Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Dobrý den, tento průzkum bude sloužit jako podklad pro bakalářskou práci, která se zabývá analýzou vzdělání a práv handicapovaných spoluobčanů ve školství. Vyplnění dotazníku Vám nezabera více než 5 minut.
Odpovědi respondentů
1. Jakého jste pohlaví?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
žena
76
73,08 %
73,08 %
muž
28
26,92 %
26,92 %
2. Do jaké věkové kategorie patříte?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
20-49 let
66
63,46 %
63,46 %
do 20 let
19
18,27 %
18,27 %
50-64 let
18
17,31 %
17,31 %
65 a více
1
0,96 %
0,96 %
3. Setkal(a) jste se při svém vzdělávání na ZŠ s handicapovaným spolužákem?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ne
64
61,54 %
61,54 %
ano
40
38,46 %
38,46 %
4. Pokud jste studoval(a) střední školu, setkal(a) jste se při svém vzdělávání na této škole s handicapovaným spolužákem?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ne
71
68,27 %
68,27 %
ano
33
31,73 %
31,73 %
5. Pokud jste studoval(a) vysokou školu, setkal(a) jste se při svém vzdělávání na této škole s handicapovaným spolužákem?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
nestudoval(a) jsem
45
45 %
43,27 %
ne
29
29 %
27,88 %
ano
26
26 %
25 %
6. Myslíte si, že při vzdělávání handicapovaného spolužáka byly zohledněny jeho specifické potřeby?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
44
53,66 %
42,31 %
částečně
29
35,37 %
27,88 %
ne
9
10,98 %
8,65 %
7. Jsou, podle Vaší zkušenosti, školní instituce dostatečně vybaveny na studium handicapovaných?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ne
90
86,54 %
86,54 %
ano
14
13,46 %
13,46 %
8. Co podle Vašeho názoru potřebuje handicapovaný spolužák k umožnění studia na škole?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.
tent je užitečný,mám-li problém otevřít aktovku,..
1
0,96 %
0,96 %
tj.vše je individuální. Ale vše je o hlavně o lide
1
0,96 %
0,96 %
ch !!!
1
0,96 %
0,96 %
individuální přístup
1
0,96 %
0,96 %
podle potřeby cokoliv.
1
0,96 %
0,96 %
záleží na charakteru postižení
1
0,96 %
0,96 %
speciální pomůcky
1
0,96 %
0,96 %
to záleží případ od případu
1
0,96 %
0,96 %
vždy záleží na druhu postižení či znevýhodnění
1
0,96 %
0,96 %
vzhledem k handicapu mozna vsechny odpovedi
1
0,96 %
0,96 %
vše zavisí na typu a stupni postižení
1
0,96 %
0,96 %
zalezi na typu postizeni
1
0,96 %
0,96 %
9. Může každý handicapovaný uplatnit své právo na vzdělání stanovené Listinou práv a svobod jako každý zdravý člověk?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
65
62,5 %
62,5 %
nevím
30
28,85 %
28,85 %
ne
9
8,65 %
8,65 %
10. Souhlasíte s integrací handicapovaných dětí - studentů do běžných škol v případě tohoto postižení?
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „++”, „+”, „0”, „-” a „--”.
Podotázka
Průměr
Rozptyl
mentální postižení
-0.433
1.342
tělestné postižení
1.74
0.211
zrakové postižení (většinová ztráta zraku)
0.596
1.51
sluchové postižení (většinová ztráta sluchu)
0.558
1.439
hluchoněmí
-0.067
1.678
hluchoslepí
-0.375
1.811
11. Jste zastánci integrace zdravotně postižených dětí do běžných škol?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
87
83,65 %
83,65 %
ne
17
16,35 %
16,35 %
12. Vadilo by Vám, kdyby Vaše dítě bylo vzděláváno ve třídě s handicapovaným spolužákem?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ne
103
99,04 %
99,04 %
ano
1
0,96 %
0,96 %
13. Domníváte se, že v současné době mají učitelé v běžné škole dostatek informací a patřičnou kvalifikaci pro každodenní práci s handicapovanými dětmi?
Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ne
67
65,05 %
64,42 %
nevím
32
31,07 %
30,77 %
ano
4
3,88 %
3,85 %
SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA
Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!
Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.
Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3
Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5
Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 2 otázek.
Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).
5. Pokud jste studoval(a) vysokou školu, setkal(a) jste se při svém vzdělávání na této škole s handicapovaným spolužákem?
odpověď nestudoval(a) jsem :
2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi do 20 let na otázku 2. Do jaké věkové kategorie patříte?
10. Souhlasíte s integrací handicapovaných dětí - studentů do běžných škol v případě tohoto postižení?
odpověď hluchoněmí =-2:
5.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi zrakové postižení (většinová ztráta zraku)=-2 na otázku 10. Souhlasíte s integrací handicapovaných dětí - studentů do běžných škol v případě tohoto postižení?
odpověď hluchoněmí =0:
2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi hluchoslepí =0 na otázku 10. Souhlasíte s integrací handicapovaných dětí - studentů do běžných škol v případě tohoto postižení?
odpověď hluchoněmí =1:
5.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi hluchoslepí =1 na otázku 10. Souhlasíte s integrací handicapovaných dětí - studentů do běžných škol v případě tohoto postižení?
odpověď hluchoněmí =2:
6.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi hluchoslepí =2 na otázku 10. Souhlasíte s integrací handicapovaných dětí - studentů do běžných škol v případě tohoto postižení?
odpověď hluchoslepí =-2:
3.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi hluchoněmí =-2 na otázku 10. Souhlasíte s integrací handicapovaných dětí - studentů do běžných škol v případě tohoto postižení?
3.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi zrakové postižení (většinová ztráta zraku)=-2 na otázku 10. Souhlasíte s integrací handicapovaných dětí - studentů do běžných škol v případě tohoto postižení?
4.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi hluchoněmí =2 na otázku 10. Souhlasíte s integrací handicapovaných dětí - studentů do běžných škol v případě tohoto postižení?
4.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi hluchoslepí =2 na otázku 10. Souhlasíte s integrací handicapovaných dětí - studentů do běžných škol v případě tohoto postižení?
3.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi hluchoněmí =2 na otázku 10. Souhlasíte s integrací handicapovaných dětí - studentů do běžných škol v případě tohoto postižení?
3.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi hluchoslepí =2 na otázku 10. Souhlasíte s integrací handicapovaných dětí - studentů do běžných škol v případě tohoto postižení?
3.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi sluchové postižení (většinová ztráta sluchu)=2 na otázku 10. Souhlasíte s integrací handicapovaných dětí - studentů do běžných škol v případě tohoto postižení?
Zjišťování závislostí odpovědí
Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).
1. Jakého jste pohlaví?
2. Do jaké věkové kategorie patříte?
3. Setkal(a) jste se při svém vzdělávání na ZŠ s handicapovaným spolužákem?
4. Pokud jste studoval(a) střední školu, setkal(a) jste se při svém vzdělávání na této škole s handicapovaným spolužákem?
5. Pokud jste studoval(a) vysokou školu, setkal(a) jste se při svém vzdělávání na této škole s handicapovaným spolužákem?
6. Myslíte si, že při vzdělávání handicapovaného spolužáka byly zohledněny jeho specifické potřeby?
7. Jsou, podle Vaší zkušenosti, školní instituce dostatečně vybaveny na studium handicapovaných?
8. Co podle Vašeho názoru potřebuje handicapovaný spolužák k umožnění studia na škole?
9. Může každý handicapovaný uplatnit své právo na vzdělání stanovené Listinou práv a svobod jako každý zdravý člověk?
10. Souhlasíte s integrací handicapovaných dětí - studentů do běžných škol v případě tohoto postižení?
11. Jste zastánci integrace zdravotně postižených dětí do běžných škol?
12. Vadilo by Vám, kdyby Vaše dítě bylo vzděláváno ve třídě s handicapovaným spolužákem?
13. Domníváte se, že v současné době mají učitelé v běžné škole dostatek informací a patřičnou kvalifikaci pro každodenní práci s handicapovanými dětmi?
B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).
1. Jakého jste pohlaví?
2. Do jaké věkové kategorie patříte?
3. Setkal(a) jste se při svém vzdělávání na ZŠ s handicapovaným spolužákem?
4. Pokud jste studoval(a) střední školu, setkal(a) jste se při svém vzdělávání na této škole s handicapovaným spolužákem?
5. Pokud jste studoval(a) vysokou školu, setkal(a) jste se při svém vzdělávání na této škole s handicapovaným spolužákem?
6. Myslíte si, že při vzdělávání handicapovaného spolužáka byly zohledněny jeho specifické potřeby?
7. Jsou, podle Vaší zkušenosti, školní instituce dostatečně vybaveny na studium handicapovaných?
8. Co podle Vašeho názoru potřebuje handicapovaný spolužák k umožnění studia na škole?
9. Může každý handicapovaný uplatnit své právo na vzdělání stanovené Listinou práv a svobod jako každý zdravý člověk?
10. Souhlasíte s integrací handicapovaných dětí - studentů do běžných škol v případě tohoto postižení?
11. Jste zastánci integrace zdravotně postižených dětí do běžných škol?
12. Vadilo by Vám, kdyby Vaše dítě bylo vzděláváno ve třídě s handicapovaným spolužákem?
13. Domníváte se, že v současné době mají učitelé v běžné škole dostatek informací a patřičnou kvalifikaci pro každodenní práci s handicapovanými dětmi?
C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI
Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.
Poznámky: 1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli. 2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 % 3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat. 4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.