Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Hand made výrobky

Hand made výrobky

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Jana Kňažko
Šetření:04. 02. 2017 - 11. 02. 2017
Počet respondentů:75
Počet otázek (max/průměr):19 / 16.85
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:71 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:23
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den, 

prosím o vyplnění dotazníku týkajícího se hand made výrobků.

Děkuji

Jana Kňažko

Odpovědi respondentů

1. Jaký je Váš věk?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18-304762,67 %62,67 %  
31-401520 %20 %  
41-5068 %8 %  
50-6068 %8 %  
60-6911,33 %1,33 %  

Graf

2. Jaké je Vaše pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena5472 %72 %  
muž2128 %28 %  

Graf

3. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
středoškolské2837,33 %37,33 %  
magisterské2026,67 %26,67 %  
bakalářské1520 %20 %  
vyučen/a s maturitou56,67 %6,67 %  
základní45,33 %5,33 %  
doktorantské34 %4 %  

Graf

4. V jaké kraji bydlíte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Hlavní město Praha2128 %28 %  
Jihomoravský kraj1013,33 %13,33 %  
Středočeský kraj912 %12 %  
Moravskoslezský kraj79,33 %9,33 %  
Plzeňský kraj56,67 %6,67 %  
Olomoucký kraj45,33 %5,33 %  
Kraj Vysočina45,33 %5,33 %  
Zlínský kraj34 %4 %  
Ústecký kraj34 %4 %  
Pardubický kraj34 %4 %  
Liberecký kraj22,67 %2,67 %  
Královéhradecký kraj22,67 %2,67 %  
Jihočeský kraj11,33 %1,33 %  
Karlovarský kraj11,33 %1,33 %  

Graf

5. Jaký je Váš rodinný stav?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
svobodný/svobodná3850,67 %50,67 %  
vdaná/ženatý2229,33 %29,33 %  
žijící s partnerem/partnerkou v jedné domácnosti1114,67 %14,67 %  
rozvedená/rozvedený34 %4 %  
vdovec/vdova11,33 %1,33 %  

Graf

6. V jaké odvětví pracujete (administrativa, mateřská dovolená,...)?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
student1520 %20 %  
Administrativa1216 %16 %  
školství45,33 %5,33 %  
it34 %4 %  
finance22,67 %2,67 %  
služby22,67 %2,67 %  
Mateřská dovolená 22,67 %2,67 %  
Zdravotnictví22,67 %2,67 %  
státní správa22,67 %2,67 %  
automotive22,67 %2,67 %  
ostatní odpovědi chemický výzkum
HR
rodičovská dovolená
v domácnosti
md
vzdělávání dospělých
vývoj software
Obchod
nepracující invalidní důchodce
Administrativa - obchod
Advokacie
už nepracuji
Student.
Admin
delnik
veřejná správa
studuji
nezaměstnaná
Armáda ČR
sociální a pedagogická
..
brusič kovov
audit
koučing
právo
IT,školství
studuji - zdravotnictví
Služby a zabava
mateřská
2938,67 %38,67 % 

Graf

7. Máte děti?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 8, neotázka č. 11, plánujiotázka č. 11].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne4256 %56 %  
ano2229,33 %29,33 %  
plánuji1114,67 %14,67 %  

Graf

8. Kolik jim je let?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
6 a více1463,64 %18,67 %  
0-2627,27 %8 %  
3-529,09 %2,67 %  

Graf

9. Jakého jsou děti pohlaví?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
kluk1365 %17,33 %  
holka1260 %16 %  
Holka, kluk15 %1,33 %  

Graf

10. Kde nakupujete dětem oblečení?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
velké řetězce (H&M, C&A, Lindex,...)1568,18 %20 %  
šiji nebo někdo z rodiny731,82 %9,33 %  
v bazárcích na internetu522,73 %6,67 %  
nové na internetu418,18 %5,33 %  
second hand313,64 %4 %  
nejlépe obchody výrobců14,55 %1,33 %  
něco z druhé ruky od známých14,55 %1,33 %  
kupuje si sama14,55 %1,33 %  
Kdekoli14,55 %1,33 %  
už dlouho si kupuje sám14,55 %1,33 %  
jak kdy14,55 %1,33 %  
lidl14,55 %1,33 %  

Graf

11. Nakupujete hand made produkty? Jako je oblečení, marmelády,...

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano4965,33 %65,33 %  
ne1925,33 %25,33 %  
výjimečně11,33 %1,33 %  
Občas11,33 %1,33 %  
zřídka11,33 %1,33 %  
jenom občas, ale rád11,33 %1,33 %  
občas ano11,33 %1,33 %  
ne, dostávám je11,33 %1,33 %  
Jestli ani, tak o tom z 98% nevím11,33 %1,33 %  
Vyrábím si sama.11,33 %1,33 %  

Graf

12. Co kupujete z hand made nejčastěji?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nic912 %12 %  
jídlo79,33 %9,33 %  
Oblečení45,33 %5,33 %  
Nic.34 %4 %  
šperky34 %4 %  
kosmetiku34 %4 %  
nekupuji22,67 %2,67 %  
dekorace22,67 %2,67 %  
potraviny22,67 %2,67 %  
oblečení,dekorativní předměty11,33 %1,33 %  
ostatní odpovědi nelze říci
Šperky..obleceni
Dekorace, pochoutky
různé dekorace, drátkování
džem
Šperky (bižuterie), dekorace, oblečení
Náušnice, oblečení
mýdlo
Vlasová kosmetika
Jídlo, oblečení
drobnosti pres fler
rukodělné řemeslné výrobky na trzích, některé šperky
šperky, dekorace
mýdla, marmelády, malé drobnosti - dárky
Nenakupuji
jídlo, kuchyňské nářadí
asi nic
potraviny, obuv
potraviny (med), dekorace do domu
Doplňky - bižuterii, brože atd.
Obrázky, pohledy, přání, sladkosti.
nic, viz výše
potraviny, doplňky
kosmetika
marmelády
dekorace, ponožky, šperky
mýdla, svíčky
potraviny, dekorace
farmářské výrobky
sýry, šperky
nič
šperky, mýdla
Hand made nekupuji
suvenýry, bytové doplňky
oblečení, jídlo
jídlo, mýdlo
Figurky
mýdla
šperky, nádobí, svíčky, bylinky
3952 %52 % 

Graf

13. Ovlivňuje Vaše nákupy reklama na Facebooku?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne5269,33 %69,33 %  
ano1722,67 %22,67 %  
Nemam Facebook34 %4 %  
tento exotický server nepoužívám11,33 %1,33 %  
nejsem uživatel Facebooku11,33 %1,33 %  
nevím11,33 %1,33 %  
takmer vôbec11,33 %1,33 %  
Hand made nekupuji 11,33 %1,33 %  
občas11,33 %1,33 %  

Graf

14. Jaké produkty nakupujete nejčastěji na internetu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
elektronika4357,33 %57,33 %  
knihy3952 %52 %  
oblečení2634,67 %34,67 %  
jídlo34 %4 %  
nábytek11,33 %1,33 %  
jízdenky11,33 %1,33 %  
potreby pro deti11,33 %1,33 %  
jízdenky&letenky11,33 %1,33 %  
Hračky11,33 %1,33 %  
Nic11,33 %1,33 %  
vstupenky11,33 %1,33 %  
doplňky stravy a léky11,33 %1,33 %  
drobné dárky11,33 %1,33 %  
kosmetika11,33 %1,33 %  
domácí potřeby, krmiva11,33 %1,33 %  
všetko čo potrebujem11,33 %1,33 %  
doplňky11,33 %1,33 %  
šperky11,33 %1,33 %  
krmení pro zvířata11,33 %1,33 %  

Graf

15. Pro koho nakupujete nejčastěji na internetu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
pro sebe2837,33 %37,33 %  
manžel/přítel1722,67 %22,67 %  
děti1114,67 %14,67 %  
manželka/přítelkyně79,33 %9,33 %  
rodina45,33 %5,33 %  
sebe34 %4 %  
rodiče22,67 %2,67 %  
Nenakupuji11,33 %1,33 %  
rodina, já11,33 %1,33 %  
11,33 %1,33 %  
Domácnost11,33 %1,33 %  
sourozenci, rodiče11,33 %1,33 %  
různě11,33 %1,33 %  
pro sebe, do domácnosti11,33 %1,33 %  
ostatní rodina11,33 %1,33 %  
Nic11,33 %1,33 %  
pro sebe a psy11,33 %1,33 %  
pro sebe... tahle odpověď sakra chybí...11,33 %1,33 %  
celá rodina11,33 %1,33 %  
sebe, rodiče, sestru11,33 %1,33 %  
pre seba11,33 %1,33 %  
kamarádi11,33 %1,33 %  
pro sebe či pro rodinu a blízké (přítel, bratr, rodiče, kamarádka,..)11,33 %1,33 %  
pro sebe, rodiče, prarodiče, kamarádi, kolegové11,33 %1,33 %  
zvířata11,33 %1,33 %  
Pro sebe nebo blízké.11,33 %1,33 %  
sama pro sebe 11,33 %1,33 %  

Graf

16. Jakou formu platby preferujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
online kartou4053,33 %53,33 %  
platba předem na účet2634,67 %34,67 %  
hotově1925,33 %25,33 %  
dobírka1520 %20 %  

Graf

17. Jak moc je při uskutečnění nákupu pro Vás důležitá cena dopravy?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Hodne1013,33 %13,33 %  
Velmi912 %12 %  
dost22,67 %2,67 %  
Moc ne22,67 %2,67 %  
velmi důležitá22,67 %2,67 %  
záleží na ceně zboží11,33 %1,33 %  
dost důležitá11,33 %1,33 %  
rozhodující je celková cena výrobku včetně dopravy11,33 %1,33 %  
Snažím se nakupovat bez nákladu za dopravu11,33 %1,33 %  
Nenakupuji přes internet11,33 %1,33 %  
ostatní odpovědi je důležitá
Hodně, ale záleží na konečné ceně produktu včetně dopravy ve srovnání s jinými nabídkami.
Středně
ne
nesmirne
dost :-), jsem ochotná zaplatit pouze určitou sumu
3/5
Není
záleží na zboží
Moc.
musí být zdarma
neni urcujici, ale hraje vyznamnou roli
pokud je stejný výrobek na více eshopech, rozhoduji se podle ceny za dopravu
Velmi.
Čím nižší cena, tím lepší.
moc
Zásadní.
Žádná cena
neni dulezita
záleží, nevadí mi zaplatit třeba za pračku, kterou bych autobusem domů nedostala ale platit třeba za jeden jelenní lůj cenu převyšující jeho cenu se mi nelíbí
proč otevřená otázka...?
Snažím se vždy zvolit co možná nejlevnější variantu
důležitá
vysoká cena mě může od nákupu odradit
hodně důležitá
celkem hodně
záleží na velikosti objednávky
Neřeším
moc ne, všechny možnosti jsou kolem 100kč, člověk s tím počíta předem
záleží na mnoha faktorech
rozhodující
nie veľmi, väčšinou sú všetky ceny dopravy rovnaké u rôznych predajcov
poměrně důležitá
Záleží na celkové ceně, ne na rozdělení mezi zboží a dopravu
fakt hodně
celkem dost
záleží hodně na tom, kolik stojí samotné zboží (pokud je dražší, nevadí mi většinou ani trochu vyšší poštovné, naopak u věci za 150 Kč se mi moc nechce davát ještě polovinu této částky za dopravu), obecně se snažím hledat možnosti co nejnižšího poštovného, často mi připadá dost vysoké
Dost, nakupuji často věci ze vzdálených zemí
málo, hlavní je pro mě dostupnost
nedůležitá
hodně, pokud je vysoká cena dopravy raději nic nekoupím
Poměrně zásadní
Důležitá, když vidím, že je doprava drahá, někdy si objednávku rozmyslím
Celkem dost. Když kupuju věc za 50,- a doprava je 79,-, tak to nekoupím. Miluju ZOOT. Tam je to free.
hodně, doprava zdarma je výhodou
4560 %60 % 

Graf

18. Jaká přepravní společnost je pro Vás nejlepší při výběru dopravy z eshopu? Poměre cena/rychlost/komunikace

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Zásilkovna3546,67 %46,67 %  
osobní odběr3040 %40 %  
Česká pošta2837,33 %37,33 %  
PPL2634,67 %34,67 %  
DPD1621,33 %21,33 %  
Geis1216 %16 %  
Intime22,67 %2,67 %  
Je to fuk11,33 %1,33 %  
záleží na druhu zboží11,33 %1,33 %  
cokoliv, hlavne ne posta11,33 %1,33 %  
UPS11,33 %1,33 %  

Graf

19. Jaká částka se Vám zdá vyvážená za hand made čepici pro dítě (věk cca 2 roky) s tím, že bude originální, ve velkém řetězci ji nekoupíte, bude kvalitně zpracovaná, oboustranná,...

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
201-250 Kč2938,67 %38,67 %  
101-200 Kč2128 %28 %  
251 a více1418,67 %18,67 %  
do 100 Kč1114,67 %14,67 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 4 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

1. Jaký je Váš věk?

  • odpověď 18-30:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi student na otázku 6. V jaké odvětví pracujete (administrativa, mateřská dovolená,...)?

5. Jaký je Váš rodinný stav?

  • odpověď vdaná/ženatý:
    • 3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi velké řetězce (H&M, C&A, Lindex,...) na otázku 10. Kde nakupujete dětem oblečení?
    • 3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi kluk na otázku 9. Jakého jsou děti pohlaví?
    • 3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi děti na otázku 15. Pro koho nakupujete nejčastěji na internetu?

7. Máte děti?

  • odpověď ano:
    • 3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi 6 a více na otázku 8. Kolik jim je let?
    • 3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi holka na otázku 9. Jakého jsou děti pohlaví?
    • 3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi kluk na otázku 9. Jakého jsou děti pohlaví?
    • zobrazit další souvislosti
    • 3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi velké řetězce (H&M, C&A, Lindex,...) na otázku 10. Kde nakupujete dětem oblečení?
    • 3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi děti na otázku 15. Pro koho nakupujete nejčastěji na internetu?

10. Kde nakupujete dětem oblečení?

  • odpověď velké řetězce (H&M, C&A, Lindex,...):
    • 5x vetší pravděpodobnost při odpovědi děti na otázku 15. Pro koho nakupujete nejčastěji na internetu?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jaký je Váš věk?

2. Jaké je Vaše pohlaví?

3. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

4. V jaké kraji bydlíte?

5. Jaký je Váš rodinný stav?

6. V jaké odvětví pracujete (administrativa, mateřská dovolená,...)?

7. Máte děti?

8. Kolik jim je let?

9. Jakého jsou děti pohlaví?

10. Kde nakupujete dětem oblečení?

11. Nakupujete hand made produkty? Jako je oblečení, marmelády,...

13. Ovlivňuje Vaše nákupy reklama na Facebooku?

14. Jaké produkty nakupujete nejčastěji na internetu?

15. Pro koho nakupujete nejčastěji na internetu?

16. Jakou formu platby preferujete?

17. Jak moc je při uskutečnění nákupu pro Vás důležitá cena dopravy?

18. Jaká přepravní společnost je pro Vás nejlepší při výběru dopravy z eshopu? Poměre cena/rychlost/komunikace

19. Jaká částka se Vám zdá vyvážená za hand made čepici pro dítě (věk cca 2 roky) s tím, že bude originální, ve velkém řetězci ji nekoupíte, bude kvalitně zpracovaná, oboustranná,...

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jaký je Váš věk?

2. Jaké je Vaše pohlaví?

3. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

4. V jaké kraji bydlíte?

5. Jaký je Váš rodinný stav?

6. V jaké odvětví pracujete (administrativa, mateřská dovolená,...)?

7. Máte děti?

8. Kolik jim je let?

9. Jakého jsou děti pohlaví?

10. Kde nakupujete dětem oblečení?

11. Nakupujete hand made produkty? Jako je oblečení, marmelády,...

13. Ovlivňuje Vaše nákupy reklama na Facebooku?

14. Jaké produkty nakupujete nejčastěji na internetu?

15. Pro koho nakupujete nejčastěji na internetu?

16. Jakou formu platby preferujete?

17. Jak moc je při uskutečnění nákupu pro Vás důležitá cena dopravy?

18. Jaká přepravní společnost je pro Vás nejlepší při výběru dopravy z eshopu? Poměre cena/rychlost/komunikace

19. Jaká částka se Vám zdá vyvážená za hand made čepici pro dítě (věk cca 2 roky) s tím, že bude originální, ve velkém řetězci ji nekoupíte, bude kvalitně zpracovaná, oboustranná,...

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Kňažko, J.Hand made výrobky (výsledky průzkumu), 2017. Dostupné online na https://hand-made-vyrobky.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.