Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Hipster

Hipster

Atraktivita turistických oblastí Jeseníky a Střední Morava
Znáte Střední Moravu nebo Jeseníky? Co považujete za největší lákadla regionu?

(veřejné výsledky 12. 12.)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Martina Beladová
Šetření:29. 11. 2011 - 03. 12. 2011
Počet respondentů:63
Počet otázek (max/průměr):27 / 26.48
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:68,4 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.04:33
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

 Dobrý den, 

tímto Vás prosíme o pomoc s vyplněním dotazníku na téma Hipster do naší seminární práce na předmět marketingové řízení.

Odpovědi respondentů

1. Jakým slovem byste se charakterizovali?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
originální2031,75 %31,75 %  
jedinečný1625,4 %25,4 %  
free1422,22 %22,22 %  
nejlepší na světě!11,59 %1,59 %  
normální11,59 %1,59 %  
a lot of thinking11,59 %1,59 %  
spíš průměrná11,59 %1,59 %  
Magor11,59 %1,59 %  
extrovertní11,59 %1,59 %  
fakt hustej11,59 %1,59 %  
svá11,59 %1,59 %  
bezkonkurenční11,59 %1,59 %  
neodolatelná11,59 %1,59 %  
správná11,59 %1,59 %  
čéče11,59 %1,59 %  
wats upppp11,59 %1,59 %  

Graf

2. Jakou barvu preferujete? (vyberte 3 možnosti)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
modrá3352,38 %52,38 %  
černá3149,21 %49,21 %  
červená2336,51 %36,51 %  
zelená2133,33 %33,33 %  
žlutá1625,4 %25,4 %  
bílá1523,81 %23,81 %  
fialová1422,22 %22,22 %  
oranžová1219,05 %19,05 %  
růžová711,11 %11,11 %  
šedá23,17 %3,17 %  
béžová11,59 %1,59 %  
hnědá11,59 %1,59 %  

Graf

3. Jaký tvar módních doplňků upřednostňujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
hranatý3453,97 %53,97 %  
kulatý1523,81 %23,81 %  
trojúhelníkový711,11 %11,11 %  
oválný711,11 %11,11 %  

Graf

4. Sledujete módní trendy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše ano2234,92 %34,92 %  
ne1726,98 %26,98 %  
spíše ne1625,4 %25,4 %  
ano812,7 %12,7 %  

Graf

5. Myslíte si, že módní trendy ovlivňují dnešní společnost?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše ano3250,79 %50,79 %  
ano2539,68 %39,68 %  
spíše ne34,76 %4,76 %  
ne34,76 %4,76 %  

Graf

6. Jak často chodíte nakupovat oblečení a módní doplňky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1 měsíčně3250,79 %50,79 %  
1 čtvrtletně1625,4 %25,4 %  
1 půlročně812,7 %12,7 %  
1 ročně711,11 %11,11 %  

Graf

7. Kolik Kč v průměru jste ochoten/ochotna měsíčně utratit za oblečení či módní doplňky?

Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď (pouze kladná čísla).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
10001726,98 %26,98 %  
1500914,29 %14,29 %  
3000812,7 %12,7 %  
500711,11 %11,11 %  
200057,94 %7,94 %  
30023,17 %3,17 %  
10023,17 %3,17 %  
250023,17 %3,17 %  
500023,17 %3,17 %  
60023,17 %3,17 %  
ostatní odpovědi 399
1223
4000
8000
400
200
750
711,11 %11,11 %

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:1431.09
Minimum:300
Maximum:4000
Variační rozpětí:3700
Rozptyl:822156.12
Směrodatná odchylka:906.73
Medián:1000
Modus:1000

Graf

8. Jaký módní doplněk byste si nejraději koupili?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
brýle2438,1 %38,1 %  
náramek1015,87 %15,87 %  
čelenku711,11 %11,11 %  
pásek69,52 %9,52 %  
náhrdelník57,94 %7,94 %  
hodinky23,17 %3,17 %  
náušnice23,17 %3,17 %  
žádný11,59 %1,59 %  
kabelku11,59 %1,59 %  
nic11,59 %1,59 %  
obuv11,59 %1,59 %  
k čemu módní doplněk?11,59 %1,59 %  
rukavice11,59 %1,59 %  
čepici s pořádným érem :D11,59 %1,59 %  

Graf

9. Kolik jste ochotni za Vámi vybraný doplněk z otázky č. 8 zaplatit v Kč?

Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď (pouze kladná čísla).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
5001219,05 %19,05 %  
2001219,05 %19,05 %  
300711,11 %11,11 %  
100069,52 %9,52 %  
300046,35 %6,35 %  
200034,76 %4,76 %  
150034,76 %4,76 %  
40034,76 %4,76 %  
15023,17 %3,17 %  
25011,59 %1,59 %  
ostatní odpovědi 0.1
129
100
2424
7000
350
0.001
50
600
750
1015,87 %15,87 %

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:686.02
Minimum:100
Maximum:3000
Variační rozpětí:2900
Rozptyl:492313.8
Směrodatná odchylka:701.65
Medián:500
Modus:500

Graf

10. Volíte své módní doplňky dle ročního období?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše ano2133,33 %33,33 %  
spíše ne1828,57 %28,57 %  
ne1726,98 %26,98 %  
ano711,11 %11,11 %  

Graf

11. Co nesmí chybět ve Vašem šatníku?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
pestrobarevné brýle1828,57 %28,57 %  
úzké kalhoty pestré barvy1625,4 %25,4 %  
tričko s vlastním portrétem pestré barvy57,94 %7,94 %  
výrazný přívěšek ve tvaru jeden ze sedmi divů světa46,35 %6,35 %  
výrazná pokrývka hlavy46,35 %6,35 %  
šátek23,17 %3,17 %  
nic23,17 %3,17 %  
barevná šála!11,59 %1,59 %  
nějaký gatě11,59 %1,59 %  
pohodlné kalhoty11,59 %1,59 %  
barevná sukně11,59 %1,59 %  
úzké černé kalhoty11,59 %1,59 %  
gothic oblečení11,59 %1,59 %  
cerne saty11,59 %1,59 %  
outdoor bunda11,59 %1,59 %  
oblečení11,59 %1,59 %  
obleceni11,59 %1,59 %  
přívěšek ve tvaru kříže11,59 %1,59 %  
hezká kabelka11,59 %1,59 %  

Graf

12. Kolik jste ochotni za zvolený kus oblečení či módního doplňku z otázky č. 11 utratit v Kč?

Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď (pouze kladná čísla).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
10001320,63 %20,63 %  
5001219,05 %19,05 %  
200057,94 %7,94 %  
300057,94 %7,94 %  
150046,35 %6,35 %  
80046,35 %6,35 %  
30034,76 %4,76 %  
60034,76 %4,76 %  
40023,17 %3,17 %  
130023,17 %3,17 %  
ostatní odpovědi 200
100
1200
699
2331
4000
150
700
1015,87 %15,87 %

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:1028.6
Minimum:200
Maximum:3000
Variační rozpětí:2800
Rozptyl:486349.1
Směrodatná odchylka:697.39
Medián:1000
Modus:1000

Graf

13. Je pro Vás důležitá značková móda?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne3047,62 %47,62 %  
spíše ne1523,81 %23,81 %  
spíše ano1117,46 %17,46 %  
ano711,11 %11,11 %  

Graf

14. Kde nejraději nakupujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Pull & Bear1726,98 %26,98 %  
H&M914,29 %14,29 %  
Gate711,11 %11,11 %  
Topshop57,94 %7,94 %  
Takko57,94 %7,94 %  
nic23,17 %3,17 %  
nosferatu23,17 %3,17 %  
C&A23,17 %3,17 %  
second hand23,17 %3,17 %  
nevím11,59 %1,59 %  
NEXT11,59 %1,59 %  
kdekoli11,59 %1,59 %  
tally weijl11,59 %1,59 %  
Tommy hilfiger11,59 %1,59 %  
sekáče a New Yorker11,59 %1,59 %  
Rejoice11,59 %1,59 %  
Tržnice11,59 %1,59 %  
skateshopy11,59 %1,59 %  
co se kde najde 11,59 %1,59 %  
internet11,59 %1,59 %  
sekáč11,59 %1,59 %  

Graf

15. Zúčastnili byste se módní přehlídky ve stylu Hipster?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne2438,1 %38,1 %  
spíše ano1523,81 %23,81 %  
spíše ne1422,22 %22,22 %  
ano1015,87 %15,87 %  

Graf

16. Inspirovala by Vás tato módní přehlídka ke koupi oblečení nebo módního doplňků?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne4774,6 %74,6 %  
ano1625,4 %25,4 %  

Graf

17. Inspirovala Vás někdy reklama ke koupi oblečení či módních doplňků?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 18, neotázka č. 19].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne3352,38 %52,38 %  
ano3047,62 %47,62 %  

Graf

18. Který typ reklamy Vás inspiroval?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
internetová reklama2170 %33,33 %  
televizní spot723,33 %11,11 %  
reklama na billboardu620 %9,52 %  
leták413,33 %6,35 %  
celebrity13,33 %1,59 %  
časopis13,33 %1,59 %  
reklama v časopisu13,33 %1,59 %  

Graf

19. Jaký žánr hudby posloucháte?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
rock1828,57 %28,57 %  
punk57,94 %7,94 %  
pop46,35 %6,35 %  
hip hop23,17 %3,17 %  
indie rock23,17 %3,17 %  
hipi hopi11,59 %1,59 %  
rock, punk, indie rock...11,59 %1,59 %  
R&B11,59 %1,59 %  
Indie-rock, metal, psychobility, pop-rock11,59 %1,59 %  
pop, rok11,59 %1,59 %  
ostatní odpovědi hip-hop, R´nB
alternativa
rock, drum&base, jungle
rock, pop, zumba
metal
rock, ska, blues
rock, rock n roll, indie, britpop
pop, rock, indie rock, klasika, opera, skoro vše
vocal jazz,blues,electro house,funky soul
indie-rock, pop, rock, punk, metal apod.
různé
indie
vše, co se mi líbí
black metal
punk - rock
indee
vážná, rock, folk
indie rock, rock
to nejtvrdší!!!!!!!!!
rock, pop
minimal
R´n´b
noise, electro, experimental, new-wave, hardcore
punk-rock
hip hop, rap
indeerock
pop, pop-rock, rnb
2742,86 %42,86 % 

Graf

20. Na čem nejčastěji posloucháte svoji oblíbenou hudbu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
jiný mp3 přehrávač/telefon2031,75 %31,75 %  
iPhone1523,81 %23,81 %  
iPod1523,81 %23,81 %  
poslouchám pouze doma (např. přes PC)1320,63 %20,63 %  

Graf

21. Vlastníte některou z těchto věcí od Applu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nevlastním žádný produkt2742,86 %42,86 %  
iPhone2031,75 %31,75 %  
iPod (nano, shuffle, classic)1523,81 %23,81 %  
iPad711,11 %11,11 %  
MacBook (Air, Pro)69,52 %9,52 %  
Mac mini11,59 %1,59 %  

Graf

22. Jaký je Váš věk?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
21 - 243352,38 %52,38 %  
25 - 291726,98 %26,98 %  
15 - 201320,63 %20,63 %  

Graf

23. Pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
muž3250,79 %50,79 %  
žena3149,21 %49,21 %  

Graf

24. Místo bydliště

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Praha4063,49 %63,49 %  
Středočeský kraj812,7 %12,7 %  
Jihočeský kraj57,94 %7,94 %  
Ústecký23,17 %3,17 %  
Plzeňský kraj23,17 %3,17 %  
olomouc11,59 %1,59 %  
Vysočina11,59 %1,59 %  
Pardubický kraj11,59 %1,59 %  
nic11,59 %1,59 %  
jihomoravsky11,59 %1,59 %  
OLOMOUCKÝ11,59 %1,59 %  

Graf

25. Jakého vzdělání jste dosáhl/a?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vysoké2742,86 %42,86 %  
střední odborné s maturitou2438,1 %38,1 %  
vyšší odborné1015,87 %15,87 %  
základní23,17 %3,17 %  

Graf

26. Jaký je Váš sociální status?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
pracuji při studiu2742,86 %42,86 %  
studuji2234,92 %34,92 %  
pracuji1320,63 %20,63 %  
nehledám práci11,59 %1,59 %  

Graf

27. Jaký je Váš čistý měsíční příjem (včetně kapesného)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
8 001 - 15 000 Kč2336,51 %36,51 %  
méně jak 5 000 Kč1422,22 %22,22 %  
více jak 15 000 Kč1320,63 %20,63 %  
5 001 - 8 000 Kč1219,05 %19,05 %  
8 000 - 15 000 Kč11,59 %1,59 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 3 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

17. Inspirovala Vás někdy reklama ke koupi oblečení či módních doplňků?

  • odpověď ano:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi internetová reklama na otázku 18. Který typ reklamy Vás inspiroval?

21. Vlastníte některou z těchto věcí od Applu?

  • odpověď iPhone:
    • 2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi iPhone na otázku 20. Na čem nejčastěji posloucháte svoji oblíbenou hudbu?
  • odpověď nevlastním žádný produkt:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi jiný mp3 přehrávač/telefon na otázku 20. Na čem nejčastěji posloucháte svoji oblíbenou hudbu?

23. Pohlaví

  • odpověď muž:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi oranžová na otázku 2. Jakou barvu preferujete? (vyberte 3 možnosti)

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jakým slovem byste se charakterizovali?

2. Jakou barvu preferujete? (vyberte 3 možnosti)

3. Jaký tvar módních doplňků upřednostňujete?

4. Sledujete módní trendy?

5. Myslíte si, že módní trendy ovlivňují dnešní společnost?

6. Jak často chodíte nakupovat oblečení a módní doplňky?

7. Kolik Kč v průměru jste ochoten/ochotna měsíčně utratit za oblečení či módní doplňky?

8. Jaký módní doplněk byste si nejraději koupili?

9. Kolik jste ochotni za Vámi vybraný doplněk z otázky č. 8 zaplatit v Kč?

10. Volíte své módní doplňky dle ročního období?

11. Co nesmí chybět ve Vašem šatníku?

12. Kolik jste ochotni za zvolený kus oblečení či módního doplňku z otázky č. 11 utratit v Kč?

13. Je pro Vás důležitá značková móda?

14. Kde nejraději nakupujete?

15. Zúčastnili byste se módní přehlídky ve stylu Hipster?

16. Inspirovala by Vás tato módní přehlídka ke koupi oblečení nebo módního doplňků?

17. Inspirovala Vás někdy reklama ke koupi oblečení či módních doplňků?

18. Který typ reklamy Vás inspiroval?

19. Jaký žánr hudby posloucháte?

20. Na čem nejčastěji posloucháte svoji oblíbenou hudbu?

21. Vlastníte některou z těchto věcí od Applu?

22. Jaký je Váš věk?

23. Pohlaví

24. Místo bydliště

25. Jakého vzdělání jste dosáhl/a?

26. Jaký je Váš sociální status?

27. Jaký je Váš čistý měsíční příjem (včetně kapesného)?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jakým slovem byste se charakterizovali?

2. Jakou barvu preferujete? (vyberte 3 možnosti)

3. Jaký tvar módních doplňků upřednostňujete?

4. Sledujete módní trendy?

5. Myslíte si, že módní trendy ovlivňují dnešní společnost?

6. Jak často chodíte nakupovat oblečení a módní doplňky?

7. Kolik Kč v průměru jste ochoten/ochotna měsíčně utratit za oblečení či módní doplňky?

8. Jaký módní doplněk byste si nejraději koupili?

9. Kolik jste ochotni za Vámi vybraný doplněk z otázky č. 8 zaplatit v Kč?

10. Volíte své módní doplňky dle ročního období?

11. Co nesmí chybět ve Vašem šatníku?

12. Kolik jste ochotni za zvolený kus oblečení či módního doplňku z otázky č. 11 utratit v Kč?

13. Je pro Vás důležitá značková móda?

14. Kde nejraději nakupujete?

15. Zúčastnili byste se módní přehlídky ve stylu Hipster?

16. Inspirovala by Vás tato módní přehlídka ke koupi oblečení nebo módního doplňků?

17. Inspirovala Vás někdy reklama ke koupi oblečení či módních doplňků?

18. Který typ reklamy Vás inspiroval?

19. Jaký žánr hudby posloucháte?

20. Na čem nejčastěji posloucháte svoji oblíbenou hudbu?

21. Vlastníte některou z těchto věcí od Applu?

22. Jaký je Váš věk?

23. Pohlaví

24. Místo bydliště

25. Jakého vzdělání jste dosáhl/a?

26. Jaký je Váš sociální status?

27. Jaký je Váš čistý měsíční příjem (včetně kapesného)?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Beladová, M.Hipster (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://hipster.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.