Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Guerilla marketing

Guerilla marketing

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Petra Dobrovolná
Šetření:18. 02. 2015 - 22. 02. 2015
Počet respondentů:136
Počet otázek (max/průměr):18 / 17.85
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:84,3 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:47
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Zdravím Vás,

Tento dotazník je součástí mé bakalářské práce na téma Guerilla marketing. Jeho cílem je zjistit, zda se tato netradiční forma komunikace těší oblibě spotřebitelů či nikoliv.

Prosím o pár minut Vašeho času a vyplnění několika otázek.

Předem velice děkuji!

Petra

Odpovědi respondentů

1. Setkali jste se již s pojmem GUERILLA MARKETING?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano9972,79 %72,79 %  
ne2820,59 %20,59 %  
nevím96,62 %6,62 %  

Graf

2. Z následujících možností vyberte tu, která podle Vašeho názoru nejvíce definuje pojem Guerilla marketing

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
neobvyklá, nízkonákladová reklama10477,04 %76,47 %  
nevím1712,59 %12,5 %  
nelegální reklama96,67 %6,62 %  
neobvyklá, nízkonákladová na hranici slušnosti a legality10,74 %0,74 %  
netradiční, někdy až kontroverzní ale zároveň velmi účinná10,74 %0,74 %  
reklama, která má udeřit nečekaně na nečekaných místech a má šokovat10,74 %0,74 %  
obtěžující reklama10,74 %0,74 %  
Reklama, která "útočí" na neobvyklých - "náhodných" místech ? 10,74 %0,74 %  

Graf

3. ViralBrothers natáčí virální videa, kde propagují různé produkty a společnosti. Líbí se Vám tento způsob marketingové komunikace?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano5943,38 %43,38 %  
ne4130,15 %30,15 %  
nevím3626,47 %26,47 %  

Graf

4. Uvědomujete si, že videa typu "Debilní kecy holek" jsou reklamním sdělením?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano6044,12 %44,12 %  
ne6044,12 %44,12 %  
nevím1611,76 %11,76 %  

Graf

5. V roce 2009 běžela v ČR kampaň "Měl jsem se líp učit". Příjde vám tato kampaň zajímavá?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano7857,35 %57,35 %  
ne3727,21 %27,21 %  
nevím2115,44 %15,44 %  

Graf

6. Příjde Vám tento způsob kampaně urážející?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano6245,59 %45,59 %  
ne5741,91 %41,91 %  
nevím1712,5 %12,5 %  

Graf

7. Líbí se Vám způsoby propagace, které využívá guerilla marekting? Viz. ViralBrothers nebo kampaň " Měl jsem se víc učit".

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano7756,62 %56,62 %  
Ne3223,53 %23,53 %  
Nevím2719,85 %19,85 %  

Graf

8. Zaujala by Vás taková forma propagace?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano8965,44 %65,44 %  
ne3223,53 %23,53 %  
nevím1511,03 %11,03 %  

Graf

9. Myslíte si, že má taková forma reklamy budoucnost?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano9569,85 %69,85 %  
nevím2820,59 %20,59 %  
ne139,56 %9,56 %  

Graf

10. Setkali jste se někdy s formou guerilla reklamy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano9872,06 %72,06 %  
nevím2216,18 %16,18 %  
ne1611,76 %11,76 %  

Graf

11. Pokud jste se s touto formou reklamy setkali, tak kde?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
na internetu7564,66 %55,15 %  
na ulici5043,1 %36,76 %  
v médiích3731,9 %27,21 %  
nepamatuji se1512,93 %11,03 %  
z vyprávění přátel, rodiny, atd.1512,93 %11,03 %  
u negrů na Václaváku10,86 %0,74 %  

Graf

12. Obtěžují vás reklamy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
jen občas7756,62 %56,62 %  
ano5036,76 %36,76 %  
ne85,88 %5,88 %  
nevím10,74 %0,74 %  

Graf

13. Informovali byste o takové reklamě známé či rodinné příslušníky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano5842,65 %42,65 %  
nevím4130,15 %30,15 %  
ne3727,21 %27,21 %  

Graf

14. Jste si vědomi, že někdy provádíte koupi na základě reklamy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano7958,09 %58,09 %  
občas4230,88 %30,88 %  
ne107,35 %7,35 %  
nevím53,68 %3,68 %  

Graf

15. Přeposíláte nebo postujete na internetu (email, sociální síť, atd.) soubory s vtipným obsahem?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano7454,41 %54,41 %  
ne6245,59 %45,59 %  

Graf

16. Jste

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena10073,53 %73,53 %  
Muž3626,47 %26,47 %  

Graf

17. Váš věk

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
21 – 25 let8058,82 %58,82 %  
26 – 30 let2014,71 %14,71 %  
31 – 40 let1712,5 %12,5 %  
41 – 50 let118,09 %8,09 %  
15 – 20 let75,15 %5,15 %  
51 a více10,74 %0,74 %  

Graf

18. Vaše vzdělání

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
6950,74 %50,74 %  
6245,59 %45,59 %  
VOŠ32,21 %2,21 %  
21,47 %1,47 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u jedné otázky.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

12. Obtěžují vás reklamy?

  • odpověď ano:
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 41 – 50 let na otázku 17. Váš věk

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Setkali jste se již s pojmem GUERILLA MARKETING?

2. Z následujících možností vyberte tu, která podle Vašeho názoru nejvíce definuje pojem Guerilla marketing

3. ViralBrothers natáčí virální videa, kde propagují různé produkty a společnosti. Líbí se Vám tento způsob marketingové komunikace?

4. Uvědomujete si, že videa typu "Debilní kecy holek" jsou reklamním sdělením?

5. V roce 2009 běžela v ČR kampaň "Měl jsem se líp učit". Příjde vám tato kampaň zajímavá?

6. Příjde Vám tento způsob kampaně urážející?

7. Líbí se Vám způsoby propagace, které využívá guerilla marekting? Viz. ViralBrothers nebo kampaň " Měl jsem se víc učit".

8. Zaujala by Vás taková forma propagace?

9. Myslíte si, že má taková forma reklamy budoucnost?

10. Setkali jste se někdy s formou guerilla reklamy?

11. Pokud jste se s touto formou reklamy setkali, tak kde?

12. Obtěžují vás reklamy?

13. Informovali byste o takové reklamě známé či rodinné příslušníky?

14. Jste si vědomi, že někdy provádíte koupi na základě reklamy?

15. Přeposíláte nebo postujete na internetu (email, sociální síť, atd.) soubory s vtipným obsahem?

16. Jste

17. Váš věk

18. Vaše vzdělání

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Setkali jste se již s pojmem GUERILLA MARKETING?

2. Z následujících možností vyberte tu, která podle Vašeho názoru nejvíce definuje pojem Guerilla marketing

3. ViralBrothers natáčí virální videa, kde propagují různé produkty a společnosti. Líbí se Vám tento způsob marketingové komunikace?

4. Uvědomujete si, že videa typu "Debilní kecy holek" jsou reklamním sdělením?

5. V roce 2009 běžela v ČR kampaň "Měl jsem se líp učit". Příjde vám tato kampaň zajímavá?

6. Příjde Vám tento způsob kampaně urážející?

7. Líbí se Vám způsoby propagace, které využívá guerilla marekting? Viz. ViralBrothers nebo kampaň " Měl jsem se víc učit".

8. Zaujala by Vás taková forma propagace?

9. Myslíte si, že má taková forma reklamy budoucnost?

10. Setkali jste se někdy s formou guerilla reklamy?

11. Pokud jste se s touto formou reklamy setkali, tak kde?

12. Obtěžují vás reklamy?

13. Informovali byste o takové reklamě známé či rodinné příslušníky?

14. Jste si vědomi, že někdy provádíte koupi na základě reklamy?

15. Přeposíláte nebo postujete na internetu (email, sociální síť, atd.) soubory s vtipným obsahem?

16. Jste

17. Váš věk

18. Vaše vzdělání

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Dobrovolná, P.Guerilla marketing (výsledky průzkumu), 2015. Dostupné online na https://guerillamarketing.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.