Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > HERVIS SPORT

HERVIS SPORT

Víte, že... můžete dotazníky vyplňovat i pomocí mobilních aplikací?
K dispozici jsou aplikace pro iPhone, iPad a Android.

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Aneta Schauerová
Šetření:20. 03. 2012 - 27. 03. 2012
Počet respondentů:15
Počet otázek (max/průměr):14 / 14
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:55,2 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:29
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den, děláme průzkum ohledně sportovního centra Hervis Sport, prosím vyplňujte

Odpovědi respondentů

1. Provozujete nějaký druh sportu?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano1493,33 %93,33 %  
ne16,67 %6,67 %  

Graf

2. jaký sport aktivně preferujete nejvíce?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
lyže640 %40 %  
brusle320 %20 %  
běžky213,33 %13,33 %  
kolo213,33 %13,33 %  
plavání16,67 %6,67 %  
běh16,67 %6,67 %  

Graf

3. Znáte společnost Hervis Sport?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano1493,33 %93,33 %  
ne16,67 %6,67 %  

Graf

4. Odkud znáte společnost Hervis Sport?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
2. z obchodního řetězce INTERSPAR 533,33 %33,33 %  
Jiný426,67 %26,67 %  
1. z propagační činnosti (reklama, internet, sponzoring..)426,67 %26,67 %  
3. od svého okolí (rodina, přátelé) 213,33 %13,33 %  

Graf

5. Jak Vás zaujaly jednotlivé druhy propagace společnosti Hervis?

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
1. na internetu:3.21.76
2. časopisy:3.2671.796
3. letáky:2.9331.929
4. rozhlas:3.7332.329
5. venkovní reklama (billboardy):2.81.893
6. sponzorství:3.4672.249

Graf

6. Jste členem/členkou Hervis klubu? (Vlastníte zákaznickou kartu)?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne1066,67 %66,67 %  
ano533,33 %33,33 %  

Graf

7. Který z následujících druhů propagace Vás podnítí ke koupi?(možnost více odpovědí)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
3. Letáky853,33 %53,33 %  
1. Internet533,33 %33,33 %  
2. Časopisy16,67 %6,67 %  
5. venkovní reklama (billboardy) sponzorství16,67 %6,67 %  

Graf

8. Jak jste spokojen/a s obsluhou a servisními službami u této společnosti?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „výborný”, „chvalitebný”, „dobrý”, „dostatečný” a „nedostatečný”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
chvalitebný960 %60 %  
dobrý320 %20 %  
dostatečný213,33 %13,33 %  
výborný16,67 %6,67 %  

Graf

9. Pokud jste s obsluhou nebo servisními službami spíše nebo zcela nespokojen/a, uveďte stručně důvod proč.

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

...

jsem spokojen

jsem spokojena

jsem spokojena

jsem spokojena, nikdy jsem s nimi neměla žádný problém

nejsem

nejsem nespokojena

Neochota

Nevidím výrazný rozdíl mezi touto a jinými prodejnami.

nezájem o zákazníka

občas mi přijde, že obsluha spíše vykecává než pracuje

Protivné, neochotné prodavačky, nepříjemná ochranka!

shitne produkty

špatná komunikace

vlezla obsluha, popripadne neochotna, jeste sem se nesetkala s usmevavym a ochotnym prodavacem

10. Uvítali byste možnost objednat si zboží u společnosti Hervis přes internet?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano853,33 %53,33 %  
ne746,67 %46,67 %  

Graf

11. Jste uživatelem sociální sítě Facebook?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano1386,67 %86,67 %  
ne213,33 %13,33 %  

Graf

12. Seřaďte vzestupně podle preferencí, které z následujících forem podpory prodeje by Vás při prodeji zboží společnosti Hervis nejvíce zaujaly.(1- nevíce zaujala, 5-vůbec nezaujala)

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
1. slevové kupony:1.7331.529
2. množstevní slevy:2.8671.582
3. soutěže:31.467
4. zvýhodněná balení (např. 3 za 2):2.81.36
5. drobné upomínkové předměty:3.3331.556
6. dárkové poukázky:3.3331.822

Graf

13. Kolik je Vám let?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
2. 21-30 15100 %100 %  

Graf

14. Jakého jste pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena1493,33 %93,33 %  
muž16,67 %6,67 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Schauerová, A.HERVIS SPORT (výsledky průzkumu), 2012. Dostupné online na https://hervis-sport.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.