Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Hledání potenciálního zákazníka pro produkt billboard
Hledání potenciálního zákazníka pro produkt billboard
→ Mohou Vaši podřízení pracovat z domova? Sledujete nějak, co v práci dělají a zda nedělají vedle práce ještě něco jiného? ←
(průzkum pro diplomovou práci, cca 10 minut)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Tereza Pavlíková |
---|---|
Šetření: | 21. 01. 2013 - 26. 01. 2013 |
Počet respondentů: | 37 |
Počet otázek (max/průměr): | 9 / 7.49 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 67,9 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.01:52 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Vážení respondenti,
jsem studentka 3. ročníku bakalářského studia, oboru Aplikace matematiky v ekonomii na Přírodovědecké fakultě Ostravské univerzitě v Ostravě. Jedná se o typ dotazníku Business-to-business, který se zaměřuje na hledání potenciálního zákazníka mezi firmy. Obracím se na Vás s žádosti o vyplnění níže uvedeného dotazníku, který bude sloužit k analýze potenciálního zákazníka pro produkt billboard. Pokud nebude řečeno jinak, označte prosím pouze jednu odpověď.
Odpovědi respondentů
1. V jakém oboru podnikáte?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Obchod, dražby, pronájmy (např. maloobchod) | 7 | 18,92 % | 18,92 % |
Služby obchodní (např. reklamní činnost, administrativní správa) | 5 | 13,51 % | 13,51 % |
Zábava, sport, cestování, životní styl | 4 | 10,81 % | 10,81 % |
Informační technologie | 3 | 8,11 % | 8,11 % |
Dřevozpracující činnost | 3 | 8,11 % | 8,11 % |
Zdravotnictví, záchranářství | 3 | 8,11 % | 8,11 % |
Pohostinství a ubytování | 3 | 8,11 % | 8,11 % |
Stavebnictví a řemesla | 2 | 5,41 % | 5,41 % |
Elektřina, teplo, plyn, voda, odpady | 2 | 5,41 % | 5,41 % |
Potravinářství | 2 | 5,41 % | 5,41 % |
politická strana | 1 | 2,7 % | 2,7 % |
Nemovitosti | 1 | 2,7 % | 2,7 % |
Doprava, dopravní prostředky, poštovní a kurýrní služby | 1 | 2,7 % | 2,7 % |
Služby osobní (např. kadeřnictví) | 1 | 2,7 % | 2,7 % |
Zemědělství, chovatelství, lesnictví, rybářství | 1 | 2,7 % | 2,7 % |
2. Jakou formu reklamy pro svůj výrobek či službu byste zvolil(a)?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Internet | 23 | 62,16 % | 62,16 % |
Letáky, brožury, plakáty, billboardy | 21 | 56,76 % | 56,76 % |
Noviny | 9 | 24,32 % | 24,32 % |
Rádio | 5 | 13,51 % | 13,51 % |
Televize | 4 | 10,81 % | 10,81 % |
3. Slyšel(a) jste někdy o billboardu? Pokud ne, přejděte k otázce č. 8. Pokud ano, pokračujte prosím ve vyplňování otázkou č. 4
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 4, Ne → otázka č. 8].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano | 32 | 86,49 % | 86,49 % |
Ne | 5 | 13,51 % | 13,51 % |
4. Jaké místo považujete za nejvhodnější pro umístění billboardu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Centrum města | 21 | 65,63 % | 56,76 % |
Mimo město | 5 | 15,63 % | 13,51 % |
Vesnice | 4 | 12,5 % | 10,81 % |
NIKDE. Nepovažuji tuto reklamu za vhodnou. | 1 | 3,13 % | 2,7 % |
Dálnice | 1 | 3,13 % | 2,7 % |
5. Jaký typ a rozměr billboardu preferujete?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Euro billboard 5,1 x 2,4 m | 15 | 46,88 % | 40,54 % |
Citylight 1,18 x 1,75 m (s podsvícením) | 4 | 12,5 % | 10,81 % |
Eurobacklight 5,1 x 2,4 m (s podsvícením) | 3 | 9,38 % | 8,11 % |
Mostní panely 1,25 x 3 – 21 m | 2 | 6,25 % | 5,41 % |
Backlight 9,6 x 3,6 m (s podsvícením) | 2 | 6,25 % | 5,41 % |
Nevím | 2 | 6,25 % | 5,41 % |
Nepreferuji tuto formu reklamy. | 1 | 3,13 % | 2,7 % |
to přeci záleží na umístění... | 1 | 3,13 % | 2,7 % |
Bigboard 9,6 x 3,6 m | 1 | 3,13 % | 2,7 % |
nejsem si jistá | 1 | 3,13 % | 2,7 % |
6. Jakou dobu pro vyvěšení billboardu si představujete?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
1 měsíc | 14 | 43,75 % | 37,84 % |
6 měsíců | 14 | 43,75 % | 37,84 % |
12 měsíců | 2 | 6,25 % | 5,41 % |
0 | 1 | 3,13 % | 2,7 % |
3 měsíce | 1 | 3,13 % | 2,7 % |
7. Kolik jste ochotni zaplatit za měsíční vyvěs billboardu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Méně než 8 000 Kč | 15 | 46,88 % | 40,54 % |
8 000 Kč - 9 000 Kč | 7 | 21,88 % | 18,92 % |
9 001 Kč - 10 000 Kč | 5 | 15,63 % | 13,51 % |
10 001 Kč - 11 000 Kč | 2 | 6,25 % | 5,41 % |
11 000 a více Kč | 1 | 3,13 % | 2,7 % |
Ani zadarmo. | 1 | 3,13 % | 2,7 % |
Nevím | 1 | 3,13 % | 2,7 % |
8. Jak velký je Váš podnik?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Mikropodnik (počet zaměstnanců je menší než 10 osob, roční obrat je menší než 2 miliony EUR) | 25 | 67,57 % | 67,57 % |
Malý podnik (počet zaměstnanců je menší než 50 osob, roční obrat je menší než 10 miliony EUR) | 10 | 27,03 % | 27,03 % |
Střední podnik (počet zaměstnanců je menší než 250 osob, roční obrat je menší než 50 miliony EUR) | 2 | 5,41 % | 5,41 % |
9. Další připomínky:
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
Billboardy jsou pasé. Vytáhněte hlavu z p*dele a věnujte se moderním formám reklamy.
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.