921,35 %21,35 %  
Nevzpomínám si na žádnou reklamu této společnosti6718,11 %18,11 %  
Spíše nelíbí338,92 %8,92 %  
Nelíbí154,05 %4,05 %  

Graf

5. Vybavíte si konkrétní reklamu či kampaň společnosti Vodafone?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ANOotázka č. 6, NEotázka č. 8].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ANO22260 %60 %  
NE14840 %40 %  

Graf

6. O Jakou reklamu či kampaň se jedná?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
sobi73,15 %1,89 %  
vánoční stromky41,8 %1,08 %  
Vánoční41,8 %1,08 %  
Vánoční stromečky41,8 %1,08 %  
Sobi, chameleoni31,35 %0,81 %  
vánoční stromeček31,35 %0,81 %  
čivava31,35 %0,81 %  
Čtvrtníček31,35 %0,81 %  
s chameleony20,9 %0,54 %  
Vanoce20,9 %0,54 %  
ostatní odpovědi vanoční reklamy
chameleoni
Vánoční sobi
falešní sobi
parohy
Chuck Noris
Vánoční stromek
sob
S parohama
Sobi,
Soby, ovečky
Vánoční nabídka (Smrčci)
vánoce-jeden umely vynocni stromek a druhy zivy
mobil
sobíci
stromečky (Vánoce 2010), se Čtvrtníčkem
divoké prase v lese
Smrček, Čtvrtníček se psy atd...
Řekli jsme NE. Žádní falešní sobi,...
kudlanky, noc ozivlych sms
zelená síť
Už žádní falešní sobi..
reklama na falešné soby
vánoční reklama- pejsci se sobíma ušima
Kudláček.tarify na míru
Vánoční kampaň - vánoční stromečky
Sobi, Vánoční stromečky, Ale my jsme řelli ne!
tarify na míru, Ryba z krabic
Čtvrtníček,Smrček
Čtvrtníček se soby
Vánoční spoty se smrčkama
internet k mobilu patří, ta kreslená
Parohy na billboardech konkurence.
kampaň s Marťany
kouzelník
stromečky, koše, valešní sobi
Když dárky, tak pro všechny!
vodafone park
reklama s chameleony
s chameleonem, s rysem,...
letající sloni
reklama s Čtvrtníčkem a stromky - LIška, Macháček
zahnutý zuby nahoru :-D
reklamy s chameleony a vanoční s čivavou
starší kampaň se sobi
na internet do mobilu se zvířaty
se sobíkama
TV reklama s Petrem Čtrvtníčkem
reklama s chameleonem
některé věci prostě patří k sobě
Země+M+S-některé věci patří k sobě;vánoce Čtvrtníč
Reklama o Vánocích s psem s parohy.
Letos o Vánocích-příběh dvou stromů
vanocní stromecky,letni zvirata-kralici,chameleoni
vánoční reklama - falešní sobi :D
reklama s vánočním stromečkem - Mikulášská nadílka
Macháček+na velikosti..(Oskar),Mach+Liska van.stro
Mobilní internet
na mobilní telefony, na internet
pejsci čivavy jako sobi
My jsme řekli NE! Žádní falešní sobi.
reklamy s vánočními stromky
vánoční čivavy v sobím oblečku
Vanoční - Sobi a Macháček s Liškou jako vánoční st
Vanoce - s tema stromeckama
neumím jednoduše popsat
o reklamu se Čtvrteníčkem a malýma psíkama
úplné pokrytí signálem (obalování věcí do igelitu)
čivava alias sob
se Čtvrtníčkem
Čtvrtníček a soby, Vánoční stromky
se sobem, vánoční stromečky
Divka v rudych satech umyva okna
původní zmýlená neplatí, z posledních chameleoni
stromečky
kouzla
psi jako sobi a čtvtníček
ale my jsme řekli ne, a když dárky tak pro všechny
Reklama se Čtvrtníčkem
vánoční reklama s čivavou
Soby
reklama s Jiřím Macháčkem
vánoční soby
Chameleoni - to mi posol bulvu
to mi posol bulvu
Civava sob
Vánoční reklama z roku 2006
falešní soby
Vánoční - stromečky
pan Čtvrtníček
se Čtvrtníčkem, smrkem, sobi, planetami, chameleon
tu se sobama
vánoční smrčky
ovečky
vianočné stromčeky
Falešné sobí parohy, Čtvrtníček
reklama se Čvrtníčkem a "sobíkama"
čtvrčníkova reklama na vánoce
Se zahnutýma zubama
Planety
a my jsme řekli dost
vánoční - soby, čtvrtníček
jsou věci, které patří k sobě
televizni reklama s postavami z modeliny
o reklamu se zemi, sluncem a mesicem..
Tuším, že Petr Čtvrtníček a jeho psi s parohama?
..
smrček - vánoční, dříve i sobí s pejskama
Svetr s jelenem, volající si vánoční stromky
čtvrtníček a falešní sobi
Kdybys měl mobil, zavolala bych ti, že přijede mam
vánoční "sobi"
Vánoční sob
vánoční stromečky, odškrtávání předsevzetí
Reklama se soby a Čtvrtníčkem.
Loňská vánoční se stromečky nebo ta s tou vlezlou
vánoční sobi a právě teď stromky
vanocni kampan - Sobi :)
televizní spoty před vánoci
Civava
s čivavou :)
kampaň ze života zvířat
Vánoční: "žahnutý žuby naholu" a "čivavy"
dobijte si aspon za 400 a volate zdarma pres viken
Sobi (ta uz je hoodne stara), Chameleon...
čtvrtníček, ovce, chameleon, planety
sobi, volání za 10 kč jakkoliv dlouho
Změna na Tarif na míru
Holka myje obrazovku ovcí
vanocni reklama pred 2 roky? ta se psy
Sobí parůžky, teď ta debilní s tim sluncem, stromy
čivava jako sob
víkendové sms zdarma
Vánoční stromky, planetky.
Spievanie pesnicky do mobilu (Hanak), psi
Falešní sobi s Čtvrtníčkem
Chuck Norris - televize
Chuck Norris
se sobem
jsme posedlí pokrytím
Měsíček a sluníčko; zlaté prase na Vánoce
reklama o párku, orhlíku a horčici
Ctvrtnicek a spol, myslim ze to bylo ohledne Vanoc
Tarify na miru
falešný sob
vánoční čivava
Volání
S DIVOČÁKEM A HOLČIČKOU
vánoční stromečky, falešní sobi
Civavy/sobi
vánoční kampaň, blechy ve vlaku, ryba v houpací sí
psi převlečení za soby
sobi parohy
kdysi vánoční se čtvrtníčkem
loňská vánoční s čivavou
Reklama s Petrem Čtvrtníčkem a čivavou:-)
čivavy
chameleon, planety
28% sleva na tarif s internetem
čtvrtníček a soby
vánoční ovečky
pokryto, pět přátel
chameleon v koupelně
párek+hořčice+rohlík :-) Ale nevím, na co to je
růžový padáky
sdcsc
tu se psama
Chameleon, Kudlanka
Vodafone čivavy, ovečky, mms zdarma
tarify na míru - chameleon
Některé věci k sobě patří
Ovečky, falešní sobi, chameleoni
Loňská či předloňská reklama se Čtvrtníčkem
psík sobík
Chameleon s manželkou, Chuck Norris
když dárky, tak pro všechny
Vánoční se sobem
se čtvrtníčkem..my jsme řekli ne
To s těma hvězdičkama. "Jak kdy a jak pro koho-ho"
18784,23 %50,54 % 

Graf

7. Rozhodli jste na základě této reklamy využít služeb společnosti Vodafone?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
NE21496,4 %57,84 %  
ANO83,6 %2,16 %  

Graf

8. Zaregistrovali jste kampaň společnosti Vodafone, která se týkala reálného nasazení parohů na billboardy a telefonní budky konkurenčním mobilním operátorům?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ANOotázka č. 9, NEotázka č. 10].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
NE29880,54 %80,54 %  
ANO7219,46 %19,46 %  

Graf

9. Co si o této kampani myslíte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Je nápaditá a originální - Líbí se mi4663,89 %12,43 %  
Vůči konkurenci nebyla vůbec férová1115,28 %2,97 %  
Zaujala mě, ale nepochopil/a jsem smysl této kampaně912,5 %2,43 %  
minimalne splnila ucel-zviditelnila je11,39 %0,27 %  
zaujala mě, ale to je tak všechno11,39 %0,27 %  
Nápad originální,z právního hlediska nekalá soutěž11,39 %0,27 %  
první i druhá odpověď11,39 %0,27 %  
Zajímavá, ale už trochu nefér.11,39 %0,27 %  
nic11,39 %0,27 %  

Graf

10. Věděli jste, že společnost Vodafone při svých marketingových kampaní využívá právě guerilla marketingu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
NE31484,86 %84,86 %  
ANO5615,14 %15,14 %  

Graf

11. Vybavíte si nějaké další společnosti, které využívají tento nový netradiční marketingový trend?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ANOotázka č. 12, NEotázka č. 13].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
NE33690,81 %90,81 %  
ANO349,19 %9,19 %  

Graf

12. O jakou/jaké společnost/i se jedná?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
NIKE38,82 %0,81 %  
T-mobile25,88 %0,54 %  
Heineken25,88 %0,54 %  
Kofola25,88 %0,54 %  
McDonald's, IKEA, Pepsi12,94 %0,27 %  
mercedes12,94 %0,27 %  
HBO, COCA COLA, AUDI12,94 %0,27 %  
většinou neziskový sektor+nějaká značka auta někdy12,94 %0,27 %  
T-Mobile CZ12,94 %0,27 %  
NejsmE ONi; kampaň společnosti ČEZ12,94 %0,27 %  
ostatní odpovědi T-mobile, Gambrinus, Staropramen
česká spořitelna
redbull, rozdavani napoju pri zkouskovem na VS
nike, mc donalds, a další zahraniční
Škoda- propagace automobilu Yeti
citibank
BMW
McDonald
pepsi
naši
školy.cz
Clavin
Škoda Auto (Yeti)
Škoda (šlápoty yetiho)
coca cola Vanoce
dscd
Styx
T-mobile, wrigley
Albert, O2, Allianz
1955,88 %5,14 % 

Graf

13. Znáte nějaké, podle Vašeho názoru, neúspěšné (nepovedené) guerillové kampaně?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ANOotázka č. 14, NEotázka č. 15].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
NE36097,3 %97,3 %  
ANO102,7 %2,7 %  

Graf

14. O jaké kampaně se jedná?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

kampaň za chození po schodech, házení odpadků do kontejnerů, třídění odpadu

Nejsem si jistá, ale myslím, že byla na havarijní pojištění, ale nevím, která pojišťovna to byla, no lidé si sice sjednávali pojištění, ale u jiných pojišťoven.

nepamatuji se

nevím

O2 krabičky

o2 v praze

scdsc

Ufon

úspěšné

Vodafone

15. Pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena22661,08 %61,08 %  
Muž14438,92 %38,92 %  

Graf

16. Věk

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
20 - 35 let29680 %80 %  
26 - 59 let4411,89 %11,89 %  
do 19 let267,03 %7,03 %  
60 a více let41,08 %1,08 %  

Graf

17. Nejvyšší dosažené vzdělání

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Středoškolské s maturitou24265,41 %65,41 %  
Vysokoškolské9024,32 %24,32 %  
Základní205,41 %5,41 %  
Střední odborné (vyučen/a)154,05 %4,05 %  
Postgraduální30,81 %0,81 %  

Graf

18. Sociální postavení

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Student24365,68 %65,68 %  
Zaměstnaný11029,73 %29,73 %  
Nezaměstnaný71,89 %1,89 %  
Důchodce61,62 %1,62 %  
V domácnosti41,08 %1,08 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 5 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

5. Vybavíte si konkrétní reklamu či kampaň společnosti Vodafone?

  • odpověď ANO:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi NE na otázku 7. Rozhodli jste na základě této reklamy využít služeb společnosti Vodafone?
  • odpověď NE:
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nevzpomínám si na žádnou reklamu této společnosti na otázku 4. Reklamy používané společností Vodafone se Vám?

7. Rozhodli jste na základě této reklamy využít služeb společnosti Vodafone?

  • odpověď NE:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ANO na otázku 5. Vybavíte si konkrétní reklamu či kampaň společnosti Vodafone?

8. Zaregistrovali jste kampaň společnosti Vodafone, která se týkala reálného nasazení parohů na billboardy a telefonní budky konkurenčním mobilním operátorům?

  • odpověď ANO:
    • 5.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Je nápaditá a originální - Líbí se mi na otázku 9. Co si o této kampani myslíte?
    • 5.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vůči konkurenci nebyla vůbec férová na otázku 9. Co si o této kampani myslíte?

16. Věk

  • odpověď do 19 let:
    • 12.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Základní na otázku 17. Nejvyšší dosažené vzdělání

18. Sociální postavení

  • odpověď Student:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi do 19 let na otázku 16. Věk

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Vadí Vám velké množství používané reklamy v dnešní době?

2. Ovlivňuje reklama to, jaký produkt či službu si koupíte?

3. Přijdou Vám reklamy v dnešní době nudné, neoriginální, nezajímavé?

4. Reklamy používané společností Vodafone se Vám?

5. Vybavíte si konkrétní reklamu či kampaň společnosti Vodafone?

7. Rozhodli jste na základě této reklamy využít služeb společnosti Vodafone?

8. Zaregistrovali jste kampaň společnosti Vodafone, která se týkala reálného nasazení parohů na billboardy a telefonní budky konkurenčním mobilním operátorům?

9. Co si o této kampani myslíte?

10. Věděli jste, že společnost Vodafone při svých marketingových kampaní využívá právě guerilla marketingu?

11. Vybavíte si nějaké další společnosti, které využívají tento nový netradiční marketingový trend?

13. Znáte nějaké, podle Vašeho názoru, neúspěšné (nepovedené) guerillové kampaně?

15. Pohlaví

16. Věk

17. Nejvyšší dosažené vzdělání

18. Sociální postavení

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Vadí Vám velké množství používané reklamy v dnešní době?

2. Ovlivňuje reklama to, jaký produkt či službu si koupíte?

3. Přijdou Vám reklamy v dnešní době nudné, neoriginální, nezajímavé?

4. Reklamy používané společností Vodafone se Vám?

5. Vybavíte si konkrétní reklamu či kampaň společnosti Vodafone?

7. Rozhodli jste na základě této reklamy využít služeb společnosti Vodafone?

8. Zaregistrovali jste kampaň společnosti Vodafone, která se týkala reálného nasazení parohů na billboardy a telefonní budky konkurenčním mobilním operátorům?

9. Co si o této kampani myslíte?

10. Věděli jste, že společnost Vodafone při svých marketingových kampaní využívá právě guerilla marketingu?

11. Vybavíte si nějaké další společnosti, které využívají tento nový netradiční marketingový trend?

13. Znáte nějaké, podle Vašeho názoru, neúspěšné (nepovedené) guerillové kampaně?

15. Pohlaví

16. Věk

17. Nejvyšší dosažené vzdělání

18. Sociální postavení

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Prošvicová, S.Guerilla marketing (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://guerilla-marketing.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.