Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Hodnocení kultury mateřské školy

Hodnocení kultury mateřské školy

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Veronika Šnuriková
Šetření:02. 05. 2018 - 18. 05. 2018
Počet respondentů:61
Počet otázek (max/průměr):16 / 14
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:46,6 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.04:39
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den, jmenuji se Veronika Šnuriková a jsem studentkou 3. ročníku bakalářského studia Školský management na Pedagogické fakultě Karlovy Univerzity.

Dotazník je určen pro rodiče, jejichž děti navštěvují mateřskou školu a také pro učitele MŠ. Bude sloužit jako podklad pro moji bakalářskou práci. Vžijte se do role hodnotitele konkrétní školy, kterou Vaše dítě navštěvuje (nebo v ní pracujete) a vyplňte, prosím, následující dotazník.

Instrukce pro vyplnění dotazníku (nápověda)

Dobrý den, jmenuji se Veronika Šnuriková a jsem studentkou 3. ročníku bakalářského studia Školský management na Pedagogické fakultě Karlovy Univerzity.

Dotazník je určen pro rodiče, jejichž děti navštěvují mateřskou školu a také pro učitele MŠ. Bude sloužit jako podklad pro moji bakalářskou práci. Vžijte se do role hodnotitele konkrétní školy, kterou Vaše dítě navštěvuje (nebo v ní pracujete) a vyplňte, prosím, následující dotazník.

Odpovědi respondentů

1. Je škola inovativní, používá moderní nástroje k výuce? (Interaktivní tabule, dětské počítače, jiné elektronické pomůcky) Pokud ano, které?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano, škola podporuje inovativnosti, je aktivní.otázka č. 2, Ano, ale pouze takové inovativnosti a novinky, které musí.otázka č. 2, Ne, projevy inovativnosti nevidímotázka č. 3, Nevímotázka č. 3].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne, projevy inovativnosti nevidím2947,54 %47,54 %  
Ano, škola podporuje inovativnosti, je aktivní.2134,43 %34,43 %  
Nevím69,84 %9,84 %  
Ano, ale pouze takové inovativnosti a novinky, které musí.58,2 %8,2 %  

Graf

2. Které?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Interaktivní tabule415,38 %6,56 %  
interaktivní tabule, PC27,69 %3,28 %  
Tabule13,85 %1,64 %  
přístup k dětem , učení samostatnosti, přehledné třídy, nové moderní hry13,85 %1,64 %  
Interaktivní tabule, počítač13,85 %1,64 %  
Moderní hry, počítač 13,85 %1,64 %  
aktivitu13,85 %1,64 %  
Elektronicke pomucky13,85 %1,64 %  
judr josefa mareše13,85 %1,64 %  
interaktivní tabule, magicboxy,...13,85 %1,64 %  
ostatní odpovědi Interaktivni tabule, pc, tablet
Interaktivní tabuli
Interaktivní tabule,
Televize, možnost tančit při televizi
počítač
určitá forma výuky
Interaktivní tabule, magic box
iPad,magic box,interaktivni tabule,mezin.programy
Interaktivní tabule, včelku, tablet
Interaktivní tabule, počítače
interaktivní tabule, interaktivní koberec, včelka BOT, vizualizér
interaktivní tabule, tablety, magic boxy
1246,15 %19,67 % 

Graf

3. Nabízí mateřská škola kroužky a vyžití pro děti?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano, nabízí velký výběr aktivit pro děti2337,7 %37,7 %  
Ano, ale nabídka je omezená2134,43 %34,43 %  
Ne, škola kroužky nenabízí1422,95 %22,95 %  
školka kroužky nabízí, výběr aktivit bych neoznačila ani jako velký ani jako omezený, jeví se mi to naprosto přiměřené tomu, co od školky očekávám11,64 %1,64 %  
Na přání rodičů, kroužky do MŠ nepatři11,64 %1,64 %  
Hudebně taneční kroužek pod vedením lektorek ze ZUŠ, kroužek Hezky česky pro děti s OMJ11,64 %1,64 %  

Graf

4. Odpovídají výstupy dětí očekávání rodičů?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše ano3557,38 %57,38 %  
Ano, rodiče jsou nadmíru spokojeni2032,79 %32,79 %  
Ne, rodiče nejsou spokojeni23,28 %3,28 %  
Spíše ne23,28 %3,28 %  
já spokojená jsem, ostatní rodiče neřeším11,64 %1,64 %  
Nevím11,64 %1,64 %  

Graf

5. Je komunikace rodičů a učitelů na dostatečně dobré úrovni?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano, komunikace je na dobré úrovni, ale jsou zde příležitosti ke zlepšení3049,18 %49,18 %  
Ano, komunikace je bezproblémová, rodiče se vždy včas vše dozví2744,26 %44,26 %  
Ne, komunikace není na dobré úrovni46,56 %6,56 %  

Graf

6. Jsou vztahy mezi dětmi a pracovníky dobré?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano, jsou velmi dobré, děti mají učitelky rádi a školu navštěvují s radostí4370,49 %70,49 %  
Vztahy jsou dobré, ale nijak zvlášť vyjímečné1219,67 %19,67 %  
Neutrální vztahy, děti se do školy moc netěší46,56 %6,56 %  
Učitelky bezvadné, ale děti se bojí ředitelky (i někteří rodiče)11,64 %1,64 %  
Vztahy nejsou dobré, děti brečí a do školy nechtějí11,64 %1,64 %  

Graf

7. Je škola hezky vyzdobená a pestře vybavená?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano, škola je na pohled mimořádně krásně vyzdobená a čistá, děti mají dostatek hraček3760,66 %60,66 %  
Ano, škola je běžně vyzdobená a vybavená2032,79 %32,79 %  
Škola není nijak zvlášť hezky vyzdobená a vybavená34,92 %4,92 %  
Ne, škola jeví známky zanedbání11,64 %1,64 %  

Graf

8. Doporučil/a byste školu svým známým? Proč?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 9, Neotázka č. 10].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano5488,52 %88,52 %  
Ne711,48 %11,48 %  

Graf

9. Proč? Vyniká škola v něčem?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Dobří učitelé11,85 %1,64 %  
Skvělá komunikace na vnější i vnitřní úrovni11,85 %1,64 %  
zdravá výživa, přístup k přírodě11,85 %1,64 %  
Paní ředitelka je velmi aktivní člověk,který neustále plánuje aktivity a bohatý program pro děti. Důraz je kladen nejen na přístupu učitelů k dětem, ale i na vzájemne porozumění mezi učiteli. 11,85 %1,64 %  
Je to super školka11,85 %1,64 %  
Velká zahrada, milé paní učitelky.11,85 %1,64 %  
Atmosférou, kladenín důrazu na hodnoty a vztahy11,85 %1,64 %  
skvělá atmosféra, báječné učitelky, na které se děti těší, prostorné třídy plné barev, kreativní tvoření, procházky, hřiště, milí a vstřícný přístup, plno hraček a her, veliké třídy, celá jedna zed plná prolézaček a žebřin na blbnutí se žíněnkami 11,85 %1,64 %  
Je zde pan učitel, což je stále spíše výjimečné.11,85 %1,64 %  
Školu bych doporučila - vlídné prostředí, ve kterém se děti cítí dobře, menší počet dětí ve třídě, ochotné a milé učitelky.11,85 %1,64 %  
ostatní odpovědi Dobré výsledky v logopedické třídě.
Jsem spokojená s učitelkami. Mají pěknou zahradu, ale děti nechodí odpoledne ven tak často, jak bych si představovala.
Zajímavý program,časté akce s rodiči, skvěle ucitelky
Domaci pristup
je úplně normální, což je přesně to, co mi vyhovuje, na nic si nehrají, úplně normálně se věnují tomu, aby u nich děti byly spokojené a připravené na nástup do 1. třídy
Individuální přístup, kapacita max 20 dětí na 4 učitelky, ve školce rozvíjí dovednosti: kreslení, zpívání, tancování, říkanky, chodí s dětmi často do přírody, do ZOO, pořádají výlety po okolí (obora, na zvířátka, do lesa, na hřiště)
vede k soužití s přírodou (různé projekty)
objekt
příjemné vesnické prostředí, profesionální přístup učitelek, nehrotí každou rymicku, spíše naopak, chtějí aby si děti udělaly dobrou imunitu.
Běžná MŠ v místě bydliště. Dítě je spokojené. Nevnímám výrazné nedostatky. Hlavní roli ve výchově by měla sehrávat rodina.
Dobrý personál.
Vybaveni, kvalita
je to podnikova skolka, do ktere berou bez problemu deti od dvou let a vychazi vstric jejich specifickym potrebam. Navic se ve skolce konaji casto edukativni/zabavne programy.
Montessori pedagogika.
protože se chci něco naučit
dobré zkušenosti
Domeček Hořovice
máme 7 pracovišť, každé je jinak zaměřené - vybere si každý - např. třídy montesorri, program "Začít spolu",...
Mame krasnou zahradu, prostorne tridy s prijemnym interierem, vlastni kuchyne, vsestranna nabidka zajmovych cinnosti, prima ucitelky, vedeni, provozni personal a kucharky.
Má nádhernou zahradu.
velká přírodní zahrada, pestré vybavení nábytku - učebních pomůcek, nabídka edukačních činností
Vztah pedagogických pracovnic k dětem
vstřícný personál,perfektní vybavení, velká zahrada
Ani ne
Hezké vztahy mezi učitelkami a dětmi, výborná strava, možnost chodit na vycházky do velkého parku a na více hřišť, také vlastní zahrada.
Účast na různých akcích pořádané jinými subjekty,
Děti jsou blízko domovu, používají se různé metody
nachází se ve středu města, je zde speciální logo třída,rodinné prostředí
Ne
pro okolí je v pořádku
Téměř rodinné prostředí
Spolupráce s rodiči, inkluzivní prostředí
Rodinná atmosféra, dostatek akcí pro děti i pro rodiče.
je to rodinná školka s individuálním přístupem v nádherné lokalitě Prahy 6
kreativita učitelek,vlídné prostředí
Příjemné prostředí, dobré učitelky - a na těch záleží nejvíc.
Atmosférou, dodržováním tradic
Inovativni metody prace s detmi
všichni se znají, domácí rodinný přístup
Je tam příjemné "domácí" prostředí
individuální přístup
Menší počet dětí, individuální přístup, časté návštěvy galerii
otevřenost školy směrem k rodičům, indivualizace vzdělávání, pozitivní klima
příjemná atmosféra, rozličné aktivity
4481,48 %72,13 % 

Graf

10. Proč? Co škole chybí?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nizka kreativita pri vytvarne cinnosti,zasah ucitelu do tvorby deti, spojovani temat s praxi (napr jaro-prace na zahradce, zdrave/nezdrave jidlo - uvarit spolecny obed, nemocny/zdravy - ukazky prvni pomoci apod..zaclenovat vice praxi. vitala bych zdrave stravovani - chybi povedomi o biopotravinach. ekologicky pristup,montessori pristup i waldorfsky pristup - zacl114,29 %1,64 %  
Mladí pedagogové114,29 %1,64 %  
chybí vlídnost a přívětivost, chybíé respektování potřeb dětí114,29 %1,64 %  
Učitelé vidí automaticky děti jako malé parchanty, co jim budou otravovat život. Myslím, že učitelská znechucenost učit děti je běžná věc. Není divu, že sami děti nechtějí docházet do školy a nebaví je učení. Chybí učitelé, co umí a chtějí učit děti.114,29 %1,64 %  
Naprosto tuctová školka, která usnula v polovině 90. let114,29 %1,64 %  
Ve škole panuje zastaralý přístup, jaký znají rodiče dětí z doby, kdy sami navštěvovali mš.114,29 %1,64 %  
+114,29 %1,64 %  

Graf

11. Jak se škola propaguje a prezentuje?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Škola se propagaci hodně věnuje, je známá a vyhlášená, má krásné webové stránky, logo atd.2845,9 %45,9 %  
Škola se moc nepropaguje, propagace je průměrná2337,7 %37,7 %  
Škola se vůbec nepropaguje, není moc známá711,48 %11,48 %  
školka se nepropaguje, ale známá je, neb je jedna z větších v okolí a dost lidí zná ředitelku (nechvalně proslulou)11,64 %1,64 %  
v televizi , charitativní akce,vánoční akce11,64 %1,64 %  
nelepší propagací je osobní zkušenost rodičů, kteří si ji předávají, jinak se škola prezentuje standartním způsobem na webu a informačních portálech11,64 %1,64 %  

Graf

12. Váš věk

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18 až 30 let2337,7 %37,7 %  
41 a více let2236,07 %36,07 %  
31 až 40 let1626,23 %26,23 %  

Graf

13. Z jakého pocházíte kraje? (Kde se nachází škola)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Praha2642,62 %42,62 %  
Středočeský1016,39 %16,39 %  
Jihomoravský69,84 %9,84 %  
Moravskoslezský34,92 %4,92 %  
Zlínský34,92 %4,92 %  
Jihočeský34,92 %4,92 %  
Plzeňský23,28 %3,28 %  
Liberecký23,28 %3,28 %  
Pardubický23,28 %3,28 %  
Královéhradecký11,64 %1,64 %  
Vysočina11,64 %1,64 %  
Ústecký11,64 %1,64 %  
Olomoucký11,64 %1,64 %  

Graf

14. Vaše pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena5691,8 %91,8 %  
Muž58,2 %8,2 %  

Graf

15. Dotazník vyplňuji jako:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Rodič dítěte docházejícího do mateřské školyotázka č. 16, Učitel/ka mateřské školy → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Rodič dítěte docházejícího do mateřské školy3557,38 %57,38 %  
Učitel/ka mateřské školy2642,62 %42,62 %  

Graf

16. Co se Vám na škole nejvíce líbí? Co nejvíce oceňujete? Možnost vybrat více odpovědí

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Dopravní dostupnost školy2262,86 %36,07 %  
Profesionální pedagogický sbor2160 %34,43 %  
Vybavenost školy (pomůcky, hračky, zahrada, hřiště..)2057,14 %32,79 %  
Aktivity pro děti (kroužky, pořádané akce)1851,43 %29,51 %  
Pověst školy1645,71 %26,23 %  
Vizuální stránka školy (vzhled, výzdoba)1131,43 %18,03 %  
školku zachraňují učitelky a vzdálenost od domova 300 m12,86 %1,64 %  
já nejvíc oceňuju, že si obě děti sedly se svými učitelkami, do školky chodily rády, adekvátně se připravili na 1. třídu ZŠ, ale přitom byly 3 školkové roky v pohodě, nikdo je nikam netlačil. No a velké plus je, že bydlíme v paneláku hned vedle školky, takže ranní odchody do školky byly bez obav, že nestíháme12,86 %1,64 %  
Je to z nouze ctnost12,86 %1,64 %  
osobní přístup ke každému dítěti12,86 %1,64 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u jedné otázky.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

15. Dotazník vyplňuji jako:

  • odpověď Rodič dítěte docházejícího do mateřské školy:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Aktivity pro děti (kroužky, pořádané akce) na otázku 16. Co se Vám na škole nejvíce líbí? Co nejvíce oceňujete? Možnost vybrat více odpovědí
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dopravní dostupnost školy na otázku 16. Co se Vám na škole nejvíce líbí? Co nejvíce oceňujete? Možnost vybrat více odpovědí
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pověst školy na otázku 16. Co se Vám na škole nejvíce líbí? Co nejvíce oceňujete? Možnost vybrat více odpovědí
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Profesionální pedagogický sbor na otázku 16. Co se Vám na škole nejvíce líbí? Co nejvíce oceňujete? Možnost vybrat více odpovědí
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vizuální stránka školy (vzhled, výzdoba) na otázku 16. Co se Vám na škole nejvíce líbí? Co nejvíce oceňujete? Možnost vybrat více odpovědí
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vybavenost školy (pomůcky, hračky, zahrada, hřiště..) na otázku 16. Co se Vám na škole nejvíce líbí? Co nejvíce oceňujete? Možnost vybrat více odpovědí

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Je škola inovativní, používá moderní nástroje k výuce? (Interaktivní tabule, dětské počítače, jiné elektronické pomůcky) Pokud ano, které?

3. Nabízí mateřská škola kroužky a vyžití pro děti?

4. Odpovídají výstupy dětí očekávání rodičů?

5. Je komunikace rodičů a učitelů na dostatečně dobré úrovni?

6. Jsou vztahy mezi dětmi a pracovníky dobré?

7. Je škola hezky vyzdobená a pestře vybavená?

8. Doporučil/a byste školu svým známým? Proč?

11. Jak se škola propaguje a prezentuje?

12. Váš věk

13. Z jakého pocházíte kraje? (Kde se nachází škola)

14. Vaše pohlaví

15. Dotazník vyplňuji jako:

16. Co se Vám na škole nejvíce líbí? Co nejvíce oceňujete? Možnost vybrat více odpovědí

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Je škola inovativní, používá moderní nástroje k výuce? (Interaktivní tabule, dětské počítače, jiné elektronické pomůcky) Pokud ano, které?

3. Nabízí mateřská škola kroužky a vyžití pro děti?

4. Odpovídají výstupy dětí očekávání rodičů?

5. Je komunikace rodičů a učitelů na dostatečně dobré úrovni?

6. Jsou vztahy mezi dětmi a pracovníky dobré?

7. Je škola hezky vyzdobená a pestře vybavená?

8. Doporučil/a byste školu svým známým? Proč?

11. Jak se škola propaguje a prezentuje?

12. Váš věk

13. Z jakého pocházíte kraje? (Kde se nachází škola)

14. Vaše pohlaví

15. Dotazník vyplňuji jako:

16. Co se Vám na škole nejvíce líbí? Co nejvíce oceňujete? Možnost vybrat více odpovědí

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Šnuriková, V.Hodnocení kultury mateřské školy (výsledky průzkumu), 2018. Dostupné online na https://hodnoceni-kultury-materske-s.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.