Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Hodnocení kultury ČZU
Hodnocení kultury ČZU
→ Mouchy spolknuté při jízdě na kole a pavouci snězení ve spánku se nepočítají :-) ←
(cca 1 min, veřejné výsledky)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Anna Sedláčková |
---|---|
Šetření: | 22. 04. 2010 - 29. 04. 2010 |
Počet respondentů: | 8 |
Počet otázek (max/průměr): | 16 / 16 |
Použité ochrany: | unikátní IP |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | nelze zjistit |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.04:45 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Jsem studentkou Vyšší odborné školy sociální a pedagogické a v rámci předmětu Management zpracovávám seminární práci na téma Hodnocení kultury České zemědělské univerzity, proto prosím její studenty, rodiče studentů, učitelé a ostatní zaměstnance školy o vyplnění dotazníku. Děkuji
Odpovědi respondentů
1. Jaké máte povědomí o cílech školy?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
průměrné povědomí o cílech, možnost účastnit se na plánování | 2 | 25 % | 25 % |
dobrá znalost cílů, účast na společném plánování | 2 | 25 % | 25 % |
žádné povědomí o cílech školy, neúčastním se plánování | 2 | 25 % | 25 % |
malá znalost cílů a malá účast na plánování | 2 | 25 % | 25 % |
2. Jakou máte důvěru ve vedení školy?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
vysoká důvěra ve vedení školy | 4 | 50 % | 50 % |
většina sboru věří ve vedení školy | 2 | 25 % | 25 % |
nedůvěra ve vedení školy | 1 | 12,5 % | 12,5 % |
průměrná či částečná důvěra ve vedení školy | 1 | 12,5 % | 12,5 % |
3. Jaký je podle Vás převládající styl řízení ve vztahu k lidem?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
vedení obvykle k názorům pracovníků hodně přihlíží a využívá je i při rozhodování | 5 | 62,5 % | 62,5 % |
pracovníci mají vždy možnost se vyjádřit k důležitým otázkám, je velká snaha dosáhnout v zásadních věcech konsensu | 2 | 25 % | 25 % |
jsou omezené možnosti vyjádření se, názory jiných se berou v úvahu jen zřídka | 1 | 12,5 % | 12,5 % |
4. Jaký je režim školy a organizační struktura?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
velmi dobře zaběhlý a dodržovaný režim, funkční struktura včetně delegování pravomocí | 3 | 37,5 % | 37,5 % |
dobrý režim školy s fungující organizační strukturou | 3 | 37,5 % | 37,5 % |
formální režim i struktura nejsou dodržovány, delegování nefunguje | 1 | 12,5 % | 12,5 % |
režim a struktura s některými problémy, klady i zápory | 1 | 12,5 % | 12,5 % |
5. Jaké je zaměření vedení na pracovní úkoly?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
škola je vysoce orientovaná na výkon, plnění úkol se velmi sleduje | 4 | 50 % | 50 % |
výsledkům a výkonnosti se věnuje náležitá pozornost | 3 | 37,5 % | 37,5 % |
výsledky a výkony se sledují někdy více, někdy méně | 1 | 12,5 % | 12,5 % |
6. Na jaké úrovni je kontrola?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
kontrola je na dobré úrovni, hledají se i příčiny problému, nejen viníci | 4 | 50 % | 50 % |
kontrola je průměrně přísná a intenzivní s průměrným zaměřením na všechny | 2 | 25 % | 25 % |
chybí účinná kontrola téměř všeho a všech | 1 | 12,5 % | 12,5 % |
kontrola je systematická a kvalitní, zaměřená na hledání příčin i na prevenci, postihuje vše | 1 | 12,5 % | 12,5 % |
7. Jaká je motivace pracovníků?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
motivace pracovníkků je na dobré úrovni | 5 | 62,5 % | 62,5 % |
lidé jsou minimálně motivováni k práci | 2 | 25 % | 25 % |
motivace pracovníků je průměrná | 1 | 12,5 % | 12,5 % |
8. Jaká je komunikace a informovanost pracovníků školy?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
dobrá informovanost, pracovníci mají potřebné informace, komunikace bez problémů | 5 | 62,5 % | 62,5 % |
špatná informovanost, důležité informace dost často chybí | 2 | 25 % | 25 % |
střední informovanost, občas se objevuje zadržování určitých informací | 1 | 12,5 % | 12,5 % |
9. Jaká je komnikace školy s okolím a rodiči?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
je asi dostatečná, jsou zde příležitosti pro zlepšení | 2 | 25 % | 25 % |
je dobrá, zaměřená především na rodiče | 2 | 25 % | 25 % |
škola se jí věnuje málo, je podprůměrná | 2 | 25 % | 25 % |
nedostatečná, vykazuje řadu nedostatků a nedorozumění | 1 | 12,5 % | 12,5 % |
velmi kvalitní, škola věnuje velkou pozornost komunikaci s partnery a zejména s rodiči | 1 | 12,5 % | 12,5 % |
10. Jaký je rozvoj učitelů?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
jasná personální politika, která se v zásadě dodržuje a podporuje včetně DVPP | 4 | 50 % | 50 % |
personální politika existuje spíš na papíře, v praxi se hodně porušuje, OVPP se přikládá malý význam | 2 | 25 % | 25 % |
neexistuje jasná personální politika, DVPP se nepodporuje | 1 | 12,5 % | 12,5 % |
jasná personání politika, vysoká podpora rozvoje učitelů a DVPP | 1 | 12,5 % | 12,5 % |
11. Jaké jsou pracovní podmínky pro výuku?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
dobré pracovní podmínky pro práci učitelů | 7 | 87,5 % | 87,5 % |
špatné, v určitých případech neodpovídají zákonným normám | 1 | 12,5 % | 12,5 % |
12. Jaké je estetické prostředí a pořádek ve škole?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
velmi dobrá estetická úroveň bez problémů | 7 | 87,5 % | 87,5 % |
špatná estetická úroveň včetně problémů s hygienou a úklidem | 1 | 12,5 % | 12,5 % |
13. Jaké jsou vztahy mezi pracovníky?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
výborné vztahy, atmosféra týmové spolupráce | 3 | 37,5 % | 37,5 % |
vtzahy jsou dobré, pracovníci spolupracují | 3 | 37,5 % | 37,5 % |
vztahy umožňují potřebnou spolupráci | 2 | 25 % | 25 % |
14. Jaké jsou vztahy mezi učiteli a žáky?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
dobré vztahy přispívají k pohodě při výuce | 4 | 50 % | 50 % |
interakce je průměrná s výkyvy na obě strany | 2 | 25 % | 25 % |
vzahy mohou být lepší, často se vyskytují problémy | 1 | 12,5 % | 12,5 % |
výborné vztahy a atmosféra důvěry přispívají k výsledkům | 1 | 12,5 % | 12,5 % |
15. Jaké se očekávají výsledky vzdělání?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
očekává se dosažení nadprůměrných výsledků | 4 | 50 % | 50 % |
očkekává se dosažení standardu | 3 | 37,5 % | 37,5 % |
nízké očekávání výsledků vzdělávání | 1 | 12,5 % | 12,5 % |
16. Jaký máte vztah k ČZU?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
student | 7 | 87,5 % | 87,5 % |
rodič studenta | 1 | 12,5 % | 12,5 % |
Zdroje respondentů
Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):
- nezjištěno (79,6 %)
Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.