Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Hodnocení kultury ČZU
Hodnocení kultury ČZU
→ Jaké dárky Vám udělají pod stromečkem radost a jaké byste radši nedostávali? ←
(veřejné výsledky pro všechny "ježíšky" již 14. prosince ve 12:00)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Anna Sedláčková |
---|---|
Šetření: | 22. 04. 2010 - 29. 04. 2010 |
Počet respondentů: | 8 |
Počet otázek (max/průměr): | 16 / 16 |
Použité ochrany: | unikátní IP |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | nelze zjistit |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.04:45 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Jsem studentkou Vyšší odborné školy sociální a pedagogické a v rámci předmětu Management zpracovávám seminární práci na téma Hodnocení kultury České zemědělské univerzity, proto prosím její studenty, rodiče studentů, učitelé a ostatní zaměstnance školy o vyplnění dotazníku. Děkuji
Odpovědi respondentů
1. Jaké máte povědomí o cílech školy?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
průměrné povědomí o cílech, možnost účastnit se na plánování | 2 | 25 % | 25 % |
dobrá znalost cílů, účast na společném plánování | 2 | 25 % | 25 % |
žádné povědomí o cílech školy, neúčastním se plánování | 2 | 25 % | 25 % |
malá znalost cílů a malá účast na plánování | 2 | 25 % | 25 % |
2. Jakou máte důvěru ve vedení školy?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
vysoká důvěra ve vedení školy | 4 | 50 % | 50 % |
většina sboru věří ve vedení školy | 2 | 25 % | 25 % |
nedůvěra ve vedení školy | 1 | 12,5 % | 12,5 % |
průměrná či částečná důvěra ve vedení školy | 1 | 12,5 % | 12,5 % |
3. Jaký je podle Vás převládající styl řízení ve vztahu k lidem?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
vedení obvykle k názorům pracovníků hodně přihlíží a využívá je i při rozhodování | 5 | 62,5 % | 62,5 % |
pracovníci mají vždy možnost se vyjádřit k důležitým otázkám, je velká snaha dosáhnout v zásadních věcech konsensu | 2 | 25 % | 25 % |
jsou omezené možnosti vyjádření se, názory jiných se berou v úvahu jen zřídka | 1 | 12,5 % | 12,5 % |
4. Jaký je režim školy a organizační struktura?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
velmi dobře zaběhlý a dodržovaný režim, funkční struktura včetně delegování pravomocí | 3 | 37,5 % | 37,5 % |
dobrý režim školy s fungující organizační strukturou | 3 | 37,5 % | 37,5 % |
formální režim i struktura nejsou dodržovány, delegování nefunguje | 1 | 12,5 % | 12,5 % |
režim a struktura s některými problémy, klady i zápory | 1 | 12,5 % | 12,5 % |
5. Jaké je zaměření vedení na pracovní úkoly?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
škola je vysoce orientovaná na výkon, plnění úkol se velmi sleduje | 4 | 50 % | 50 % |
výsledkům a výkonnosti se věnuje náležitá pozornost | 3 | 37,5 % | 37,5 % |
výsledky a výkony se sledují někdy více, někdy méně | 1 | 12,5 % | 12,5 % |
6. Na jaké úrovni je kontrola?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
kontrola je na dobré úrovni, hledají se i příčiny problému, nejen viníci | 4 | 50 % | 50 % |
kontrola je průměrně přísná a intenzivní s průměrným zaměřením na všechny | 2 | 25 % | 25 % |
chybí účinná kontrola téměř všeho a všech | 1 | 12,5 % | 12,5 % |
kontrola je systematická a kvalitní, zaměřená na hledání příčin i na prevenci, postihuje vše | 1 | 12,5 % | 12,5 % |
7. Jaká je motivace pracovníků?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
motivace pracovníkků je na dobré úrovni | 5 | 62,5 % | 62,5 % |
lidé jsou minimálně motivováni k práci | 2 | 25 % | 25 % |
motivace pracovníků je průměrná | 1 | 12,5 % | 12,5 % |
8. Jaká je komunikace a informovanost pracovníků školy?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
dobrá informovanost, pracovníci mají potřebné informace, komunikace bez problémů | 5 | 62,5 % | 62,5 % |
špatná informovanost, důležité informace dost často chybí | 2 | 25 % | 25 % |
střední informovanost, občas se objevuje zadržování určitých informací | 1 | 12,5 % | 12,5 % |
9. Jaká je komnikace školy s okolím a rodiči?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
je asi dostatečná, jsou zde příležitosti pro zlepšení | 2 | 25 % | 25 % |
je dobrá, zaměřená především na rodiče | 2 | 25 % | 25 % |
škola se jí věnuje málo, je podprůměrná | 2 | 25 % | 25 % |
nedostatečná, vykazuje řadu nedostatků a nedorozumění | 1 | 12,5 % | 12,5 % |
velmi kvalitní, škola věnuje velkou pozornost komunikaci s partnery a zejména s rodiči | 1 | 12,5 % | 12,5 % |
10. Jaký je rozvoj učitelů?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
jasná personální politika, která se v zásadě dodržuje a podporuje včetně DVPP | 4 | 50 % | 50 % |
personální politika existuje spíš na papíře, v praxi se hodně porušuje, OVPP se přikládá malý význam | 2 | 25 % | 25 % |
neexistuje jasná personální politika, DVPP se nepodporuje | 1 | 12,5 % | 12,5 % |
jasná personání politika, vysoká podpora rozvoje učitelů a DVPP | 1 | 12,5 % | 12,5 % |
11. Jaké jsou pracovní podmínky pro výuku?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
dobré pracovní podmínky pro práci učitelů | 7 | 87,5 % | 87,5 % |
špatné, v určitých případech neodpovídají zákonným normám | 1 | 12,5 % | 12,5 % |
12. Jaké je estetické prostředí a pořádek ve škole?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
velmi dobrá estetická úroveň bez problémů | 7 | 87,5 % | 87,5 % |
špatná estetická úroveň včetně problémů s hygienou a úklidem | 1 | 12,5 % | 12,5 % |
13. Jaké jsou vztahy mezi pracovníky?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
výborné vztahy, atmosféra týmové spolupráce | 3 | 37,5 % | 37,5 % |
vtzahy jsou dobré, pracovníci spolupracují | 3 | 37,5 % | 37,5 % |
vztahy umožňují potřebnou spolupráci | 2 | 25 % | 25 % |
14. Jaké jsou vztahy mezi učiteli a žáky?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
dobré vztahy přispívají k pohodě při výuce | 4 | 50 % | 50 % |
interakce je průměrná s výkyvy na obě strany | 2 | 25 % | 25 % |
vzahy mohou být lepší, často se vyskytují problémy | 1 | 12,5 % | 12,5 % |
výborné vztahy a atmosféra důvěry přispívají k výsledkům | 1 | 12,5 % | 12,5 % |
15. Jaké se očekávají výsledky vzdělání?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
očekává se dosažení nadprůměrných výsledků | 4 | 50 % | 50 % |
očkekává se dosažení standardu | 3 | 37,5 % | 37,5 % |
nízké očekávání výsledků vzdělávání | 1 | 12,5 % | 12,5 % |
16. Jaký máte vztah k ČZU?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
student | 7 | 87,5 % | 87,5 % |
rodič studenta | 1 | 12,5 % | 12,5 % |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.