Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Hodnocení gastronomických služeb

Hodnocení gastronomických služeb

Dopis Ježíškovi - Vánoční dárky 2016
Jaké dárky Vám udělají pod stromečkem radost a jaké byste radši nedostávali?

(veřejné výsledky pro všechny "ježíšky" již 10. prosince ve 12:00)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Šárka Maierová
Šetření:13. 02. 2013 - 23. 02. 2013
Počet respondentů:202
Počet otázek (max/průměr):11 / 11
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:70,1 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.04:15
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

 Dobrý den,

 

jsem studentkou magisterského studia a tento výzkum slouží pro mou diplomou práci. 

Cílem výzkumu je zjistit, na jaká hodnotící kritéria klade veřejnost důraz při hodnocení a návštěvě gastronomického zařízení.

 

Předem děkuji za vyplnění dotazníku!

 

Odpovědi respondentů

1. Ohodnoťte podle vlastního názoru důležitost kritérií, týkajících se prostředí, pro hodnocení gastronomických služeb. Použijte škálu od 1 do 5 (1- nejméně důležité kritérium, 3 – středně důležité kritérium, 5 – nejvíce důležité kritérium):

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Design exteriéru gastronomického zařízení3.0991.01
Design interiéru gastronomického zařízení3.8370.721
Poloha a dostupnost3.6531.078
Parkování v místě3.0541.596
Venkovní posezení3.2431.075
Čistota (toalety...)4.470.843
Vybavenost (TV, dětský koutek)2.4551.129
Vzhled personálu3.2521.05
Zcela nekuřácké prostředí3.3761.71
Možnost kouření uvnitř gastronomického zařízení1.9461.418
Občasná inovace a přizpůsobení se novým trendům2.9951.064

Graf

2. Ohodnoťte podle vlastního názoru důležitost kritérií, týkajících se péče a přístupu k zákazníkovi, pro hodnocení gastronomických služeb. Použijte škálu od 1 do 5 (1- nejméně důležité kritérium, 3 – středně důležité kritérium, 5 – nejvíce důležité kritérium):

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Doba čekání na příjem objednávky4.2430.718
Kvalita personálu dle chování k hostům4.50.696
Kvalita personálu dle profesionality, odborných znalostí3.8470.823
Vyhovění personálu specifickému přání hosta (voda z kohoutku…)3.9010.881
Příležitostný zábavný program (koncert, sportovní přenosy)2.4951.042

Graf

3. Ohodnoťte podle vlastního názoru důležitost kritérií, týkajících se sortimentu, pro hodnocení gastronomických služeb. Použijte škálu od 1 do 5 (1- nejméně důležité kritérium, 3 – středně důležité kritérium, 5 – nejvíce důležité kritérium):

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Široká nabídka sortimentu3.2970.922
Ceny odpovídající kvalitě služeb4.2570.845
Pravidelná obměna sortimentu2.8371.008
Nabídka mezinárodní kuchyně2.951.037
Nabídka české kuchyně3.1091.166
Možnost poledního menu3.521.17
Snaha o zpestření nabídky (myslivecké, zabijačkové hody3.2131.415

Graf

4. Jak často navštěvujete gastronomická zařízení (restaurace, kavárny, vinárny)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1x týdně6230,69 %30,69 %  
několikrát týdně5024,75 %24,75 %  
1 - 2x do měsíce4924,26 %24,26 %  
nepravidelně2311,39 %11,39 %  
vyjímečně115,45 %5,45 %  
denně62,97 %2,97 %  
když jsem pracovala tak prakticky denně na oběd, zde ve Francii skoro vůbec10,5 %0,5 %  

Graf

5. Za jakým nejčastějším účelem navštěvujete gastronomická zařízení?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
stravování10853,47 %53,47 %  
setkání s přáteli8039,6 %39,6 %  
konzumace alkoholických nápojů94,46 %4,46 %  
záleží kdy, přes den za účelem oběda, večer za účelem setkání s přáteli10,5 %0,5 %  
setkání s přáteli u dobrého jídla a nealkopití10,5 %0,5 %  
buď stravování, nebo posezení s přáteli10,5 %0,5 %  
kombinace odpovědí 1 až 310,5 %0,5 %  
pracovní záležitosti, obchodní jednání10,5 %0,5 %  

Graf

6. Jakou formu stravovaní nejčastěji využíváte při návštěvě gastronomického zařízení?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
oběd10350,99 %50,99 %  
večeře9647,52 %47,52 %  
nestravuji se v gastronomickém zařízení31,49 %1,49 %  

Graf

7. Jakým způsobem vyhledáváte dobrou restauraci, hotel apod.?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
chodím tam, kde mám dobré zkušenosti8341,09 %41,09 %  
na doporučení známých7738,12 %38,12 %  
pomocí internetu2411,88 %11,88 %  
rád(a) objevuji nové podniky178,42 %8,42 %  
doporučení z infocentra, z reklamních letáků, průvodců, tisku10,5 %0,5 %  

Graf

8. Velikost obce dle počtu obyvatel, ve které v současné době bydlíte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nad 100 0008642,57 %42,57 %  
do 4 9995828,71 %28,71 %  
10 000 – 49 9993115,35 %15,35 %  
50 000 – 99 999157,43 %7,43 %  
5000 – 9 999115,45 %5,45 %  
50 000 – 99 999              50 000 – 99 999      end_of_the_skype_highlighting10,5 %0,5 %  

Graf

9. Věk:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18 – 25 let13365,84 %65,84 %  
26 – 30 let4522,28 %22,28 %  
31 – 40 let178,42 %8,42 %  
41 – 50 let73,47 %3,47 %  

Graf

10. Nejvyšší dosažené vzdělání:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vysokoškolské11657,43 %57,43 %  
středoškolské7838,61 %38,61 %  
základní52,48 %2,48 %  
vyšší odborné31,49 %1,49 %  

Graf

11. Pohlaví:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena15576,73 %76,73 %  
Muž4723,27 %23,27 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 2 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

2. Ohodnoťte podle vlastního názoru důležitost kritérií, týkajících se péče a přístupu k zákazníkovi, pro hodnocení gastronomických služeb. Použijte škálu od 1 do 5 (1- nejméně důležité kritérium, 3 – středně důležité kritérium, 5 – nejvíce důležité kritérium):

  • odpověď Kvalita personálu dle chování k hostům=5:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vzhled personálu=5 na otázku 1. Ohodnoťte podle vlastního názoru důležitost kritérií, týkajících se prostředí, pro hodnocení gastronomických služeb. Použijte škálu od 1 do 5 (1- nejméně důležité kritérium, 3 – středně důležité kritérium, 5 – nejvíce důležité kritérium):

9. Věk:

  • odpověď 18 – 25 let:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Design interiéru gastronomického zařízení=2 na otázku 1. Ohodnoťte podle vlastního názoru důležitost kritérií, týkajících se prostředí, pro hodnocení gastronomických služeb. Použijte škálu od 1 do 5 (1- nejméně důležité kritérium, 3 – středně důležité kritérium, 5 – nejvíce důležité kritérium):

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Ohodnoťte podle vlastního názoru důležitost kritérií, týkajících se prostředí, pro hodnocení gastronomických služeb. Použijte škálu od 1 do 5 (1- nejméně důležité kritérium, 3 – středně důležité kritérium, 5 – nejvíce důležité kritérium):

2. Ohodnoťte podle vlastního názoru důležitost kritérií, týkajících se péče a přístupu k zákazníkovi, pro hodnocení gastronomických služeb. Použijte škálu od 1 do 5 (1- nejméně důležité kritérium, 3 – středně důležité kritérium, 5 – nejvíce důležité kritérium):

3. Ohodnoťte podle vlastního názoru důležitost kritérií, týkajících se sortimentu, pro hodnocení gastronomických služeb. Použijte škálu od 1 do 5 (1- nejméně důležité kritérium, 3 – středně důležité kritérium, 5 – nejvíce důležité kritérium):

4. Jak často navštěvujete gastronomická zařízení (restaurace, kavárny, vinárny)?

5. Za jakým nejčastějším účelem navštěvujete gastronomická zařízení?

6. Jakou formu stravovaní nejčastěji využíváte při návštěvě gastronomického zařízení?

7. Jakým způsobem vyhledáváte dobrou restauraci, hotel apod.?

8. Velikost obce dle počtu obyvatel, ve které v současné době bydlíte?

9. Věk:

10. Nejvyšší dosažené vzdělání:

11. Pohlaví:

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Ohodnoťte podle vlastního názoru důležitost kritérií, týkajících se prostředí, pro hodnocení gastronomických služeb. Použijte škálu od 1 do 5 (1- nejméně důležité kritérium, 3 – středně důležité kritérium, 5 – nejvíce důležité kritérium):

2. Ohodnoťte podle vlastního názoru důležitost kritérií, týkajících se péče a přístupu k zákazníkovi, pro hodnocení gastronomických služeb. Použijte škálu od 1 do 5 (1- nejméně důležité kritérium, 3 – středně důležité kritérium, 5 – nejvíce důležité kritérium):

3. Ohodnoťte podle vlastního názoru důležitost kritérií, týkajících se sortimentu, pro hodnocení gastronomických služeb. Použijte škálu od 1 do 5 (1- nejméně důležité kritérium, 3 – středně důležité kritérium, 5 – nejvíce důležité kritérium):

4. Jak často navštěvujete gastronomická zařízení (restaurace, kavárny, vinárny)?

5. Za jakým nejčastějším účelem navštěvujete gastronomická zařízení?

6. Jakou formu stravovaní nejčastěji využíváte při návštěvě gastronomického zařízení?

7. Jakým způsobem vyhledáváte dobrou restauraci, hotel apod.?

8. Velikost obce dle počtu obyvatel, ve které v současné době bydlíte?

9. Věk:

10. Nejvyšší dosažené vzdělání:

11. Pohlaví:

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Maierová, Š.Hodnocení gastronomických služeb (výsledky průzkumu), 2013. Dostupné online na https://hodnoceni-gastronomickych-sl.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.